Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прання медичної білизни
Очікувана вартість
1 400 000,00 UAH
UA-2018-03-20-000606-a e1a4c419d7c14720841dc466f719f456
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Плєшаков Павло

+380322 236 83 12 tender.lokl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 01996711
Місцезнаходження: 79010, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 7
Контактна особа: Плєшаков Павло
+380322 236 83 12
tender.lokl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2018 14:44
Звернення за роз’ясненнями: до 27 березня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 квітня 2018 16:00
Початок аукціону: 10 квітня 2018 15:11
Очікувана вартість: 1 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Строк надання послуг: До 31.12.2018 року або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з прання медичної білизни
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79010, Україна, Львівська обл., Львів, Чернігівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 березня 2018 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2018 14:41
Тендерна документація.doc
20 березня 2018 14:41
Технічні вимоги.doc
20 березня 2018 14:41
Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-20-000606-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН ГРУП", Код ЄДРПОУ:35634872
Дата подання: 20 квітня 2018 19:16
Вимога стосовно неправомірного відхилення
Щодо скасування рішення від 17.04.2018 про відхилення пропозиції ТОВ "Імпел Гріффін Груп"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 квітня 2018 17:34
Відповідь на Вимогу № UA-2018-03-20-000606-a.a1 від 20.04.2018 року

Тендерним комітетом Комунального закладу Львівської обласної ради «Львівська обласна клінічна лікарня» було розглянуто Вашу вимогу № UA-2018-03-20-000606-a.a1 від 20.04.2018 р. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Відповідно до пп. 1 п. 1 Додатку 2 Тендерної документації учасники повинні підтвердити наявність обладнання та матеріально-технічної бази та вказати інформацію про приміщення, транспортні засоби, якими буде здійснюватись розвозка та про виробничі потужності. На виконання даної вимоги документації, учасником подано довідку довільної форми у якій зазначено, що послуги будуть надаватися у приміщенні пральні «Білий Лебідь», що знаходиться за адресою 79070, Львівська область, м. Львів, вул. Гната Хоткевича, 38. Виробничі потужності та транспортний засіб, яким буде здійснюватися розвозка також знаходяться за вищевказаною адресою. Крім того, на виконання вимог п. 7 Розділу 3 документації учасником подано довідку, у якій зазначено, що до виконання умов договору буде залучатися субпідрядна організація, а саме: Пральня «Білий Лебідь», що знаходиться за адресою 79070, Львівська область, м. Львів, вул. Червоної Калини, 38.
Відтак, зі змісту пропозиції учасника не зрозуміло за якою саме адресою знаходиться субпідрядна організація, а відповідно і приміщення, транспортні засоби, якими буде здійснюватись розвозка та виробничі потужності. У зв’язку з цим, виникають сумніви, чи в ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН ГРУП» наявна матеріально-технічна база достатня для надання послуг та чи учасник буде спроможний виконати умови договору в повному обсязі.
Жодних документів, які б свідчили, що у складі пропозиції вказані юридична та фактична адреси однієї і тієї ж юридичної особи, у складі пропозиції не було подано. Відповідно, пропозицію ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН ГРУП» було відхилено через не підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», на підставі ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», через невідповідність пропозиції вимогам тендерної документації.
Слід зазначити, що відповідно до ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі», усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції учасника повинні бути подані до кінцевого строку подання пропозицій (у даному випадку до 06.04.2018 р. (16:00). Документи, що подані у більш пізній строк, не приймаються до розгляду замовником.
Відповідно, усі пояснення, щодо адреси Пральні «Білий Лебідь», посилання на інформацію у Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, скан-копія карти, де зазначено місцезнаходження пральні, повинні були бути подані до кінцевого строку подання пропозицій. Оскільки, на даному етапі закупівлі, вони вважаються новододаними відомостями, що не можуть бути використані при оцінці пропозиції учасника.
У Додатку 3 Тендерної документації зазначено технічні вимоги щодо порядку та якості надання послуг, та вимоги до технологічного процесу обробки медичної білизни в пральні. У зв’язку із особливостями закупівлі, що потребує попереднього знезараження та попереднього замочування білизни, важливо, щоб учасником було дотримано усіх вимог щодо технологічного процесу обробки білизни з обов’язковим застосуванням професійних рідких миючих, вибілюючих та дезінфікуючих засобів, які відповідають санітарно-гігієнічним вимогам. Однак, у пропозиції ТОВ «ІМПЕЛ ГРІФФІН ГРУП» не подано ні документів, ні хоча б інформації про миючі засоби, які будуть використовуватися при наданні послуг, про технологічних процес обробки медичної білизни. Відтак, у замовника виникають сумніви щодо можливості якісного надання учасником такого особливого виду послуг.
Враховуючи вищенаведене, вимога № UA-2018-03-20-000606-a.a1 від 20.04.2018 р. не підлягає задоволенню.

Документи подані скаржником

20 квітня 2018 19:16
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 квітня 2018 15:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН ГРУП" 1 323 000,00
UAH з ПДВ
1 323 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Дрінь Роман Ярославович 1 379 000,00
UAH з ПДВ
1 379 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Девелопер Полісся 1 400 000,00
UAH з ПДВ
1 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 березня 2018 17:42
15_про санкції.pdf
30 березня 2018 17:42
11_захист довкілля.pdf
30 березня 2018 17:42
10_Проект договору.pdf
30 березня 2018 17:42
7_Витяг ПДВ.pdf
30 березня 2018 17:42
6_Відомості про учасника.pdf
30 березня 2018 17:42
5.3_Витяг ЄДР.pdf
30 березня 2018 17:42
5.2_Статут.pdf
30 березня 2018 17:42
4_ст 17.pdf
30 березня 2018 17:42
3_Форма пропозиції.pdf
30 березня 2018 17:42
3.4_Лист-відгук.pdf
30 березня 2018 17:42
3.4_Аналогічні договори.pdf
30 березня 2018 17:42
3.2_Мат.тех база.pdf
30 березня 2018 17:42
1.2_Наказ про призначення.pdf

Публічні документи

06 квітня 2018 14:01
Електронний підпис
06 квітня 2018 13:59
40_ТВ_упаковка.pdf
06 квітня 2018 13:59
37_ТВ_добороякісність.pdf
06 квітня 2018 13:59
32_ТВ_СЕС БІОБЛОК - 2018.pdf
06 квітня 2018 13:59
31_ТВ_методика_біоблок.pdf
06 квітня 2018 13:59
30_ТВ_дезеліт.pdf
06 квітня 2018 13:59
29_ТВ_фермісепт.pdf
06 квітня 2018 13:59
28_ТВ_амісепт.pdf
06 квітня 2018 13:59
27_ТВ_Методика прання.pdf
06 квітня 2018 13:59
26_ТВ_додаток3.pdf
06 квітня 2018 13:59
25_ІД_довкілля.pdf
06 квітня 2018 13:59
24_ІД_проект_дог3.jpg
06 квітня 2018 13:59
24_ІД_проект_дог2.jpg
06 квітня 2018 13:59
24_ІД_проект_дог1.pdf
06 квітня 2018 13:59
21_ІД_Єдиний податок.pdf
06 квітня 2018 13:59
19_ІД_витяг.pdf
06 квітня 2018 13:59
17_ІД_повноваження.pdf
06 квітня 2018 13:59
16_ВПВ_Лист-гарантія.pdf
06 квітня 2018 13:58
10_ВПВ_Довідка корупція.pdf
06 квітня 2018 13:58
09_КК_відгук_пологовий.jpg
06 квітня 2018 13:58
08_КК_відгук_онко.jpg
06 квітня 2018 13:58
07_КК_Договір_онко.pdf
06 квітня 2018 13:58
04_КК_працівники.pdf
06 квітня 2018 13:58
03_КК_мат-техн.база.pdf
06 квітня 2018 13:58
02_ЦП_цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН ГРУП"

ФОП Дрінь Роман Ярославович

ТОВ Девелопер Полісся

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН ГРУП"
#35634872
Відхилено 1 323 000,00
UAH з ПДВ
18 квітня 2018 16:57
ФОП Дрінь Роман Ярославович
#2527011515
Переможець 1 379 000,00
UAH з ПДВ
23 квітня 2018 17:36

Документи

18 квітня 2018 16:57
Електронний підпис
18 квітня 2018 16:57
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2018 17:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Дрінь Роман Ярославович
#2527011515
1 379 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
15 березня 2019 13:42
ДУ20%_№3 до дог. 423 Дрінь (1).pdf зміни до договору
15 березня 2019 13:42
Електронний підпис зміни до договору
13 лютого 2019 12:43
ДУ20%_№2 до дог. 423 Дрінь (1).pdf зміни до договору
13 лютого 2019 12:43
Електронний підпис зміни до договору
19 вересня 2018 17:31
ДУ №1 до дог. 423 Дрінь прання.pdf укладений
19 вересня 2018 17:29
Електронний підпис укладений
10 травня 2018 16:20
Договір №423 Дрінь прання.pdf укладений
10 травня 2018 16:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі. Ціна договору становить 1 013 368,00
Номер договору про закупівлю: 423
Договір:
Номер додаткової угоди: 423
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 5 ст.36 Закону України “Про публічні закупівлі” № 922-VIIІ від 25.12.2015 р. (із змінами та доповненнями) сторони домовилися продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року
Номер договору про закупівлю: 423
Договір:
Номер додаткової угоди: 423
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 5 ст.36 Закону України “Про публічні закупівлі” № 922-VIIІ від 25.12.2015 р. (із змінами та доповненнями) сторони домовилися продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року
Номер договору про закупівлю: 423
Договір:
Номер додаткової угоди: 423
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML