Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тотальні ендопротези кульшового суглоба безцементні, 7 комплектів
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2018-03-21-001251-a eb3a490542ce4309bc8363b5ab4e577b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хребтик-Крупник Аліна Юріївна

+380342533791 mkl1ivfr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Івано-Франківська міська клінічна лікарня №1
Код ЄДРПОУ: 01993322
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., місто Івано-Франківськ, вулиця Матейки, 34
Контактна особа: Хребтик-Крупник Аліна Юріївна
+380342533791
mkl1ivfr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 березня 2018 17:01
Звернення за роз’ясненнями: до 27 березня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 квітня 2018 10:00
Початок аукціону: 10 квітня 2018 12:26
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 комплект
Тотальні ендопротези кульшового суглоба безцементні, 7 комплектів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Івано-Франківська область, місто Івано-Франківськ, вулиця Матейки, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 березня 2018 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2018 15:52
Тендерна документація Ендопротези оновлена.doc
29 березня 2018 15:51
Протокол.pdf
21 березня 2018 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2018 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2018 15:52
Тендерна документація Ендопротези оновлена.doc
21 березня 2018 17:01
Тендерна документація Ендопротези.doc
29 березня 2018 15:51
Протокол.pdf
21 березня 2018 17:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Помилки у технічних вимогах до предмету закупівлі
Дата подання: 26 березня 2018 17:49
Дата відповіді: 29 березня 2018 15:47
Шановні панове! Висловлюємо свою повагу та повідомляємо, що у медико-технічних вимогах до предмету закупівлі - ДК 021: 2015 - 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Тотальні ендопротези кульшового суглоба безцементні, 7 комплектів) , опублікованого за номером UA-2018-03-21-001251-a, у вимогах до безцементної чашки вказано - «чашка повинна мати не менше 14 типорозмірів по діаметру,розміром 42-68мм та отвори для проведення гвинтів і дозволяти фіксацію шляхом впресовування як гвинтову, так і безгвинтову» у той час у вимогах до стегнової голівки вказано – «голівка діаметром 32мм» - ці вимоги є взаємозаперечуючі, оскільки мінімальна товщина стінок вкладишу має бути 5 мм, що унеможливлює встановлення подібного вкладишу у чашку з зовнишнім діаметром 42 та 44 мм. Отже, якщо діаметр голівки 32 мм, а товщина стінок 5 мм, то діаметр вкладишу має бути 42 мм і неможливо вставити такий вкладиш у чашку з зовнішнім діаметром 42 мм. Мінімальний розмір голівки, яку можна вставити у чашку 42 мм, розраховану на використання з поліетиленовим вкладишем є 22 мм. Насьогодні у світі не має у жодного виробника вертлюгових компонентів діаметром 42 мм та 44 мм розрахованих під пару тертя метал або кераміка/поліетилен, які можна використовувати з голівкою 32 мм. Просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та привести медико-технічні вимоги до належного, логічного вигляду.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни будуть внесені в тендерну документацію.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-21-001251-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКА ОРТОПЕДИЧНА ГРУПА", Код ЄДРПОУ:39783972
Дата подання: 26 березня 2018 17:52
Усунення помилок у технічних вимогах
Шановні панове! Висловлюємо свою повагу та повідомляємо, що у медико-технічних вимогах до предмету закупівлі - ДК 021: 2015 - 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Тотальні ендопротези кульшового суглоба безцементні, 7 комплектів) , опублікованого за номером UA-2018-03-21-001251-a, у вимогах до безцементної чашки вказано - «чашка повинна мати не менше 14 типорозмірів по діаметру,розміром 42-68мм та отвори для проведення гвинтів і дозволяти фіксацію шляхом впресовування як гвинтову, так і безгвинтову» у той час у вимогах до стегнової голівки вказано – «голівка діаметром 32мм» - ці вимоги є взаємозаперечуючі, оскільки мінімальна товщина стінок вкладишу має бути 5 мм, що унеможливлює встановлення подібного вкладишу у чашку з зовнишнім діаметром 42 та 44 мм. Отже, якщо діаметр голівки 32 мм, а товщина стінок 5 мм, то діаметр вкладишу має бути 42 мм і неможливо вставити такий вкладиш у чашку з зовнішнім діаметром 42 мм. Мінімальний розмір голівки, яку можна вставити у чашку 42 мм, розраховану на використання з поліетиленовим вкладишем є 22 мм. Насьогодні у світі не має у жодного виробника вертлюгових компонентів діаметром 42 мм та 44 мм розрахованих під пару тертя метал або кераміка/поліетилен, які можна використовувати з голівкою 32 мм. Просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та привести медико-технічні вимоги до належного, логічного вигляду.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 березня 2018 15:49
Зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Зміни будуть внесені в тендерну документацію.

Документи

29 березня 2018 15:47
Протокол.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2018 12:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Прикарпатська медична компанія 176 015,00
UAH з ПДВ
176 015,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗВЄРЄВА ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" 192 500,00
UAH з ПДВ
192 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 квітня 2018 14:54
Технічні вимоги.pdf
05 квітня 2018 14:54
Кваліфікаційні вимоги.pdf
05 квітня 2018 14:54
Пропозиція.pdf

Публічні документи

06 квітня 2018 09:59
Інстр. б.цем ніжка Merete.PDF
05 квітня 2018 17:19
Проект договору.PDF
05 квітня 2018 17:19
Щодо типорозміру.PDF
05 квітня 2018 17:19
Захист довкілля.PDF
05 квітня 2018 17:19
Відповідність МТВ.PDF
05 квітня 2018 17:19
Аналогічні договори.PDF
05 квітня 2018 17:19
ISO13485.PDF
05 квітня 2018 17:19
Стаття 17.PDF
05 квітня 2018 17:19
Цінова пропозиція.PDF
05 квітня 2018 17:19
Витяг з ЄДР.PDF
05 квітня 2018 17:19
Паспорт+ІПН- завірені.PDF
05 квітня 2018 17:19
Витяг з податкової.PDF
05 квітня 2018 17:19
Податкова декларація.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Прикарпатська медична компанія

ФОП "ЗВЄРЄВА ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Прикарпатська медична компанія
#40447429
Переможець 176 015,00
UAH з ПДВ
12 квітня 2018 11:04

Документи

12 квітня 2018 11:04
Протокол №13В.pdf
12 квітня 2018 11:04
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 квітня 2018 11:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Прикарпатська медична компанія
#40447429
176 015,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 квітня 2018 11:04
Протокол №13В.pdf
12 квітня 2018 11:04
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.pdf укладений
23 квітня 2018 11:58
Електронний підпис укладений
23 квітня 2018 11:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 176 015,00
UAH з ПДВ