Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Моноблоки
Monoblocks
Monoblocks
Очікувана вартість
5 990 490,00 UAH
UA-2018-03-21-000740-a ● 993cc6a365b348a6b1021682307dcc65
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Публічне акціонерне товариство "Вінницяобленерго" |
Код ЄДРПОУ: | 00130694 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна , Вінницька область обл., Вінниця, Магістратська, 2 |
Контактна особа: |
Ліщенюк Олена Євгеніївна +380432659577 tender01@voe.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Public Joint Stock Company Vinnytsiaolenergo |
National ID: | 00130694 |
Contact point: |
Olena Lishcheniuk +380432659577 tender01@voe.com.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 21 березня 2018 14:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2018 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 квітня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 квітня 2018 11:00 |
Початок аукціону: | 16 травня 2018 15:39 |
Очікувана вартість: | 5 990 490,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 952,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 95000 UAH |
Publication date: | 21 березня 2018 14:39 |
Enquiries until: | 11 квітня 2018 11:00 |
Complaints submission until: | до 17 квітня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 квітня 2018 11:00 |
Information
Estimated total value: | 5 990 490 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 29 952 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
223 штуки
Моноблоки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21007, Україна, Вінницька область, Вінниця, Академіка Янгеля 1
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Monoblocks
CPV: 30210000-4
Період постачання:
по 31 серпня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 квітня 2018 09:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 квітня 2018 09:19 |
Додаток 1 Кваліфікаційні вимоги.pdf | |
13 квітня 2018 09:19 |
Додаток 1 Кваліфікаційні вимоги.pdf | |
13 квітня 2018 09:18 |
Зміни моноблоки.pdf | |
21 березня 2018 14:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2018 14:39 |
Додаток 2 Технічне завдання.pdf | |
21 березня 2018 14:39 |
Додаток 3 Проект договору.pdf | |
21 березня 2018 14:39 |
Тендерна документація.pdf |
13 квітня 2018 09:21 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
13 квітня 2018 09:19 |
Додаток 1 Кваліфікаційні вимоги.pdf
|
||
13 квітня 2018 09:19 |
Додаток 1 Кваліфікаційні вимоги.pdf
|
||
13 квітня 2018 09:18 |
Зміни моноблоки.pdf
|
||
21 березня 2018 14:40 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
21 березня 2018 14:39 |
Додаток 2 Технічне завдання.pdf
|
||
21 березня 2018 14:39 |
Додаток 3 Проект договору.pdf
|
||
21 березня 2018 14:39 |
Тендерна документація.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
характеристика
Дата подання: 26 березня 2018 16:17
Дата відповіді: 29 березня 2018 09:36
Даної моделі немає в наявності. Чи розглядаєте аналог цього ж виробника, але з покращеними характеристиками?
Відповідь: Розглядатимуться пропозиції згідно Закону України "Про публічні закупівлі" та умов тендерної документації.
Верифікація програмного забезпечення
Дата подання: 29 березня 2018 14:49
Дата відповіді: 03 квітня 2018 10:22
Шановні панове!
Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми, копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/f/s!Am0mQcIVCYTxaqALHotxONDSQKo
Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки, при цьому жодних вимог до програмного забезпечення, яке має буди встановлене на комп’ютери, не висувається.
Однак, враховуючи те, що операційна система є необхідною складовою, яка забезпечує можливість користування комп’ютером, вважаємо за необхідне звернути вашу увагу на наступне.
Протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, які закуповували операційні системи Microsoft Windows через процедури публічних закупівель, стали жертвами контрафактних тобто нелегально відтворених та розповсюджених в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права» примірників вказаних програм. Більше того, для приховування неліцензійності такі програмні продукти супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності.
Вказане явище нещодавно лише посилилося, з огляду на що державні замовники мають бути особливо пильними.
Відтак, у разі прийняття вами рішення про придбання в межах публічної закупівлі програмного забезпечення Microsoft Windows, радимо звернутись до нас для верифікації ліцензійності таких програм. Звертаємо увагу, що наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку.
В той же час, відсутність належної уваги до цього питання може призвести до використання неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками.
Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі програми Microsoft, які будуть вами придбаватись є безпечними та ліцензійними. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com.
Владислав Шаповал
Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР»,
представник Корпорації Майкрософт з питань захисту
прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за надану інформацію та пропозицію.
ПАТ «Вінницяобленерго» приділить належну увагу до цього питання та розгляне Вашу пропозицію.
ПАТ «Вінницяобленерго» приділить належну увагу до цього питання та розгляне Вашу пропозицію.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-03-21-000740-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю „Техніка для бізнесу”, Код ЄДРПОУ:22396671
Дата подання: 10 квітня 2018 09:57
наявність сервісного центру
Додатком №1 тендерної документації (надалі ТД) передбачено надання авторизації з обовязкою наявністю авторизованого сервісного центру в регіоні Замовника..
Зазначена вимога є незаконною та дискримінаційною з огляду на наступне:
Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції. Разом з цим, статтею 675 Цивільного кодексу України встановлено, що товар, який продавець передає або зобов'язаний передати покупцеві, має відповідати вимогам щодо його якості в момент його передання покупцеві, якщо інший момент визначення відповідності товару цим вимогам не встановлено договором купівлі-продажу. Договором або законом може бути встановлений строк, протягом якого продавець гарантує якість товару (гарантійний строк). Відповідно до вимог статті 269 Господарського кодексу України постачальник (виробник) гарантує якість товарів у цілому. Постачальник (виробник) зобов'язаний за свій рахунок усунути дефекти виробу, виявлені протягом гарантійного строку, або замінити товари, якщо не доведе, що дефекти виникли внаслідок порушення покупцем (споживачем) правил експлуатації або зберігання виробу. У разі усунення дефектів у виробі, на який встановлено гарантійний строк експлуатації, цей строк продовжується на час, протягом якого він не використовувався через дефект, а при заміні виробу гарантійний строк обчислюється заново від дня заміни. Отже, учасник – переможець процедури закупівлі, з яким замовник укладає договір про закупівлю, зобов’язаний здійснювати за власний рахунок гарантійне обслуговування товару, який ним буде поставлено, протягом гарантійного строку, що встановлений відповідним договором. Законом не обмежується спосіб реалізації постачальника товару зобов’язання стосовно гарантійного обслуговування реалізованого товару. Зважаючи на викладене, наявність в тендерній документації замовника вимоги стосовно розміщення в регіоні Замовника авторизованого сервісного центру є штучним обмеженням з боку замовника торгів свободи підприємницької діяльності та свідчить про дискримінацію потенційних учасників процедури закупівлі.
Статтею 3 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ст.5 Закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Ч.4 ст.22 Закону передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимагаємо дотримуватися принципів здійснення закупівель, норм чинного законодавства та виключити вимогу стосовно розміщення авторизованого сервісного центру в регіоні Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Зазначена вимога є незаконною та дискримінаційною з огляду на наступне:
Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції. Разом з цим, статтею 675 Цивільного кодексу України встановлено, що товар, який продавець передає або зобов'язаний передати покупцеві, має відповідати вимогам щодо його якості в момент його передання покупцеві, якщо інший момент визначення відповідності товару цим вимогам не встановлено договором купівлі-продажу. Договором або законом може бути встановлений строк, протягом якого продавець гарантує якість товару (гарантійний строк). Відповідно до вимог статті 269 Господарського кодексу України постачальник (виробник) гарантує якість товарів у цілому. Постачальник (виробник) зобов'язаний за свій рахунок усунути дефекти виробу, виявлені протягом гарантійного строку, або замінити товари, якщо не доведе, що дефекти виникли внаслідок порушення покупцем (споживачем) правил експлуатації або зберігання виробу. У разі усунення дефектів у виробі, на який встановлено гарантійний строк експлуатації, цей строк продовжується на час, протягом якого він не використовувався через дефект, а при заміні виробу гарантійний строк обчислюється заново від дня заміни. Отже, учасник – переможець процедури закупівлі, з яким замовник укладає договір про закупівлю, зобов’язаний здійснювати за власний рахунок гарантійне обслуговування товару, який ним буде поставлено, протягом гарантійного строку, що встановлений відповідним договором. Законом не обмежується спосіб реалізації постачальника товару зобов’язання стосовно гарантійного обслуговування реалізованого товару. Зважаючи на викладене, наявність в тендерній документації замовника вимоги стосовно розміщення в регіоні Замовника авторизованого сервісного центру є штучним обмеженням з боку замовника торгів свободи підприємницької діяльності та свідчить про дискримінацію потенційних учасників процедури закупівлі.
Статтею 3 Закону встановлено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ст.5 Закону, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Ч.4 ст.22 Закону передбачено, що документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Вимагаємо дотримуватися принципів здійснення закупівель, норм чинного законодавства та виключити вимогу стосовно розміщення авторизованого сервісного центру в регіоні Замовника.
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 квітня 2018 09:21
Зміни до тендерної документації (Додаток 1) внесені.
Дякуємо за запитання.
ПАТ "Вінницяобленерго" є стратегічне підприємство, для нього важливі такі показники як час реакції та час виконання гарантійного обслуговування. Тому для ПАТ "Вінницяобленерго" бажана наявність авторизованого сервісного центру в регіоні Замовника.
Зміни до тендерної документації (Додаток 1) внесені.
ПАТ "Вінницяобленерго" є стратегічне підприємство, для нього важливі такі показники як час реакції та час виконання гарантійного обслуговування. Тому для ПАТ "Вінницяобленерго" бажана наявність авторизованого сервісного центру в регіоні Замовника.
Зміни до тендерної документації (Додаток 1) внесені.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 10 травня 2018
Найменування: | Публічне акціонерне товариство "Вінницяобленерго" |
Код ЄДРПОУ: | 00130694 |
Місцезнаходження: | 21050, Україна, Вінницька область обл., Вінниця, Магістратська, 2 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ІНВЕСТИЦІЙНА РАДА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 травня 2018 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНВЕСТИЦІЙНА РАДА" |
5 979 522,00
UAH з ПДВ
|
5 979 522,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" |
5 990 226,00
UAH з ПДВ
|
5 990 226,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНВЕСТИЦІЙНА РАДА" #34614572 |
Переможець |
5 979 522,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2018 14:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2018 15:40
|
Договір.pdf | укладений |
07 червня 2018 15:39
|