Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп"ютер.
Очікувана вартість
18 000,00 UAH
UA-2018-03-20-002296-c 81b2149e5ce342ca970bd734ab31bd3e
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Дідун Ганна Андріївна

+380324552544 cmtc16032011@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Стрийський міський територіальний центр соціального обслуговування ( надання соціальних послуг)
Код ЄДРПОУ: 37530794
Місцезнаходження: 82400, Україна , Львівська обл., Стрий, пр-кт. Чорновола,35
Контактна особа: Дідун Ганна Андріївна
+380324552544
cmtc16032011@ukr.net
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2018 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2018 15:25
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 березня 2018 15:25
Початок аукціону: 29 березня 2018 15:54
Очікувана вартість: 18 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 180,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Переваги надаються м. Стрию та Стрийському району
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
комп"ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82400, Україна, Львівська область, м.Стрий, пр-кт.Чорновола,35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 квітня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запит
Дата подання: 20 березня 2018 20:30
Доброго дня! Прошу внести зміни до документації. Заради уникнення факту поставки контрафактної або підробленої версії ліцензійного продукту MS Windows 10 Home або Professional OEM та за для збереження сумлінної конкуренції, доповнюємо технічне завдання наступними вимогами щодо підтвердження легальності операційної системи Windows: 1) упаковка повинна бути з голограмою, яка підтверджує сертифікацію операційної системи для продажу на території України; 2) диск повинен мати оригінальний голографічний захист; 3) на корпусі системного блоку обов'язково повинна бути оригінальна наліпка; 4) партійний номер на упаковці повинен співпадати з номером на наліпці.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-20-002296-c.a1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП ВОЛОШИНОВА ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА, Код ЄДРПОУ:2981209581
Дата подання: 20 березня 2018 20:29
Вимога
Відповідно до листа – роз’яснення Міністерства Економічного розвитку і торгівлі України від 30.09.2016 № 3302-06/31462-06, замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини 1 ст. 2 Закону.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціонні.
Відповідно до п.п. 6.2. п.6 Порядку здійснення допорогових закупівель під час здійснення допорогових закупівель замовники повинні дотримуватись таких принципів закупівлі як, добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч. 1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Перевага до учасників з м. Стрий, суттєво обмежує коло учасників та порушує основні принципи здійснення закупівель відображені в п.п. 6.2. п. 6 Порядку здійснення допорогових закупівель та ч. 1 ст. 3 Закону України «Публічні закупівлі», а саме веде до не добросовісної конкуренції та дискримінації учасників. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник торгів повинен знаходитись в населеному пункті Замовника.
Також можна стверджувати, що дана дискримінаційна вимога прописана під конкретного учасника або учасників.
Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників.
Додатково звертаю увагу шановного Замовника на Вимоги та відповідальність яка передбачена в Законі України Про захист економічної конкуренції від 11.01.2001 № 2210-III відповідно до ст. 15 Антиконкурентні дії органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю передбачено: пряме або опосередковане примушення суб'єктів господарювання до пріоритетного укладення договорів, першочергової поставки товарів певному колу споживачів чи першочергового їх придбання у певних продавців; надання окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання пільг чи інших переваг, які ставлять їх у привілейоване становище стосовно конкурентів, що призводить або може призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції; 3. Вчинення антиконкурентних дій органів влади, рганів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом. дія, внаслідок якої окремим суб'єктам господарювання або групам суб'єктів господарювання створюються несприятливі чи дискримінаційні умови діяльності порівняно з конкурентами; На підставі ознак перелічених в ст. 50 даного Закону має застосовуватися відповідальність передбачена ст. 51-55.
Враховуючи викладене вважаю, що вимога Замовника викладена в оголошенні, порушують п.п. 6.2. п. 6 Порядку здійснення допорогових закупівель та ч.1. ст. 3, ч.3. ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 березня 2018 16:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Коновалюк Віктор Олександрович 13 030,00
UAH з ПДВ
13 030,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП СУХОВЕРСЬКИЙ АНАТОЛІЙ ІВАНОВИЧ 14 860,00
UAH з ПДВ
14 860,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Ковалишин Любомир Юрійович" 16 945,00
UAH з ПДВ
16 945,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 березня 2018 11:55
Сертифікати_Монітор_Samsung
28 березня 2018 11:55
Сертифікація
28 березня 2018 11:55
Аналогічні_договори
28 березня 2018 11:55
Довідки
28 березня 2018 11:55
Лист_про_підпис
28 березня 2018 11:55
гарантійний_лист
28 березня 2018 11:55
Витяг
28 березня 2018 11:55
Установчі документи
28 березня 2018 11:55
Технічні_вимоги
28 березня 2018 11:55
КОМЕРЦІЙНА_ПРОПОЗИЦІЯ

Публічні документи

28 березня 2018 12:05
Гигиена Maxxtro-2019.pdf
28 березня 2018 12:05
Цінова пропозиція.pdf
28 березня 2018 12:05
UA.032.D.00051-16_LVE_.jpg
28 березня 2018 12:05
UA.032.D.00050-16_EMC_.jpg
28 березня 2018 12:05
SD_sert2016.jpg
28 березня 2018 12:05
SD_SanEp_2013.jpg
28 березня 2018 12:05
SD_declar2016.jpg
28 березня 2018 12:05
Технічні вимоги.pdf
28 березня 2018 12:05
Свідоцтво.pdf
28 березня 2018 12:05
Довідка про підпис.pdf
28 березня 2018 12:05
Дистрибуція_софт.pdf
28 березня 2018 12:05
Дистрибуція.pdf
28 березня 2018 12:05
Витяг_20032017.pdf

Публічні документи

28 березня 2018 13:58
Електронний підпис
28 березня 2018 13:56
Довідка_Сертифікація.pdf
28 березня 2018 13:56
Довідка_ЕЦП.pdf
28 березня 2018 13:56
Декларації_Samsung.pdf
28 березня 2018 13:56
Висновок_Windows-10-Pro.pdf
28 березня 2018 13:56
Довідка_договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Коновалюк Віктор Олександрович

ФОП СУХОВЕРСЬКИЙ АНАТОЛІЙ ІВАНОВИЧ

ФОП "Ковалишин Любомир Юрійович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Коновалюк Віктор Олександрович
#3312607495
Переможець 13 030,00
UAH з ПДВ
30 березня 2018 10:54

Документи

30 березня 2018 10:54
Оголошення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 березня 2018 10:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Коновалюк Віктор Олександрович
#3312607495
13 030,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 березня 2018 10:54
Оголошення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
продовження договору зміни до договору
04 квітня 2018 12:31
договір зміни до договору
04 квітня 2018 12:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження підписаного договору
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML