Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги (надання послуг з харчування у школах № 1,2,4,5,9,10,11,12,18,24)
Очікувана вартість
3 319 974,00 UAH
UA-2018-03-21-000704-b fcc3c243a8074576b4ed03ce4f308958
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Крапівєнцева

+380627441538 osvitabuxgalteriya@artemrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Бахмутської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02142796
Місцезнаходження: 84500, Україна , Донецька обл., м.Бахмут, вул. Горбатова, 42
Контактна особа: Олена Крапівєнцева
+380627441538
osvitabuxgalteriya@artemrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 березня 2018 15:36
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2018 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2018 22:00
Початок аукціону: 11 квітня 2018 12:16
Очікувана вартість: 3 319 974,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 599,87 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги (надання послуг з харчування у школах № 1,2,4,5,9,10,11,12,18,24)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, м. Бахмут, вул. Тургенєва, 1-А; вул. Корсунського, 65; вул. Загородня, 22; вул. Маріупольська, 2; вул. Дружби, 1; вул. Гаршина, 50; вул. Миру, 22; вул. Леваневського, 111; вул. Ювілейна, 34; вул. Леваневського,10.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 березня 2018 15:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2018 15:36
ДК 021 2015 55520000-1 Кейтерингові послуги.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-03-21-000704-b.a1
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "Краматорський комбінат дитячого харчування", Код ЄДРПОУ:32934959
Дата подання: 21 квітня 2018 13:55
Оскарження результатів закупівлі
Оскарження результатів закупівлі Опис скарги СКАРГА на дії Замовника закупівлі: UA-2018-03-21-000704-b. Предметом закупі-влі було ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги (надання послуг з харчування у школах № 1,2,4,5,9,10,11,12,18,24) на загальну суму 3 319 974,00 грн. без ПДВ. Замовник - Управління освіти Бахмутської міської ради (надалі - Замовник). Товариство з обмеженою відповідальністю «Краматорський комбінат дитячого ха-рчування» (надалі – ТОВ ККДХ) приймало участь у зазначеному тендері. За підсумками проведеного аукціону, тендерний комітет Замовника визнав пере-можцем торгів учасника ФОП Тодорову І.С. (протокол засідання тендерного комітету №25 від 12.04.2018 року). Учасник не згоден з цим рішенням, тому що тендерна пропози-ція ФОП Тодорової І.С. не відповідає умовам тендерної документації Замовника (надалі – ТД) і повинна бути відхилена згідно з п.п. 1 п.п.4 п. 2 розд. V ТД: Невідповідність документів тендерної пропозиції ФОП Тодорової І.С. умовам ТД Замовника полягає у наступному: 1. ФОП Тодорова І.С. у своїй оновленій тендерній (ціновій) пропозиції, яку вона надала у відповідності до вимог абз. 11 п. 8 розділу ІІІ ТД, змінила предмет закупівлі у частині його технічних характеристик, а саме зменшила кількість послуг визначених Замовником у ТД. Таким чином, Пропозиція ФОП Тодорової І.С. не відповідає умовам ТД і повинна бути відхилена згідно п.п. 4 п. 2 розділу V ТД. 2. Визнання переможцем ФОП Тодорової І.С. порушує один із принципів Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), а саме – - максимальна економія та ефективність. ФОП Тодорова І.С, всупереч умовам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» під час аукціону зменшувала не ціну послуги, а кількість послу-ги, тому її цінова пропозиція, приведена у відповідність до кількості послуг, вказаної у ТД, вища за цінову пропозицію ТОВ ККДХ на 124 724,00 грн. 3. ФОП Тодорова І.С не виконала одну із вимог ТД стосовно кваліфікаційних кри-теріїв, яка міститься у пункті 1 розділу ІІІ., а саме наявність працівників відповідної ква-ліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Так у ТД вказана кількість шкіл, в які потрібно постачати послуги, тобто готувати страви для школярів – 10 шкіл. У інформаційній довідці про працівників, які будуть без-посередньо залучені до виконання послуги, яку надала ФОП Тодорова І.С. (PDF файл «Кваліфікація 1.1», стор. 1), також вказано 10 кухарів, але відносного одного із них не надано документів, підтверджуючих її посаду та освіту. Таким чином, учасник не підтвердив відповідність критерію наявності працівників відповідної кваліфікації у спосіб, передбачений вимогами тендерної документації. З даної підстави тендерна пропозиція мала бути відхилена. 4. ФОП Тодорова І.С. порушила процедуру закупівлі не надавши протягом пяти днів у спосіб, встановлений Законом, документи, передбачені абз. 2 п. 3 ст. 17 Закону та абз. 15, 16 п.п.3 п. 6 розд. ІІІ ТД. У відповідності до п. 4 частини 1 ст. 30 Закону, Замовник повинен відхилити її тендерну пропозицію. Скаржник не може погодитися з рішеннями Замовника про визнання переможцем торгів ФОП Тодорової І.С. при наявності очевидних порушень і недоліків у її тендерній пропозиції, та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми пункту 1 статті 3 «Принципи здійснення закупівель» Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), а саме закупівлі здійснюються за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - недискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем ФОП Тодорової І.С., зазначене у протоколі №25 від 12.04.2018 р.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 квітня 2018 20:30
Рішення від 24.04.2018 № 3872+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 квітня 2018 20:29
Рішення від 11.05.2018 № 4473.pdf
Дата публікації: 16 травня 2018 21:58

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 квітня 2018 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Тодорова Ірина Сергіївна 3 018 330,00
UAH
2 882 250,00
UAH
Документи
ТОВ "Краматорський комбінат дитячого харчування" 3 142 605,00
UAH
2 893 606,00
UAH
Документи
ФОП "Панченко Ганна Григорівна" 3 319 974,00
UAH
3 319 974,00
UAH
Документи

Публічні документи

11 квітня 2018 17:19
меню.pdf
10 квітня 2018 19:32
меню.pdf
10 квітня 2018 19:32
Реєстр Потужностей.PDF
10 квітня 2018 19:32
Інші документи.PDF
10 квітня 2018 19:32
Лист-згода, договір.PDF
10 квітня 2018 19:32
Кваліфікація 1.1.PDF
10 квітня 2018 19:32
Кваліфікація 1.3.PDF
10 квітня 2018 19:32
Кваліфікація 2.PDF
10 квітня 2018 19:32
Кваліфікація 3.PDF
10 квітня 2018 19:32
Кваліфікація 1.2.PDF
10 квітня 2018 19:32
ст.17.pdf

Публічні документи

09 квітня 2018 17:31
Електронний підпис
09 квітня 2018 17:25
Проект договора.pdf
09 квітня 2018 17:25
Меню.pdf
09 квітня 2018 17:25
Цінова пропозиція.pdf
09 квітня 2018 17:25
Тех.хар-ки.pdf
09 квітня 2018 17:25
Довідки банк.pdf
09 квітня 2018 17:25
Довідки ст.17 Закона.pdf
09 квітня 2018 17:25
Гарантійні листи.pdf
09 квітня 2018 17:25
15.pdf
09 квітня 2018 17:25
14.pdf
09 квітня 2018 17:25
13.pdf
09 квітня 2018 17:25
12.pdf
09 квітня 2018 17:25
11.pdf
09 квітня 2018 17:25
10.pdf
09 квітня 2018 17:25
9.pdf
09 квітня 2018 17:25
8.pdf
09 квітня 2018 17:25
7.pdf
09 квітня 2018 17:25
6.pdf
09 квітня 2018 17:25
5.pdf
09 квітня 2018 17:25
4.pdf
09 квітня 2018 17:25
3.pdf
09 квітня 2018 17:25
2.pdf
09 квітня 2018 17:25
1 Довідка працівники.pdf
09 квітня 2018 17:25
Реєстр, акти дог.№ 17.pdf
09 квітня 2018 17:25
Реєстр,акти дог. № 1.pdf
09 квітня 2018 17:25
Водій сан.книжка.pdf
09 квітня 2018 17:25
Витяг.pdf
09 квітня 2018 17:25
Статут.pdf

Публічні документи

10 квітня 2018 21:26
Тендерна пропозиція.PDF
10 квітня 2018 21:26
Інші документи.PDF
10 квітня 2018 21:26
Тех. вимоги.PDF
10 квітня 2018 21:26
Працівники.PDF
10 квітня 2018 21:26
Досвід роботи.PDF
10 квітня 2018 21:26
Стаття 17 ЗУ .PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа підприємець Тодорова Ірина Сергіївна

ТОВ "Краматорський комбінат дитячого харчування"

ФОП "Панченко Ганна Григорівна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Тодорова Ірина Сергіївна
#2122610489
Переможець 2 882 250,00
UAH
12 квітня 2018 14:53

Документи

12 квітня 2018 14:53
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 квітня 2018 14:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Тодорова Ірина Сергіївна
#2122610489
2 882 250,00
UAH
Документи

Документи

12 квітня 2018 14:53
Електронний підпис