Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
ДК 021-2015 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура (послуги з встановлення світильників в навчальних закладах Солом’янського району м. Києва)
CPV: 31520000-7 Lamps and light fittings (Installation services of lighting equopment in training inst in Solomyanskyi district in the city of Kyiv)
Очікувана вартість
11 960 500,00 UAH
UA-2018-03-22-000734-a 0236c457d7c643168a90f25dabb200c8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Толок Анастасія Геннадіївна

380442423706 tolok_n@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485490
Вебсайт: http://2422171.kiev.ua
Місцезнаходження: 03087, Україна , Київ обл., Київ, вулиця Пітерська, 12
Контактна особа: Толок Анастасія Геннадіївна
380442423706
tolok_n@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of education Solomyanskiy district in Kyiv state administration
National ID: 37485490
Contact point: Tolok Anastasiya Gennadiivna
380442423706
tolok_n@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 22 березня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 13 квітня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 квітня 2018 10:00
Початок аукціону: 03 травня 2018 14:15
Очікувана вартість: 11 960 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 22 березня 2018 12:54
Enquiries until: 13 квітня 2018 10:00
Complaints submission until: до 19 квітня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 квітня 2018 10:00

Information

Estimated total value: 11 960 500 UAH including VAT
Minimal lowering step: 60 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021-2015 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура (послуги з встановлення світильників в навчальних закладах Солом’янського району м. Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура

CPV: 31520000-7 Lamps and light fittings (Installation services of lighting equopment in training inst in Solomyanskyi district in the city of Kyiv)
CPV: 31520000-7
Період постачання: по 31 жовтня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 березня 2018 11:53
Електронний підпис
29 березня 2018 11:51
Перелік змін (світ) (2).docx
29 березня 2018 11:50
ТД Світильники (1).doc
29 березня 2018 11:53
Електронний підпис
22 березня 2018 13:11
Електронний підпис
29 березня 2018 11:51
Перелік змін (світ) (2).docx
27 березня 2018 15:40
Перелік змін (світ).docx
29 березня 2018 11:50
ТД Світильники (1).doc
27 березня 2018 15:36
ТД Світильники 1.doc
22 березня 2018 13:00
ТД Світильники.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення що до пунктів вимог з підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі
Дата подання: 12 квітня 2018 14:54
Дата відповіді: 17 квітня 2018 10:49
Виходячи зі змісту технічного завдання, предметом закупівлі є конкретні світильники, або їх прямі аналоги. Це означає, що до проведення тендеру замовник, або виробник продукції зазначеної в ТЗ, власними силами або в інший спосіб, виконали роботи з розрахунків рівня освітленності та місць розташування світильників. Саме тому закуповуються світильники та монтажні роботи а не підбор світильників під вимоги рівня освітленності В замовника мають бути креслення вказаних приміщень. Прошу: 1. Пояснити яке відношення мають Креслення об’єкту з відображенням приміщень по кожному поверху та розташуванням світильників (що будуть встановлені) до питання: підтвердження вимог з технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі 2. Надати нам креслення приміщень з місцями розташування світильників, або видалити цей пункт з тендерних вимог
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надання Учасниками креслень об’єкту з відображенням приміщень по кожному поверху та розташуванням світильників (що будуть встановлені) підтверджує кількісні характеристики предмету закупівлі та надає можливість здійснення розрахунків на відповідність нормам освітленості приміщень згідно вимог ДБН В.2.5-28-2006, Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів та Державних санітарних правил і норми влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів. Отже, вимога щодо надання Учасниками таких креслень є обґрунтованою та не призводить до дискримінації учасників.
Прошу надати технічне завдання що до рівня освітленності в приміщеннях
Дата подання: 12 квітня 2018 14:59
Дата відповіді: 17 квітня 2018 09:39
В тендерному завданні містяться вимоги до наявності в світильниках систем автоматичного регулювання світлового потоку (рівня освітленості). Прошу надати технічне завдання на розробку світлотехнічного проекту, з якого б вбачалась необхідність в наявності таких систем. Де, в яких приміщеннях і яким чином планується використовувати ці системи?
Відповідь: Ваше питання буде вивчено, Всі приміщення зазначені у дислокації до договору.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-22-000734-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВІ СИСТЕМИ", Код ЄДРПОУ:38537298
Дата подання: 12 квітня 2018 22:31
Не коректні питання розділу 3, що до розкриття комерційної таємниці
Вимагаю видалити з пунктів 3.2.-3.3. будь які питання про розкриття комерційної інформації що до конкретних сум виконаних договорів, актів виконаних робіт тощо.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 квітня 2018 11:03
Відповідно до ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник має право встановлювати кваліфікаційні критерії. Одним із таких критеріїв є наявність підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Оскільки майбутнім договором передбачено великий обсяг виконання послуг, замовнику важливо переконатися, що учасник виконував та в майбутньому зможе виконати обсяг послуг передбачений у закупівлі. Розділом III тендерної документації передбачено, що у разі якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Неспроможність подати всю інформацію, що вимагається цією документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Вимога/скарга не задоволена.
Номер вимоги: UA-2018-03-22-000734-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВІ СИСТЕМИ", Код ЄДРПОУ:38537298
Дата подання: 12 квітня 2018 22:58
вимога ТЗ що до надання креслень об'єктів не має жодного відношення до предмету закупівлі
З технічних вимог до предмету закупівлі, стор 20-26 тендерного завдання вбачається, що предметом закупівлі є конкретні світильники, або їх прямі аналоги.
В додаткових вимогах є пункт:
Для підтвердження технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати наступні документи:
1. Креслення об’єкту з відображенням приміщень по кожному поверху та розташуванням світильників (що будуть встановлені). Файли креслень повинні бути у форматі .dwg (AutoCad 2000).

Вимагаю видалити цей пункт з тендерного завдання, як такий, що не має жодного відношення а ні до предмету закупівлі, а ні до його технічних, якісних та кількісних характеристик.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 квітня 2018 10:47
Надання Учасниками креслень об’єкту з відображенням приміщень по кожному поверху та розташуванням світильників (що будуть встановлені) підтверджує кількісні характеристики предмету закупівлі та надає можливість здійснення розрахунків на відповідність нормам освітленості приміщень згідно вимог ДБН В.2.5-28-2006, Санітарного регламенту для дошкільних навчальних закладів та Державних санітарних правил і норми влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів. Отже, вимога щодо надання Учасниками таких креслень є обґрунтованою та не призводить до дискримінації учасників.
Розгорнути Згорнути
Вимога/скарга не задоволена.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 25 квітня 2018
UA-2018-03-22-000734-a0236c457d7c643168a90f25dabb200c8
Найменування: Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37485490
Місцезнаходження: 03087, Україна, Київ обл., Київ, вулиця Пітерська, 12
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНАНСОВА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛУЧ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СМІРНОВ-ПОДІЛЛЯ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

25 квітня 2018 17:30
SCAN_119 20180425_164038100_3.pdf
25 квітня 2018 17:35
Електронний підпис

Публічні документи

08 травня 2018 11:23
Довідка податки.jpeg
08 травня 2018 11:23
Довідка МВС.jpeg
08 травня 2018 11:23
Довідка корупція.pdf
20 квітня 2018 11:29
Технічні документи.pdf
20 квітня 2018 11:29
Статут.pdf
20 квітня 2018 11:29
Протокол, наказ.pdf
20 квітня 2018 11:29
Проект договору.pdf
20 квітня 2018 11:29
Працівники.pdf
20 квітня 2018 11:29
Паспорти.pdf
20 квітня 2018 11:29
Паспорт.pdf
20 квітня 2018 11:29
МТБ.pdf
20 квітня 2018 11:29
Ліцензія.zip
20 квітня 2018 11:28
Ліцензія.pdf
20 квітня 2018 11:28
Лист-згода.pdf
20 квітня 2018 11:28
Лист-гарантія.pdf
20 квітня 2018 11:28
Лист_про_спiвпрацю.PDF
20 квітня 2018 11:28
Креслення.zip
20 квітня 2018 11:28
IES файли.rar
20 квітня 2018 11:28
Захист довкілля.pdf
20 квітня 2018 11:28
Довідка судимість.pdf
20 квітня 2018 11:28
Довідка про санкції.pdf
20 квітня 2018 11:28
Довереность Рыжий.zip
20 квітня 2018 11:28
Графік.pdf
20 квітня 2018 11:28
Гарантия_2121.zip
20 квітня 2018 11:28
Аналогічний договір.pdf
20 квітня 2018 11:28
Кошторисні документи.pdf
20 квітня 2018 11:28
51.imd
20 квітня 2018 11:28
Цінова пропозиція.pdf

Документи

25 квітня 2018 17:30
SCAN_119 20180425_164038100_3.pdf
25 квітня 2018 17:34
Електронний підпис

Публічні документи

20 квітня 2018 11:40
Документи.zip
20 квітня 2018 11:40
52.imd
20 квітня 2018 11:40
Цiнова пропозицiя.pdf
20 квітня 2018 11:40
Креслення.zip
20 квітня 2018 11:40
Кошториснi розрахунки.pdf
20 квітня 2018 11:40
Документи 2.rar
20 квітня 2018 11:40
Гарантія 2006-18.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНАНСОВА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛУЧ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СМІРНОВ-ПОДІЛЛЯ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 травня 2018 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНАНСОВА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛУЧ" 11 955 936,04
UAH з ПДВ
11 955 936,04
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СМІРНОВ-ПОДІЛЛЯ" 11 959 543,04
UAH з ПДВ
11 959 543,04
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 травня 2018 11:23
Довідка податки.jpeg
08 травня 2018 11:23
Довідка МВС.jpeg
08 травня 2018 11:23
Довідка корупція.pdf
20 квітня 2018 11:29
Технічні документи.pdf
20 квітня 2018 11:29
Статут.pdf
20 квітня 2018 11:29
Протокол, наказ.pdf
20 квітня 2018 11:29
Проект договору.pdf
20 квітня 2018 11:29
Працівники.pdf
20 квітня 2018 11:29
Паспорти.pdf
20 квітня 2018 11:29
Паспорт.pdf
20 квітня 2018 11:29
МТБ.pdf
20 квітня 2018 11:29
Ліцензія.zip
20 квітня 2018 11:28
Ліцензія.pdf
20 квітня 2018 11:28
Лист-згода.pdf
20 квітня 2018 11:28
Лист-гарантія.pdf
20 квітня 2018 11:28
Лист_про_спiвпрацю.PDF
20 квітня 2018 11:28
Креслення.zip
20 квітня 2018 11:28
IES файли.rar
20 квітня 2018 11:28
Захист довкілля.pdf
20 квітня 2018 11:28
Довідка судимість.pdf
20 квітня 2018 11:28
Довідка про санкції.pdf
20 квітня 2018 11:28
Довереность Рыжий.zip
20 квітня 2018 11:28
Графік.pdf
20 квітня 2018 11:28
Гарантия_2121.zip
20 квітня 2018 11:28
Аналогічний договір.pdf
20 квітня 2018 11:28
Кошторисні документи.pdf
20 квітня 2018 11:28
51.imd
20 квітня 2018 11:28
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

20 квітня 2018 11:40
Документи.zip
20 квітня 2018 11:40
52.imd
20 квітня 2018 11:40
Цiнова пропозицiя.pdf
20 квітня 2018 11:40
Креслення.zip
20 квітня 2018 11:40
Кошториснi розрахунки.pdf
20 квітня 2018 11:40
Документи 2.rar
20 квітня 2018 11:40
Гарантія 2006-18.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНАНСОВА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛУЧ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СМІРНОВ-ПОДІЛЛЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНАНСОВА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛУЧ"
#39456063
Переможець 11 955 936,04
UAH з ПДВ
07 травня 2018 11:10

Документи

07 травня 2018 11:05
Електронний підпис
07 травня 2018 10:05
SCAN_127 20180507_093939849_2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 травня 2018 11:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІНАНСОВА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ЛУЧ"
#39456063
11 955 936,04
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 травня 2018 11:05
Електронний підпис
07 травня 2018 10:05
SCAN_127 20180507_093939849_2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 травня 2018 18:49
167.pdf укладений
21 травня 2018 18:48
Електронний підпис зміни до договору
03 серпня 2018 16:11
ДУ №3 до №167.pdf зміни до договору
03 серпня 2018 15:24
Електронний підпис зміни до договору
17 липня 2018 15:39
SCAN_ДУ№2 до договору №167 .pdf зміни до договору
17 липня 2018 15:24
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2018 17:45
SCAN_20180625_153741788.pdf зміни до договору
25 червня 2018 17:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 167
Договір:
Номер додаткової угоди: 167
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми на послуги
Номер договору про закупівлю: 167
Договір:
Номер додаткової угоди: 167
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення кошторисної вартості на виконання послуг
Номер договору про закупівлю: 167
Договір:
Номер додаткової угоди: 167
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML