Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Очікувана вартість
106 500,00 UAH
UA-2018-03-22-001670-a 72b595675a7544f2ada09a96d51d0e31
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондарєв Олександр Миколайович

+380432595210 bondarev@vmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент фінансів Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37537246
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул.Соборна,59
Контактна особа: Бондарєв Олександр Миколайович
+380432595210
bondarev@vmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 березня 2018 17:29
Звернення за роз’ясненнями: до 30 березня 2018 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2018 14:00
Початок аукціону: 10 квітня 2018 15:29
Очікувана вартість: 106 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,41%

Інформація про предмет закупівлі

(Тонери та копі-картриджі до копіювальних апаратів та багатофункціональних пристроїв Xerox, Konika-Minolta)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Копі (прінт)-картридж до копіювального апарату "Xerox copycentre C123 " (оригінальний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Соборна, 59 ( каб. 412)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 квітня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
2 шт
Тонер до копіювального апарату "Konika-Minolta bizhub 421" (оригінальний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Соборна, 59 ( каб. 412)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 квітня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
10 шт
Тонер до копіювального апарату (БФП) "Konika-Minolta" 226 (оригінальний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Соборна, 59 ( каб. 412)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 квітня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
7 шт
Тонер до копіювального апарату (БФП) "Konika-Minolta" 454e (Оригінальний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Соборна, 59 ( каб. 412)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 квітня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
6 шт
Тонер до копіювального апарату (БФП) "Konika-Minolta" 458 (оригінальний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Соборна, 59 ( каб. 412)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 квітня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
1 шт
Тонер до копіювального апарату (БФП) "Konika-Minolta" bizhub C258 (оригінальний) (TN-324C синій)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Соборна, 59 ( каб. 412)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 квітня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
2 шт
Тонер до копіювального апарату (БФП) "Konika-Minolta" bizhub C258 (оригінальний)(TN-324K чорний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Соборна, 59 ( каб. 412)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 квітня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
2 шт
Тонер до копіювального апарату (БФП) "Konika-Minolta" bizhub C258 (оригінальний) (TN-324M червоний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Соборна, 59 ( каб. 412)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 квітня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
1 шт
Тонер до копіювального апарату (БФП) "Konika-Minolta" bizhub C258 (оригінальний) (TN-324Y жовтий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Соборна, 59 ( каб. 412)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 квітня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
7 шт
Тонер до копіювального апарату (БФП) "Konika-Minolta" bizhub 364e (оригінальний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Соборна, 59 ( каб. 412)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 квітня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
1 шт
Тонер-картридж до "Konika-Minolta bizhub 20" (оригінальний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Соборна, 59 ( каб. 412)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 квітня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
1 шт
Тонер-картридж до копіювального апарату "Xerox copycentre C123 " (оригінальний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Соборна, 59 ( каб. 412)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 квітня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 березня 2018 17:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2018 17:29
ТД тонери 20032018.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2018 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Адамовський Юрій Станіславович 98 500,00
UAH з ПДВ
98 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Демченко Оксана Володимирівна 102 000,00
UAH з ПДВ
102 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 березня 2018 15:50
Адамовський пропозиція.pdf

Публічні документи

28 березня 2018 15:14
документи Демченко.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Адамовський Юрій Станіславович

ФОП Демченко Оксана Володимирівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Адамовський Юрій Станіславович
#2259013012
Переможець 98 500,00
UAH з ПДВ
13 квітня 2018 11:10

Документи

13 квітня 2018 11:10
Електронний підпис
13 квітня 2018 11:08
Протокол
10 квітня 2018 15:51
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 квітня 2018 11:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Адамовський Юрій Станіславович
#2259013012
98 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 квітня 2018 11:10
Електронний підпис
13 квітня 2018 11:08
Протокол
10 квітня 2018 15:51
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 грудня 2018 19:18
Звіт укладений
11 грудня 2018 19:15
Електронний підпис укладений
25 квітня 2018 18:55
Договір 25-04 укладений
25 квітня 2018 18:36
Договір 25-04 укладений
25 квітня 2018 18:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 98 500,00
UAH з ПДВ