Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021-2015 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура (послуги з встановлення світильників в навчальних закладах Солом’янського району м. Києва)
CPV: 31520000-7 Lamps and light fittings (Installation services of lighting equopment in training inst in Solomyanskyi district in the city of Kyiv)
CPV: 31520000-7 Lamps and light fittings (Installation services of lighting equopment in training inst in Solomyanskyi district in the city of Kyiv)
Очікувана вартість
11 960 500,00 UAH
UA-2018-03-22-000734-a ● 0236c457d7c643168a90f25dabb200c8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37485490 |
Вебсайт: | http://2422171.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03087, Україна , Київ обл., Київ, вулиця Пітерська, 12 |
Контактна особа: |
Толок Анастасія Геннадіївна 380442423706 tolok_n@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of education Solomyanskiy district in Kyiv state administration |
National ID: | 37485490 |
Contact point: |
Tolok Anastasiya Gennadiivna 380442423706 tolok_n@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 22 березня 2018 12:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 квітня 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 квітня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 квітня 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 03 травня 2018 14:15 |
Очікувана вартість: | 11 960 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 60 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 119605 UAH |
Publication date: | 22 березня 2018 12:54 |
Enquiries until: | 13 квітня 2018 10:00 |
Complaints submission until: | до 19 квітня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 квітня 2018 10:00 |
Information
Estimated total value: | 11 960 500 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 60 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021-2015 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура (послуги з встановлення світильників в навчальних закладах Солом’янського району м. Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
CPV: 31520000-7 Lamps and light fittings (Installation services of lighting equopment in training inst in Solomyanskyi district in the city of Kyiv)
CPV: 31520000-7
Період постачання:
по 31 жовтня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 березня 2018 11:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 березня 2018 11:51 |
Перелік змін (світ) (2).docx | |
29 березня 2018 11:50 |
ТД Світильники (1).doc |
29 березня 2018 11:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
29 березня 2018 11:51 |
Перелік змін (світ) (2).docx
|
||||
29 березня 2018 11:50 |
ТД Світильники (1).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточнення що до пунктів вимог з підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі
Дата подання: 12 квітня 2018 14:54
Дата відповіді: 17 квітня 2018 10:49
Виходячи зі змісту технічного завдання, предметом закупівлі є конкретні світильники, або їх прямі аналоги.
Це означає, що до проведення тендеру замовник, або виробник продукції зазначеної в ТЗ, власними силами або в інший спосіб, виконали роботи з розрахунків рівня освітленності та місць розташування світильників.
Саме тому закуповуються світильники та монтажні роботи а не підбор світильників під вимоги рівня освітленності
В замовника мають бути креслення вказаних приміщень.
Прошу:
1. Пояснити яке відношення мають Креслення об’єкту з відображенням приміщень по кожному поверху та розташуванням світильників (що будуть встановлені) до питання: підтвердження вимог з технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі
2. Надати нам креслення приміщень з місцями розташування світильників, або видалити цей пункт з тендерних вимог
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Надання Учасниками креслень об’єкту з відображенням приміщень по кожному поверху та розташуванням світильників (що будуть встановлені) підтверджує кількісні характеристики предмету закупівлі та надає можливість здійснення розрахунків на відповідність нормам освітленості приміщень згідно вимог ДБН В.2.5-28-2006, Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів та Державних санітарних правил і норми влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів. Отже, вимога щодо надання Учасниками таких креслень є обґрунтованою та не призводить до дискримінації учасників.
Прошу надати технічне завдання що до рівня освітленності в приміщеннях
Дата подання: 12 квітня 2018 14:59
Дата відповіді: 17 квітня 2018 09:39
В тендерному завданні містяться вимоги до наявності в світильниках систем автоматичного регулювання світлового потоку (рівня освітленості). Прошу надати технічне завдання на розробку світлотехнічного проекту, з якого б вбачалась необхідність в наявності таких систем.
Де, в яких приміщеннях і яким чином планується використовувати ці системи?
Відповідь: Ваше питання буде вивчено, Всі приміщення зазначені у дислокації до договору.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-03-22-000734-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВІ СИСТЕМИ", Код ЄДРПОУ:38537298
Дата подання: 12 квітня 2018 22:31
Не коректні питання розділу 3, що до розкриття комерційної таємниці
Вимагаю видалити з пунктів 3.2.-3.3. будь які питання про розкриття комерційної інформації що до конкретних сум виконаних договорів, актів виконаних робіт тощо.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 квітня 2018 11:03
Відповідно до ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник має право встановлювати кваліфікаційні критерії. Одним із таких критеріїв є наявність підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Оскільки майбутнім договором передбачено великий обсяг виконання послуг, замовнику важливо переконатися, що учасник виконував та в майбутньому зможе виконати обсяг послуг передбачений у закупівлі. Розділом III тендерної документації передбачено, що у разі якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Неспроможність подати всю інформацію, що вимагається цією документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.
Розгорнути
Згорнути
Вимога/скарга не задоволена.
Номер вимоги: UA-2018-03-22-000734-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВІ СИСТЕМИ", Код ЄДРПОУ:38537298
Дата подання: 12 квітня 2018 22:58
вимога ТЗ що до надання креслень об'єктів не має жодного відношення до предмету закупівлі
З технічних вимог до предмету закупівлі, стор 20-26 тендерного завдання вбачається, що предметом закупівлі є конкретні світильники, або їх прямі аналоги.
В додаткових вимогах є пункт:
Для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати наступні документи:
1. Креслення об’єкту з відображенням приміщень по кожному поверху та розташуванням світильників (що будуть встановлені). Файли креслень повинні бути у форматі .dwg (AutoCad 2000).
Вимагаю видалити цей пункт з тендерного завдання, як такий, що не має жодного відношення а ні до предмету закупівлі, а ні до його технічних, якісних та кількісних характеристик.
Розгорнути
Згорнути
В додаткових вимогах є пункт:
Для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати наступні документи:
1. Креслення об’єкту з відображенням приміщень по кожному поверху та розташуванням світильників (що будуть встановлені). Файли креслень повинні бути у форматі .dwg (AutoCad 2000).
Вимагаю видалити цей пункт з тендерного завдання, як такий, що не має жодного відношення а ні до предмету закупівлі, а ні до його технічних, якісних та кількісних характеристик.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 квітня 2018 10:47
Надання Учасниками креслень об’єкту з відображенням приміщень по кожному поверху та розташуванням світильників (що будуть встановлені) підтверджує кількісні характеристики предмету закупівлі та надає можливість здійснення розрахунків на відповідність нормам освітленості приміщень згідно вимог ДБН В.2.5-28-2006, Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів та Державних санітарних правил і норми влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів. Отже, вимога щодо надання Учасниками таких креслень є обґрунтованою та не призводить до дискримінації учасників.
Розгорнути
Згорнути
Вимога/скарга не задоволена.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 25 квітня 2018
Найменування: | Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37485490 |
Місцезнаходження: | 03087, Україна, Київ обл., Київ, вулиця Пітерська, 12 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНАНСОВА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛУЧ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СМІРНОВ-ПОДІЛЛЯ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 травня 2018 14:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНАНСОВА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛУЧ" |
11 955 936,04
UAH з ПДВ
|
11 955 936,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СМІРНОВ-ПОДІЛЛЯ" |
11 959 543,04
UAH з ПДВ
|
11 959 543,04
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНАНСОВА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛУЧ" #39456063 |
Переможець |
11 955 936,04
UAH з ПДВ
|
07 травня 2018 11:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 серпня 2018 16:11
|
ДУ №3 до №167.pdf | зміни до договору |
03 серпня 2018 15:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 липня 2018 15:39
|
SCAN_ДУ№2 до договору №167 .pdf | зміни до договору |
17 липня 2018 15:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 червня 2018 17:45
|
SCAN_20180625_153741788.pdf | зміни до договору |
25 червня 2018 17:31
|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2018 18:49
|
167.pdf | укладений |
21 травня 2018 18:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 25 червня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 167 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 167 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 17 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення суми на послуги |
Номер договору про закупівлю: | 167 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 167 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 серпня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 03 серпня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення кошторисної вартості на виконання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 167 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 167 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |