Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код CPV за ДУ 021 -2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для офісної техніки)
Очікувана вартість
71 366,85 UAH
UA-2018-03-20-003148-c 2f731336a27b4b8a8b2b1c44561f9ef0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва

+380675681214 peo.mkpzelen@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
Код ЄДРПОУ: 03361845
Місцезнаходження: 87548, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, ул. Зелінського, 87
Контактна особа: Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва Маріупольське комунальне підприємство зеленого будівництва
+380675681214
peo.mkpzelen@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2018 17:07
Звернення за роз’ясненнями: до 23 березня 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2018 19:00
Початок аукціону: 28 березня 2018 14:46
Очікувана вартість: 71 366,85 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 356,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
855 пачка
Код CPV за ДУ 021 -2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для офісної техніки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, Запорізьке шосе, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2018
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 березня 2018 17:07
Технічне завдання.pdf
20 березня 2018 17:07
Додаток № 1 цінова пропозиція.doc
20 березня 2018 17:07
Зразок договору 2018 г. .doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-20-003148-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 04 квітня 2018 12:04
Невідповідність.
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні на закупівлю UA-2018-03-20-003148-c (Код CPV за ДУ 021 -2015 - 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для офісної техніки)), який проходив 28.03.2018 р.
Виходячи з результатів аукціону було виявлено, що учасник ТОВ "Аверс Канцелярія" у складі своєї пропозиції надає Сертифікат якості на папір виробництва компанії ТОВ "Виробничо-торгове підприємство "Папір", проте в даному сертифікаті відсутня назва самого паперу, то б то, взагалі не відомо про який папір свідчать зазначені в сертифікаті показники. Це викликає підозри щодо фальсифікації даного сертифікату, також це може призвести до поставки товару невідповідної якості та недоцільного витрачання бюджетних коштів.
Просимо відхилити пропозицію учасника ТОВ "Аверс Канцелярія" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації відповідно до п.9.2 «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» 13.04.16 №35.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 квітня 2018 12:32
Згідно з наданим сертифікатом ТОВ "Аверс Канцелярія" , який повністю відповідає технічним вимогам Замовника, тому було прийнято рішення, запропонований товар учасника прийняти як аналог.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 березня 2018 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 58 678,65
UAH
57 584,25
UAH
Документи
ТОВ "Папір-Сервіс" 61 560,00
UAH
57 627,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 67 673,25
UAH
57 712,50
UAH
Документи
ТОВ "АІСІТ" 61 560,00
UAH
61 560,00
UAH
Документи

Публічні документи

02 квітня 2018 14:41
АВЕРС КАНЦЕЛЯРИЯ 69 101,10.pdf
28 березня 2018 18:00
АВЕРС КАНЦЕЛЯРИЯ 69101,10.pdf
27 березня 2018 17:09
АВЕРС КАНЦЕЛЯРИЯ 70 414,38.pdf
27 березня 2018 17:09
Док-ты.7z
27 березня 2018 17:09
ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА.pdf

Публічні документи

27 березня 2018 10:27
Цінова пропозиція.pdf
27 березня 2018 10:27
Устав.pdf
27 березня 2018 10:27
Протокол.pdf
27 березня 2018 10:27
ПДВ.pdf
27 березня 2018 10:27
Наказ.pdf
27 березня 2018 10:27
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
27 березня 2018 10:27
Витяг.pdf
27 березня 2018 10:27
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
27 березня 2018 10:27
Виписка ЄДРПОУ 2.pdf

Публічні документи

27 березня 2018 16:08
Документи.rar

Публічні документи

27 березня 2018 17:01
Тендер Бумага март 2018.rar
27 березня 2018 11:10
Тендер Бумага март 2018.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

ТОВ "Папір-Сервіс"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "АІСІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Переможець 57 584,25
UAH
03 квітня 2018 16:45

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2018 16:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
57 584,25
UAH
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 215 від 12.04.2018.pdf укладений
12 квітня 2018 07:44