Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщень
Очікувана вартість
491 206,00 UAH
UA-2018-03-21-001624-c d9ecdc1a4d3c4bfdbfb5df64e6ee3f78
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зотова Катерина Сергіївна

380445536645 p2buh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Центр первинної медико-санітраної допомоги №2 Дніпровського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 26189147
Вебсайт: http://cpmsd2dnepr.com/
Місцезнаходження: 02152, Україна , Київська обл., Київ, пр-т П. Тичини, 22
Контактна особа: Зотова Катерина Сергіївна
380445536645
p2buh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 березня 2018 14:09
Звернення за роз’ясненнями: до 27 березня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 квітня 2018 12:00
Початок аукціону: 10 квітня 2018 13:32
Очікувана вартість: 491 206,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 456,03 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Поточний ремонт приміщень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02152, Україна, Київ, Київ, проспект Павла Тичини 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 березня 2018 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2018 14:09
Тех.завдання_поточний ремонт приміщень 22.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-21-001624-c.a2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ Баукунст Київ, Код ЄДРПОУ:39867769
Дата подання: 23 квітня 2018 18:22
Вимога про усунення порушень у процесі проведення закупівлі вих. № 161 від 17.04.2018 р
ТОВ «БАУКУНСТ КИЇВ»
ЄДРПОУ 39867769, п/р 26004488927 в ПАТ «Райффайзен Банк Аваль», код банку 380805
юр. адреса: 02002, м. Київ, вул. Флоренції, буд. 12-Б, кв. 115,

Вих. № 161 від 17.04.2018 року
Комунальне некомерційне підприємство
«Центр первинної медико-манітарної допомоги №2
Дніпровського району м. Києва»

ВИМОГА
про усунення порушень у процесі проведення закупівлі
1. Найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого ініціюється вимога:
Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-манітарної допомоги №2 Дніпровського району м. Києва»
Місцезнаходження: просп. П.Тичини, 22, м. Київ, поштовий індекс 02152, Україна,
2. Номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якого ініціюється вимога: дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі.
Дата: 21.03.2018 р., Закупівля: UA-2018-03-21-001624-с
Найменування предмету закупівлі: Поточний ремонт приміщень КНП «ЦПМСД №2 Дніпровського району м. Києва».
Код закупівлі: ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.
Місце проведення робіт: м. Київ просп. П.Тичини, 22
Підстава подання вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати:
Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про визначення переможця від_16.04.2018_р.

ТОВ «Баукунст Київ» ЄДРПОУ 39867769 оскаржує визначення Замовником аукціону UA-2018-03-21-001624-с Переможця ФОП Абакумова Наталія Олександрівна відповідно Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про визначення переможця від 16.04.2018 р. (далі по тексту – Протокол) та обґрунтовує це наступним:

1. Відповідно до вимог до документації Тендерної пропозиції визначеним в Оголошенні, а саме п. 2 Розділу 6 «Вимоги до проведення робіт» Технічного завдання « Виконавець повинен вказати в кошторисі марку, модель та Виробника матеріалів та продукції, які будуть використані при проведені робіт, а також надати технічну інформацію на дану продукцію.» ФОП Абакумова Н. О., яку Замовник визнав Переможцем, не виконала зазначену вимогу Технічного завдання. Так, в підсумковій відомості ресурсів не визначено виробника матеріалів та продукції, а саме на двері внутрішні, змішувачі для умивальників, клей для лінолеуму, листи гіпсокартонні, металопластикові двері, умивальники, плитка керамічна, підвісна стеля, що є не виконанням вимог тендерної документації та повинно бути підставою для дискваліфікації такого учасника. Визнання Учасника закупівлі, який подав документи пропозиції без дотримання вимог визначених в оголошенні, суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок чого порушено право та законні інтереси інших учасників закупівлі.
2. Згідно з вимогами до документації Тендерної пропозиції визначеним в Оголошенні, а саме п. 4 Розділу 6 Технічного завдання «на всі матеріали які будуть використані під час проведення ремонтних робіт повинні бути надані сертифікати якості та санітарно-гігієнічні висновки, завірені мокрими печатками постачальників продукції.»:
2.1. В порушення вимог ФОП Абакумова Н. О. надала санітарно-гігієнічний висновок на міжкімнатні двері від 11.09.2009 р. за № 05.03.02-04/56992 в якому відсутня 2-га сторінка, де повинен бути зазначений термін його дії та де міститься печатка органу, що видав зазначений документ , що унеможливлює визначення терміну його дії та достовірності.
2.2. Відсутні сертифікати та санітарно-гігієнічні висновки на основні матеріали такі як: вимикачі, змішувачі для умивальників, клей для лінолеуму, листи гіпсокартонні, металопластикові двері, монтажна піна, плінтуси для підлог, плитка керамічна, розетки заглиблені, умивальники, сертифікат якості на мультіфініш, фугенфюллер, рот банд.
2.3. Всі сертифікати якості та санітарно-гігієнічні висновки повинні бути завірені мокрими печатками постачальників продукції. В порушення вимог до тендерної документації, жоден сертифікат та санітарно-гігієнічні висновок наданий ФОП Абакумова Н. О. не завірений постачальником продукції.
3. Згідно з п. 6 Розділу 6 Технічного завдання «Виконавець повинен мати діючу ліцензію на проведення даного виду робіт». ФОП Абакумова Н. О. не надала у складі документів пропозиції копію ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва. Відповідно до ст.2 Загальної частини Постанови Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256 з внесеними змінами постановою Кабінету Міністрів України № 401 від 07.06.2017 р. «Господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, підлягає ліцензуванню» Великі лікарні та інші заклади охорони здоров’я відносять до будівель і споруд, що за класом наслідків відносять до об’єктів із значними наслідкам , а роботи, що виконуються на таких об’єктах (згідно переліку видів робіт ) підлягають ліцензуванню. Таким чином, ФОП Абакумова Н. О. не має ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва та відповідно не має права проводити роботи з
монтажу внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання: водопостачання та водовідведення, електропостачання і електроосвітлення, що є предметом закупівлі. Отже, визначення ФОП Абакумова Н. О. Переможцем за відсутності у неї ліцензії є грубим порушенням чинного в Україні законодавства.
4. Згідно з п. 1 Розділу 7 «Розрахунок вартості робіт» Технічного завдання «Розрахунок вартості робіт МАЄ МІСТИТИ «повний комплект кошторисної документації (договірна тверда або динамічна ціна з розрахунками до неї, локальні кошториси, відомості ресурсів і інші розрахунки у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)) з обов‘язковим зазначенням вартості в гривнях без ПДВ та з урахуванням ПДВ.» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 визначає порядок ціноутворення у*будівництві. Так, проектно-кошторисна документація на роботи для об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, підлягає обов’язковій експертизі. Тобто,в зведеному кошторисному розрахунку для об’єкта згідно закупівлі UA-2018-03-21-001624-с повинна бути передбачена вартість проходження проектно-кошторисної документації.
ФОП Абакумова Н. О. не включила до ціни своєї пропозиції вартість проходження експертизи проектно-кошторисної документації та вартість послуг технічного нагляду чим грубо порушила вимоги закупівлі та ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
5. Надана проектно-кошторисна документація ФОП Абакумової Н. О. не підписана сертифікованим інженером-кошторисником, у складі документації Учасника ФОП Абакумова Н. О. не надано копію сертифіката інженера-кошторисника, а проектно-кошторисна документація, яка складена без сертифікованого інженера-кошторисника не може пройти експертизу у відповідних установах згідно чинного в Україні законодавства.
6. Згідно з п. 1 Розділу 7 «Розрахунок вартості робіт» Розрахунок вартості робіт, а саме Договірна ціна повинна бути з обов‘язковим зазначенням вартості в гривнях без ПДВ та з урахуванням ПДВ. Якщо Учасник торгів, який надав найменшу цінову пропозицію не є платником ПДВ, комітетом з конкурсних торгів приймаються для оцінки цінові пропозиції наступних Учасників без ПДВ. Беручи до уваги даний факт та те, що ФОП Абакумова Н. О. не є платником ПДВ, а інший Учасник ТОВ «Баукунст Київ» є платником ПДВ, то оцінка пропозицій повинна була проводилась без урахування ПДВ у обох Учасників. Отже, ціна ТОВ «Баукунст Київ» , а саме 355000, грн.(триста п’ятдесят п’ять тисяч грн. 00 коп.) без ПДВ є найменшою та найбільш вигідною ніж ціна 425`990.00 (чотириста двадцять п’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто грн. 00 коп.) без ПДВ ФОП Абакумова Н. О. Таким чином, замовник невірно здійснив оцінку тендерних пропозицій учасників та не правильно визначив Переможця закупівлі.
Вищенаведені аргументи підтверджують наявність передбачених Законом підстав для відхилення Замовником пропозиції ФОП Абакумова Н. О.
З огляду на вищенаведене, вимагаємо дискваліфікувати учасника публічних закупівель ФОП Абакумова Н. О. через невідповідність поданої цінової пропозиції вимогам тендерної документації.
Вважаємо, що Замовником здійснена оцінка наданих пропозицій Учасників з порушенням принципу недискримінації учасників закупівель. Замовник не дотримався принципу надання рівних можливостей всім учасникам закупівлі та не врахував, що ціна пропозицій учасника ТОВ «Баукунст Київ» була надана з ПДВ, як того вимагає Технічне завдання закупівлі, а визнав найбільш вигідною пропозицію Учасника ФОП Абакумова Н. О., ціна якого визначена без ПДВ.
Вважаємо, що такі дії Замовника є неправомірними, такими які спрямовані на дискримінацію пропозиції ТОВ «Баукунст Київ» та які вчинені в зв’язку з грубим порушенням Замовником об’єктивної та неупередженої оцінки пропозиції. В результаті участі в електронних торгах підприємства, Замовником здійснюється необ’єктивна та упереджена оцінка пропозицій учасників та наявна дискримінація Учасників, що є порушенням ст. 3 Закону. Зазначаємо, що незастосування Замовником однакових критеріїв та методики при проведенні розгляду та оцінки пропозицій учасників, є дискримінацією учасників, що є порушенням статей 3 та 5 Закону та є неправомірними діями з боку Замовника.
ПРОШУ ВАС:
- Прийняти скаргу до розгляду;
- Скасувати Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про визначення Переможця від_16.04.2018_р. Закупівля UA-2018-03-21-001624-с від 21.03.2018 року – з метою забезпечення права на недискримінаційний підхід при розгляді та оцінці пропозиції.
- Дискваліфікувати учасника ФОП Абакумова Н. О. через невідповідність документації поданої пропозиції критеріям визначеним в оголошені про Закупівлю UA-2018-03-21-001624-с від 21.03.2018 року.
- Здійснити ретельну перевірку пропозиції торгів усіх учасників щодо їх відповідності нормам чинного законодавства та вимогам тендерної документації через систему електронних закупівель.
Дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулась:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Баукунст Київ»
Код ЄДРПОУ: 39867769
Місце реєстрації юридичної особи: 02002, м. Київ, вул. Флоренції, буд. 12-Б, кв. 115

З повагою,
Директор Л. О. Форостюк
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-03-21-001624-c.c1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ Баукунст Київ, Код ЄДРПОУ:39867769
Дата подання: 17 квітня 2018 16:55
Вимога про усунення порушень у процесі проведення закупівлі
ТОВ «БАУКУНСТ КИЇВ» ЄДРПОУ 39867769, п/р 26004488927 в ПАТ «Райффайзен Банк Аваль», код банку 380805 юр. адреса: 02002, м. Київ, вул. Флоренції, буд. 12-Б, кв. 115, Вих. № 161 від 17.04.2018 року Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 Дніпровського району м. Києва» ВИМОГА про усунення порушень у процесі проведення закупівлі 1. Найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого ініціюється вимога: Комунальне некомерційне підприємство «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 Дніпровського району м. Києва» Місцезнаходження: просп. П.Тичини, 22, м. Київ, поштовий індекс 02152, Україна, 2. Номер повідомлення про проведення закупівлі, щодо якого ініціюється вимога: дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі. Дата: 21.03.2018 р., Закупівля: UA-2018-03-21-001624-с Найменування предмету закупівлі: Поточний ремонт приміщень КНП «ЦПМСД №2 Дніпровського району м. Києва». Код закупівлі: ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. Місце проведення робіт: м. Київ просп. П.Тичини, 22 Підстава подання вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати: Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про визначення переможця від_16.04.2018_р. ТОВ «Баукунст Київ» ЄДРПОУ 39867769 оскаржує визначення Замовником аукціону UA-2018-03-21-001624-с Переможця ФОП Абакумова Наталія Олександрівна відповідно Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про визначення переможця від 16.04.2018 р. (далі по тексту – Протокол) та обґрунтовує це наступним: 1. Відповідно до вимог до документації Тендерної пропозиції визначеним в Оголошенні, а саме п. 2 Розділу 6 «Вимоги до проведення робіт» Технічного завдання « Виконавець повинен вказати в кошторисі марку, модель та Виробника матеріалів та продукції, які будуть використані при проведені робіт, а також надати технічну інформацію на дану продукцію.» ФОП Абакумова Н. О., яку Замовник визнав Переможцем, не виконала зазначену вимогу Технічного завдання. Так, в підсумковій відомості ресурсів не визначено виробника матеріалів та продукції, а саме на двері внутрішні, змішувачі для умивальників, клей для лінолеуму, листи гіпсокартонні, металопластикові двері, умивальники, плитка керамічна, підвісна стеля, що є не виконанням вимог тендерної документації та повинно бути підставою для дискваліфікації такого учасника. Визнання Учасника закупівлі, який подав документи пропозиції без дотримання вимог визначених в оголошенні, суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок чого порушено право та законні інтереси інших учасників закупівлі. 2. Згідно з вимогами до документації Тендерної пропозиції визначеним в Оголошенні, а саме п. 4 Розділу 6 Технічного завдання «на всі матеріали які будуть використані під час проведення ремонтних робіт повинні бути надані сертифікати якості та санітарно-гігієнічні висновки, завірені мокрими печатками постачальників продукції.»: 2.1. В порушення вимог ФОП Абакумова Н. О. надала санітарно-гігієнічний висновок на міжкімнатні двері від 11.09.2009 р. за № 05.03.02-04/56992 в якому відсутня 2-га сторінка, де повинен бути зазначений термін його дії та де міститься печатка органу, що видав зазначений документ , що унеможливлює визначення терміну його дії та достовірності. 2.2. Відсутні сертифікати та санітарно-гігієнічні висновки на основні матеріали такі як: вимикачі, змішувачі для умивальників, клей для лінолеуму, листи гіпсокартонні, металопластикові двері, монтажна піна, плінтуси для підлог, плитка керамічна, розетки заглиблені, умивальники, сертифікат якості на мультіфініш, фугенфюллер, рот банд. 2.3. Всі сертифікати якості та санітарно-гігієнічні висновки повинні бути завірені мокрими печатками постачальників продукції. В порушення вимог до тендерної документації, жоден сертифікат та санітарно-гігієнічні висновок наданий ФОП Абакумова Н. О. не завірений постачальником продукції. 3. Згідно з п. 6 Розділу 6 Технічного завдання «Виконавець повинен мати діючу ліцензію на проведення даного виду робіт». ФОП Абакумова Н. О. не надала у складі документів пропозиції копію ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва. Відповідно до ст.2 Загальної частини Постанови Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256 з внесеними змінами постановою Кабінету Міністрів України № 401 від 07.06.2017 р. «Господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, підлягає ліцензуванню» Великі лікарні та інші заклади охорони здоров’я відносять до будівель і споруд, що за класом наслідків відносять до об’єктів із значними наслідкам , а роботи, що виконуються на таких об’єктах (згідно переліку видів робіт ) підлягають ліцензуванню. Таким чином, ФОП Абакумова Н. О. не має ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва та відповідно не має права проводити роботи з монтажу внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання: водопостачання та водовідведення, електропостачання і електроосвітлення, що є предметом закупівлі. Отже, визначення ФОП Абакумова Н. О. Переможцем за відсутності у неї ліцензії є грубим порушенням чинного в Україні законодавства. 4. Згідно з п. 1 Розділу 7 «Розрахунок вартості робіт» Технічного завдання «Розрахунок вартості робіт МАЄ МІСТИТИ «повний комплект кошторисної документації (договірна тверда або динамічна ціна з розрахунками до неї, локальні кошториси, відомості ресурсів і інші розрахунки у відповідності до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)) з обов‘язковим зазначенням вартості в гривнях без ПДВ та з урахуванням ПДВ.» ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 визначає порядок ціноутворення у*будівництві. Так, проектно-кошторисна документація на роботи для об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, підлягає обов’язковій експертизі. Тобто,в зведеному кошторисному розрахунку для об’єкта згідно закупівлі UA-2018-03-21-001624-с повинна бути передбачена вартість проходження проектно-кошторисної документації. ФОП Абакумова Н. О. не включила до ціни своєї пропозиції вартість проходження експертизи проектно-кошторисної документації та вартість послуг технічного нагляду чим грубо порушила вимоги закупівлі та ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. 5. Надана проектно-кошторисна документація ФОП Абакумової Н. О. не підписана сертифікованим інженером-кошторисником, у складі документації Учасника ФОП Абакумова Н. О. не надано копію сертифіката інженера-кошторисника, а проектно-кошторисна документація, яка складена без сертифікованого інженера-кошторисника не може пройти експертизу у відповідних установах згідно чинного в Україні законодавства. 6. Згідно з п. 1 Розділу 7 «Розрахунок вартості робіт» Розрахунок вартості робіт, а саме Договірна ціна повинна бути з обов‘язковим зазначенням вартості в гривнях без ПДВ та з урахуванням ПДВ. Якщо Учасник торгів, який надав найменшу цінову пропозицію не є платником ПДВ, комітетом з конкурсних торгів приймаються для оцінки цінові пропозиції наступних Учасників без ПДВ. Беручи до уваги даний факт та те, що ФОП Абакумова Н. О. не є платником ПДВ, а інший Учасник ТОВ «Баукунст Київ» є платником ПДВ, то оцінка пропозицій повинна була проводилась без урахування ПДВ у обох Учасників. Отже, ціна ТОВ «Баукунст Київ» , а саме 355000, грн.(триста п’ятдесят п’ять тисяч грн. 00 коп.) без ПДВ є найменшою та найбільш вигідною ніж ціна 425`990.00 (чотириста двадцять п’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто грн. 00 коп.) без ПДВ ФОП Абакумова Н. О. Таким чином, замовник невірно здійснив оцінку тендерних пропозицій учасників та не правильно визначив Переможця закупівлі. Вищенаведені аргументи підтверджують наявність передбачених Законом підстав для відхилення Замовником пропозиції ФОП Абакумова Н. О. З огляду на вищенаведене, вимагаємо дискваліфікувати учасника публічних закупівель ФОП Абакумова Н. О. через невідповідність поданої цінової пропозиції вимогам тендерної документації. Вважаємо, що Замовником здійснена оцінка наданих пропозицій Учасників з порушенням принципу не дискримінації учасників закупівель. Замовник не дотримався принципу надання рівних можливостей всім учасникам закупівлі та не врахував, що ціна пропозицій учасника ТОВ «Баукунст Київ» була надана з ПДВ, як того вимагає Технічне завдання закупівлі, а визнав найбільш вигідною пропозицію Учасника ФОП Абакумова Н. О., ціна якого визначена без ПДВ. Вважаємо, що такі дії Замовника є неправомірними, такими які спрямовані на дискримінацію пропозиції ТОВ «Баукунст Київ» та які вчинені в зв’язку з грубим порушенням Замовником об’єктивної та неупередженої оцінки пропозиції. В результаті участі в електронних торгах підприємства, Замовником здійснюється необ’єктивна та упереджена оцінка пропозицій учасників та наявна дискримінація Учасників, що є порушенням ст. 3 Закону. Зазначаємо, що незастосування Замовником однакових критеріїв та методики при проведенні розгляду та оцінки пропозицій учасників, є дискримінацією учасників, що є порушенням статей 3 та 5 Закону та є неправомірними діями з боку Замовника. ПРОШУ ВАС: - Прийняти скаргу до розгляду; - Скасувати Протокол (рішення) засідання Комітету Замовника про визначення Переможця від_16.04.2018_р. Закупівля UA-2018-03-21-001624-с від 21.03.2018 року – з метою забезпечення права на недискримінаційний підхід при розгляді та оцінці пропозиції. - Дискваліфікувати учасника ФОП Абакумова Н. О. через невідповідність документації поданої пропозиції критеріям визначеним в оголошені про Закупівлю UA-2018-03-21-001624-с від 21.03.2018 року. - Здійснити ретельну перевірку пропозиції торгів усіх учасників щодо їх відповідності нормам чинного законодавства та вимогам тендерної документації через систему електронних закупівель. Дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулась: Товариство з обмеженою відповідальністю «Баукунст Київ» Код ЄДРПОУ: 39867769 Місце реєстрації юридичної особи: 02002, м. Київ, вул. Флоренції, буд. 12-Б, кв. 115 З повагою, Директор Л. О. Форостюк
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 19.04.2018 № 3685.pdf
Дата публікації: 20 квітня 2018 17:48

Документи подані замовником

18 квітня 2018 20:46
Відповідь .docx

Документи Органу Оскарження

20 квітня 2018 17:48
Рішення від 19.04.2018 № 3685.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2018 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Абакумова Наталія Олександрівна 461 744,37
UAH з ПДВ
425 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Баукунст Київ 480 976,00
UAH з ПДВ
426 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 квітня 2018 10:33
сертификат СЭС.pdf
06 квітня 2018 10:09
Гигиена Сертификат 1 001.jpg
06 квітня 2018 10:08
Гигиена Сертифик 2 001.jpg
06 квітня 2018 10:08
ПОТОЛКИ 2017-2019.jpg
06 квітня 2018 10:08
AMF.jpg
06 квітня 2018 10:08
AMF 2.jpg
06 квітня 2018 10:08
AMF 4.jpg
06 квітня 2018 10:08
AMF 3.jpg
06 квітня 2018 01:11
Зведений кошторис.pdf
06 квітня 2018 01:09
Локальний кошторис 2.pdf
06 квітня 2018 01:01
Локальний кошторис 1.pdf
06 квітня 2018 00:46
Пояснювальна записка.pdf
06 квітня 2018 00:45
Договірна ціна.pdf
06 квітня 2018 00:42
Дефектний акт.pdf
06 квітня 2018 00:07
Цінова пропозиція.pdf
06 квітня 2018 00:01
Витяг ЄДР 05.04.18р.pdf
05 квітня 2018 19:38
Сертифікат.pdf
05 квітня 2018 19:38
Сертифікат труби.PDF
05 квітня 2018 19:33
Відгуки.pdf
05 квітня 2018 19:32
Довідка МВС 03.04.2018.pdf

Публічні документи

05 квітня 2018 19:55
Дефектні акти_0001.pdf
05 квітня 2018 19:55
Локальний кошторис_0001.pdf
05 квітня 2018 19:55
Штат 2018.pdf
05 квітня 2018 19:55
Довідка банк 05.04.18.pdf
05 квітня 2018 19:55
Фінансовий звіт 2017.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа підприємець Абакумова Наталія Олександрівна

ТОВ Баукунст Київ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Абакумова Наталія Олександрівна
#3257918908
Переможець 425 990,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2018 09:38

Документи

16 квітня 2018 09:38
Електронний підпис
16 квітня 2018 09:36
IMG_20180416_0001.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2018 09:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Абакумова Наталія Олександрівна
#3257918908
425 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 квітня 2018 09:38
Електронний підпис
16 квітня 2018 09:36
IMG_20180416_0001.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 травня 2018 12:17
Абакумова 425900,00.pdf укладений
02 травня 2018 12:10