Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт автомобільної дороги Устилуг – Луцьк – Рівне на ділянці км 150+500 – км 156+700
Overhaul of motor road Ustylyg - Lutsk - Rivne on section km 150+500 - km 156+700
Overhaul of motor road Ustylyg - Lutsk - Rivne on section km 150+500 - km 156+700
Очікувана вартість
338 093 000,00 UAH
UA-2018-03-20-001566-c ● 568f55d71ae24711b010dab8a4d86794
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Рівненський області |
Код ЄДРПОУ: | 25894919 |
Вебсайт: | http://rv.ukravtodor.gov.ua |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська область обл., Рівне, вул.Пушкіна, 19 |
Контактна особа: |
Величко Оксана Миколаївна 380503752875 tender07@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | SERVICE OF MOTOR ROADS IN RIVNE REGION |
National ID: | 25894919 |
Contact point: |
Velychko Oksana 380503752875 tender07@meta.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 20 березня 2018 13:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 квітня 2018 09:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 квітня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 квітня 2018 09:30 |
Початок аукціону: | 17 травня 2018 12:57 |
Очікувана вартість: | 338 093 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 338 093,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1690465 UAH |
Publication date: | 20 березня 2018 13:36 |
Enquiries until: | 13 квітня 2018 09:30 |
Complaints submission until: | до 19 квітня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 квітня 2018 09:30 |
Information
Estimated total value: | 338 093 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 338 093 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,10 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Капітальний ремонт автомобільної дороги Устилуг – Луцьк – Рівне на ділянці км 150+500 – км 156+700
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт автомобільної дороги Устилуг – Луцьк – Рівне на ділянці км 150+500 – км 156+700
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33028, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Пушкіна,19; відповідно до умов тендерної документації
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Overhaul of motor road Ustylyg - Lutsk - Rivne on section km 150+500 - km 156+700
CPV: 45233000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 квітня 2018 13:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 квітня 2018 13:41 |
Перелік змін (2).doc | |
12 квітня 2018 13:41 |
Тендерна документація із змінами (2).doc | |
21 березня 2018 15:21 |
Перелік змін (1).doc | |
21 березня 2018 15:21 |
Оголошення торгів - англ.(1).doc | |
20 березня 2018 13:41 |
530-ОДР.pdf | |
20 березня 2018 13:40 |
530-ЗО-02-ОБАРІВ.pdf | |
20 березня 2018 13:40 |
530-ЗО-02=КАРПИЛІВКА.pdf | |
20 березня 2018 13:40 |
530-АД.rar | |
20 березня 2018 13:39 |
Проект договору (додаток № 5).doc |
12 квітня 2018 13:43 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 квітня 2018 13:41 |
Перелік змін (2).doc
|
||||||
12 квітня 2018 13:41 |
Тендерна документація із змінами (2).doc
|
||||||
21 березня 2018 15:21 |
Перелік змін (1).doc
|
||||||
21 березня 2018 15:21 |
Оголошення торгів - англ.(1).doc
|
||||||
20 березня 2018 13:41 |
530-ОДР.pdf
|
||||||
20 березня 2018 13:40 |
530-ЗО-02-ОБАРІВ.pdf
|
||||||
20 березня 2018 13:40 |
530-ЗО-02=КАРПИЛІВКА.pdf
|
||||||
20 березня 2018 13:40 |
530-АД.rar
|
||||||
20 березня 2018 13:39 |
Проект договору (додаток № 5).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо надання копії сертифікату міжнародного стандарту ISO:9001
Дата подання: 06 квітня 2018 13:25
Дата відповіді: 12 квітня 2018 13:44
У тендерній документації замовник передбачив вимогу про надання учасниками процедури закупівлі у складі тендерних пропозицій копії сертифікату міжнародного стандарту ISO:9001 для підтвердження відповідності поданої тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
З урахуванням вимог ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, а вимога щодо надання копії сертифікату на систему управління якістю ISO:9001 є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників та порушує чинне законодавство у сфері публічних закупівель.
Відповідно до діючого законодавства, отримання такого сертифікату не є обов’язковим.
Постановою Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками» передбачено, що господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню.
А отже, відповідно до предмету закупівлі замовника та з врахуванням категорії складності об’єкта відповідно до ГБН В.2.3-37641918-552:2015, учасники повинні надати виключно ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України.
З урахуванням вищевикладених положень законодавства, просимо роз’яснити на підставі яких норм чинного законодавства замовником встановлено вимогу про надання учасниками копії сертифікату міжнародного стандарту ISO:9001?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно з частиною 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон) тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. Рішення стосовно наявності в складі тендерної пропозиції учасника копії сертифікату міжнародного стандарту ISO:9001 було прийнято тендерним комітетом на підставі: рішення колегії Укравтодору від 30.09.2005р. №45 «Про виконання плану впровадження нових технологій та забезпечення якості робіт» (п. 5.4 передбачено не допускати до участі у тендерах на будівництво та капітальний ремонт виконавців, які не мають впроваджених систем управління якістю за стандартами ISO:9001); рішення колегії Укравтодору від 25.11.2010р. №35 (п. 5.3 при проведенні закупівель дорожньо-будівельних робіт відхиляти учасників в яких відсутні системи управління якістю за стандартами ISO:9001)
Розяснення до визначення поняття "аналогічний договір"
Дата подання: 06 квітня 2018 13:27
Дата відповіді: 12 квітня 2018 13:45
У тендерній документації замовник визначив, що аналогічні договори: будівництво,/ реконструкція,/ капітальний ремонт автомобільних доріг загального користування.
Замовник, надаючи визначення поняттю «аналогічний договір» встановив дискримінаційні умови щодо участі в закупівлі учасників, зокрема, у тендерній документації встановлено, що аналогічними договорами є виключно договори на будівництво /реконструкцію/, капітальний ремонт автомобільних доріг загального користування.
Просимо роз’яснити, чи можна для підтвердження досвіду учаснику подавати договір та підтверджуючі документи на надання послуг з поточного ремонту автомобільних доріг державного значення, якщо в межах даного договору виконувались види робіт аналогічні до тих, які зазначені замовником у тендерній документації по відповідних шарах дорожнього одягу?
При наданні відповіді на дане запитання просимо врахувати, що протягом останніх років служби автомобільних доріг проводять закупівлі саме послуг з поточних ремонтів автомобільних доріг державного значення, а тому підтвердити наявність досвіду з виконання робіт на будівництво /реконструкцію/, капітальний ремонт автомобільних доріг загального користування учасниками торгів є неможливим, оскільки такі роботи та будівництво в останні роки в нашій державі не проводились.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Для підтвердження досвіду учаснику можна подавати у складі тендерної пропозиціїаналогічний договір (один або декілька)та підтверджуючі документи виконання робіт чи надання послуг:будівництво,/ реконструкція,/ капітальний ремонт автомобільних доріг загального користування,/ поточний ремонт автомобільних доріг державного значення. До уваги береться виконання ключовихвидів робіт, які зазначені в тендерній документації у відповідному обсязі. Рішенням тендерного комітету від 12.04.2018р. № 112 до тендерної документації внесено відповідні зміни.
Про обсяги виконаних робіт по договору та підтвердження їх копіями форм № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт»
Дата подання: 06 квітня 2018 13:32
Дата відповіді: 12 квітня 2018 13:45
У тендерній документації замовник визначив, що обсяги виконаних робіт по аналогічним договорам мають становити: - регенерація шарів дорожнього одягу методом «холодного ресайклінгу» та/або влаштування шару основи із щебенево-піщаної суміші укріпленої цементом – не менше ніж 70 000 м2, що підтверджується копіями форм № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт»; - влаштування верхнього шару покриття із ЩМА - не менше ніж 70 000 м2, що підтверджується копіями форм № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».
У законі України «Про публічні закупівлі» не визначено поняття аналогічного договору, в той же час ст. 16 вказаного закону не містить обмежень щодо обсягів виконання аналогічного договору. Для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі, відповідно до вимог Закону, достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічних договорів, а не обсягів виконання певних видів робіт.
Дана вимога у тендерній документації замовника суперечить ст. ст. 5, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо обов’язку замовника не встановлювати дискримінаційні вимоги у тендерній документації та вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Аналогічного характеру звернення були у закупівлі (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-02-10-002461-c, замовник - Служба автомобільних доріг у Рівненській області ), проте за результатами звернень Вами було прийнято рішення про виключення з тендерної документації вимоги про підтвердження влаштування покриття у конкретному обсязі та було внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Просимо роз’яснити як саме будуть визначатися обсяги виконаних робіт по аналогічним договорам замовником та як учасники нерезиденти повинні підтвердити досвід виконання аналогічних договорів, якщо такий вид документа у сфері будівництва, як форма № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» передбачено виключно законодавством України?
Чи можна учасникам подавати як підтверджуючі документи до договорів Акти введення в експлуатацію, відомості обсягів виконаних робіт тощо?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.Згідно ч.3 ст.16 Закону, визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, визначаються в тендерній документації. Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону та указує у тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Також, згідно з частиною 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому.Чинним законодавством України не визначено поняття аналогічного договору. Рішення щодо визначення аналогічного договору на цю закупівлю було прийнято тендерним комітетом на підставі: положень державних та галузевих стандартів, а також галузевих будівельних норм, які стосуються саме видів робіт, що виконуються при проведенні поточного середнього та капітального ремонтів, будівництві та реконструкції автомобільних доріг загального користування; положень ГБН Г.1-218-182:2011 в частині видів робіт, які виконуються;проектної документації по об’єкту закупівлі, враховуючи основні види робіт, що будуть виконуватись на об’єкті;власного досвіду в частині того, що довідкова інформація, яка надається учасником в складі тендерної пропозиції не завжди відповідає об’єктивній дійсності; положень ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, СОУ 42.1-37641918-050:2012 і ДБН В.2.3-4:2015 щодо якості виконання робіт при здійсненні капітального ремонту автомобільних доріг загального користування; рекомендацій Головного розпорядника коштів – Державного агентства автомобільних доріг України (Укравтодор).
З огляду на вищезазначене, тендерним комітетом прийнято рішення (з врахуванням тендерної документації із змінами, затвердженими від 12.04.2018р. №112), що аналогічними договорами вважається: будівництво,/ реконструкція,/ капітальний ремонт автомобільних доріг загального користування,/ поточний ремонт автомобільних доріг державного значення. Інформація про обсяги виконаних робіт по договору надається тільки стосовно ключових видів робіт, а саме: - регенерація шарів дорожнього одягу методом «холодного ресайклінгу» та/або влаштування шару основи із щебенево-піщаної суміші укріпленої цементом – не менше ніж 70 000 м2, що підтверджується копіями форм № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт»/або у іншій формі, яка передбачена умовами аналогічного договору на виконання робіт, що підтверджують об’єми та перелік ключових видів наданих послуг /виконаних робіт (копія документа, що містить підтвердження замовником виконання таких робіт); - влаштування верхнього шару покриття із ЩМА - не менше ніж 70 000 м2, що підтверджується копіями форм № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт»/або у іншій формі, яка передбачена умовами аналогічного договору на виконання робіт, що підтверджують об’єми та перелік ключових видів наданих послуг /виконаних робіт (копія документа, що містить підтвердження замовником виконання таких робіт).
Крім того, обсяги виконаних та прийнятих робіт по ключових видах можуть бути виконані в рамках одного договору чи по декільком договорам, за умови, що робота по них проводилась в один виробничий рік (період). Таким чином, тендерна документація не містить вимог що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Обсяги виконаних робіт по аналогічним договорам будуть визначатись замовником із форм КБ-2в або інших форм визначених аналогічним(-ми) договором (-ами), в яких зазначено та підтверджено замовником виконані обсяги та види робіт. Учасник нерезидент може підтвердити досвід виконання у формі, передбаченій аналогічним договором (із зазначенням видів та обсягів робіт, що виконані по договору).
Капітальний ремонт автомобільної дороги Устилуг – Луцьк – Рівне на ділянці км 150+500 – км 156+700 є дороговартісним об’єктом, а тому замовник повинен бути впевнений, що виконавець зможе якісно та у встановлені строки виконати відповідні роботи.
З огляду на вищезазначене, тендерним комітетом прийнято рішення (з врахуванням тендерної документації із змінами, затвердженими від 12.04.2018р. №112), що аналогічними договорами вважається: будівництво,/ реконструкція,/ капітальний ремонт автомобільних доріг загального користування,/ поточний ремонт автомобільних доріг державного значення. Інформація про обсяги виконаних робіт по договору надається тільки стосовно ключових видів робіт, а саме: - регенерація шарів дорожнього одягу методом «холодного ресайклінгу» та/або влаштування шару основи із щебенево-піщаної суміші укріпленої цементом – не менше ніж 70 000 м2, що підтверджується копіями форм № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт»/або у іншій формі, яка передбачена умовами аналогічного договору на виконання робіт, що підтверджують об’єми та перелік ключових видів наданих послуг /виконаних робіт (копія документа, що містить підтвердження замовником виконання таких робіт); - влаштування верхнього шару покриття із ЩМА - не менше ніж 70 000 м2, що підтверджується копіями форм № КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт»/або у іншій формі, яка передбачена умовами аналогічного договору на виконання робіт, що підтверджують об’єми та перелік ключових видів наданих послуг /виконаних робіт (копія документа, що містить підтвердження замовником виконання таких робіт).
Крім того, обсяги виконаних та прийнятих робіт по ключових видах можуть бути виконані в рамках одного договору чи по декільком договорам, за умови, що робота по них проводилась в один виробничий рік (період). Таким чином, тендерна документація не містить вимог що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників.
Обсяги виконаних робіт по аналогічним договорам будуть визначатись замовником із форм КБ-2в або інших форм визначених аналогічним(-ми) договором (-ами), в яких зазначено та підтверджено замовником виконані обсяги та види робіт. Учасник нерезидент може підтвердити досвід виконання у формі, передбаченій аналогічним договором (із зазначенням видів та обсягів робіт, що виконані по договору).
Капітальний ремонт автомобільної дороги Устилуг – Луцьк – Рівне на ділянці км 150+500 – км 156+700 є дороговартісним об’єктом, а тому замовник повинен бути впевнений, що виконавець зможе якісно та у встановлені строки виконати відповідні роботи.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 11 травня 2018
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Рівненський області |
Код ЄДРПОУ: | 25894919 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна, Рівненська область обл., Рівне, вул.Пушкіна, 19 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ-56 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТИНГ-БУД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 травня 2018 13:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТИНГ-БУД" |
321 181 864,10
UAH з ПДВ
|
338 093,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ Хмельницьке ШБУ-56 |
338 090 000,00
UAH з ПДВ
|
321 181 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТИНГ-БУД" #34531842 |
Очікує рішення |
338 093,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2018 13:18
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 18 травня 2018 11:44 |
Коментар щодо відміни: | ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (неможливість усунення порушень що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель) |
Документи:
18 травня 2018 11:43
|
Протокол відміни.pdf |