Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з відновлення елементів благоустрою Лопанської набережної (капітальний ремонт) в м. Харків (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи)
Очікувана вартість
10 987 885,00 UAH
UA-2018-03-22-001380-a bf06ffc53d3f42e0bc45e5ca0afe27cb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Червякова Катерина

+380577252385 ZAKUPKA_DKH@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34393088
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ПРОВУЛОК СОБОРНИЙ, будинок 1
Контактна особа: Червякова Катерина
+380577252385
ZAKUPKA_DKH@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 березня 2018 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2018 09:00
Початок аукціону: 11 квітня 2018 11:03
Очікувана вартість: 10 987 885,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 54 939,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Роботи з відновлення елементів благоустрою Лопанської набережної (капітальний ремонт) в м. Харків
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Роботи з відновлення елементів благоустрою Лопанської набережної (капітальний ремонт) в м. Харків (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61003, Україна, Харківська обл., Харків, Шевченківський район, Холодногірський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45112000-5 — Землерийні та інші земляні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 березня 2018 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2018 16:02
Тендерна документація.doc
22 березня 2018 16:02
Додаток № 5.doc
22 березня 2018 16:02
Додаток № 4.docx
22 березня 2018 16:02
Додаток № 3.docx
22 березня 2018 16:02
Додаток № 1.doc
22 березня 2018 16:02
Додаток № 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 квітня 2018 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІРМА "ГАЗІНВЕСТБУД" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 10 957 000,00
UAH з ПДВ
10 786 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОНСТРАКШН КОМПАНИ" 10 967 885,00
UAH з ПДВ
10 787 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "БФ "ПРОМТЕКС" 10 969 885,00
UAH з ПДВ
10 804 885,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 квітня 2018 16:07
ДОВІДКА МВС.pdf
19 квітня 2018 16:07
ДОВІДКА ДФС.pdf
09 квітня 2018 16:26
Устав_7.pdf
09 квітня 2018 16:26
Справка устав_12.pdf
09 квітня 2018 16:26
Справка суб_15.pdf
09 квітня 2018 16:26
Справка склад_2.pdf
09 квітня 2018 16:26
Справка по санк_20.pdf
09 квітня 2018 16:26
Справка из банка_14.pdf
09 квітня 2018 16:26
Справка и дог_1562_19.pdf
09 квітня 2018 16:26
Справка защит довк_13.pdf
09 квітня 2018 16:26
Протокол директор_11.pdf
09 квітня 2018 16:26
Приказ директор_10.pdf
09 квітня 2018 16:26
Лист соглас дог_16.pdf
09 квітня 2018 16:26
Гарантийний лист_18.pdf
09 квітня 2018 16:26
Витяг НДС_17.pdf
09 квітня 2018 16:26
Аналог договор_4.pdf

Публічні документи

08 квітня 2018 13:21
Технічна специфікація.pdf
08 квітня 2018 13:21
Статут.pdf
08 квітня 2018 13:21
Інфо 1562, договір.pdf
08 квітня 2018 13:21
Довідки.pdf
08 квітня 2018 13:21
Довідка мат тех.pdf
08 квітня 2018 13:21
Довідка відомості.pdf
08 квітня 2018 13:21
Довідка банк.pdf

Публічні документи

06 квітня 2018 16:18
Часть 1 ПП БФ Промтекс.pdf
06 квітня 2018 16:18
Статут.pdf
06 квітня 2018 16:18
Аналогичный договор2.pdf
06 квітня 2018 16:18
Часть 2 ПП БФ Промтекс.pdf
06 квітня 2018 16:18
Аналогичный договор3.pdf
06 квітня 2018 16:18
Аналогичный договор1.pdf
06 квітня 2018 16:18
Стаття 17.pdf
06 квітня 2018 16:18
G4028.18.pdf
06 квітня 2018 16:18
G4028.18.pdf.(2).P7S
06 квітня 2018 16:18
G4028.18.pdf.(1).P7S

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІРМА "ГАЗІНВЕСТБУД" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

ТОВ "КОНСТРАКШН КОМПАНИ"

ПП "БФ "ПРОМТЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІРМА "ГАЗІНВЕСТБУД" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#21180650
Переможець 10 786 000,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2018 17:17

Документи

16 квітня 2018 17:17
Електронний підпис
16 квітня 2018 17:17
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2018 17:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІРМА "ГАЗІНВЕСТБУД" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#21180650
10 786 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 квітня 2018 17:17
Електронний підпис
16 квітня 2018 17:17
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2018 09:57
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2018 12:22
Договірна ціна 2018 (1).pdf зміни до договору
19 грудня 2018 12:21
Додаткова угода № 3 (1).pdf зміни до договору
19 грудня 2018 12:21
Електронний підпис зміни до договору
23 серпня 2018 17:01
Договірна ціна 2018 (1).pdf зміни до договору
23 серпня 2018 17:01
Додаткова угода № 2 (1).pdf зміни до договору
23 серпня 2018 17:01
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2018 10:45
Додаткова угода №1 (1).pdf зміни до договору
05 травня 2018 10:45
Електронний підпис укладений
03 травня 2018 18:30
Договірна ціна 2018-2019.pdf укладений
03 травня 2018 18:29
Договірна ціна 2018.pdf укладений
03 травня 2018 18:29
Договір.pdf укладений
03 травня 2018 18:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Підпункт 6.4.4.2. пункту 6.4. розділу «VІ. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «6.4.4.2. Підрядник має право залучати на договірній основі до виконання робіт субпідрядників, погодивши це питання із Замовником, в обсязі менше ніж 20% від вартості Договору.».
Номер договору про закупівлю: 298
Договір:
Номер додаткової угоди: 298
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 1.1. розділу І. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «1.1. Підрядник зобов'язується у 2018 році виконати Замовнику роботи, зазначені в договірній ціні, а Замовник – прийняти і оплатити такі роботи.». 2. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2018 році за рахунок коштів міського бюджету складає 10 786 000 грн. 00 коп. (десять мільйонів сімсот вісімдесят шість тисяч грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 1 797 666 грн. 67 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 4).». 3. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 5).». 4. Пункт 5.1. розділу V. «ВИКОНАННЯ РОБІТ» викласти в новій редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 31.12.2018р. Період виконання робіт: травень 2018р. - грудень 2018р.». 5. Пункт 10.1. розділу X. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2018 року, в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов'язань.».
Номер договору про закупівлю: 298
Договір:
Номер додаткової угоди: 298
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 10 519 922 грн. 68 коп. (десять мільйонів п’ятсот дев’ятнадцять тисяч дев’ятсот двадцять дві грн. 68 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 1 753 320 грн. 45 коп.». 2. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2018 році за рахунок коштів міського бюджету складає – 10 519 922 грн. 68 коп. (десять мільйонів п’ятсот дев’ятнадцять тисяч дев’ятсот двадцять дві грн. 68 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 1 753 320 грн. 45 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 6).». 3. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 7).». 4. Викласти в новій редакції договірну ціну.
Номер договору про закупівлю: 298
Договір:
Номер додаткової угоди: 298
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 10 519 922,68
UAH з ПДВ