Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція футбольного поля штучним покриттям на стадіоні "Шахтар" дитячо-юнацької спортивної школи м. Селидове (105м х 68м)
Очікувана вартість
9 204 807,60 UAH
UA-2018-03-20-001529-c ● 135dfbb5b8734d7895f79ee62b6a670e
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ з питань фізичної культури та спорту міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26503112 |
Місцезнаходження: | 85400, Україна , Донецька обл., м. Селидове , вул. Гоголя, буд,82 |
Контактна особа: |
Олена Миколаївна Онищенко +380623772231,+380954026021 ofkselid@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2018 13:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 квітня 2018 13:45 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 квітня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 квітня 2018 13:45 |
Очікувана вартість: | 9 204 807,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 46 024,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 46000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Реконструкція футбольного поля штучним покриттям на стадіоні "Шахтар" дитячо-юнацької спортивної школи м. Селидове (105м х 68м)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85400, Україна, Донецька область, Селидове, Гоголя, 82
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2018
—
15 листопада 2018
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 квітня 2018 13:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 квітня 2018 13:22 |
Додаток_4_технічні характеристики.doc | |
06 квітня 2018 13:22 |
Тендерна_документацiя_реконструкція футб_поле.doc | |
06 квітня 2018 13:22 |
Додаток_4_технічні характеристики_зі змінами.doc | |
06 квітня 2018 13:22 |
Зміни до документації.pdf | |
29 березня 2018 14:07 |
Тендерна_документацiя_реконструкція футб_поле.doc | |
29 березня 2018 14:07 |
зміни до тендерної документації.jpg | |
29 березня 2018 13:46 |
Тендерна_документацiя_реконструкція футб_поле.doc | |
29 березня 2018 13:46 |
зміни до тендерної документації.pdf | |
20 березня 2018 13:29 |
Тендерна_документацiя_реконструкція футб_поле.doc | |
20 березня 2018 13:29 |
проект договору реконструкція поля.doc | |
20 березня 2018 13:29 |
Додаток_4_технічні характеристики.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
аналогічний договір
Дата подання: 26 березня 2018 16:01
Дата відповіді: 29 березня 2018 11:06
Відповідно до пункту 1.3.1 учасники в складі пропозиції повинні надати «Інформаційну довідку, яка містить відомості про виконання аналогічного договору за останні 5 років (аналогічними вважаються договора у галузі будівництва та переоснащення котелен).
Просимо надати відповідь на наступні питання:
1. Чому саме аналогічним вважається договір у галузі будівництва та переоснащення котелен?
2. Чи вистачить надання в складі пропозиції одного аналогічного договору з всіма підтверджуючими документами?
3. Чи вистачить надання в складі пропозиції одного позитивного листа-відгуку за підписом посадової особи організації із якою укладено договір, що свідчить про добросовісне, якісне та своєчасне виконання зобов'язань учасника по договору, що наведений в довідці про виконання аналогічного договору?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Це технічна помилка, вона буде виправлена після проведення засідання тендерного комітету та внесення змін до тендерної документації.
2. Вистачить.
3. Вистачить, як додаток до аналогічного договору.
2. Вистачить.
3. Вистачить, як додаток до аналогічного договору.
Загальне запитання по закупівлі
Дата подання: 04 квітня 2018 12:02
Дата відповіді: 05 квітня 2018 10:23
В додатку №4 вказано: Покриття футбольного поля – синтетична штучна трава РАТ 60., виробник - Італія, висота ворсу 60 мм, тип ворсу – монофіламент з баластною засипкою з кварцового піску і гумової крихти.
Чи не має дана вимога дискримінаційний характер та зменшує коло потенційних учасників? Чи можливо запропонувати якісний еквівалент, з такими або кращими характеристиками?
Відповідно до ч.3 Ст .22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за поставлене питання. Надаємо відповідь:
Предметом закупівлі не є "Придбання синтетичної трави РАТ 60, виробник-Італія", а виконання робіт по реконструкції футбольного поля штучним покриттям, проектна документація якого передбачає наявність саме цієї синтетичної трави.
Проект пройшов державну експертизу. Всі зміни до проекту можливі тільки за умови узгодження змін з автором проекту, який володіє авторськими правами на проект та буде здійснювати авторський нагляд за реалізацією проекту по реконструкції футбольного поля штучним покриттям.
Також, звертаємо Вашу увагу, на те, що заміна марки виробника синтетичної трави можлива при умові покращення якісних і техніко-економічних показників проекту та корегування проектно-кошторисної документації по робочому проекту "Реконструкція футбольго поля штучним покриттям на стадіоні "Шахтар" дитячо-юнацької спортивної школи м. Селидове (105 м х 68 м)", з подальшим проведенням державної експертизи та перезатвердженням в установленому законом порядку, за умови збереження договірної ціни за рахунок Підрядника.
Видатки на корегування проекту у кошторисі Замовника не передбачені.
Предметом закупівлі не є "Придбання синтетичної трави РАТ 60, виробник-Італія", а виконання робіт по реконструкції футбольного поля штучним покриттям, проектна документація якого передбачає наявність саме цієї синтетичної трави.
Проект пройшов державну експертизу. Всі зміни до проекту можливі тільки за умови узгодження змін з автором проекту, який володіє авторськими правами на проект та буде здійснювати авторський нагляд за реалізацією проекту по реконструкції футбольного поля штучним покриттям.
Також, звертаємо Вашу увагу, на те, що заміна марки виробника синтетичної трави можлива при умові покращення якісних і техніко-економічних показників проекту та корегування проектно-кошторисної документації по робочому проекту "Реконструкція футбольго поля штучним покриттям на стадіоні "Шахтар" дитячо-юнацької спортивної школи м. Селидове (105 м х 68 м)", з подальшим проведенням державної експертизи та перезатвердженням в установленому законом порядку, за умови збереження договірної ціни за рахунок Підрядника.
Видатки на корегування проекту у кошторисі Замовника не передбачені.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-03-20-001529-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІО СПОРТ", Код ЄДРПОУ:41855003
Дата подання: 05 квітня 2018 11:32
дискримінаційні ознаки предмету закупівлі
Шановний замовник! Ваша конкурсна документація має дискримінаційні ознаки, також відсутнє обгрунтоване посилання на конкретну торговельну марку! Вимагаємо внести зміни!
Відповідно до ч.3 Ст .22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути ОБГРУНТОВАНИМ, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". В порушення зазначеної вимоги закону Вами, як Замовником, без будь-якого обгрунтування, зазначені певні конструктивні особливості предмету закупівлі, які є виключно характеристиками конкретної марки штучної трави РАТ 60, виробник - Італія, лише одного конкретного виробника і виключають наявність еквіваленту. А відтак, виключають участь будь яких інших учасників, з можливо більш вигідними пропозиціями, які б призвели до економії та ефективного використання бюджетних коштів. Потенційний Учасник торгів, може запропонувати Вам штучну траву іншого виробника, яка буде, більш якісніша,з кращими показниками,Формально це є приводом для дискваліфікації Участника торгів, як такого, чия пропозиція більш вигідна, але торгівельна марка якого не суттєво відрізняюється від тих, що вказав Замовник. Відповідно до ч.4 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію ,та призводять до дискримінації учасників. Так, згідно зазначених вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник з метою здійснення закупівлі для державних потреб, з максимальною економією та ефективністю, повинен допустити до публічної закупівлі якомога більшу кількість учасників а документація не повинна містити конкретних технічних вимог до предмета закупівлі. В той же час Замовник, зловживаючи наданими йому правами та вносячи на свій розсуд до Документації додаткові вимоги, що не можуть ніяким чином сприяти законності їх проведення, фактично порушує права будь-якого учасника на дотримання принципів запобігання зловживанням неупередженості і прозорості публічної закупівлі. Вважаємо, що встановлення Замовником характеристик конкретної марки штучної трави є зловживанням з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність використання бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ч.3 Ст .22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути ОБГРУНТОВАНИМ, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". В порушення зазначеної вимоги закону Вами, як Замовником, без будь-якого обгрунтування, зазначені певні конструктивні особливості предмету закупівлі, які є виключно характеристиками конкретної марки штучної трави РАТ 60, виробник - Італія, лише одного конкретного виробника і виключають наявність еквіваленту. А відтак, виключають участь будь яких інших учасників, з можливо більш вигідними пропозиціями, які б призвели до економії та ефективного використання бюджетних коштів. Потенційний Учасник торгів, може запропонувати Вам штучну траву іншого виробника, яка буде, більш якісніша,з кращими показниками,Формально це є приводом для дискваліфікації Участника торгів, як такого, чия пропозиція більш вигідна, але торгівельна марка якого не суттєво відрізняюється від тих, що вказав Замовник. Відповідно до ч.4 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію ,та призводять до дискримінації учасників. Так, згідно зазначених вимог та принципів Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник з метою здійснення закупівлі для державних потреб, з максимальною економією та ефективністю, повинен допустити до публічної закупівлі якомога більшу кількість учасників а документація не повинна містити конкретних технічних вимог до предмета закупівлі. В той же час Замовник, зловживаючи наданими йому правами та вносячи на свій розсуд до Документації додаткові вимоги, що не можуть ніяким чином сприяти законності їх проведення, фактично порушує права будь-якого учасника на дотримання принципів запобігання зловживанням неупередженості і прозорості публічної закупівлі. Вважаємо, що встановлення Замовником характеристик конкретної марки штучної трави є зловживанням з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність використання бюджетних коштів, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 квітня 2018 13:20
Тендерний комітет вирішив внести зміни до тендерної документації. Дивіться зміни до тендерної документації.
Інформація про відміну
Дата відміни
25 квітня 2018 13:45
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій