Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги О101312 Ворзель-Забуччя через М. Рубежівку км 0+000 – км 6+025
Current secondary repair of the road O101312 Vorzel-Zabuchchya through M. Rubezhivka km 0 + 000 - km 6 + 025
Current secondary repair of the road O101312 Vorzel-Zabuchchya through M. Rubezhivka km 0 + 000 - km 6 + 025
Очікувана вартість
33 874 658,60 UAH
UA-2018-03-22-001365-b ● 2e6d4ec62955442eb61c2dddf6a6f765
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська область обл., м. Київ, вул. Мельникова, 40 |
Контактна особа: |
Юлія Василівна +380442067433 drrgkh_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Departament regionalnogo rozvytku ta zhytlovo-komunalnogo gospodarstva Kyivskoi oblasnoi derzhavnoi administratsii |
National ID: | 21467647 |
Contact point: |
Rohatyuk Julia Vasylivna +380442067433 drrgkh_tender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 22 березня 2018 14:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 травня 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 травня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 травня 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 19 липня 2018 13:04 |
Очікувана вартість: | 33 874 658,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 874,66 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 170000 UAH |
Publication date: | 22 березня 2018 14:13 |
Enquiries until: | 20 травня 2018 10:00 |
Complaints submission until: | до 26 травня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 травня 2018 10:00 |
Information
Estimated total value: | 33 874 659 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 33 875 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги О101312 Ворзель-Забуччя через М. Рубежівку км 0+000 – км 6+025
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Київська область, Київська область, автомобільна дорога О101312 Ворзель-Забуччя через М. Рубежівку км 0+000 – км 6+025
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Current secondary repair of the road O101312 Vorzel-Zabuchchya through M. Rubezhivka km 0 + 000 - km 6 + 025
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 травня 2018 14:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 травня 2018 14:21 |
ТД у новій редакції 6.doc | |
22 травня 2018 14:21 |
Зміни 6.pdf | |
02 травня 2018 12:58 |
Перелік змін 5.PDF | |
24 квітня 2018 12:35 |
Перелік змін 4.PDF | |
20 квітня 2018 15:37 |
Огол. міжн. зміни.PDF | |
20 квітня 2018 15:37 |
Перелік змін 3.PDF | |
12 квітня 2018 16:20 |
Перелік змін.PDF | |
02 квітня 2018 12:39 |
Зміни.PDF | |
02 квітня 2018 12:39 |
Додаток 2 зі змінами.docx | |
22 березня 2018 14:13 |
Додаток 3.doc | |
22 березня 2018 14:13 |
Додаток 1.doc |
22 травня 2018 14:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||
22 травня 2018 14:21 |
ТД у новій редакції 6.doc
|
||||||||||||||||||
22 травня 2018 14:21 |
Зміни 6.pdf
|
||||||||||||||||||
02 травня 2018 12:58 |
Перелік змін 5.PDF
|
||||||||||||||||||
24 квітня 2018 12:35 |
Перелік змін 4.PDF
|
||||||||||||||||||
20 квітня 2018 15:37 |
Огол. міжн. зміни.PDF
|
||||||||||||||||||
20 квітня 2018 15:37 |
Перелік змін 3.PDF
|
||||||||||||||||||
12 квітня 2018 16:20 |
Перелік змін.PDF
|
||||||||||||||||||
02 квітня 2018 12:39 |
Зміни.PDF
|
||||||||||||||||||
02 квітня 2018 12:39 |
Додаток 2 зі змінами.docx
|
||||||||||||||||||
22 березня 2018 14:13 |
Додаток 3.doc
|
||||||||||||||||||
22 березня 2018 14:13 |
Додаток 1.doc
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-03-22-001365-b.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ДП "АЛЬКОР", Код ЄДРПОУ:39507877
Дата подання: 22 червня 2018 16:51
Дата подання: 22 червня 2018 16:51
Скарга до АМКУ щодо рішення Замовника
Вих. №60
від 22.06.2018
Орган оскарження: Антимонопольний комітет України
(Колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель)
03035, м. Київ,
вул. Митрополита В. Липківського, 45
Замовник, рішення якого оскаржується: Департамент регіонального розвитку
та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ 21467647
04119, м. Київ, вул. Мельникова, 40
Контактні особи замовника:
Бондар Алла Володимирівна,
Рогатюк Юлія Василівна
тел. +380442067431, +380442067433
email: drrgkh_tender@ukr.net
Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю "Дорожнє підприємство "Алькор"
Код ЄДРПОУ 39507877
01030, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, буд. 52, офіс 623
тел./факс 044-374-11-19
email: tovdpalcor@gmail.com
Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-03-22-001365-b
СКАРГА
в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
22.03.2018 Департаментом регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації (надалі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено оголошення про закупівлю послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги О101312 Ворзель-Забуччя через М. Рубежівку км 0+000 – км 6+025 (Код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ідентифікатор закупівлі UA-2018-03-22-001365-b (надалі - Закупівля), а також оприлюднена документація цих конкурсних торгів.
На підставі та у відповідності зі встановленими Замовником в тендерній документації вимогами та критеріями до учасників Закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «Дорожнє підприємство «Алькор» (надалі – ТОВ «ДП «Алькор») подало свою тендерну пропозицію.
19.06.2018 членами тендерного комітету Замовника розглянуті тендерні пропозиції учасників Закупівлі на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та кваліфікаційним критеріям, за результатами чого того ж дня було складено та оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу відповідний протокол засідання тендерного комітету № 194 та протокол розгляду тендерних пропозицій.
Рішенням тендерного комітету Замовника тендерна пропозиція ТОВ «ДП «Алькор» була відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації.
У якості обгрунтування невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ДП «Алькор» умовам тендерної документації членами тендерного комітету Замовника визначено відсутність в складі нашої пропозиції довідки у довільній формі про заміну норм відповідно до діючих стандартів України з ціноутворення у будівництві, що, на думку Замовника, не відповідає вимогам ч. 6 розділу 3 тендерної документації.
Вважаємо, що підстави до відхилення нашої тендерної пропозиції відсутні, а наведені в протоколі № 194 від 19.06.2018 аргументи, якими керувались члени тендерного комітету приймаючи рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ДП «Алькор», є безпідставними та необгрунтованими. Членами тендерного комітету оцінено тендерну пропозицію ТОВ «ДП «Алькор» необ’єктивно, з порушенням вимог, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон) у зв’язку з чим вимушені звернутись до Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав та інтересів.
Пунктом 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що умови проведення публічних закупівель зазначаються в тендерній документації.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами (надалі - Норми).
Таким чином, на замовників торгів законодавцем покладений обов’язок проводити процедуру закупівлі тільки за діючими Нормами. У випадку їх зміни, статтею 23 Закону Замовнику надано право з власної ініціативи вносити зміни до тендерної документації. Отже, Законом України «Про публічні закупівлі» створені такі правила проведення процедури закупівлі, за яких умови їх проведення повинні постійно відповідати актуальним Нормам та діючому законодавству.
З огляду на наведене, учасники при підготовці тендерної пропозиції виходять з того, що на момент розміщення тендерної документації на веб-порталі Уповноваженого органу та весь час проведення торгів (строку подання тендерних пропозицій) технічне завдання замовника відповідає діючим міжнародним та національним стандартам, нормам та правилам.
Частиною 6 розділу 3 тендерної документації Замовника до учасників, серед іншого, встановлені вимоги, відповідно до яких договірна ціна має бути складена Учасником, бажано, у програмному комплексі АВК-5 або в іншому, який має рекомендації Мінрегіону до застосування. Договірна ціна має бути складена відповідно до діючих національних стандартів України з ціноутворення у будівництві. У разі наявності у технічному завданні норм, що втратили чинність на момент складання тендерної пропозиції, Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції довідку у довільній формі про заміну таких норм відповідно до діючих стандартів України з ціноутворення у будівництві.
Технічне завдання на надання послуг за предметом Закупівлі міститься в Додатку 1 до тендерної документації. Нормами, на які у відповідності до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону Замовник посилається в своєму технічному завданні, є ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та СОУ 42.1-37641918-050:2012. Посилання на інші Норми відсутнє.
Договірна ціна ТОВ «ДП «Алькор», що міститься у складі тендерної пропозиції, складена в програмному комплексі, який має рекомендації Мінрегіону до застосування, відповідно до діючих національних стандартів України з ціноутворення у будівництві, в тому числі й тих, на які є посилання в технічному завданні.
Відповідно до протоколу № 194 від 19.06.2018, даний факт визнаний Замовником та не ставиться ним під сумнів.
Вимога про надання в складі пропозиції довідки у довільній формі про заміну норм відповідно до діючих стандартів України з ціноутворення у будівництві не є абсолютною, а обов’язок у учасника щодо її подання з'являється тількі за умови настання певних обставин.
Частиною 5 ст. 28 Закону встановлено, що за результатами розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, складається протокол розгляду тендерних пропозицій. Таким чином, факти відповідності/невідповідності технічним вимогам та кваліфікаційним критеріям повинні бути занесені в протокол.
З протоколу № 194 від 19.06.2018 та протоколу розгляду тендерних пропозицій вбачається, що членами тендерного комітету не встановлено настання обставин, які б покладали обов’язок на ТОВ «ДП «Алькор» надати довідку про заміну норм. За таких підстав відсутність даної довідки у складі тендерної пропозиції ТОВ «ДП «Алькор» не може слугувати підставою до відхилення нашої пропозиції. Відповідно, прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДП «Алькор» є незаконним та підлягає скасуванню.
Окремо слід звернути увагу, що особливістю надання послуг за предметом Закупівлі є те, що їх надання (виконання поточного ремонту автомобільної дороги) можливо виключно за діючими в Україні стандартами, нормами та правилами. Відхилення від Норм, їх самовільна зміна не допускається ні зі сторони замовника, ні зі сторони виконавця. Таким чином, договірна ціна може або їм відповідати, або ні.
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ДП «Алькор» Замовником підтверджено, що наше підприємство відповідає кваліфікаційним критеріям та здатно надати послуги за предметом Закупівлі якісно та в строк: ТОВ «ДП «Алькор» має відповідний кваліфікований персонал, необхідні обладнання, техніку та матеріально-технічну базу, позитивний досвід виконання аналогічних робіт (послуг), договірну ціну складено у чіткої відповідності до діючого законодавства України. Відсутні підстави, зазначені у ст. 17 і ч. 7 ст. 28 Закону, які не дозволяють нам брати участь у процедурі Закупівлі. Про вказане свідчить протокол № 194 від 19.06.2018 та протокол розгляду тендерних пропозицій.
Ненадання довідки про заміну норм не призводить до нівелювання технічного потенціала та конкурентоздатності ТОВ «ДП «Алькор», не впливає на зміст нашої пропозиції, а тому в будь-якому разі не може бути підставої до відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДП «Алькор».
Відповідно до ст. 3 Закону, закупівлі здійснюються, зокрема, за принципами максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, із запобіганням корупційним діям і зловживанням.
Згідно з ч. 2 ст. 4 Закону України «Про захист економічної конкуренції», суб'єкти господарювання, органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов'язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
Частиною 1 ст. 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції» визначено, що антиконкурентними діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю є прийняття будь-яких актів (рішень, наказів, розпоряджень, постанов тощо), надання письмових чи усних вказівок, укладення угод або будь-які інші дії чи бездіяльність органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю (колегіального органу чи посадової особи), які призвели або можуть призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції.
Незаконні, на нашу думку, дії Замовника порушують право ТОВ «ДП «Алькор» брати участь у публічних закупівлях, призводять до обмеження конкуренції та створюють перешкоди для проведення ефективних торгів з максимальною економією державних коштів.
З огляду на викладене, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Організувати та здійснити перевірку викладеної у скарзі інформації.
2. Прийняти рішення щодо наявності порушень законодавства з питань здійснення публічних закупівель під час проведення закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги О101312 Ворзель-Забуччя через М. Рубежівку км 0+000 – км 6+025 (Код ДК 021:2015 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ідентифікатор закупівлі UA-2018-03-22-001365-b.
3. Зобов’язати Департамент регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації скасувати рішення (протокол № 194 засідання тендерного комітету від 19.06.2018 та протокол розгляду тендерних пропозицій) в частині відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорожнє підприємство «Алькор».
4. Зобов’язати Департамент регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації прийняти рішення, яким тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорожнє підприємство «Алькор» визнати такою, що відповідає умовам тендерної документації, та допустити Товариство з обмеженою відповідальністю «Дорожнє підприємство «Алькор» до аукціону.
5. На час розгляду скарги призупинити процедуру Закупівлі.
Додаток: платіжне доручення № 108 від 22.06.2018 про сплату плати за подання скарги.
Директор ТОВ "ДП "Алькор" О.В.Обухов
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 26 червня 2018 10:42
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відсутність подальшого інтересу в участі у процедурі закупівлі.
Дата: 12 липня 2018 13:28
рішення від 25.06.2018 № 6185.pdf
Дата публікації: 26 червня 2018 10:42
рішення від 13.07.2018 № 6975.pdf
Дата публікації: 16 липня 2018 20:28
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 19 червня 2018
Найменування: | Департамент регіонального розвитку та житлово-комунального господарства Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна, Київська область обл., м. Київ, вул. Мельникова, 40 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ДП "АЛЬКОР" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 липня 2018 13:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ |
33 365 730,83
UAH з ПДВ
|
33 331 856,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТ "ГАЛАКТИКА" |
33 733 774,93
UAH з ПДВ
|
33 345 730,83
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ СПЕЦ КОМПЛЕКТ ПОСТАЧ #38680240 |
Переможець |
33 331 856,00
UAH з ПДВ
|
26 липня 2018 16:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 14:35
|
Електронний підпис | укладений |
08 серпня 2018 17:25
|
Договір №30-18.pdf | укладений |
08 серпня 2018 17:24
|