Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хімічна продукція різна
Очікувана вартість
27 500,00 UAH
UA-2018-03-20-001425-c f865f733de82430cb24e1dee7c4592a8
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Борисенко

+380626467567 anaceja2013@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "КМУ МІСЬКА ЛІКАРНЯ № 2"
Код ЄДРПОУ: 01990795
Місцезнаходження: 84306, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, вул. Дніпропетровська, 14
Контактна особа: Олена Борисенко
+380626467567
anaceja2013@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2018 13:00
Звернення за роз’ясненнями: до 22 березня 2018 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 березня 2018 15:00
Початок аукціону: 02 квітня 2018 12:29
Очікувана вартість: 27 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 137,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Ферменти для клініко-діагностичних досліджень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 набір
АЛТ- кінетичний метод 60
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84306, Україна, Донецька область, Краматорськ, Дніпропетровська, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 квітня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 24960000-1 — Хімічна продукція різна
12 набір
АСТ- кінетичний метод 60
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84306, Україна, Донецька область, Краматорськ, Дніпропетровська, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 квітня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 24960000-1 — Хімічна продукція різна
20 набір
Холестерин 60
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84306, Україна, Донецька область, Краматорськ, Дніпропетровська, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 квітня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 24960000-1 — Хімічна продукція різна
20 набір
Креатинін 60
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84306, Україна, Донецька область, Краматорськ, Дніпропетровська, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 квітня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 24960000-1 — Хімічна продукція різна
20 флакон
Стандарт креатиніна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84306, Україна, Донецька область, Краматорськ, Дніпропетровська, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 квітня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 24960000-1 — Хімічна продукція різна

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 березня 2018 13:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2018 13:00
ogoloshennya .doc
21 березня 2018 13:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2018 13:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2018 13:00
ogoloshennya .doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-20-001425-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа - підприємець Слюсарчук Роман Ярославович, Код ЄДРПОУ:3189417356
Дата подання: 10 квітня 2018 09:28
Непаравомірне відхилення пропозиції
Я, ФО-П Слюсарчук Роман Ярославович – учасник торгів які проводить КУ «КМУ МІСЬКА ЛІКАРНЯ № 2» згідно оголошення, оприлюдненого в ЦБД на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель «https://prozorro.gov.ua» TenderID: UA-2018-03-20-001425-с, по закупівлі: код ДК 021-2015 (CPV): 24960000-1 «Хімічна продукція різна» (ферменти для клініко-діагностичних досліджень).
За результатами аукціону проведеного 02.04.2018 р. моя пропозиція була найбільш економічно вигідною. Згідно Рішення № 2 від 05.04.2018 р. було відхилено мою пропозицію у зв’язку з тим, що мною було подано аналогічний товар, для використання якого необхідне налаштування обладнання, що призведе до затримки обслідувань хворих. Дане обґрунтування щодо відхилення пропозиції вважаю дискримінаційним, що порушує п. 1 ст. 3 та ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Я маю змогу направити сертифікованих спеціалістів для налаштування обладнання під запропоновані мною реагенти в короткі терміни, що наддасть змогу приступити до використання товару.
Виходячи з вищезазначеного вимагаю відмінити рішення щодо відхилення моєї пропозиції та визнати мене переможцем для підписання договору та подальшої співпраці.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 квітня 2018 15:19
Шановний, Учасник!На усі Ваші питання, зауваження та вимоги повідомляємо наступне:
1.Відповідно до п. 6.2. «Порядку здійснення допорогових закупівель», затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 (надалі – «Порядок»), та п.1 ст.3 ЗУ «Про Публічні Закупівлі» Замовник повинен дотримуватись не лише принципу максимальної економії, але й ефективності. Просимо цей принцип теж враховувати при поданні на нашу адресу звернень. Для використання нових реактивів треба не тільки налаштувати апаратуру, але і придбати контрольну сиворотку, на що у кошторисі не заплановано.
2. У оголошені до закупівлі було прописано, що необхідні аланінамінотрансфераза (АЛТ) кінетичний метод 60 та аспартатамінотрансфераза (АСТ) кінетичний метод 60, Ви надаєте УФ- кінетичний метод, який є помилковим. Тому згідно п.9.2 «Порядку» , а саме: пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі.
3. Звертаємо Вашу увагу на той факт, що ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» не регулює допорогові закупівлі, а відноситься до відкритих торгів, отже посилання на цю статтю є безпідставним.
4. Проведення закупівель у системі «Прозоро» надає можливість будь якій установі купувати необхідну їй продукцію (враховуючи потребу і притаманні тільки їй особливості використання, і застосування) в умовах вільної конкуренції.

Документи подані скаржником

10 квітня 2018 09:27
Скарга.pdf

Документи

12 квітня 2018 15:19
відхілення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 квітня 2018 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Слюсарчук Роман Ярославович 25 040,20
UAH з ПДВ
25 040,20
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Глєбова Н.О. 27 484,00
UAH з ПДВ
27 484,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 березня 2018 09:19
ДОКУМЕНТИ КВАЛІФІКАЦІЇ.pdf
29 березня 2018 09:19
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

26 березня 2018 10:49
Технічна документація.rar
26 березня 2018 10:49
Пакет документів.rar
26 березня 2018 10:49
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа - підприємець Слюсарчук Роман Ярославович

ФОП Глєбова Н.О.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа - підприємець Слюсарчук Роман Ярославович
#3189417356
Відхилено 25 040,20
UAH з ПДВ
05 квітня 2018 10:23
ФОП Глєбова Н.О.
#1879815402
Переможець 27 484,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2018 12:30

Документи

05 квітня 2018 10:23
Електронний підпис
05 квітня 2018 10:22
IMG_0001(1).pdf

Документи

17 квітня 2018 12:30
Електронний підпис
17 квітня 2018 12:29
IMG_0001(2).pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2018 12:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Глєбова Н.О.
#1879815402
27 484,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 квітня 2018 12:30
Електронний підпис
17 квітня 2018 12:29
IMG_0001(2).pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2019 12:55
Електронний підпис укладений
20 квітня 2018 11:00
Договір 20_04.pdf укладений
20 квітня 2018 10:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 27 484,00
UAH з ПДВ