Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дизельне паливо, бензин А-92, бензин А-95
Diesel fuel, gasoline A-92, gasoline A-95
Очікувана вартість
9 300 000,00 UAH
UA-2018-03-21-001089-b bdb2e893db2c4264b46fe3b0615e6cc3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ніна Меліхова

7655811
+380504514063
melixova_nina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03341641
Місцезнаходження: 49040, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Праці, буд. 3
Контактна особа: Ніна Меліхова
7655811,+380504514063
melixova_nina@ukr.net
Додаткові контактні особи: Світлана Володимирівна
+380567654740
tender_sme@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: COMMON ENTERPRISE "MANAGEMENT ON REPAIR AND OPERATION OF AUTOSYLES" DNIPROVSKY CITY COUNCIL
National ID: 03341641
Contact point: Nina Melikhova
7655811,+380504514063
melixova_nina@ukr.net
Additional contacts: Світлана Володимирівна
+380567654740
tender_sme@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 березня 2018 16:51
Звернення за роз’ясненнями: до 15 квітня 2018 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 квітня 2018 20:00
Початок аукціону: 11 травня 2018 11:23
Очікувана вартість: 9 300 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 93 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 21 березня 2018 16:51
Enquiries until: 15 квітня 2018 20:00
Complaints submission until: до 21 квітня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 25 квітня 2018 20:00

Information

Estimated total value: 9 300 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 93 000 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
328000 літр
Дизельне паливо, бензин А-92, бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49040, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, проспект Праці,3
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Diesel fuel, gasoline A-92, gasoline A-95
CPV: 09130000-9
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 квітня 2018 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2018 15:38
ТД Нафта і дистиляти із змінами (3).docx
18 квітня 2018 15:38
Зміни ТД ГСМ.docx
21 березня 2018 16:51
Договір ГСМ.doc
18 квітня 2018 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2018 10:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 квітня 2018 09:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2018 13:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2018 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2018 15:38
ТД Нафта і дистиляти із змінами (3).docx
12 квітня 2018 10:24
ТД Нафта і дистиляти із змінами.docx
10 квітня 2018 09:34
ТД Нафта і дистиляти із змінами.docx
02 квітня 2018 13:48
ТД Нафта і дистиляти із змінами.docx
21 березня 2018 16:51
ТД Нафта і дистиляти 2018 21.03.docx
18 квітня 2018 15:38
Зміни ТД ГСМ.docx
12 квітня 2018 10:24
Зміни ДТ.docx
10 квітня 2018 09:34
Зміни ТД ГСМ.docx
02 квітня 2018 13:48
Зміни до ТД.docx
21 березня 2018 16:51
Договір ГСМ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-21-001089-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 27 квітня 2018 17:44
Неправомірне відхилення ПП "ОККО Контракт"
Доброго дня! Ми, ПП «ОККО Контракт», звертаємось із вимогою щодо усунення порушення у сфері публічних закупівель, допущеного Замовником на етапі кваліфікації Учасників, а саме: необґрунтоване відхилення тендерної пропозиції Учасника ПП «ОККО Контракт».
Керуючись положенням протоколу засідання тендерного комітету, пропозиція ПП «ОККО Контракт» не відповідає умовам тендерної документації, у зв’язку ненаданням документів, обов’язковість яких встановлена тендерною документацією. Замовником не надано в повному обсязі належного обґрунтування підстав відхилення тендерної пропозиції, що суперечить принципам публічних закупівель, зазначених в ст. 3 ЗУ « Про публічні закупівлі», дотримання яких є загальнообов’язковим усіма суб’єктами публічних закупівель, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Дії Замовника свідчать про явне порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
ч. 3 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі» : «У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель».
Враховуючи вищенаведене, прошу членів тендерного комітету надати відповідь на Наше звернення із зазначенням інформацію стосовно необґрунтованої причини невідповідності пропозиції ПП «ОККО Контракт» умовам тендерної документації, а також скасувати рішення тендерного комітету в частині дискваліфікації пропозиції ПП «ОККО Контракт».

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 травня 2018 16:12

На Ваше звернення, тендерний комітет повідомляє наступне.
Відповідно до ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити:
1) інструкцію з підготовки тендерних пропозицій;
2) один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним;
3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
4) кількість товару та місце його поставки;
5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
6) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
7) проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов;
8) опис окремої частини або частин предмета закупівлі (лота), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, у разі якщо учасникам дозволяється подати тендерні пропозиції стосовно частини предмета закупівлі (лота);
9) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв. Опис методики оцінки за критерієм "ціна" повинен містити інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ);
10) строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій;
11) інформацію про валюту, у якій повинна бути розрахована і зазначена ціна тендерної пропозиції;
12) інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції;
13) зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій;
14) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати);
15) розмір, вид, строк та умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
16) прізвище, ім’я та по батькові, посаду та адресу однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками;
17) у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.

Статтею 25 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерні пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документи з інформацією від учасника про його відповідність кваліфікаційним критеріям, вимогам, визначеним у ст. 17 Закону і в тендерній документації, завантажуються разом з тендерною пропозицією.
Разом з цим, статтею 27 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено, що у разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до положень частини четвертої статті 10 цього Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні про проведення процедури закупівлі, електронною системою закупівель автоматично розкривається частина тендерної пропозиції з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформацією і документами, що містять технічний опис предмета закупівлі.
Регламентом системи закупівель «ProZorro» передбачено автоматичне розкриття документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, та інформації і документів, що містять технічний опис предмета закупівлі до моменту прийняття рішення замовника щодо допущення (недопущення) учасників до аукціону.
Згідно із інформацією оприлюдненою на веб-порталі Уповноваженого органу, у складі тендерної пропозиції ПП «ОККО Контракт» міститься лише реєстр пропозиції, а отже відсутні документи які зазначені у тендерній документації щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, інформації і документів, що містять технічний опис предмета закупівлі, та інших документів (Документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника (уповноваженої особи учасника процедури закупівлі) щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції, договору за результатами закупівлі; документів та інформації про відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, вимогам, встановленим статтею 17 Закону; Інформації про відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним, в тому числі технічному завданню; Листа-згоди учасника з проектом договору, засвідченого підписом уповноваженої особи Учасника, а також підписаний уповноваженою особою учасника Проект договору (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього); гарантійного листа стосовно того, що вся надана у складі тендерної пропозиції інформація є достовірною; листа-гарантії, за підписом уповноваженої особи Учасника, щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України; документів які підтверджують повноваження щодо підпису договору за результатами процедури закупівлі у складі пропозиції; інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та підтвердних документів щодо їх працевлаштування; довідки, що містить інформацію про наявність АЗС тощо.


Документи

02 травня 2018 16:12
відповідь на вимогу.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-03-21-001089-b.a2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ПП "ОККО КОНТРАКТ", Код ЄДРПОУ:36248687
Дата подання: 02 травня 2018 12:48
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
ПП «ОККО КОНТРАКТ» вважає, що дії Замовника свідчать про явне порушення чинного законодавства у сфері публічних закупівель, суперечать базовим принципам здійснення публічних закупівель, зазначених в ст. 3 ЗУ « Про публічні закупівлі», дотримання яких є загальнообов’язковим усіма суб’єктами публічних закупівель, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Замовником неправомірно дискваліфіковано (прийнято рішення про недопущення Учасника ПП «ОККО КОНТРАКТ» до етапу «аукціон») через відсутність конкретного переліку підстав невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Отже, рішення Замовника про недопущення Учасника ПП «ОККО КОНТРАКТ» до етапу «аукціон» (яке оформлене протоколом розгляду тендерних пропозицій №134 засідання тендерного комітету КП "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАД від 27.04.2018 року) прийняте з порушенням ст. ст. 3, 5, 28, 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Згідно ч. 9 ст. 18 Закону, орган оскарження за результатами розгляду скарги має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, тощо.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Відсутні підстави для подання скарги
Дата: 02 травня 2018 16:31
Рішення від 04.05.2018 № 4186.pdf
Дата публікації: 05 травня 2018 15:19

Документи подані скаржником

02 травня 2018 12:48
Скарга_02_05_2018.pdf
02 травня 2018 12:48
Платіжка до скарги.pdf

Документи Органу Оскарження

05 травня 2018 15:19
Рішення від 04.05.2018 № 4186.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 квітня 2018
UA-2018-03-21-001089-bbdb2e893db2c4264b46fe3b0615e6cc3
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ АВТОШЛЯХІВ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03341641
Місцезнаходження: 49040, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, просп. Праці, буд. 3
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" Документи
Відхилено
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпронафтозбут" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Нафтотрейд Ресурс" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

27 квітня 2018 17:33
протокол 134.PDF
27 квітня 2018 17:33
Електронний підпис

Публічні документи

24 квітня 2018 15:56
Електронний підпис
24 квітня 2018 15:55
Технічна частина.pdf

Документи

27 квітня 2018 17:34
протокол 135.PDF
27 квітня 2018 17:35
Електронний підпис

Публічні документи

25 квітня 2018 09:45
Електронний підпис
25 квітня 2018 09:38
Реєстр.pdf

Документи

27 квітня 2018 17:35
протокол 136.PDF
27 квітня 2018 17:36
Електронний підпис

Публічні документи

25 квітня 2018 17:30
128
25 квітня 2018 17:30
Антикорупційна програма
25 квітня 2018 17:30
Довідки ТОВ ДНЗ
25 квітня 2018 17:30
Технічна частина
25 квітня 2018 17:30
реестр1
25 квітня 2018 17:30
реестр 2
25 квітня 2018 17:30
Тендерна пропозиція

Документи

27 квітня 2018 17:36
протокол 137.PDF
27 квітня 2018 17:37
Електронний підпис

Публічні документи

17 травня 2018 12:22
Довідка МВС_Біляєва.pdf
15 травня 2018 17:42
Пропозиція переможця.pdf
25 квітня 2018 18:02
Документи стор. 178-213.pdf
25 квітня 2018 18:02
Документи стор. 130-177.pdf
25 квітня 2018 18:02
Документи стор. 69-129.pdf
25 квітня 2018 18:00
Документи стор. 1-68.pdf
25 квітня 2018 18:00
Пропозиція_.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпронафтозбут"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Нафтотрейд Ресурс"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 травня 2018 11:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Нафтотрейд Ресурс" 9 294 480,00
UAH з ПДВ
9 196 080,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпронафтозбут" 9 297 751,20
UAH з ПДВ
9 202 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 травня 2018 12:22
Довідка МВС_Біляєва.pdf
15 травня 2018 17:42
Пропозиція переможця.pdf
25 квітня 2018 18:02
Документи стор. 178-213.pdf
25 квітня 2018 18:02
Документи стор. 130-177.pdf
25 квітня 2018 18:02
Документи стор. 69-129.pdf
25 квітня 2018 18:00
Документи стор. 1-68.pdf
25 квітня 2018 18:00
Пропозиція_.pdf

Публічні документи

25 квітня 2018 17:30
128
25 квітня 2018 17:30
Антикорупційна програма
25 квітня 2018 17:30
Довідки ТОВ ДНЗ
25 квітня 2018 17:30
Технічна частина
25 квітня 2018 17:30
реестр1
25 квітня 2018 17:30
реестр 2
25 квітня 2018 17:30
Тендерна пропозиція

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Нафтотрейд Ресурс"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпронафтозбут"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Нафтотрейд Ресурс"
#33680859
Переможець 9 196 080,00
UAH з ПДВ
14 травня 2018 15:34

Документи

14 травня 2018 15:34
Електронний підпис
14 травня 2018 15:33
намір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 травня 2018 15:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Нафтотрейд Ресурс"
#33680859
9 196 080,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 травня 2018 15:34
Електронний підпис
14 травня 2018 15:33
намір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 лютого 2019 13:15
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2019 16:27
Додаткова угода №10.pdf зміни до договору
16 січня 2019 16:25
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2019 16:23
Дод угода №9.pdf зміни до договору
16 січня 2019 16:20
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 15:06
Дод.угода 8.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 13:49
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 11:25
Дод.угода №7 договір 56.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 11:25
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2018 08:54
Дод уг №6 ...pdf зміни до договору
14 грудня 2018 08:39
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2018 14:25
Дод угода №5.pdf зміни до договору
04 грудня 2018 14:23
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2018 15:38
допугода №4.pdf зміни до договору
23 жовтня 2018 15:37
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2018 15:55
допугода №3.pdf зміни до договору
04 жовтня 2018 15:53
Електронний підпис зміни до договору
03 жовтня 2018 10:59
допугода 2.pdf зміни до договору
03 жовтня 2018 10:57
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2018 13:09
допугода №1.pdf зміни до договору
14 вересня 2018 13:08
Електронний підпис укладений
29 травня 2018 15:36
договор 156.pdf укладений
29 травня 2018 15:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 156
Договір:
Номер додаткової угоди: 156
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 156
Договір:
Номер додаткової угоди: 56
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 156
Договір:
Номер додаткової угоди: 156
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 156
Договір:
Номер додаткової угоди: 156
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміна ціни в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 156
Договір:
Номер додаткової угоди: 156
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміна ціни в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 156
Договір:
Номер додаткової угоди: 156
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміна ціни в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 156
Договір:
Номер додаткової угоди: 156
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 156
Договір:
Номер додаткової угоди: 156
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 156
Договір:
Номер додаткової угоди: 156
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 156
Договір:
Номер додаткової угоди: 156
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 8 981 181,60
UAH з ПДВ