Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам'янка (через м. Вінницю) на ділянці км 215+200 – км 219+600
Current and msddle repair of principal motor road M-12 Stryi - Ternopil - Kropyvnyts'kyy - Znamianka (through Vinnytsia) on section km 215+200 - km 219+600
Очікувана вартість
89 921 904,00 UAH
UA-2018-03-22-001609-a a202fcd73f3245a3af531cb60a17a1f7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Адуканець Леся Василівна

380382783250 tenderhm@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 25879878
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька область обл., Хмельницький, вул. Свободи, 77
Контактна особа: Адуканець Леся Василівна
380382783250
tenderhm@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Khmelnytska Oblast of State Motor Road Agency of Ukraine
National ID: 25879878
Contact point: Adukanets Lesia Vasylivna
380382783250
tenderhm@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 березня 2018 17:04
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 травня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2018 16:00
Початок аукціону: 16 липня 2018 13:02
Очікувана вартість: 89 921 904,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 899 219,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 22 березня 2018 17:04
Enquiries until: 19 травня 2018 16:00
Complaints submission until: до 25 травня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 травня 2018 16:00

Information

Estimated total value: 89 921 904 UAH including VAT
Minimal lowering step: 899 219 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам'янка (через м. Вінницю) на ділянці км 215+200 – км 219+600
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, Свободи, 77
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current and msddle repair of principal motor road M-12 Stryi - Ternopil - Kropyvnyts'kyy - Znamianka (through Vinnytsia) on section km 215+200 - km 219+600
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2019

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-03-22-001609-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:24565511
Дата подання: 21 квітня 2018 22:22
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації (більш детально у доданих документах).
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 квітня 2018 19:50
Рішення від 24.04.2018 № 3856+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 квітня 2018 19:49
Рішення від 14.05.2018 № 4520.pdf
Дата публікації: 17 травня 2018 20:32
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1. Голова тендерного комітету Нечая Л. Є., який повідомив, що отримали рішення Антимонопольного комітету України щодо розгляду скарги через електронну систему закупівель в особистий кабінет на Майданчик e-tender в системі ProZorro щодо публічної закупівлі UA-2018-03-22-001609-a (дата реєстрації рішення в ЦБД: 17-05-2018, 20:32:15). 14.05.2018 року Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення №4520-р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги приватного підприємства «ПОЛТАВАБУДЦЕНТР» від 21.04.2018 року №UA-2018-03-22-001609-a.b1. Службу автомобільних доріг у Хмельницькій області зобов’язано внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам'янка (через м. Вінницю) на ділянці км 215+200 – км 219+600. 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2018-03-22-001609-a з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. Отримавши рішення від Антимонопольного комітету України тендерний комітет проаналізував та врахував всі зауваження органа оскарження і прийшов до спільної згоди про внесення змін до тендерної документації і нова редакція тендерної документації та зміни до проекту договору і нова редакція проекту договору на «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-12 Стрий – Тернопіль – Кропивницький – Знам'янка (через м. Вінницю) на ділянці км 215+200 – км 219+600. 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь». Відповідно до частини 2, статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” та за рішенням тендерного комітету внести зміни до розділу, частин, додатків тендерної документації та проекту договору: № з/п Тендерна документація затверджена рішенням тендерного комітету, протокол № 2/5 від 22.03.2018 року Нова редакція тендерної документації 1 2 3 Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції 5 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно статті 16 та вимоги встановлені статтею 17 Закону Інші документи: 15) При наявності власних чи залучених виробництв дорожньо-будівельних матеріалів (асфальтобетонні заводи), обов’язково вказати фактичне місце розташування асфальтобетонного заводу (виробнича потужність АБЗ – від 100 т/год, відстань перевезення асфальтобетону з місця виробництва на об’єкт виконання робіт/надання послуг по предмету закупівлі не може перевищувати відстані протяжність якої забезпечує перевезення та зберігання суміші протягом не більше двох годин) (таблиця 2). У разі відсутності відповідних виробництв учасник надає: - копію атестату виробництва з того виробництва яке орендується, знаходиться в лізингу чи договір постачання; - копію договору оренди асфальтобетонного заводу з актом прийому передачі; При наявності власних чи залучених виробництв дорожньо-будівельних матеріалів (асфальтобетонні заводи), обов’язково вказати фактичне місце розташування асфальтобетонного заводу (виробнича потужність АБЗ – від 100 т/год, відстань перевезення асфальтобетону з місця виробництва на об’єкт виконання робіт/надання послуг по предмету закупівлі) (таблиця 2). У разі відсутності відповідних виробництв учасник надає: - копію атестату виробництва з того виробництва, яке орендується, знаходиться в лізингу, та до договору постачання продукції; - копію договору постачання продукції, або лізингу, або оренди асфальтобетонного заводу з актом прийому-передачі; 17) гарантійний лист, в якому міститься гарантія учасника щодо забезпечення всіх технічних і якісних характеристик асфальтобетонних та щебенево-мастикових сумішів при їх транспортуванні від місця виготовлення до місця укладання виконання робіт/надання послуг по предмету закупівлі. ДОДАТОК №2 ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) Інформаційна довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази на фірмовому бланку учасника згідно з таблицею: При наявності власних чи залучених виробництв дорожньо-будівельних матеріалів (асфальтобетонні заводи), обов’язково вказати фактичне місце розташування асфальтобетонного заводу (виробнича потужність АБЗ – від 100 т/год, відстань перевезення асфальтобетону з місця виробництва на об’єкт виконання робіт/надання послуг по предмету закупівлі не може перевищувати відстані протяжність якої забезпечує перевезення та зберігання суміші протягом не більше двох годин) (таблиця 2). У разі відсутності відповідних виробництв учасник надає: - копію атестату виробництва з того виробництва яке орендується, знаходиться в лізингу чи договір постачання; - копію договору оренди асфальтобетонного заводу з актом прийому передачі; При наявності власних чи залучених виробництв дорожньо-будівельних матеріалів (асфальтобетонні заводи), обов’язково вказати фактичне місце розташування асфальтобетонного заводу (виробнича потужність АБЗ – від 100 т/год, відстань перевезення асфальтобетону з місця виробництва на об’єкт виконання робіт/надання послуг по предмету закупівлі) (таблиця 2). У разі відсутності відповідних виробництв учасник надає: - копію атестату виробництва з того виробництва, яке орендується, знаходиться в лізингу, та до договору постачання продукції; - копію договору постачання продукції, або лізингу, або оренди асфальтобетонного заводу з актом прийому-передачі; А також зміни до проекту договору (додається як Додаток разом з тендерною документацією замовником в окремому файлі) і нова редакція проекту договору, а саме: № з/п Проект договору Нова редакція проекту договору 1 2 3 6.3.8  що відстань перевезення асфальтобетону з місця виробництва на об'єкт надання послуг не може перевищувати відстані протяжність якої забезпечує перевезення та зберігання асфальтобетонної суміші протягом не більше двох годин; - дотримання вимог щодо забезпечення всіх технічних і якісних характеристик асфальтобетонних та щебенево-мастикових сумішів при їх транспортуванні від місця виготовлення до місця укладання (місця надання послуг п.5.2) відповідно до ДСТУ Б.В.2.7-119-2011, ДСТУ Б.В.2.7-127-2015 (із змінами та доповненнями); Згідно з частини 2, статті 23 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Дата виконання рішення замовником: 18 травня 2018 16:25
Номер скарги: UA-2018-03-22-001609-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:24565511
Дата подання: 19 червня 2018 22:10
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції нашого підприємства
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції нашого підприємства (детальніше у доданій скарзі).
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 21 червня 2018 18:00
рішення від 21.06.2018 № 6041 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 21 червня 2018 18:00
рінення від 10.07.2018 №6847.pdf
Дата публікації: 13 липня 2018 18:50

Документи подані скаржником

21 квітня 2018 22:22
Скарга
21 квітня 2018 22:22
Транспортна схема
21 квітня 2018 22:22
договір доставки

Документи подані замовником

18 травня 2018 16:19
Протокол № 2І8.pdf

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

02 липня 2018 13:11
ГБН Г. 1-218-182.2011.PDF
02 липня 2018 13:12
ДБН В.2.3-4.2015.PDF
02 липня 2018 13:16
Проект договору.PDF
02 липня 2018 13:16
Наказ №4 від 09.01.2018.PDF

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 червня 2018
UA-2018-03-22-001609-aa202fcd73f3245a3af531cb60a17a1f7
Найменування: Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області
Код ЄДРПОУ: 25879878
Місцезнаходження: 29000, Україна, Хмельницька область обл., Хмельницький, вул. Свободи, 77
Учасник Документи Рішення
ТОВ Техно-Буд-Центр Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ-56 Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" Документи
Відхилено
Документи

Документи

14 червня 2018 17:31
Протокол № 2І9.PDF
14 червня 2018 17:32
Електронний підпис

Публічні документи

29 травня 2018 09:58
Електронний підпис
29 травня 2018 09:58
Електронний підпис
24 квітня 2018 14:08
Електронний підпис
24 квітня 2018 14:08
Електронний підпис
24 квітня 2018 14:07
транспортна схема.pdf
24 квітня 2018 14:07
проект договору.pdf
24 квітня 2018 14:07
ВИТЯГ ТА ДОЗВОЛА.pdf
24 квітня 2018 14:07
ліцензія.pdf
24 квітня 2018 14:07
інші довідки.pdf
24 квітня 2018 14:07
довідка лабораторія.pdf
24 квітня 2018 14:07
ст 17.pdf
24 квітня 2018 14:07
аналогічний договір.pdf
24 квітня 2018 14:07
ДОГОВІР БАЗА.pdf
24 квітня 2018 14:07
ст 16.pdf

Документи

14 червня 2018 17:29
Протокол № 2І9.PDF
14 червня 2018 17:30
Електронний підпис

Публічні документи

20 липня 2018 17:22
Електронний підпис
18 липня 2018 16:06
Договірна ціна
25 травня 2018 15:29
Електронний підпис
25 травня 2018 15:29
Електронний підпис
25 травня 2018 15:25
Банкрутство 23.05.2018.pdf
25 травня 2018 15:25
Гарантійний лист_0001.pdf
26 квітня 2018 13:11
Електронний підпис
26 квітня 2018 13:11
Електронний підпис
26 квітня 2018 12:20
6. Про підписанта.pdf
26 квітня 2018 12:20
5. Лабораторія.PDF
26 квітня 2018 12:20
4.2. Договір 14 (1).pdf
26 квітня 2018 12:20
3. Наявність заводу.PDF

Документи

14 червня 2018 17:25
Протокол № 2І9.PDF
14 червня 2018 17:26
Електронний підпис

Публічні документи

28 травня 2018 15:51
Електронний підпис
28 травня 2018 15:50
Проек договору.pdf
27 травня 2018 20:19
Електронний підпис
27 травня 2018 20:18
10.Витяг ПДВ.pdf
27 травня 2018 20:18
25. Гарантійний лист.pdf
27 травня 2018 20:18
24. Довідки довкілля.pdf
27 травня 2018 20:18
20. Довідка про санкції.pdf
27 травня 2018 20:18
17. Проект договору.pdf
27 травня 2018 20:18
15. Відсутність ст.17.pdf
27 травня 2018 20:18
9. Витяг з ЄДР.pdf
27 травня 2018 20:18
7. Транспортна схема.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Техно-Буд-Центр

ПрАТ Хмельницьке ШБУ-56

ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2018 13:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ-56 89 437 000,00
UAH з ПДВ
89 437 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Техно-Буд-Центр 89 871 912,00
UAH з ПДВ
89 871 912,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 липня 2018 17:22
Електронний підпис
18 липня 2018 16:06
Договірна ціна
25 травня 2018 15:29
Електронний підпис
25 травня 2018 15:29
Електронний підпис
25 травня 2018 15:25
Банкрутство 23.05.2018.pdf
25 травня 2018 15:25
Гарантійний лист_0001.pdf
26 квітня 2018 13:11
Електронний підпис
26 квітня 2018 13:11
Електронний підпис
26 квітня 2018 12:20
6. Про підписанта.pdf
26 квітня 2018 12:20
5. Лабораторія.PDF
26 квітня 2018 12:20
4.2. Договір 14 (1).pdf
26 квітня 2018 12:20
3. Наявність заводу.PDF

Публічні документи

29 травня 2018 09:58
Електронний підпис
29 травня 2018 09:58
Електронний підпис
24 квітня 2018 14:08
Електронний підпис
24 квітня 2018 14:08
Електронний підпис
24 квітня 2018 14:07
транспортна схема.pdf
24 квітня 2018 14:07
проект договору.pdf
24 квітня 2018 14:07
ВИТЯГ ТА ДОЗВОЛА.pdf
24 квітня 2018 14:07
ліцензія.pdf
24 квітня 2018 14:07
інші довідки.pdf
24 квітня 2018 14:07
довідка лабораторія.pdf
24 квітня 2018 14:07
ст 17.pdf
24 квітня 2018 14:07
аналогічний договір.pdf
24 квітня 2018 14:07
ДОГОВІР БАЗА.pdf
24 квітня 2018 14:07
ст 16.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ Хмельницьке ШБУ-56

ТОВ Техно-Буд-Центр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ Хмельницьке ШБУ-56
#03448860
Переможець 89 437 000,00
UAH з ПДВ
20 липня 2018 09:54

Документи

20 липня 2018 09:53
Електронний підпис
20 липня 2018 09:53
Протокол 2І10.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2018 09:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ Хмельницьке ШБУ-56
#03448860
89 437 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 липня 2018 09:53
Електронний підпис
20 липня 2018 09:53
Протокол 2І10.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 жовтня 2019 15:32
Додаткова угода №7 до договору №153.PDF зміни до договору
24 жовтня 2019 15:30
Електронний підпис зміни до договору
11 квітня 2019 16:37
Додаткова угода №6 до №153.PDF зміни до договору
11 квітня 2019 16:36
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2018 09:30
Додаткова угода № 5 до договору № 153.pdf зміни до договору
26 грудня 2018 09:29
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2018 12:34
Додаткова угода №4 до № 153.pdf зміни до договору
05 листопада 2018 12:33
Електронний підпис зміни до договору
27 серпня 2018 16:04
Додаткова угода № 3 до договору № 153.pdf зміни до договору
27 серпня 2018 16:03
Електронний підпис зміни до договору
23 серпня 2018 12:17
Додаткова угода № 2 до № 153.pdf зміни до договору
23 серпня 2018 12:15
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2018 14:05
Додаткова угода № 1 до № 153.pdf зміни до договору
20 серпня 2018 14:04
Електронний підпис укладений
02 серпня 2018 09:12
Електронний підпис укладений
02 серпня 2018 09:10
Договір 153.pdf укладений
02 серпня 2018 09:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Виконавець прийшли до спільної згоди внести зміни до п.14. Додатки до договору Договору № 153 від 2 серпня 2018 року , а саме: змінити Додаток (Календарний план надання та фінансування послуг), що є невід'ємною частиною даної Додаткової угоди, виклавши його в новій редакції. 2. Інші умови вищевказаного договору, не порушені Додатковою Угодою, залишаються незмінними і сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Дану Додаткову Угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу. 4. Дана Додаткова Угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами.
Номер договору про закупівлю: 153
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ЗАМОВНИК та ВИКОНАВЕЦЬ домовились викласти п.4.5. у наступній редакції: “ п.4.5. Попередня оплата здійснюється у сумі 12 830 000,00 грн. (в межах до 30% від річної вартості робіт) відповідно до Постанови КМУ від 23.04.2014 року №117 “ Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” терміном не більше одного календарного місяця та лише щодо послуг, надання яких здійснюється в межах поточного бюджетного періоду. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по формі КБ-2, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченню зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ з застосуванням коефіцієнта 1.2.” 2. Інші умови вищевказаного договору, не порушені Додатковою Угодою, залишаються незмінними і сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Дану Додаткову Угоду укладено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін 4. Дана Додаткова Угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами.
Номер договору про закупівлю: 153
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 до Договору № 153
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ЗАМОВНИК та ВИКОНАВЕЦЬ домовились викласти п.4.5. у наступній редакції: “ п.4.5. Попередня оплата здійснюється у сумі 10 447 300,00 грн. (в межах до 30% від річної вартості робіт) відповідно до Постанови КМУ від 23.04.2014 року №117 “ Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” терміном не більше одного календарного місяця та лише щодо послуг, надання яких здійснюється в межах поточного бюджетного періоду. Використаний аванс погашається на підставі актів виконаних робіт по формі КБ-2, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченню зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ з застосуванням коефіцієнта 1.2.” 2. Інші умови вищевказаного договору, не порушені Додатковою Угодою, залишаються незмінними і сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Дану Додаткову Угоду укладено у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із сторін 4. Дана Додаткова Угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами.
Номер договору про закупівлю: 153
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3 до Договору № 153
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Виконавець прийшли до спільної згоди внести зміни до р.14. Додатки до договору Договору № 153від 02.08.2018 року , а саме: змінити Додаток (Календарний план надання та фінансування послуг), що є невід'ємною частиною даної Додаткової угоди, виклавши його в новій редакції. 2. Інші умови вищевказаного договору, не порушені Додатковою Угодою, залишаються незмінними і сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Дану Додаткову Угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу. 4. Дана Додаткова Угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами.
Номер договору про закупівлю: 153
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 4 до № 153
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Виконавець прийшли до спільної згоди внести зміни до р.14. Додатки до договору Договору № 153 від 02 серпня 2018 року , а саме: змінити Додаток (Календарний план надання та фінансування послуг), що є невід'ємною частиною даної Додаткової угоди, виклавши його в новій редакції. 2. Інші умови вищевказаного договору, не порушені Додатковою Угодою, залишаються незмінними і сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 3. Дану Додаткову Угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу. 4. Дана Додаткова Угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами.
Номер договору про закупівлю: 153
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 5 до договору № 153
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Виконавець керуючись розпорядженням Кабінету Міністрів України від 6 лютого 2019 року №104-р, планом фінансування дорожнього господарства у 2019 році за бюджетною програмою 3111100 “Покращення стану автомобільних доріг загального користування за маршрутом Львів—Тернопіль—Умань, Біла—Церква—Одеса—Миколаїв—Херсон“ по Службі автомобільних доріг Хмельницькій області та керуючись пунктом 1, частини 4, статті 36 Закону України “Про публічні закупівлі”, прийшли до спільної згоди внести зміни до договору №153 від 2.08.2018 року. 1. Сторони домовились, в зв'язку зі зміною реквізитів Замовника Сторони домовились змінити реквізити Замовника в розділі 15. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін договору № 153 від 2.08. 2018 року року та викласти їх у наступній редакції. “19. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін : ЗАМОВНИК: Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області 29000, м. Хмельницький, вул. Свободи, 77, р/р 35240141002424 Держказначейська служба України м. Київ ГУДКСУ у Хмельницькій області, МФО 820172, ЄДРПОУ 2587978 ВИКОНАВЕЦЬ : 29016, м. Хмельницький, вул. Західна Окружна, 1 р/р 26005010049402 в Акціонерному Банку “Південний”, МФО 380377,ЄДРПОУ 03448860 2. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами. 3. Після підписання даної угоди сторони не мають одна до одної жодних претензій. 4. Дана угода є невід'ємною частиною Договору. 5. Дану Додаткову угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 153
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №6 до договору №153
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник і Виконавець керуючись пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України “Про публічні закупівлі” прийшли до спільної згоди внести зміни до договору № 153 від 2.08.2018 року . 1. Сторони домовились п.3.1. викласти в наступній редакції: “3.1. Ціна цього Договору становить 85 031 594,00 грн ( вісімдесят п'ять мільйонів тридцять одна тисяча п'ятсот дев'яносто чотири гривні 00 копійок), у тому числі ПДВ — 14 171 932,33 грн.” 2. Сторони Договору погоджують викласти “Додаток №2 - Календарний план надання та фінансування послуг” у новій редакції. 3. Інші умови вищевказаного Договору, не порушені Додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Дану Додаткову угоду укладено у двох примірниках, по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу. 5. Дана Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання її сторонами.
Номер договору про закупівлю: 153
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №7 до договору №153
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 серпня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 85 031 594,00
UAH (в тому числі ПДВ 14 171 932,33 UAH)