Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт водоводу ф500мм від готелю “Азовсталь до вул. Якова Гугеля (по пр. Перемоги) в Лівобережному районі м.Маріуполя” ДСТУ Б Д 1.1-1:2013
Очікувана вартість
11 335 436,40 UAH
UA-2018-03-22-001575-a ● 08a9c65fd7a244ca8d3733d95e31fa62
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП комунальне підприємство "Маріупольське виробниче управління водопровідно-каналізаційного господарства" |
Код ЄДРПОУ: | 03361508 |
Вебсайт: | http://www.mvk.org.ua |
Місцезнаходження: | 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, Соборна, 7 |
Контактна особа: |
Голуб Володимир Анатольович +380629407790 supply@mvk.org.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2018 16:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 березня 2018 17:01 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 квітня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2018 17:01 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2018 13:03 |
Очікувана вартість: | 11 335 436,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,88% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 56677.18 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт водоводу ф500мм від готелю “Азовсталь до вул. Якова Гугеля (по пр. Перемоги) в Лівобережному районі м.Маріуполя” ДСТУ Б Д 1.1-1:2013
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87555, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр. Перемоги
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2018
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2018 18:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2018 16:56 |
техническая специф..xls | |
22 березня 2018 16:56 |
ДОГОВОР СМР.doc | |
22 березня 2018 16:56 |
Тендерная док-ция_.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-03-22-001575-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ХОЛДIНГ ТЕК ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:38784399
Дата подання: 23 березня 2018 12:31
Забезпечення договору
Доброго дня! Шановний Замовник, у п6 розділу 6 ДКТ визначено обов'язок переможця надати забезпечення договору у розмірі 2,5 відсотка вартості договору та надано реквізити для внесення забезпечення, проте чітко не визначена форма забезпечення договору (банківська гарантія, депозит, тощо), в реквізитах рахунку відсутня інформація яий саме це рахунок, спеціальний, депозитний тощо.
З огляду на викладене, учаснику невідомо в якій формі надавати забезпечення договору, крім того, у разі внесення грошового депозиту невідомо на який саме рахунок будуть внесені кошти, якщо депозитний, то відсотковий чи безвідсотковий, чи буде замовник отримувати відсотки з коштів, які надійдуть у забезпечення договору.Більш того, існує ризик у разі накладення арешту на рахунки Замовника чи не будуть арештовані кошти учасника-переможця.
Враховуючи викладене, просимо внести зміни до ДКТ в частині розділу забезпечення договору з детальним роз'ясненням про вид забезпечення договору та про разрахунковий рахунок, на які необхідно вносити кошти забезпечення (якщо буде такий вид забезпечення)
Розгорнути
Згорнути
З огляду на викладене, учаснику невідомо в якій формі надавати забезпечення договору, крім того, у разі внесення грошового депозиту невідомо на який саме рахунок будуть внесені кошти, якщо депозитний, то відсотковий чи безвідсотковий, чи буде замовник отримувати відсотки з коштів, які надійдуть у забезпечення договору.Більш того, існує ризик у разі накладення арешту на рахунки Замовника чи не будуть арештовані кошти учасника-переможця.
Враховуючи викладене, просимо внести зміни до ДКТ в частині розділу забезпечення договору з детальним роз'ясненням про вид забезпечення договору та про разрахунковий рахунок, на які необхідно вносити кошти забезпечення (якщо буде такий вид забезпечення)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 березня 2018 14:48
Тендерна документація з закупівлі містить достатню інформацію що до надання забезпечення виконання Договору.
Номер вимоги: UA-2018-03-22-001575-a.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ХОЛДIНГ ТЕК ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:38784399
Дата подання: 23 квітня 2018 20:01
Неправомірне відхилення пропозиції
Протоколом засідання тендерного комітету КП «Маріупольське ВУВКГ» від 20.04.2018 № 022004-ПВ Тендерну пропозицію ТОВ «Холдінг ТЕК» на закупівлю робіт «Капітальний ремонт водоводу ф500 від готелю «Азовсталь» до вул.Якова Гугеля (по пр.Перемоги) в лівобережному районі м.Маріуполя» ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 відхилено у зв’язку з не відповідністю тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації, а саме не підтверджено відповідність пропозиції вимогам тендерної документації Замовника:
- Додатка 1 п.4.2. – відсутність відповідного дозволу або ліцензій
- Не надані учасником договори аренди на складські приміщення щодо підтвердження матеріально технічної бази
З приводу зазначених підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ХОЛДІНГ ТЕК» зазначаємо наступне:
- У складі тендерної пропозиції на підтвердження додатка 1 п.4.2. тендерної документації на електронному майданчику містяться файл «4.Копія ліцензії з додатком.PDF» та файл «6.Копія дозволу. PDF»;
- У довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в результаті механічної програмної помилки випадково під час роздрукування вищезазначеної довідки прихований рядок «Складські приміщення» було випадково роздруковано. У зв’язку з цим договір оренди складських приміщень у складі тендерної пропозиції не надавався.
Крім того, наявність чи відсутність складських приміщень не впливає на спроможність учасника виконати роботи за предметом закупівлі.
Водночас, замовник не звернувся до учасника за роз’ясненнями з вищевказаного питання, тому вважаємо, що вказані підстави відхилення тендерної пропозиції учасника є не правомірними та вважаємо, що замовником застосовано дискримінаційниї підхід до оцінки тендерної пропозиції ТОВ «ХОЛДІНГ ТЕК», а тому вимагаємо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ХОЛДІНГ ТЕК» та визначити пропозицію такою, що відповідає умовам тендерної документації.
Щодо визнання переможцем ТОВ ВКФ «ПЕРСПЕКТИВА», то з огляду на підстави відхилення пропозиції ТОВ «ХОЛДІНГ ТЕК» через ненадання договору оренди складських приміщень, вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ ВКФ «Перспектива» також підлягала відхиленню через відсутність у складі тендерної пропозиції інформації про підтвердження наявності матеріально-технічної бази документів на:
- Поршневий повітряний компресор VFL-50 - 2 шт.;
- Грязьова помпа EUROAQUA WQD – 1 шт;
- Відбійний молоток Хилти СДС Мах, ZIG-90R - 2 шт.
- Таль електрична, 3,2 т. Т10 332 – 1 шт.;
- Тельфер електричний, 1,0 т. Т10 332 – 1 шт.;
- Піскоструйка VFL-50 – 1 шт.;
- Верстат свердлильний 2М112 – 1 шт.;
- Трамбівка пневматична Кентавр – 1 шт.;
- Апарат для газового зварювання Донмет – 2 шт.;
- Вібратори ИВ – 2 шт.;
- Фарборозпилювачі Інтертул – 2 шт.;
- Шприці електричні для забивання швів Інтертул – 2 шт.;
- Бетономішалка 200 л – 2 шт.;
У зв’язку з цим вважаємо неправомірним визначення переможцем ТОВ ВКФ «ПЕРСПЕКТИВА»
Розгорнути
Згорнути
- Додатка 1 п.4.2. – відсутність відповідного дозволу або ліцензій
- Не надані учасником договори аренди на складські приміщення щодо підтвердження матеріально технічної бази
З приводу зазначених підстав відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ХОЛДІНГ ТЕК» зазначаємо наступне:
- У складі тендерної пропозиції на підтвердження додатка 1 п.4.2. тендерної документації на електронному майданчику містяться файл «4.Копія ліцензії з додатком.PDF» та файл «6.Копія дозволу. PDF»;
- У довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в результаті механічної програмної помилки випадково під час роздрукування вищезазначеної довідки прихований рядок «Складські приміщення» було випадково роздруковано. У зв’язку з цим договір оренди складських приміщень у складі тендерної пропозиції не надавався.
Крім того, наявність чи відсутність складських приміщень не впливає на спроможність учасника виконати роботи за предметом закупівлі.
Водночас, замовник не звернувся до учасника за роз’ясненнями з вищевказаного питання, тому вважаємо, що вказані підстави відхилення тендерної пропозиції учасника є не правомірними та вважаємо, що замовником застосовано дискримінаційниї підхід до оцінки тендерної пропозиції ТОВ «ХОЛДІНГ ТЕК», а тому вимагаємо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ХОЛДІНГ ТЕК» та визначити пропозицію такою, що відповідає умовам тендерної документації.
Щодо визнання переможцем ТОВ ВКФ «ПЕРСПЕКТИВА», то з огляду на підстави відхилення пропозиції ТОВ «ХОЛДІНГ ТЕК» через ненадання договору оренди складських приміщень, вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ ВКФ «Перспектива» також підлягала відхиленню через відсутність у складі тендерної пропозиції інформації про підтвердження наявності матеріально-технічної бази документів на:
- Поршневий повітряний компресор VFL-50 - 2 шт.;
- Грязьова помпа EUROAQUA WQD – 1 шт;
- Відбійний молоток Хилти СДС Мах, ZIG-90R - 2 шт.
- Таль електрична, 3,2 т. Т10 332 – 1 шт.;
- Тельфер електричний, 1,0 т. Т10 332 – 1 шт.;
- Піскоструйка VFL-50 – 1 шт.;
- Верстат свердлильний 2М112 – 1 шт.;
- Трамбівка пневматична Кентавр – 1 шт.;
- Апарат для газового зварювання Донмет – 2 шт.;
- Вібратори ИВ – 2 шт.;
- Фарборозпилювачі Інтертул – 2 шт.;
- Шприці електричні для забивання швів Інтертул – 2 шт.;
- Бетономішалка 200 л – 2 шт.;
У зв’язку з цим вважаємо неправомірним визначення переможцем ТОВ ВКФ «ПЕРСПЕКТИВА»
Рішення замовника: Очікується
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-03-22-001575-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ХОЛДIНГ ТЕК ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:38784399
Дата подання: 03 травня 2018 17:59
Дата подання: 03 травня 2018 17:59
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 травня 2018 18:45
Рішення від 05.05.2018 № 4233.pdf
Дата публікації: 07 травня 2018 18:45
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.05.2018 № 4929.pdf
Дата публікації: 24 травня 2018 19:16
Рішення від 23.05.2018 № 4929.pdf
Дата публікації: 29 травня 2018 18:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерний комітет КП «Маріупольське ВУ ВКГ» враховуючи постанову Постійно діючої адмінстратривної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вирішив скасувати рішення №012304-ПР від 23.04.2018р. про визначення ТОВ “ВКФ “ПЕРСПЕКТИВА” переможцем.
Дата виконання рішення замовником: 31 травня 2018 09:03
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 квітня 2018 13:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ХОЛДIНГ ТЕК ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
10 997 129,26
UAH з ПДВ
|
9 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ВКФ "ПЕРСПЕКТИВА" |
10 585 000,00
UAH з ПДВ
|
9 999 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Авантаж-Строй М" |
11 000 000,00
UAH з ПДВ
|
10 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА" |
11 213 779,92
UAH з ПДВ
|
10 999 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Донецький інститут води" |
11 319 435,60
UAH з ПДВ
|
11 319 435,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ХОЛДIНГ ТЕК ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" #38784399 |
Рішення скасоване |
9 500 000,00
UAH з ПДВ
|
31 травня 2018 09:03
|
ТОВ ВКФ "ПЕРСПЕКТИВА" #24445053 |
Рішення скасоване |
9 999 900,00
UAH з ПДВ
|
31 травня 2018 09:03
|
ТОВ "ХОЛДIНГ ТЕК ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" #38784399 |
Відхилено |
9 500 000,00
UAH з ПДВ
|
31 травня 2018 18:10
|
ТОВ ВКФ "ПЕРСПЕКТИВА" #24445053 |
Відхилено |
9 999 900,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2018 07:55
|
ТОВ "Авантаж-Строй М" #41272316 |
Відхилено |
10 900 000,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2018 16:26
|
ТОВ "ЕМ. АЙ. ІНЖИНІРИНГ УКРАЇНА" #38293320 |
Переможець |
10 999 900,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2018 16:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2018 08:47
|
доп.4 гугеля.pdf | зміни до договору |
04 вересня 2018 08:45
|
доп.3 гугеля.pdf | зміни до договору |
04 вересня 2018 08:44
|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2018 09:16
|
ДС2_Гугеля.PDF | зміни до договору |
30 липня 2018 09:15
|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2018 09:13
|
Протокол 013007 від 30.07.18 Гугеля изменения в Оголошені.pdf | зміни до договору |
30 липня 2018 09:10
|
Електронний підпис | укладений |
17 липня 2018 11:47
|
дс 1 пр победі ем ай инжиниринг.pdf | зміни до договору |
17 липня 2018 11:46
|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2018 14:52
|
договор 347_додатки.PDF | зміни до договору |
22 червня 2018 14:47
|
Електронний підпис | укладений |
22 червня 2018 14:28
|
Договір | укладений |
22 червня 2018 14:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 червня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 22 червня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 347 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 347 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 17 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 347 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 347 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 347 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 347 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 30 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 347 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 347 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 04 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 347 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 347 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 вересня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 04 вересня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 347 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 347 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |