Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп"ютер.
Очікувана вартість
18 000,00 UAH
UA-2018-03-20-002296-c ● 81b2149e5ce342ca970bd734ab31bd3e
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Стрийський міський територіальний центр соціального обслуговування ( надання соціальних послуг) |
Код ЄДРПОУ: | 37530794 |
Місцезнаходження: | 82400, Україна , Львівська обл., Стрий, пр-кт. Чорновола,35 |
Контактна особа: |
Дідун Ганна Андріївна +380324552544 cmtc16032011@ukr.net |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2018 15:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2018 15:25 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2018 15:25 |
Початок аукціону: | 29 березня 2018 15:54 |
Очікувана вартість: | 18 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 180,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Переваги надаються м. Стрию та Стрийському району
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
комп"ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82400, Україна, Львівська область, м.Стрий, пр-кт.Чорновола,35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 квітня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2018 15:20 |
Додаток 3 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель.docx |
20 березня 2018 15:20 |
Оголошення .doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запит
Дата подання: 20 березня 2018 20:30
Доброго дня!
Прошу внести зміни до документації.
Заради уникнення факту поставки контрафактної або підробленої версії ліцензійного продукту MS Windows 10 Home або Professional OEM та за для збереження сумлінної конкуренції, доповнюємо технічне завдання наступними вимогами щодо підтвердження легальності операційної системи Windows:
1) упаковка повинна бути з голограмою, яка підтверджує сертифікацію операційної системи для продажу на території України;
2) диск повинен мати оригінальний голографічний захист;
3) на корпусі системного блоку обов'язково повинна бути оригінальна наліпка;
4) партійний номер на упаковці повинен співпадати з номером на наліпці.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-03-20-002296-c.a1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:2981209581
Дата подання: 20 березня 2018 20:29
Вимога
Відповідно до листа – роз’яснення Міністерства Економічного розвитку і торгівлі України від 30.09.2016 № 3302-06/31462-06, замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини 1 ст. 2 Закону.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні.
Відповідно до п.п. 6.2. п.6 Порядку здійснення допорогових закупівель під час здійснення допорогових закупівель замовники повинні дотримуватись таких принципів закупівлі як, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Перевага до учасників з м. Стрий, суттєво обмежує коло учасників та порушує основні принципи здійснення закупівель відображені в п.п. 6.2. п. 6 Порядку здійснення допорогових закупівель та ч. 1 ст. 3 Закону України «Публічні закупівлі», а саме веде до не добросовісної конкуренції та дискримінації учасників. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник торгів повинен знаходитись в населеному пункті Замовника.
Також можна стверджувати, що дана дискримінаційна вимога прописана під конкретного учасника або учасників.
Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Додатково звертаю увагу шановного Замовника на Вимоги та відповідальність яка передбачена в Законі України Про захист економічної конкуренції від 11.01.2001 № 2210-III відповідно до ст. 15 Антиконкурентні дії органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю передбачено: пряме або опосередковане примушення суб'єктів господарювання до пріоритетного укладення договорів, першочергової поставки товарів певному колу споживачів чи першочергового їх придбання у певних продавців; надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; 3. Вчинення антиконкурентних дій органів влади, рганів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом. дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами; На підставі ознак перелічених в ст. 50 даного Закону має застосовуватися відповідальність передбачена ст. 51-55.
Враховуючи викладене вважаю, що вимога Замовника викладена в оголошенні, порушують п.п. 6.2. п. 6 Порядку здійснення допорогових закупівель та ч.1. ст. 3, ч.3. ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні.
Відповідно до п.п. 6.2. п.6 Порядку здійснення допорогових закупівель під час здійснення допорогових закупівель замовники повинні дотримуватись таких принципів закупівлі як, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Перевага до учасників з м. Стрий, суттєво обмежує коло учасників та порушує основні принципи здійснення закупівель відображені в п.п. 6.2. п. 6 Порядку здійснення допорогових закупівель та ч. 1 ст. 3 Закону України «Публічні закупівлі», а саме веде до не добросовісної конкуренції та дискримінації учасників. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник торгів повинен знаходитись в населеному пункті Замовника.
Також можна стверджувати, що дана дискримінаційна вимога прописана під конкретного учасника або учасників.
Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Додатково звертаю увагу шановного Замовника на Вимоги та відповідальність яка передбачена в Законі України Про захист економічної конкуренції від 11.01.2001 № 2210-III відповідно до ст. 15 Антиконкурентні дії органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю передбачено: пряме або опосередковане примушення суб'єктів господарювання до пріоритетного укладення договорів, першочергової поставки товарів певному колу споживачів чи першочергового їх придбання у певних продавців; надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; 3. Вчинення антиконкурентних дій органів влади, рганів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом. дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами; На підставі ознак перелічених в ст. 50 даного Закону має застосовуватися відповідальність передбачена ст. 51-55.
Враховуючи викладене вважаю, що вимога Замовника викладена в оголошенні, порушують п.п. 6.2. п. 6 Порядку здійснення допорогових закупівель та ч.1. ст. 3, ч.3. ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 березня 2018 16:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Коновалюк Віктор Олександрович |
13 030,00
UAH з ПДВ
|
13 030,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП СУХОВЕРСЬКИЙ АНАТОЛІЙ ІВАНОВИЧ |
14 860,00
UAH з ПДВ
|
14 860,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Ковалишин Любомир Юрійович" |
16 945,00
UAH з ПДВ
|
16 945,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Коновалюк Віктор Олександрович #3312607495 |
Переможець |
13 030,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2018 10:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
продовження договору | зміни до договору |
04 квітня 2018 12:31
|
договір | зміни до договору |
04 квітня 2018 12:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 квітня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 04 квітня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження підписаного договору |
Номер договору про закупівлю: | 5 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |