Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дрібне канцелярське приладдя та папір офісний А-4
Очікувана вартість
88 200,00 UAH
UA-2018-03-20-003321-c 38ff383d02254dff91f523c9fc89e4e0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Павлюк

+380975103363 economist-@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 40346926
Вебсайт: http://zt-dpss.gov.ua/
Місцезнаходження: 10002, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Гагаріна, 55
Контактна особа: Тетяна Павлюк
+380975103363
economist-@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2018 17:53
Звернення за роз’ясненнями: до 23 березня 2018 18:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 березня 2018 18:00
Початок аукціону: 29 березня 2018 13:51
Очікувана вартість: 88 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 882,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Детальний опис предмету закупівлі та інші вимоги до товару розміщені у додатку Інформація №2.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5324 штука
Дрібне канцелярське приладдя та папір офісний А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Гагаріна, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 квітня 2018  —  30 квітня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 березня 2018 17:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2018 17:53
Інформація №2.pdf
20 березня 2018 17:53
Типовий ДОГОВІР купівлі-продажу2018 (1).doc
20 березня 2018 17:53
Форма пропозиції.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-20-003321-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 01 квітня 2018 23:57
Невідповідність технічним вимогам
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні на закупівлю UA-2018-03-20-003321-c (Дрібне канцелярське приладдя та папір офісний А-4), який проходив 29.03.2018 р.
Виходячи з результатів аукціону було виявлено, що учасник ПП "Палей" у складі своєї пропозиції надає товари, які не відповідаю технічним вимогам Замовника, а саме:
1. Замовник вимагав Ручки кулькові із синім стержнем та товщиною лінії письма 0,5 мм – учасник надає Ручки кулькові Jobmax сині BM.2155-01, які за своїми характеристиками мають товщину лінії письма 0,7 мм, що є порушенням технічних вимог;
2. Замовник вимагав Стержні сині до кулькових ручок (розуміється, що стержні необхідні до ручок які вимагались попередньою позицією) – учасник надає Стержні чорні BM.8000-02, які по перше не відповідають вимогам за кольором, а також мають довжину 143 мм, проте запропоновані учасником Кулькові ручки BM.2155-01 мають довжини стержнів 127 мм;
3. Замовник вимагав Папки-реєстратори товщиною 75 мм – учасник надає Реєстратори BM.3011-07, які мають товщину 70 мм, тобто вони менші ніж вимагав Замовник;
Учасник ФОП "Іваненко І. М." у складі своєї пропозиції надає Папір для нотаток розміром 76*46 мм, проте Замовник вимагав Папір для нотаток розмірами 76х76 мм. Також звертаємо увагу, що учасником до більшості позицій не зазначено технічних характеристик відповідно до вимог Замовника, що унеможливлює підтвердження відповідності запропонованого товару.
Просимо відхилити пропозиції учасників ПП "Палей" та ФОП "Іваненко І. М." як такі, що не відповідають умовам тендерної документації відповідно до п.9.2 «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.16 №35.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 квітня 2018 12:14
При закупівлі товарів "Дрібне канцелярське приладдя та папір офісний А-4" (UA-2018-03-20-003321-c) через електронну систему закупівлі, переможцем було обрано ПП "Палей", яким було запропоновано найнижчу цінову пропозицію.
Розглянувши Вашу вимогу (UA-2018-03-20-003321-c.а1) про невідповідність технічним умовам (товщина лінії стержня, довжина ручок та стержня, ширина реєстраторів), повідомляємо, що вимоги, які були Вами виставлені суттєво не впливають на цінову пропозицію від ПП "Палей", яка є для нас найбільш вигідною за результатами аукціону та задовільняє нашу потребу. При заключенні договору та поставці товару відхилення будуть враховані.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 березня 2018 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ПАЛЕЙ" 77 000,00
UAH з ПДВ
75 236,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІВАНЕНКО ІННА МИКОЛАЇВНА 81 368,00
UAH з ПДВ
76 109,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір" 78 610,50
UAH з ПДВ
78 610,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 87 125,02
UAH з ПДВ
87 125,02
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 березня 2018 14:55
проп27032018.pdf
27 березня 2018 14:55
сертификат канц.AKC.pdf
27 березня 2018 14:55
сертиф.канц.Бюромакс1.pdf
27 березня 2018 14:55
сертиф.канц.Бюромакс.pdf
27 березня 2018 14:55
статут.pdf
27 березня 2018 14:55
статистика.pdf
27 березня 2018 14:55
свідоцтво реєєстр.pdf
27 березня 2018 14:55
ПДВ.pdf
27 березня 2018 14:55
наказ призн..jpg
27 березня 2018 14:55
інформація.pdf
27 березня 2018 14:55
витяг 2017.pdf
27 березня 2018 14:55
4-ОПП.pdf

Публічні документи

28 березня 2018 12:29
propoziciy 81368.pdf
28 березня 2018 12:29
Pasport.pdf
28 березня 2018 12:29
kod.pdf
28 березня 2018 12:29
Informaciy.pdf
28 березня 2018 12:29
Витяг_ЄП.jpeg
28 березня 2018 12:29
Витяг з ЄДР.pdf
28 березня 2018 12:29
Виписка_2.jpeg
28 березня 2018 12:29
Виписка_1.jpeg
28 березня 2018 12:29
Банк.jpeg

Публічні документи

28 березня 2018 16:52
Multilaser.pdf
28 березня 2018 14:44
Статут 01.03.18.pdf
28 березня 2018 14:44
витяг 2018.pdf
28 березня 2018 14:41
контактні дані.jpg
28 березня 2018 14:25
Статистика.JPG
28 березня 2018 14:25
Статистика 2.JPG
28 березня 2018 14:22
платник ПДВ.JPG

Публічні документи

28 березня 2018 16:19
Свідоцтво ПДВ.pdf
28 березня 2018 16:19
Довідка ЄДРПОУ.pdf
28 березня 2018 16:19
Дов. про уч. 08.pdf
28 березня 2018 16:19
Витяг Ромус від 07.03.2018.pdf
28 березня 2018 16:19
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ПАЛЕЙ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ІВАНЕНКО ІННА МИКОЛАЇВНА

Товариство з обмеженою відповідальністю "Український папір"

ТОВ "Ромус-Поліграф"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ПАЛЕЙ"
#22047108
Переможець 75 236,00
UAH з ПДВ
30 березня 2018 11:02

Документи

30 березня 2018 11:02
Електронний підпис
30 березня 2018 10:40
Рішення №02.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 березня 2018 11:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ПАЛЕЙ"
#22047108
75 236,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 березня 2018 11:02
Електронний підпис
30 березня 2018 10:40
Рішення №02.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2019 23:04
Електронний підпис укладений
06 квітня 2018 13:47
Договір 119.pdf укладений
04 квітня 2018 16:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 75 236,00
UAH з ПДВ