Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код CPV за ДУ 021 -2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для офісної техніки)
Очікувана вартість
71 366,85 UAH
UA-2018-03-20-003148-c ● 2f731336a27b4b8a8b2b1c44561f9ef0
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва |
Код ЄДРПОУ: | 03361845 |
Місцезнаходження: | 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87 |
Контактна особа: |
Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва +380675681214 peo.mkpzelen@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2018 17:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2018 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2018 19:00 |
Початок аукціону: | 28 березня 2018 14:46 |
Очікувана вартість: | 71 366,85 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 356,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
855 пачка
Код CPV за ДУ 021 -2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для офісної техніки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, Запорізьке шосе, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2018 17:07 |
Технічне завдання.pdf |
20 березня 2018 17:07 |
Додаток № 1 цінова пропозиція.doc |
20 березня 2018 17:07 |
Зразок договору 2018 г. .doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-03-20-003148-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 04 квітня 2018 12:04
Невідповідність.
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні на закупівлю UA-2018-03-20-003148-c (Код CPV за ДУ 021 -2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для офісної техніки)), який проходив 28.03.2018 р.
Виходячи з результатів аукціону було виявлено, що учасник ТОВ "Аверс Канцелярія" у складі своєї пропозиції надає Сертифікат якості на папір виробництва компанії ТОВ "Виробничо-торгове підприємство "Папір", проте в даному сертифікаті відсутня назва самого паперу, то б то, взагалі не відомо про який папір свідчать зазначені в сертифікаті показники. Це викликає підозри щодо фальсифікації даного сертифікату, також це може призвести до поставки товару невідповідної якості та недоцільного витрачання бюджетних коштів.
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Аверс Канцелярія" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації відповідно до п.9.2 «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.16 №35.
Розгорнути
Згорнути
Виходячи з результатів аукціону було виявлено, що учасник ТОВ "Аверс Канцелярія" у складі своєї пропозиції надає Сертифікат якості на папір виробництва компанії ТОВ "Виробничо-торгове підприємство "Папір", проте в даному сертифікаті відсутня назва самого паперу, то б то, взагалі не відомо про який папір свідчать зазначені в сертифікаті показники. Це викликає підозри щодо фальсифікації даного сертифікату, також це може призвести до поставки товару невідповідної якості та недоцільного витрачання бюджетних коштів.
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Аверс Канцелярія" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації відповідно до п.9.2 «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.16 №35.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 квітня 2018 12:32
Згідно з наданим сертифікатом ТОВ "Аверс Канцелярія" , який повністю відповідає технічним вимогам Замовника, тому було прийнято рішення, запропонований товар учасника прийняти як аналог.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 березня 2018 15:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" |
58 678,65
UAH
|
57 584,25
UAH
|
Документи |
ТОВ "Папір-Сервіс" |
61 560,00
UAH
|
57 627,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
67 673,25
UAH
|
57 712,50
UAH
|
Документи |
ТОВ "АІСІТ" |
61 560,00
UAH
|
61 560,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" #39417349 |
Переможець |
57 584,25
UAH
|
03 квітня 2018 16:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір № 215 від 12.04.2018.pdf | укладений |
12 квітня 2018 07:44
|