Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

15110000-2 м’ясо (м’ясо яловичини 1-ї категорії (сорту) заморожене, туші та напівтуші)
Очікувана вартість
200 000,00 UAH
UA-2018-03-21-000320-c 4607a0a4520f40e9816657cf48c249ae
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шара Ірина Вікторівна

380472550957 ira06011979@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Черкаський інститут пожежної безпеки імені Героїв Чорнобиля Національного університету цивільного захисту України
Код ЄДРПОУ: 39117736
Місцезнаходження: 18034, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Онопрієнка, 8
Контактна особа: Шара Ірина Вікторівна
380472550957
ira06011979@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 березня 2018 10:03
Звернення за роз’ясненнями: до 27 березня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 квітня 2018 17:00
Початок аукціону: 10 квітня 2018 11:33
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Згідно тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2500 кілограми
М’ясо яловичини 1-ї категорії (сорту) заморожене, туші та напівтуші
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18034, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул.Онопрієнка, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 березня 2018 16:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2018 10:03
Тендерна документація (мясо яловичина).docx
21 березня 2018 10:03
Проект договору яловичина.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-21-000320-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КАП-ПРОД", Код ЄДРПОУ:41029424
Дата подання: 10 квітня 2018 14:15
Пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним критеріям
Учасник не виконав вимогу Тендерної документації щодо надання підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Не надано 2 аналогічних договори.
Пропзиція не відповідає вимогам ТД щодо подання пропозиції у формі pdf з реєстром для кожного окремого файла.
Копії документів не завірені налженим чином. Не надані документи, які вимагаються ТД.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 квітня 2018 14:48
Відповідно до статті ч..1 ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Після визначення переможця, учасник має право оскаржити закупівлі відповідно до ст.18 Закону.
На даній стадії закупівлі Замовник не має права задовольняти вимогу.
Номер вимоги: UA-2018-03-21-000320-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КАП-ПРОД", Код ЄДРПОУ:41029424
Дата подання: 18 квітня 2018 14:46
Щодо банківської гарантії
Повідомляємо, що банківська гарантія учасника не відповідає вимогам постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 квітня 2018 15:30
Відповідно до ч.1 ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Після визначення переможця, учасник має право оскаржити закупівлі відповідно до ст.18 Закону.
Номер вимоги: UA-2018-03-21-000320-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ЛИСОКІНЬ МИКОЛА ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3224610613
Дата подання: 08 травня 2018 16:42
Щодо недоліків у пропозиції учасника.
Вимагаю відхилити пропозицію учасника ТОВ "КАП-ПРОД" по причині наявності наступних недоліків в поданій ним тендерній пропозиції. А саме:
1. Згідно розділу 3 п.1.1. п/п 15 тендерної документації вимагається надання копії сертифікату (посвідчення якості), ветеринарного свідоцтва. Однак в тендерній пропозиції копія ветеринарного свідоцтва відсутня і будь яких пояснень, які вимагаються п.б додатку 2 тендерної документації, учасник стосовно причин її недодачі не надав.
2. Згідно вимог розділу 3 п.1.2. тендерної документації, всі документи та їх копії повинні містити власноручний підпис учасника чи його уповноваженої особи. Насправді ж всі вони містять підпис-кліше.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 травня 2018 14:20
1. пп.15 п. 1.1. ч.1 розділу 3 Тендерної документації, передбачено надання учасниками «копії документів, на підтвердження відповідності вимогам ДСТУ та/або ТУ У (сертифікат (посвідчення) якості, відповідності, ветеринарне свідоцтво та/ або інший документ, який засвідчує якість продукції)». В складі пропозиції ТОВ «Кап-прод», для підтвердження якості продукції , надано посвідчення про якість продукції.
2. Відповідно до ст.22 Закону «тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки». Тож відсутність підписів уповноваженої особи є саме формальною помилкою, яка не впливає на зміст пропозиції.

Документи

15 травня 2018 14:18
Протокол 70.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2018 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЛИСОКІНЬ МИКОЛА ІВАНОВИЧ" 164 975,00
UAH з ПДВ
164 975,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КАП-ПРОД" 197 250,00
UAH з ПДВ
197 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 квітня 2018 13:15
img835.pdf
25 квітня 2018 13:15
img834.pdf
25 квітня 2018 13:15
img833.pdf
25 квітня 2018 13:15
ЛИСОКІНЬ.pdf

Публічні документи

08 травня 2018 23:40
Документи переможця.pdf
06 квітня 2018 16:32
Гарантія 1330-18_12.7z
06 квітня 2018 16:32
Банківська ліцензія.7z
06 квітня 2018 16:32
Наказ Фролова.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЛИСОКІНЬ МИКОЛА ІВАНОВИЧ"

ТОВ "КАП-ПРОД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЛИСОКІНЬ МИКОЛА ІВАНОВИЧ"
#3224610613
Рішення скасоване 164 975,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2018 14:34
ФОП "ЛИСОКІНЬ МИКОЛА ІВАНОВИЧ"
#3224610613
Відхилено 164 975,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2018 14:47
ТОВ "КАП-ПРОД"
#41029424
Переможець 197 250,00
UAH з ПДВ
03 травня 2018 10:36

Документи

18 квітня 2018 14:43
Електронний підпис
18 квітня 2018 14:37
Протокол розгляду 54.pdf

Документи

03 травня 2018 10:32
Електронний підпис
03 травня 2018 10:30
Протокол розгляду 62.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 травня 2018 10:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КАП-ПРОД"
#41029424
197 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 травня 2018 10:32
Електронний підпис
03 травня 2018 10:30
Протокол розгляду 62.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 15:51
Електронний підпис укладений
24 травня 2018 11:36
Договір 187.pdf укладений
24 травня 2018 11:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 197 250,00
UAH з ПДВ