Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво модульної твердопаливної котельні (альтернативне резервне паливо) встановленою потужністю 250 кВт, для опалення будівлі школи Желаннівська ЗОШ I- ІІІ ст., розташованої за адресою: Донецька обл. Ясинуватський р-н, с. Желанне.»
Очікувана вартість
2 522 679,00 UAH
UA-2018-03-20-000910-c 1a0a022d103e4b7d98527a01c3bf8268
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Киричок Світлана

+380996726478 pase4nikova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ЯСИНУВАТСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02142767
Місцезнаходження: 86020, Україна , Донецька обл., Очеретино, ул.Набережная,12
Контактна особа: Киричок Світлана
+380996726478
pase4nikova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2018 11:24
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2018 19:20
Оскарження умов закупівлі: до 13 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 квітня 2018 19:20
Початок аукціону: 18 квітня 2018 11:00
Очікувана вартість: 2 522 679,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 25 227,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 20000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Будівництво модульної твердопаливної котельні (альтернативне резервне паливо) встановленою потужністю 250 кВт, для опалення будівлі школи Желаннівська ЗОШ I- ІІІ ст., розташованої за адресою: Донецька обл. Ясинуватський р-н, с. Желанне.»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 86020, Україна, Донецька область, смт.Очеретине, Набережна,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2018
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 квітня 2018 18:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2018 11:24
25_СД_ВОБ.rtf
20 березня 2018 11:24
проект договору.doc
20 березня 2018 11:24
ТД.doc
10 квітня 2018 18:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2018 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2018 11:24
25_СД_ВОБ.rtf
20 березня 2018 11:24
проект договору.doc
20 березня 2018 11:24
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

.
Дата подання: 20 березня 2018 11:42
Дата відповіді: 21 березня 2018 11:39
Просимо надати роз'яснення щодо пункту 7 Додатку №1. Навіщо надвати договірну ціну та інші документи згідно пункту 7 якщо під час проведення аукціону ціну буде зменшено і необхідн буде подавати оновлені розрахунки. Просимо прибрати пункт 7 з кваліфікаційних вимог, та додати в документи "Для переможця".
Відповідь: По-перше, вказаний кваліфікаційний критерій не порушує жодної норми діючого законодавства України, в тому числі ЗУ «Про публічні закупівлі в Україні» та встановлений у ряд вимог тендерної пропозиції, з метою встановлення компетентності та підтвердження у наявності у штаті Учасника, сертифікованого та компетентного інженера-кошторисника. Крім того характер будівництва доволі складний та носить вид саме «будівництво», а не «ремонт» чи «реконструкція» існуючого...
По-друге, в ході аукціону не обов`язково зміниться ціна в результаті торгів та спеціалісти-кошторисники Вашого підприємства не будуть змушені доопрацьовувати кошторисний пакет. 
Також, наголошуємо, що Замовником, на вимоги ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі в Україні», надану всю технічну документацію та іншу складову тенедрної документації, для коректного складання тендерної пропозиції, в тому числі весь кошторисний пакет документів.

але навіть, якщо переможець в результаті аукціону змінить свою стартову суму - до підписання договору буде достатньо часу змінити кошторис
Незаконное требование - аналогичный договор 600% от стоимости закупки!
Дата подання: 20 березня 2018 14:58
Дата відповіді: 21 березня 2018 11:33
Внесите изменения в тендерную документацию, какие 600%??? "3. Довідку про наявність досвіду у виконанні договорів, аналогічних за видом робіт предмету закупівлі та співставною вартістю не менш ніж 600% вартості предмета закупівлі (оголошеної Замовником), за останні два роки, з наданням копій довідок про вартість виконаних робіт, складених за формою КБ-3, що свідчать про належне виконання договору."
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник, на вимоги ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі в Україні», вимагає наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору в розмірі 600 відсотків.

443243434
Дата подання: 20 березня 2018 16:37
Дата відповіді: 10 квітня 2018 18:45
Не убирайте про 600%!!!!!! Отличное требование что бы мелкие компании не лезли в серьезные обьекты!
Відповідь: 
наголошуємо, що Замовник, на вимоги ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі в Україні», вимагає наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору в розмірі 600 відсотків.

ПИТАННЯ
Дата подання: 20 березня 2018 21:56
Дата відповіді: 10 квітня 2018 18:45
А ЧОМУ НЕ 1000% ? Ні, ЧОМУ НЕ 1000000%??? А, зрозуміло, те підприємство, під яке зроблені ці вимоги (а точніше, яке сама їх під себе розробила) більше ніж на 600% не зробила робіт!!! Дана вимога є незаконою та веде до господарського суду та антімонопольного комітету!!!
Відповідь: 
наголошуємо, що Замовник, на вимоги ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі в Україні», вимагає наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору в розмірі 600 відсотків.

ПИТАННЯ
Дата подання: 20 березня 2018 22:03
Дата відповіді: 21 березня 2018 14:41
Щодо інших вимог! Навчання з питань охорони праці, а саме - правила посудин під тиском, правила крани, правила підіймачі відмінені відповідними постановами та розпордженями КМУ. Для кого це все розраховано? До ціх вимог потрібно долучити навчання з питань охорони праці під час виконання зімляних робіт на Марсі, як наприклад!!!
Відповідь: Шановний Запитувач! Повідомляємо, що наявність дозвільних документів, в тому числі документів щодо небезбечних робіт, Замовник вимагає від учасника згідно норм чинного законодавства, всі вони дійсні, та мають свої відповідні шифри, відповідаючі за конкретний вид опасних робіт.
Закон України "Про публічні закупівлі"
Дата подання: 21 березня 2018 12:50
Дата відповіді: 22 березня 2018 09:11
Стаття 16. Кваліфікаційні критерії 1. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. 3. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками інформацію про відповідність їх таким критеріям, у разі закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, централізованого постачання гарячої води, послуг з централізованого опалення, послуг поштового зв’язку, поштових марок і маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та/або водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування. 4. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. І ДЕ В ЦІЙ СТАТТІ ЙДЕ МОВА ПРО 600%??? ДАЙТЕ ЧІТКУ ВІДПОВІДЬ, А НЕ ШУКАЙТЕ ПОВІД ТАМ ДЕ ЙОГО НЕМА!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Запитувач! Повідомляємо, що наявність дозвільних документів, в тому числі документів щодо небезбечних робіт, Замовник вимагає від учасника згідно норм чинного законодавства, всі вони дійсні, та мають свої відповідні шифри, відповідаючі за конкретний вид опасних робіт.
Наголошуємо Вам, що всі телефонні розмови з потенційними учасниками - фіксуються, текстові питання зберігаються в архівах серверу системи «ПРОЗОРРО». Також, після розкриття тендерних пропозицій та оголошення результатів аукціону, найменування осіб, від імені яких задано питання - стануть відкрито відомі в системі.
У випадку загроз чи наклепу на адресу Замовника, останній буде вимушен звернутись до правоохоронних органів з заявою про протиправні дії та до адміністрації системи «ПРОЗОРРО», з метою включення юридичної особи (фізичної особи підприємця), від имені якої надано відкриту загрозу чи наклеп - до так званого «бану» та унеможливлення подальшої участі вказаних суб’єктів господарювання у відкритих торгах даної системи. Вищенаведена практика наработана багатьма Замовниками.
78787
Дата подання: 21 березня 2018 16:04
Дата відповіді: 10 квітня 2018 18:46
Да успокойся ты уже со своими 600 %!
Відповідь: 
наголошуємо, що Замовник, на вимоги ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі в Україні», вимагає наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору в розмірі 600 відсотків.

Техничні показники котельні
Дата подання: 29 березня 2018 11:31
Дата відповіді: 02 квітня 2018 11:34
Доброго дня!Вкажить будь ласка яка комплектація котельні та техничні показники обладнання,як що є проект на котельню просимо розмістити на майданчику.
Відповідь: Доброго дня!
Так як, в даній закупівлі мова йде про модульної котельні - сама котельня, повинна бути оснащена всім необхідним для відповідної роботи.

Також, додатково повідомляємо, що відповідно до тендерної документації - З кресленнями, відповідно до якіх віконуватімуться роботи, можна ознайомітіся у пріміщенні Замовника (п.2.2 розділу І Тендерної документації) за наявності відповідного письмового Звернення.

Також, наголошуємо, що Проектувальник, як володар майнових та немайновіх прав згідно ЗУ "Про авторське право и суміжні права" - забороняє публічну демонстрацію и публічній показ даного твору.
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 квітня 2018 11:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЛЕНД ГРУПП 2 517 602,06
UAH з ПДВ
2 517 602,06
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Гемма" 2 521 202,06
UAH з ПДВ
2 521 202,06
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 квітня 2018 22:05
2
26 квітня 2018 22:05
1
14 квітня 2018 09:14
Новая гарантия 13_04.rar
31 березня 2018 19:30
Уставвные ЛЕНД.rar
31 березня 2018 19:30
квал.rar
31 березня 2018 19:30
гарантия.rar

Публічні документи

09 квітня 2018 23:59
ГЕММА ДЦ.rtf
09 квітня 2018 10:21
протокол.pdf
09 квітня 2018 10:21
наказ.pdf
09 квітня 2018 10:21
5. Лицензия Гемма.pdf
09 квітня 2018 10:21
4. Статут Гемма.pdf
09 квітня 2018 10:21
2. ЕДРПОУ гемма.pdf
09 квітня 2018 10:21
1. витяг Гемма.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЛЕНД ГРУПП

ТОВ "Гемма"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЛЕНД ГРУПП
#33226087
Переможець 2 517 602,06
UAH з ПДВ
23 квітня 2018 11:24

Документи

23 квітня 2018 11:24
Електронний підпис
23 квітня 2018 11:22
пр-л 32 (2).jpg
23 квітня 2018 11:22
пр-л 32 (1).jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2018 11:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЛЕНД ГРУПП
#33226087
2 517 602,06
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 квітня 2018 11:24
Електронний підпис
23 квітня 2018 11:22
пр-л 32 (2).jpg
23 квітня 2018 11:22
пр-л 32 (1).jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2018 16:10
004.jpg зміни до договору
06 грудня 2018 16:07
006.jpg зміни до договору
06 грудня 2018 16:07
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2018 09:45
001.jpg зміни до договору
06 грудня 2018 09:35
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2018 17:14
032.jpg зміни до договору
31 жовтня 2018 17:12
031.jpg зміни до договору
31 жовтня 2018 17:12
Електронний підпис зміни до договору
17 жовтня 2018 09:55
003.jpg зміни до договору
17 жовтня 2018 09:54
002.jpg зміни до договору
17 жовтня 2018 09:54
001.jpg зміни до договору
17 жовтня 2018 09:54
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2018 10:07
008.jpg зміни до договору
28 вересня 2018 10:04
007.jpg зміни до договору
28 вересня 2018 10:04
006.jpg зміни до договору
28 вересня 2018 10:04
005.jpg зміни до договору
28 вересня 2018 10:04
004.jpg зміни до договору
28 вересня 2018 10:04
003.jpg зміни до договору
28 вересня 2018 10:04
002.jpg зміни до договору
28 вересня 2018 10:04
001.jpg зміни до договору
28 вересня 2018 10:04
010.jpg зміни до договору
28 вересня 2018 10:04
009.jpg зміни до договору
28 вересня 2018 10:04
Електронний підпис зміни до договору
13 липня 2018 09:39
003.jpg зміни до договору
13 липня 2018 09:38
Електронний підпис зміни до договору
05 липня 2018 09:18
004.jpg зміни до договору
05 липня 2018 09:17
Електронний підпис зміни до договору
27 червня 2018 12:09
Додат угода 3.jpg зміни до договору
27 червня 2018 12:08
Електронний підпис зміни до договору
24 травня 2018 16:13
7 001.jpg зміни до договору
24 травня 2018 16:10
Електронний підпис зміни до договору
18 травня 2018 10:55
План фінансування.jpg зміни до договору
18 травня 2018 10:52
Додаткова угода.jpg зміни до договору
18 травня 2018 10:52
Електронний підпис укладений
11 травня 2018 15:21
024.jpg укладений
11 травня 2018 15:19
023.jpg укладений
11 травня 2018 15:19
022.jpg укладений
11 травня 2018 15:19
021.jpg укладений
11 травня 2018 15:19
020.jpg укладений
11 травня 2018 15:19
019.jpg укладений
11 травня 2018 15:19
018.jpg укладений
11 травня 2018 15:19
017.jpg укладений
11 травня 2018 15:19
016.jpg укладений
11 травня 2018 15:19
015.jpg укладений
11 травня 2018 15:19
014.jpg укладений
11 травня 2018 15:19
013.jpg укладений
11 травня 2018 15:19
012.jpg укладений
11 травня 2018 15:19
011.jpg укладений
11 травня 2018 15:19
010.jpg укладений
11 травня 2018 15:19
009.jpg укладений
11 травня 2018 15:19
008.jpg укладений
11 травня 2018 15:19
007.jpg укладений
11 травня 2018 15:19
006.jpg укладений
11 травня 2018 15:19
005.jpg укладений
11 травня 2018 15:19
004.jpg укладений
11 травня 2018 15:19
003.jpg укладений
11 травня 2018 15:19
002.jpg укладений
11 травня 2018 15:19
001.jpg укладений
11 травня 2018 15:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 78
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 78
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 78
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 78
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 78
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 78
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 78
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 78
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення . Додаткова угода №9 від 05.12.2018р.
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 78
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 78
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML