Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Акумуляторні батареї HAWKER ZeMa Rail до тепловозу ЧМЕ-3
Очікувана вартість
5 427 720,00 UAH
UA-2018-03-22-000514-a ● 1b24bb291c864b9e95dcf1ccd0f70672
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Приватне акціонерне товариство "Дніпропетровський тепловозоремонтний завод" |
Код ЄДРПОУ: | 00659101 |
Місцезнаходження: | 49038, Украина , Дніпропетровька обл., Дніпро, вул. акедеміка Белелюбського, 7 |
Контактна особа: |
Інна Корсунська +380567932186 dtrz2@mail.ru |
Категорія: | Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 березня 2018 11:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2018 14:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2018 23:00 |
Початок аукціону: | 28 березня 2018 14:33 |
Очікувана вартість: | 5 427 720,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 54 277,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 54277.2 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
15 компл.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 комплект
Акумуляторні батареї до тепловозу ЧМЕ-3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 31440000-2 — Акумуляторні батареї
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2018 13:22 |
Запит- Акумуляторні батареї (1) 26.03.18 .doc |
26 березня 2018 13:22 |
Запит- Акумуляторні батареї (1) 26.03.18 .doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
тендерна документація
Дата подання: 23 березня 2018 13:43
Дата відповіді: 23 березня 2018 15:25
Ознайомившись із документацією до електронних торгів, просимо дати пояснення по наступних питаннях:
1. на стор.3 є вимога "Якщо продукція виготовляється за технічними умовами не вказаними в документації торгів, тобто запропонована продукція являється еквівалентом до предмета закупівлі, необхідно надати....,"
ПИТАННЯ: У документації НЕМАЄ посилання (вимог) на жодні ТУ, то ж на які орієнтуватися?!
2. У цьому ж абзаці Замовником вимагається "....необхідно надати: – сканований лист-погодження відповідного Департаменту ПАТ «Укрзалізниця», щодо підтвердження дозволу на застосування продукції на залізницях України; або: – його сканована копія, завірена нотаріально; або: – його сканована копія, завірена печаткою та підписом уповноваженої особи виробника". ПИТАННЯ: З 2018 року Лист-погодження щодо дозволу на використання продукції на залізницях України не видається Департаментом Укрзалізниці, т.к. ця вимога була скасована Антимонопольним комітетом. Вимагаємо скасувати дану вимогу.
2. На стор. 5 серед переліку докуентів, що має учасник для підтвердження кваліфікаційних критеріїв, є вимога надання тендерного забезпечення договоору. ПИТАННЯ: як виконати учаснику таку вимогу до аукціону, обрання переможця та визначення остаточної суми пропозиції?
3. на стор.3 є пункт щодо надання документу на підтверження відповідності продукції, отриманого після 01.01.18, із зазначенням такої інформації: "- Оцінка відповідності, зазначена в пунктах 1.2 має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою." ПИТАННЯ: На який пунк якого документу посилається замовник у даній вимозі (пунктах 1.2 ЧОГО)?
Заздалегідь вдячні на відповіді.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Надання листа-погодження відповідного Департаменту ПАТ "Укрзалізниця" вимагається у відповідності до рекомендованих вимог к документам, підтверджуючим якість та відповідність щодо продукції яка закуповується для потребзалізничного транспорту ПАТ "УЗ" №ЦІЯ-18/23 від 11.01.2018р. підписаний директором департаменту Ткаченко Є.В.
2.Тендерне забеспечення договору надається на момент укладання договору переможцем торгів. На момент подання тендерної пропозиції учасник надає забеспечення пропозиції у вигляді банківської гарантії, яка діє 90 днів або до укладання договору. Банківька гарантія надається з копією ліцензії банка.
3.Документ про відповідність
на продукцію, яка підлягає обов'язковій сертифікації - копія сертифікату відповідності (УкрСепро)
на продукцію, яка не підлягає обов'язковій сертифікації:
-декларація про відповідність, або
сертифікат відповідності (свідоцтво про визнання), або їх копії, що видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації.
Форма документів з підтвердження відповідності, виданих до 01.01.2018 року повинна відповідати:
-для сертифікатів відповідності (свідоцтв про визнання) або їх копій - вимогам ДСТУ 3498-96;
-для декларацій про відповідність - вимогам ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006.
2.Тендерне забеспечення договору надається на момент укладання договору переможцем торгів. На момент подання тендерної пропозиції учасник надає забеспечення пропозиції у вигляді банківської гарантії, яка діє 90 днів або до укладання договору. Банківька гарантія надається з копією ліцензії банка.
3.Документ про відповідність
на продукцію, яка підлягає обов'язковій сертифікації - копія сертифікату відповідності (УкрСепро)
на продукцію, яка не підлягає обов'язковій сертифікації:
-декларація про відповідність, або
сертифікат відповідності (свідоцтво про визнання), або їх копії, що видані органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації.
Форма документів з підтвердження відповідності, виданих до 01.01.2018 року повинна відповідати:
-для сертифікатів відповідності (свідоцтв про визнання) або їх копій - вимогам ДСТУ 3498-96;
-для декларацій про відповідність - вимогам ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006.
Щодо відповіді на питання 3
Дата подання: 23 березня 2018 17:13
Дата відповіді: 26 березня 2018 13:26
Шановний замовник! У відповідності до наказу від 26.01.18 р. №93 Мінекономрозвитку України "Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів", наказ № 28 “Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні” втратив чинність. Отже, вимога щодо надання документу про відповідність на продукцію, яка підлягає обов*явковій сертифікації, з вашого боку є безпідставною. Також, зауважимо, що Ви посилаєтесь у своїй відповіді на ДСТУ 3498-96. "Система сертифікації УкрСЕПРО. Бланки документів. Форма та опис". Дане ДСТУ - не діє (скасовано!).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Задовільнено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 березня 2018 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦТОРГСНАБ» |
5 427 000,00
UAH з ПДВ
|
5 372 722,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КИЇВІНВЕСТТРЕЙД" |
5 427 000,00
UAH з ПДВ
|
5 427 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НВП "Укрпромвпровадження" |
5 427 720,00
UAH з ПДВ
|
5 427 720,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦТОРГСНАБ» #41195682 |
Переможець |
5 372 722,80
UAH з ПДВ
|
29 березня 2018 10:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
18035т.pdf | укладений |
11 квітня 2018 14:34
|