Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
24400000-8 "Добрива та сполуки азоту"
Очікувана вартість
70 235,00 UAH
UA-2018-03-22-000917-b ● 6bc7e7c5da97462589fcb0dbb30e1c65
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЛПУ Мар'їнська центральна районна лікарня |
Код ЄДРПОУ: | 01989852 |
Місцезнаходження: | 85630, Україна , Донецька обл., Мар'їнський район, місто Красногорівка, ВУЛИЦЯ НАХІМОВА, будинок 1 |
Контактна особа: |
Юлия Маркова +380506107268 buhklpu_mcrl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2018 12:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2018 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2018 14:00 |
Початок аукціону: | 30 березня 2018 13:01 |
Очікувана вартість: | 70 235,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 702,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Неостерил (безбарвний), 1 л
Неостерил (безбарвний), 5 л
Максисан, 1 л
Новохлор екстра, 5 л
Засіб дезінфікуючий «Госпісепт», гранули, 1 кг.
Засіб дезінфікуючий «Госпісепт», 1 кг.
Неостерил (безбарвний), 5 л
Максисан, 1 л
Новохлор екстра, 5 л
Засіб дезінфікуючий «Госпісепт», гранули, 1 кг.
Засіб дезінфікуючий «Госпісепт», 1 кг.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
181 штука
24400000-8 "Добрива та сполуки азоту"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85630, Україна, Донецька область, Красногорівка, Нахімова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 квітня 2018
—
09 квітня 2018
ДК 021:2015: 24400000-8 — Добрива та сполуки азоту
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2018 12:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2018 12:05 |
СПЕЦИФИКАЦИЯ дезсредства (1).doc | |
22 березня 2018 12:05 |
ОГОЛОШЕННЯ ДЕЗЗАСОБИ.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-03-22-000917-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 05 квітня 2018 09:54
Вимога
Шановний! Ми категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації нашої пропозиції. Замовник Зазначив, що наша пропозиція не відповідає вимогам медико-технічного завдання документації. Яким саме вимогам??? Не запропонували хабар?Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 квітня 2018 08:57
Щодо розгляду вимоги, повідомляємо:
Наш заклад при проведенні допорогової закупівлі застосовує норми наведені в Наказі ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35.
Відповідно до п.6.4. Наказі ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. №35 у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
Згідно до положень наведених в наказі ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 наш медичний заклад має право сам визначати предмет закупівлі (медико-технічні вимоги до предмету закупівлі) які йому потрібні. Також має право сам визначати (в даному випадку) потрібні чи непотрібні аналоги або еквіваленти, може вказати (на свій розсуд) які еквіваленти або аналоги приймаються у пропозиціях. Право на отримання саме тієї продукції яка потрібна Замовнику надано законодавством України!
В додатку № 1 до оголошення зазначено, що «У разі подання пропозиції, яка не відповідає медико-технічним вимогам та визначеному переліку, пропозиція не буде розглядатись та оцінюватись і буде відхилена як така, що не відповідає вимогам документації електронних торгів».
В протоколі засідання постійно діючої комісії з допорогових закупівель КЛПУ Мар’їнської центральної районної лікарні від 04.04.2018 року, також зазначено цю підставу.
Щодо Ваших звинувачень, то вони є безпідставними та неправдивими!
Ви своїми діями, а саме безпідставним обвинуваченням нашого закладу та надання недостовірної інформації принижує честь, гідність, ділову репутацію нашого закладу та посадових осіб, що є недопустимо.
На підставі вищевикладеного, та на підставі протоколу постійно діючої комісії з допорогових закупівель КЛПУ Мар’їнської центральної районної лікарні від 04.04.2018року, вимога щодо повернення Вашої пропозицію до розгляду задовольнити не підлягає задоволенню.
Наш заклад при проведенні допорогової закупівлі застосовує норми наведені в Наказі ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35.
Відповідно до п.6.4. Наказі ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. №35 у вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників.
Згідно до положень наведених в наказі ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 наш медичний заклад має право сам визначати предмет закупівлі (медико-технічні вимоги до предмету закупівлі) які йому потрібні. Також має право сам визначати (в даному випадку) потрібні чи непотрібні аналоги або еквіваленти, може вказати (на свій розсуд) які еквіваленти або аналоги приймаються у пропозиціях. Право на отримання саме тієї продукції яка потрібна Замовнику надано законодавством України!
В додатку № 1 до оголошення зазначено, що «У разі подання пропозиції, яка не відповідає медико-технічним вимогам та визначеному переліку, пропозиція не буде розглядатись та оцінюватись і буде відхилена як така, що не відповідає вимогам документації електронних торгів».
В протоколі засідання постійно діючої комісії з допорогових закупівель КЛПУ Мар’їнської центральної районної лікарні від 04.04.2018 року, також зазначено цю підставу.
Щодо Ваших звинувачень, то вони є безпідставними та неправдивими!
Ви своїми діями, а саме безпідставним обвинуваченням нашого закладу та надання недостовірної інформації принижує честь, гідність, ділову репутацію нашого закладу та посадових осіб, що є недопустимо.
На підставі вищевикладеного, та на підставі протоколу постійно діючої комісії з допорогових закупівель КЛПУ Мар’їнської центральної районної лікарні від 04.04.2018року, вимога щодо повернення Вашої пропозицію до розгляду задовольнити не підлягає задоволенню.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-03-22-000917-b.a2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 06 квітня 2018 09:30
Вимога!
Шановний! Ми категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації нашої пропозиції. Замовник Зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти та послався на п.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України . Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.Це ви з власної кишені можете в магазині купити собі те,що забажаєте. Ви Державна установа і витрачаєте бюджетні кошти,які не намагаєтесь ефективно використовувати та економити.. Більш того, ми направляємо лист в СБУ,тому що є підозра, що враховуючи теріторіальне розташування Замовника є підозра, що гроші, які він отримає в якості хабаря, може бути використані з метою фінансування терористичної діяльності та фінансування сепаратизму!
Розгорнути
Згорнути
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІК-ХХІ ВІК" #38516299 |
Відхилено |
43 692,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2018 09:28
|
ФОП Яцковська Ірина Володимирівна #3049603988 |
Переможець |
69 886,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2018 09:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2018 09:50
|
дезсредства.pdf | укладений |
25 квітня 2018 09:49
|