Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021-2015 код 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (обладнання для ігрового майданчику для ДНЗ № 374)
Очікувана вартість
350 800,00 UAH
UA-2018-03-20-003390-c ● 607db227937d47b5b7a4cf65e8a84726
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37485490 |
Вебсайт: | http://2422171.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03087, Україна , Київ обл., Київ, вулиця Пітерська, 12 |
Контактна особа: |
Толок Анастасія Геннадіївна 380442423706 tolok_n@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2018 18:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2018 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2018 20:00 |
Початок аукціону: | 05 квітня 2018 14:29 |
Очікувана вартість: | 350 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 754,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
ДК 021-2015 код 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (обладнання для ігрового майданчику для ДНЗ № 374)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 штуки
ДК 021-2015 код 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (обладнання для ігрового майданчику для ДНЗ № 374)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2018
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2018 19:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2018 18:42 |
ТД інвентар в садочок.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-03-20-003390-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ КСІЛ-Україна, Код ЄДРПОУ:33540662
Дата подання: 16 квітня 2018 17:50
Заперечення
Не суттєві підстави для відхилення пропозиції.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 квітня 2018 09:37
Причина відмови указана у протоколі розгляду тендерних пропозицій.
Вимога/скарга не задоволена.
Номер вимоги: UA-2018-03-20-003390-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ КСІЛ-Україна, Код ЄДРПОУ:33540662
Дата подання: 16 квітня 2018 17:52
Оскарження
Пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 квітня 2018 09:36
Причина відхилення зазначена у протоколі.
вимога/скарга не задоволена.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-03-20-003390-c.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ КСІЛ-Україна, Код ЄДРПОУ:33540662
Дата подання: 22 квітня 2018 21:07
Дата подання: 22 квітня 2018 21:07
Скарга на прийняте рішення Замовника
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
« КСІЛ-УКРАЇНА » ЄДРПОУ 33540662, Св-во ПДВ 36112305, ІПН 335406626588
03186, Україна, м. Київ, вул. Антонова авіаконструктора, 5, км. 609
Вих. № 206/04-18 від 22.04.2018 р.
Найменування органу оскарження: Постійно діюча адміністративна колегія
Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення Законодавства у сфері публічних закупівель
вул. Митрополіта В. Липківського, 45,
м. Київ, 03035
Суб`єкт оскарження : Товариство з обмеженою відповідальністю «КСІЛ-УКРАЇНА»
Код ЄДРПОУ 33540662
вул. Авіаконструктора Антонова, буд. 5, кімн. 609,
м. Київ, 03186
тел.:+380675066056
Інформація про закупівлю: Відкриті торги
Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівлі UA-2018-03-20-003390-c
Замовник: Управління освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ 37485490
вул. Пітерська, буд. 12, м. Київ, 03087
Плата за подання скарги – 5 000 грн. Без ПДВ
СКАРГА
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Управлінням освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) товарів в системі Prozorro ідентифікатор закупівлі: № UA-2018-03-20-003390-c. Предметом закупівлі було, - «ДК 021-2015 код 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (обладнання для ігрового майданчику для ДНЗ № 374)».
Товариство з обмеженою відповідальністю «КСІЛ-Україна» (далі - ТОВ «КСІЛ-Україна» або Товариство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно умов тендерної документації (далі – ТД) подало тендерну пропозицію. Кінцева дата подання пропозицій була призначена на 04.04.2018 р., аукціон відбувся 05.04.2018 р.
За результатами розгляду пропозиції ТОВ «КСІЛ-Україна», Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Товариства (протокол розгляду тендерних пропозицій № 98 від 12.04.2018 р., далі - протокол).
Відповідно до протоколу підставою для відхилення зазначено наступне:
1) «Документи, які регулюють взаємовідносини виробника (офіційного імпортера) та Учасника, а саме: договір з виробником та лист гарантія виробника не засвідчені підписом перекладача, що не відповідає розділу І тендерної документації».
2) «Відсутні сертифікати відповідності на запропонований товар та не надано лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначені законодавчі підстави ненадання відповідного документу, що не відповідає додатку №3 та розділу ІІІ тендерної документації».
Товариство не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами і доповненнями.
Першою підставою відхилення пропозиції ТОВ «КСІЛ-Україна» Замовник визначає відсутність засвідчення підписом перекладача договору з виробником та листа гарантії виробника, які складені російською мовою, в чому вбачає невідповідність поданих документів розділу 1 ТД.
У відповідності до п.7 ч.1 розділу 1 ТД: «Тендерна пропозиція має бути складена українською мовою. Інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені як українською, так і іноземними мовами, а у разі надання цих документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою та засвідчені підписом перекладача». На виконання зазначеної вимоги Товариство надало у складі ТД переклад українською мовою зазначених документів, проти чого Замовник не заперечує. Тобто, питання стосується лише факту засвідчення перекладу підписом перекладача.
Разом з тим, п.7 ч.1 розділу 1 ТД не містить будь-яких уточнень чи особливих вимог до статусу перекладача. Чинним законодавством України теж не передбачений імперативний порядок процедури засвідчення перекладу для процедури публічних закупівель чи вибору особи-перекладача. З огляду законодавства можна зробити висновок, що перекладачем є особа, яка вільно володіє мовою, якою складено документ, та іншою мовою, знання якої необхідне для усного або письмового перекладу з однієї мови на іншу. Директор ТОВ «КСІЛ-Україна» Українець А.Ї. вільно володіє українською та російською мовами, тобто, відповідає зазначеному критерію.
У п.1 ст.15 Закону України «Про публічні закупівлі», що регулює питання мови, що застосовується під час проведення процедур закупівель, та перекладу документів для замовника встановлено наступне: «Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою». Зазначена норма не встановлює особливих вимог до засвідчення перекладу. Вважаємо, що за аналогією права такі правила діють і для документів ТОВ «КСІЛ-Україна».
Таким чином, подання ТОВ «КСІЛ-Україна» автентичного перекладу, зробленого та завіреного у такий спосіб цілком відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
В якості другої підстави, зазначеної для відхилення пропозиції, зазначено наступне: «відсутні сертифікати відповідності на запропонований товар та не надано лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначені законодавчі підстави ненадання відповідного документу, що не відповідає додатку №2 та розділу 3 тендерної документації».
Вимога про надання скан-копії сертифікатів відповідності міститься в Додатку № 3 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ щодо якісних та кількісних показників» до ТД , а саме: «В складі своєї пропозиції Учасник надає скан-копії сертифікатів відповідності та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗУ України, які підтверджують, що даний вид продукції відповідає нормам та вимогам, які дозволяють використання товару за призначенням».
На виконання зазначеної вимоги ТОВ «КСІЛ-Україна» були надані згідно вимог норм та правил діючих на території України висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи міністерства охорони здоров’я України та довідка в довільній формі про екологічні норми.
Чинне законодавство України не передбачає обов’язку отримання сертифікатів відповідності для даної категорії товарів ані для їх випуску у вільний обіг під час переміщення на митну територію України, ані для їх продажу. У своїй діяльності Товариство керується Правилами будови і безпечної експлуатації атракціонної техніки, затвердженого Наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи від 01.03.2006 р. № 110.
Як вбачається з тексту, ТД не містить згадки про обов’язковість надання листа-роз’яснення в довільній формі, «в якому зазначені законодавчі підстави ненадання відповідного документу».
Крім того, п.4 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено наступне: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником».
Вважаємо що Замовник порушив принципи здійснення закупівель встановлених ч.5 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, так як пропозиція ТОВ «КСІЛ-Україна» включала усі документи та інформацію, надані в обсязі та за змістом у відповідності до вимог ТД і Закону України «Про публічні закупівлі».
Обидві підстави для відхилення є необґрунтованими, надуманими і не відповідають вимогам ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції ТОВ «КСІЛ-Україна», що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав. Крім того незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ПП «Деревообробний завод «БРАМА» згідно протоколу розгляду тендерних пропозицій №99 від 12.04.2018р..
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ТОВ «КСІЛ-Україна» як учасник зазначеної процедури закупівель реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому. Крім того, ТОВ «КСІЛ-Україна» має значний досвід та тривалий час є учасником ринку продажу та встановлення дитячого грального обладнання.
У відповідності до п.1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» та розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» ТД, критерієм оцінки є:
«у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна».
Цінова пропозиція ТОВ «КСІЛ-Україна» складала 285 000 грн., а цінова пропозиція переможця ПП «Деревообробний завод «БРАМА» - 347 246 грн.
Вивчивши подану ПП «Деревообробний завод «БРАМА» тендерну пропозицію, нами був виявлений факт, що на момент проведення аукціону 05.04.18р. учасником ПП «Деревообробний завод «БРАМА» було подано не повний пакет документів згідно додатку №2 розділу 3 ТД, а саме відсутні:
- довідка в довільній формі яку подають учасники (п.3.1.) «Відомості про юридичну особу, яка є учасником, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (пункт 2 ч. 1 ст.17 Закону)».
- інформація в довільній формі, яку подають учасники (п.3.3) «Суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів) (пункт 4 ч. 1 ст. 17 Закону)».
- інформація в довільній формі, яку подають учасники (п.3.5) «Службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (пункт 6 ч. 1 ст. 17 Закону)».
- інформація в довільній формі, яку подають учасники (п.3.8) «Учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) (ч. 2 ст. 17 Закону)».
Також ПП «Деревообробний завод «БРАМА» не надана інформація, що він дотримується норм чинного законодавства України, викладених замовником в тендерній документації (розділ V п. 2 «Інша інформація»), а саме вимог наступних нормативно-правових актів:
- Закон України “Про санкції” від 14.08.2014 № 1644-VII
- Рішення РНБО від 28 квітня 2017 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)" згідно додатків;
- Закон України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII;
- Постанова Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»;
- Постанова Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»;
- Постанова Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» (діє до 31 грудня 2017 року включно).
Відповідно до статті 3 «Принципи здійснення закупівель» Закону України «Про публічні закупівлі», а саме «максимальна економія та ефективність», «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників» та «об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій» та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідно до третього абзацу ч.2 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Частиною 9 ст.8 Закону встановлено, що результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі та про заходи, що повинні вживатися для їx усунення, зокрема зобов'язати Замовника повністю або частково скасувати своє рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, або за неможливості виправити допущені порушення, відмінити процедуру закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1) Прийняти скаргу до розгляду.
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за номером у ЦБД № UA-2018-03-20-003390-c на закупівлю «ДК 021-2015 код 37530000-2 Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор (обладнання для ігрового майданчику для ДНЗ № 374).
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «КСІЛ-Україна», викладене у протоколі розгляду тендерних пропозицій №98 від 12.04.2018 р., та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем Приватного підприємства «Деревообробний завод «БРАМА», викладене у протоколі № 98 від 12.04.2018 р.
4) Зобов’язати Замовника провести оцінку тендерної пропозиції Приватного підприємства «Деревообробний завод «БРАМА» та визнати пропозицію такою, що не відповідає вимогам тендерної документації, та прийняти рішення про оприлюднення протоколу відхилення пропозиції даного учасника.
5) Зобов’язати Замовника перейти до оцінки пропозиції ТОВ «КСІЛ-Україна» та у разі відповідності нашої пропозиції тендерній документації Замовника, зобов’язати останнього укласти договір з ТОВ «КСІЛ-Україна».
Додатки:
1. Платіжне доручення про внесення плати за подання скарги відповідно до ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі»;
2. Інші документи за цією скаргою знаходяться в публічному доступі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-03-20-003390-c.;
3. Фотографія екрану з відображенням документів поданих ТОВ «КСІЛ-Україна» для участі в електронних торгах (ч.1);
4. Фотографія екрану з відображенням документів поданих ТОВ «КСІЛ-Україна» для участі в електронних торгах (ч.2);
5. Фотографія екрану з відображенням документів поданих ПП «Деревообробний завод «БРАМА» для участі в електронних торгах (ч.1);
6. Фотографія екрану з відображенням документів поданих ПП «Деревообробний завод «БРАМА» для участі в електронних торгах (ч.2);
7. Фотографія екрану з відображенням документів поданих ПП «Деревообробний завод «БРАМА» для участі в електронних торгах (ч.3);
Директор ТОВ "КСІЛ-Україна Українець Андрій Іванович
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 квітня 2018 20:53
Рішення від 25.04.2018 № 3915.pdf
Дата публікації: 25 квітня 2018 20:52
Інформація про резолютивну частину рішення від 08.05.2018 № 4354.pdf
Дата публікації: 10 травня 2018 12:52
Рішення від 08.05.2018 № 4354.pdf
Дата публікації: 14 травня 2018 19:06
Коментар замовника щодо усунення порушення: порушення усунуті згідно рішення Антимонопольного комітету
Дата виконання рішення замовником: 15 травня 2018 18:10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 квітня 2018 15:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Кот Ігор Станіславович |
289 000,00
UAH з ПДВ
|
284 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ КСІЛ-Україна |
350 350,00
UAH з ПДВ
|
285 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "Деревообробний завод "БРАМА" |
349 000,00
UAH з ПДВ
|
347 246,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з Обмеженою Відповідальністю ""ТТ-Сінергія" |
349 149,00
UAH з ПДВ
|
347 395,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Кот Ігор Станіславович #3142520055 |
Рішення скасоване |
284 900,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2018 14:05
|
ТОВ КСІЛ-Україна #33540662 |
Рішення скасоване |
285 000,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2018 14:05
|
Приватне підприємство "Деревообробний завод "БРАМА" #32271102 |
Рішення скасоване |
347 246,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2018 14:05
|
ФОП Кот Ігор Станіславович #3142520055 |
Відхилено |
284 900,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2018 17:28
|
ТОВ КСІЛ-Україна #33540662 |
Відхилено |
285 000,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2018 17:53
|
Приватне підприємство "Деревообробний завод "БРАМА" #32271102 |
Відхилено |
347 246,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2018 17:57
|
Товариство з Обмеженою Відповідальністю ""ТТ-Сінергія" #38600379 |
Відхилено |
347 395,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2018 18:03
|
Інформація про відміну
Дата відміни
15 травня 2018 18:03
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі