Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Термосанація будівлі фізико-технічного ліцею по вул. Зала Егерсег, 39, у м.Херсоні з впровадженням технологій, які передбачають використання теплових насосів
Очікувана вартість
29 478 415,00 UAH
UA-2018-03-21-001815-c 49b8a1b108774589989747b7fe002701
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Веніслав Наталія Іванівна

+380552490357 up-kapbud@khoda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва та розвитку інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014134
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, просп.Ушакова, 47
Контактна особа: Веніслав Наталія Іванівна
+380552490357
up-kapbud@khoda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 березня 2018 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 27 березня 2018 15:15
Оскарження умов закупівлі: до 02 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 квітня 2018 15:15
Початок аукціону: 10 квітня 2018 14:02
Очікувана вартість: 29 478 415,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 73 696,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,25%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Термосанація будівлі фізико-технічного ліцею по вул. Зала Егерсег, 39, у м.Херсоні з впровадженням технологій, які передбачають використання теплових насосів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, м.Херсон, вул.Залаегерсег, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 березня 2018 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2018 16:29
Перелік змін.docx
29 березня 2018 16:29
ФТЛ Тендерна документація нова редакція.doc
21 березня 2018 15:11
Додаток 7 проект договору ФТЛ.doc
21 березня 2018 15:11
додаток 6 ФТЛ техзавдання.docx
21 березня 2018 15:11
ФТЛ Тендерна документація.doc
29 березня 2018 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2018 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2018 16:29
Перелік змін.docx
29 березня 2018 16:29
ФТЛ Тендерна документація нова редакція.doc
21 березня 2018 15:11
Додаток 7 проект договору ФТЛ.doc
21 березня 2018 15:11
додаток 6 ФТЛ техзавдання.docx
21 березня 2018 15:11
ФТЛ Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Порушення Закону "Про публічні закупівлі"
Дата подання: 23 березня 2018 09:28
Дата відповіді: 27 березня 2018 15:43
Стаття 22. , пункт 2 підпункт 17 Закону України "Про публічні закупівлі" містить вимогу, про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. В тендерній документації,яку вами оприлюднено, розділ III "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" , пункт 7 "Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт)" , міститься вимога, що учасник зазначає в тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати як субпідрядника до їх виконання у обсязі не менше ніж 10 відсотків від вартості договору про закупівлю. Просимо привести тендерну документацію у відповідність до положень Закону "Про публічні закупівлі"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Зауваження приймається до уваги. В найближчий час тендерним комітетом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Усунення порушень в документації торгів
Дата подання: 25 березня 2018 12:20
Дата відповіді: 28 березня 2018 08:32
В тендерній документації, яку оприлюднено Замовником, Додаток №3 «Документи для підтвердження інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям» Таблиця 1, пункт 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» міститься вимога надання у складі пропозиції учасника торгів копії не менш ніж одного договору з усіма додатками (у разі їх наявності); копій актів виконаних робіт по формі КБ-2, та довідки по формі КБ-3, підтверджуючих виконання договору; копії позитивного листа-відгука з зазначенням інформації про належне виконання договору. Зазначаємо, що форма акта приймання виконаних будівельних робіт № КБ-2в має статус примірної форми, яку наведено в додатку Т до Національного стандарту «Правила визначення вартості будівництва» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затвердженого наказом Мінрегіону України від 05.07.13 р. № 293 (далі — ДСТУ Б Д.1.1-1:2013). Відповідно до п. 1.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 цей стандарт обов’язковий при визначені вартості будівництва об’єктів, які споруджують за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі — державні кошти). Також пп. 6.4.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 передбачено: «При визначені вартості виконаних обсягів робіт і проведені взаєморозрахунків за виконані роботи по об’єктах будівництва, зведення яких здійснюється за рахунок державних коштів, застосовуються примірні форми первинних облікових документів «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (примірна форма № КБ-2в) і «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (примірна форма № КБ-3), які наведено у додатку Т та у додатку У». Якщо будівельні роботи виконують не за державні кошти, то їх приймання-передачу можна оформити відповідним актом, зміст якого відповідає вимогам ст. 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.99 р. № 996-XIV. Роз»ясеня щодо оформлення актів виконаних робіт міститься в листі Мінрегіону України від 12.01.12 р. № 7/15-488, в якому зазначено, що за об’єктами, будівництво яких здійснюють за рахунок інших джерел фінансування, застосування форми Акту виконаних робіт обумовлюють договором підряду. Таким чином, якщо підприємство-учасник торгів виконувало аналогічні роботи для замовника, який не фінансується з бюджету, та, відповідно, складання актів виконаних робіт по формі КБ-2, та довідки по формі КБ-3 не було передбачено договором підряду, то такий учасник не має можливості виконати вимоги надання копій актів ф.КБ-2в та довідки по формі КБ-3. На підставі вище зазначеного, просимо виключити цю вимогу із тендерній документації як таку, що обмежує конкуренцію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Зауваження приймається до уваги. В найближчий час тендерним комітетом будуть внесені зміни до тендерної документації з урахуванням роз’яснень, зазначених в листі Мінрегіону України від 12.01.12 р. № 7/15-488
Наявність неактувлізованих вимог в тендерній документації
Дата подання: 25 березня 2018 19:37
Дата відповіді: 28 березня 2018 08:34
в 1.9. розділу ІНШІ ВИМОГИ Тендерної документації передбачено, що учасник торгів у складі пропозиції повинен надати Довідку у довільній формі про наявність чинного дозволу у підрядника або субпідрядника (надати копію) щодо виконання робіт вантажопідйомними кранами і машинами (незалежно від вартості робіт), виходячи зі специфіки та переліку робіт згідно з додатком №6 до тендерної документації, що є предметом цієї закупівлі (для юридичних осіб, для фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців), відповідно до Закону України "Про охорону праці" та Постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. N 1107 Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (Із змінами і доповненнями від 10 жовтня 2012 року N 927, від 11 лютого 2016 року N 76, від 7 лютого 2018 року N 48. Ця вимога є неактуалізована (містить вимоги щодо надання документів, які вже не передбачені законодавством), оскільки Додаток 2 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 7 лютого 2018 р. № 48) «ПЕРЕЛІК видів робіт підвищеної небезпеки» не містить такого виду робіт як «виконання робіт вантажопідйомними кранами і машинами» Просимо внести зміни до тендерної документації, виключивши вимоги, які не можливі до виконання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Зауваження приймається до уваги. В найближчий час тендерним комітетом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Приведення тендерної документації у відповідність до законодавства України
Дата подання: 26 березня 2018 10:35
Дата відповіді: 29 березня 2018 09:45
На підставі статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником були встановлені кваліфікаційні критерії. Відповідно до п.3 Додатку 3 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям учасник у складі своєї тендерної пропозиції надає Довідку у формі табл.1.3 , що містить інформацію про виконання аналогічних договорів. В примітках* до таблиці 1.3. Замовником зазначено, що «*Аналогічним договором вважається договір на будівництво, реконструкцію або капітальний ремонт об’єктів соціальної сфери (школи, дошкільного навчального закладу, закладу культури або лікарні, тощо) з виконанням наступних основних видів робіт: 1. Утеплення фасадів. 2. Утеплення покрівлі з улаштування безрулонного покриття покрівлі з пінополіуретанових композицій методом напилювання. 3. Реконструкція системи опалення з встановленням теплових насосів» Вважаємо, що зазначені Замовником вимоги є такими, що обмежують конкуренцію. Таким чином Замовник штучно звужує коло підприємств, які мають можливість виконання робіт за Предметом закупівлі. Такі дії Замовника є явно дискримінаційними та обмежують економічну конкуренцію, створюють перепони для участі у закупівлі потенційним учасникам. Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено принципи здійснення закупівель, серед яких принципи добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників. Стаття 5 згаданого Закону забороняє Замовнику встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Стаття 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції» визначає економічну конкуренцію (конкуренцію) як змагання між суб'єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб'єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб'єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб'єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Частиною другою статті 4 цього ж Закону суб’єктам адміністративно-господарського управління заборонено вчиняти будь-які неправомірні дії, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. За таких підстав просимо Департамент будівництва та розвитку інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації внести зміни до тендерної документації та виключити критерії, що мають ознаки упередженості та обмеження конкуренції..
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Зауваження приймається до уваги. Під час внесення змін до тендерної документації вимогу щодо наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору буде більш деталізовано.
Щодо вимог Замовника,, які не можливо виконати
Дата подання: 26 березня 2018 11:13
Дата відповіді: 29 березня 2018 09:51
п1.10 розділу ІНШІ ВИМОГИ Замовник вимагає наявності Ліцензії на види діяльності, ліцензування яких не вимагається чинним законодавством України. Просимо виключити цю вимогу з ТД як таку, що її не можливо виконати.
Відповідь: Доброго дня!
Зауваження прймається до уваги! Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-21-001815-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Голопристанське управління спеціальних, монтажних та проектних робіт", Код ЄДРПОУ:34660791
Дата подання: 26 квітня 2018 13:01
Порушення п.3 ст.22 Закону «Про публічні закупівлі»
Вимога
про усунення порушень, що були допущені Замовником під час проведення процедури закупівлі

Тендерним комітетом Департаменту будівництва та розвитку інфраструктури Херсонської обласної державної адміністрації 21.03.2018 року на веб - порталі Уповноваженого органу оприлюднене оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію на закупівлю робіт «Термосанація будівлі фізико-технічного ліцею по вул. Зала Егерсег, 39, у м.Херсоні з впровадженням технологій, які передбачають використання теплових насосів»
Класифікація за ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція, № UA-2018-03-21-001815-c. Очікувана вартість закупівлі складає 2947841500 грн. з ПДВ.
Скаржник є учасником оскаржуваної процедури закупівлі, оскільки подав свою тендерну пропозицію для участі у закупівлі (відповідно до пункту 35 частини першої статті 1 Закону). Окрім Скаржника, у вказаній закупівлі та електронному аукціоні взяв участь ще один учасник - ТОВ "ЮГСПЕЦСПЛАВ"
У складі тендерної документації (зі змінами) на закупівлю робіт по об’єкту: «Термосанація будівлі фізико-технічного ліцею по вул. Зала Егерсег, 39, у м. Херсоні з впровадженням технологій, які передбачають використання теплових насосів» міститься Додаток 6 ФТЛ техзавдання «Технічний опис предмету закупівлі», який було завантажено Замовником в ЦБД Prozorro: 21.03.2018 15:11, версія документу від 21.03.201815:11, ID: db119adc597d4f62bd9a1cfe176f9196.
При цьому, в Додату 6 містяться вимоги до тендерної пропозиції учасника торгів, які не можливо виконати, а саме:
п. 354 Прокладання лотків кількість 140 м.
п. 355 Лоток ПВХ 40х25 кількість 10 м.
п. 356 Лоток ПВХ 25х20 кількість 130 м.
п. 357 Прокладання iзольованих проводiв
перерiзом до 6 мм2 у лотках кількість 165 м.
Неможливість виконання робіт, зазначених в п.354 та 357 і неможливість застосування матеріалів, зазначених в п. 355 та п. 356 обумовлена тим, що вироби під назвою «Лоток ПВХ 40х25» та «Лоток ПВХ 25х20» ані вітчизняними, ані закордонними виробниками не виробляються. Тобто, відсутні зовсім як матеріали. Відповідно, не можливо виконати роботи, які передбачають застосування не існуючих матеріалів.
При проведенні Замовником попередніх торгів по цьому предмету закупівлі (UA-2017-12-27-001654-a), Замовнику було вказано на ці невідповідності і Замовник у відповіді зазначив, що ці матеріали не відповідають проекту (номер вимоги: UA-2017-12-27-001654-a.a1)
Наявність помилок в п.354;355;356;357 Додатку 6 є порушенням п.3 ст.22 Закону «Про публічні закупівлі», яке унеможливлює не лише підготовку тендерної пропозиції учасників, а і подальше виконання робіт відповідно до технічного завдання.
В зв’язку з допущенням порушень, які неможливо виправити, відповідно до Статті 31 Закону «Про публічні закупівлі»,

ВИМАГАЄМО:

1. Відмінити торги в зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.




Директор С.К. Базилевич
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 квітня 2018 13:29
Вимоги, що містяться в Додатку 6 (Технічне завдання) тендерної документації, а саме:
п. 354 Прокладання лотків кількість 140 м;
п. 355 Лоток ПВХ 40х25 кількість 10 м;
п. 356 Лоток ПВХ 25х20 кількість 130 м;
п. 357 Прокладення ізольованих проводів
перерізом до 6 кв.мм у лотках кількість 165 м,

базуються на пунктах кошторисної документації, яка використовувалася під час підготовки технічного завдання, і є невід’ємною складовою проектно-кошторисної документації розробленої ТОВ «Укрндіінжпроект-Південь» (кваліфікаційний сертифікат Серія АР №000862 від 06.06.2012р., ГІП – В.П. Прасько) та пройшла експертизу з отриманням позитивного експертного звіту, виданого філією Державного підприємства «Укрдержбудекспертиза» у Херсонській області №22-0521-17 від 06 листопада 2017 року (головний експерт проекту: А.В. Лукін – сертифікат АЕ №000106; відповідальні експерти: О.В. Бабенко – сертифікат АЕ №000015, О.С. Олійник – сертифікат АЕ №000128, В.П.Самарський – сертифікат АЕ №000155, В.П.Гриценко – сертифікат АЕ №001478).
Між тим, пунктом 1.4 проекту Договору передбачено дії Сторін у випадках необхідності внесення змін до проектної документації, що може вирішити питання з застосуванням потрібних матеріалів та виробів при виконанні робіт (п.354 – п.357 технічного завдання тендерної документації).
При розгляді тендерних пропозицій Замовником було прийнято до уваги та враховано висновки рішення «Постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель» №1454-р-пз-пк від 19 лютого 2018 року, які наведені у пункті 1.8 та стосуються робіт пов’язаних з прокладанням ізольованих проводів до 6 кв.мм.
Посилаючись на викладене, з точки зору Замовника, наявність зазначених пунктів у тендерній документації, що виникла внаслідок неточностей в проекті, не з вини Замовника, не є порушенням законодавства, як зазначено у вимозі ТОВ «Голопристанське управління спеціальних, монтажних та проектних робіт», та не може вважатися підставою для відміни торгів.

Документи подані скаржником

26 квітня 2018 13:01
Вимога до Замовника

Документи

27 квітня 2018 13:29
відповідь учаснику

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2018 14:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮГСПЕЦСПЛАВ" 26 866 792,00
UAH з ПДВ
24 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Голопристанське управління спеціальних, монтажних та проектних робіт" 28 724 242,00
UAH з ПДВ
25 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 квітня 2018 12:56
Проект договору.pdf
19 квітня 2018 12:56
Смета.rar
19 квітня 2018 12:56
ДЦ.pdf
19 квітня 2018 12:56
Тендерна пропозиція.pdf
18 квітня 2018 11:09
Довідки ст17.pdf
18 квітня 2018 11:09
Довідка ДПІ.pdf
06 квітня 2018 11:31
Електронний підпис
06 квітня 2018 11:30
Аналогічні договори.pdf
06 квітня 2018 10:04
Електронний підпис
05 квітня 2018 17:44
ФТЛ .rar
05 квітня 2018 17:44
Договірна ціна.pdf
05 квітня 2018 17:44
Проект договору.pdf
05 квітня 2018 17:44
Дозвіл та ліцензія пн.pdf
05 квітня 2018 17:44
Субпідрядники.pdf
05 квітня 2018 17:44
Довкілля та санкції.pdf
05 квітня 2018 17:44
Довдки ст.17.pdf
05 квітня 2018 17:44
Кваліфікація.pdf
05 квітня 2018 17:44
Загальні відомості.pdf
05 квітня 2018 17:44
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

06 квітня 2018 12:55
вартість ресурсів.PDF
06 квітня 2018 12:55
Договірна ціна.rar
06 квітня 2018 12:55
Договір графік.rar
06 квітня 2018 12:55
лист-згода.PDF
06 квітня 2018 12:55
захист довкілля.PDF
06 квітня 2018 12:55
Субпідрядник 2 ч2.zip
06 квітня 2018 12:55
Субпідрядник 2 ч1.zip
06 квітня 2018 12:55
Субпідрядник 1.rar
06 квітня 2018 12:55
Субпідрядники.rar
06 квітня 2018 12:55
Довідка субпідрядники.PDF
06 квітня 2018 12:55
витяг пдв.pdf
06 квітня 2018 12:55
витяг єдиний податок.pdf
06 квітня 2018 12:55
витяг єдиний податок.pdf
06 квітня 2018 12:55
виписка з реєстру.pdf
06 квітня 2018 12:55
Антікор_програма.pdf
06 квітня 2018 12:55
Довідка санкції.PDF
06 квітня 2018 12:55
Довідки ст.17.rar
06 квітня 2018 12:55
акт виконан робіт.rar
06 квітня 2018 12:55
Довідка працівникі.PDF
06 квітня 2018 12:55
Довідка обладнання.PDF
06 квітня 2018 12:55
форма пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮГСПЕЦСПЛАВ"

ТОВ "Голопристанське управління спеціальних, монтажних та проектних робіт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮГСПЕЦСПЛАВ"
#34668853
Переможець 24 999 000,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2018 15:53

Документи

16 квітня 2018 15:53
Електронний підпис
16 квітня 2018 15:51
протокол переможець

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2018 15:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮГСПЕЦСПЛАВ"
#34668853
24 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 квітня 2018 15:53
Електронний підпис
16 квітня 2018 15:51
протокол переможець

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 листопада 2018 10:49
Додаткова угода ФТЛ .pdf зміни до договору
23 листопада 2018 10:43
Електронний підпис укладений
03 травня 2018 17:38
Договір укладений
03 травня 2018 17:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначено обсяг фінансування у 2018 році
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML