Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дрібне канцелярське приладдя та папір офісний А-4
Очікувана вартість
88 200,00 UAH
UA-2018-03-20-003321-c ● 38ff383d02254dff91f523c9fc89e4e0
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Держпродспоживслужби в Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 40346926 |
Вебсайт: | http://zt-dpss.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 10002, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Гагаріна, 55 |
Контактна особа: |
Тетяна Павлюк +380975103363 economist-@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2018 17:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2018 18:30 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2018 18:00 |
Початок аукціону: | 29 березня 2018 13:51 |
Очікувана вартість: | 88 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 882,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Детальний опис предмету закупівлі та інші вимоги до товару розміщені у додатку Інформація №2.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5324 штука
Дрібне канцелярське приладдя та папір офісний А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10002, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Гагаріна, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 квітня 2018
—
30 квітня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2018 17:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2018 17:53 |
Інформація №2.pdf | |
20 березня 2018 17:53 |
Типовий ДОГОВІР купівлі-продажу2018 (1).doc | |
20 березня 2018 17:53 |
Форма пропозиції.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-03-20-003321-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 01 квітня 2018 23:57
Невідповідність технічним вимогам
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні на закупівлю UA-2018-03-20-003321-c (Дрібне канцелярське приладдя та папір офісний А-4), який проходив 29.03.2018 р.
Виходячи з результатів аукціону було виявлено, що учасник ПП "Палей" у складі своєї пропозиції надає товари, які не відповідаю технічним вимогам Замовника, а саме:
1. Замовник вимагав Ручки кулькові із синім стержнем та товщиною лінії письма 0,5 мм – учасник надає Ручки кулькові Jobmax сині BM.2155-01, які за своїми характеристиками мають товщину лінії письма 0,7 мм, що є порушенням технічних вимог;
2. Замовник вимагав Стержні сині до кулькових ручок (розуміється, що стержні необхідні до ручок які вимагались попередньою позицією) – учасник надає Стержні чорні BM.8000-02, які по перше не відповідають вимогам за кольором, а також мають довжину 143 мм, проте запропоновані учасником Кулькові ручки BM.2155-01 мають довжини стержнів 127 мм;
3. Замовник вимагав Папки-реєстратори товщиною 75 мм – учасник надає Реєстратори BM.3011-07, які мають товщину 70 мм, тобто вони менші ніж вимагав Замовник;
Учасник ФОП "Іваненко І. М." у складі своєї пропозиції надає Папір для нотаток розміром 76*46 мм, проте Замовник вимагав Папір для нотаток розмірами 76х76 мм. Також звертаємо увагу, що учасником до більшості позицій не зазначено технічних характеристик відповідно до вимог Замовника, що унеможливлює підтвердження відповідності запропонованого товару.
Просимо відхилити пропозиції учасників ПП "Палей" та ФОП "Іваненко І. М." як такі, що не відповідають умовам тендерної документації відповідно до п.9.2 «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.16 №35.
Розгорнути
Згорнути
Виходячи з результатів аукціону було виявлено, що учасник ПП "Палей" у складі своєї пропозиції надає товари, які не відповідаю технічним вимогам Замовника, а саме:
1. Замовник вимагав Ручки кулькові із синім стержнем та товщиною лінії письма 0,5 мм – учасник надає Ручки кулькові Jobmax сині BM.2155-01, які за своїми характеристиками мають товщину лінії письма 0,7 мм, що є порушенням технічних вимог;
2. Замовник вимагав Стержні сині до кулькових ручок (розуміється, що стержні необхідні до ручок які вимагались попередньою позицією) – учасник надає Стержні чорні BM.8000-02, які по перше не відповідають вимогам за кольором, а також мають довжину 143 мм, проте запропоновані учасником Кулькові ручки BM.2155-01 мають довжини стержнів 127 мм;
3. Замовник вимагав Папки-реєстратори товщиною 75 мм – учасник надає Реєстратори BM.3011-07, які мають товщину 70 мм, тобто вони менші ніж вимагав Замовник;
Учасник ФОП "Іваненко І. М." у складі своєї пропозиції надає Папір для нотаток розміром 76*46 мм, проте Замовник вимагав Папір для нотаток розмірами 76х76 мм. Також звертаємо увагу, що учасником до більшості позицій не зазначено технічних характеристик відповідно до вимог Замовника, що унеможливлює підтвердження відповідності запропонованого товару.
Просимо відхилити пропозиції учасників ПП "Палей" та ФОП "Іваненко І. М." як такі, що не відповідають умовам тендерної документації відповідно до п.9.2 «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.16 №35.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 квітня 2018 12:14
При закупівлі товарів "Дрібне канцелярське приладдя та папір офісний А-4" (UA-2018-03-20-003321-c) через електронну систему закупівлі, переможцем було обрано ПП "Палей", яким було запропоновано найнижчу цінову пропозицію.
Розглянувши Вашу вимогу (UA-2018-03-20-003321-c.а1) про невідповідність технічним умовам (товщина лінії стержня, довжина ручок та стержня, ширина реєстраторів), повідомляємо, що вимоги, які були Вами виставлені суттєво не впливають на цінову пропозицію від ПП "Палей", яка є для нас найбільш вигідною за результатами аукціону та задовільняє нашу потребу. При заключенні договору та поставці товару відхилення будуть враховані.
Розглянувши Вашу вимогу (UA-2018-03-20-003321-c.а1) про невідповідність технічним умовам (товщина лінії стержня, довжина ручок та стержня, ширина реєстраторів), повідомляємо, що вимоги, які були Вами виставлені суттєво не впливають на цінову пропозицію від ПП "Палей", яка є для нас найбільш вигідною за результатами аукціону та задовільняє нашу потребу. При заключенні договору та поставці товару відхилення будуть враховані.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2018 14:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ПАЛЕЙ" |
77 000,00
UAH з ПДВ
|
75 236,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІВАНЕНКО ІННА МИКОЛАЇВНА |
81 368,00
UAH з ПДВ
|
76 109,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" |
78 610,50
UAH з ПДВ
|
78 610,50
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
87 125,02
UAH з ПДВ
|
87 125,02
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ПАЛЕЙ" #22047108 |
Переможець |
75 236,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2018 11:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2019 23:04
|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2018 13:47
|
Договір 119.pdf | укладений |
04 квітня 2018 16:01
|