Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 79710000-4 Охороні послуги (послуги з фізичної та технічної охорони приміщень)
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2018-03-20-000420-a 905ce0d0b0074c42ab99b778c714b6d2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

крутько ольга

+380973309740 krutko_o@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЕЛЕКЦІЙНО-ГЕНЕТИЧНИЙ ІНСТИТУТ - НАЦІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР НАСІННЄЗНАВСТВА ТА СОРТОВИВЧЕННЯ
Код ЄДРПОУ: 00494628
Місцезнаходження: 65036, Україна , Одесская обл., Одеса, ОВІДІОПОЛЬСЬКА ДОРОГА, 3
Контактна особа: крутько ольга
+380973309740
krutko_o@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2018 13:10
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2018 12:47
Оскарження умов закупівлі: до 08 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 квітня 2018 12:47
Початок аукціону: 13 квітня 2018 13:09
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
послуги з фізичної та технічної охорони приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65036, Україна, Одесская обл., Одеса, Овідіопольська дорога,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 травня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 квітня 2018 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2018 09:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 березня 2018 15:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2018 13:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2018 10:55
Тендерна документація зі змінами СГІ-НЦНС 3.04.18.doc
23 березня 2018 09:24
Тендерна документація зіі змінами СГІ-НЦНС.doc
04 квітня 2018 10:55
Scan Перелік змін до ТД.pdf
04 квітня 2018 10:55
Scan Протокол щодо внесення змін до ТД.pdf
04 квітня 2018 10:55
Scan Перелік змін до ТД.pdf
22 березня 2018 15:05
1_Тендерна документація СГІ-НЦНС.doc
20 березня 2018 13:07
Тендерна документація СГІ-НЦНС.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Транспорт реагування
Дата подання: 22 березня 2018 11:15
Дата відповіді: 22 березня 2018 13:56
Документи, що підтверджують відповідність КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ Згідно з додатком №1 Тендерної документації Замовник просить надати документи, що підтверджують наявність спеціалізованого автотранспорту, а саме: п. 1.1. «...наявність груп швидкого реагування на власному спеціалізованому автотраспорті….,» та п. 1.5. « Скановані та завірені печаткою Учасника копії документів, що підтверджують наявність відповідного обладнання та спеціалізованого автотранспорту на балансі (акт інвентаризації/видаткові накладні).» Просимо надати чітке роз'яснення поняття Замовником «спеціалізований автотранспорт реагування», так як, відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність», спеціальним транспортом реагування є «Транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України» ( Стаття 6 пункт 5)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерній документації допущена технічна помилка, а тому замість слів "спеціалізований автотранспорт" слід розуміти "спеціальний автотранспорт." Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість або копія витягу з реєстру платників єдиного податку
Дата подання: 22 березня 2018 17:28
Дата відповіді: 23 березня 2018 09:16
Будь ласка дайте роз'яснення вимоги надання копій витягу з реєстру платників податку на додану вартість або витягу з реєстру платників єдиного податку. Підтвердженням платників єдиного податку або платників податку на додану вартість є свідотцтва платників податків видані державною податковою службою. А також згідно ст 17 п.3 Закона УКРАЇНИ Про публічні закупівлі "Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним" Дана інформація знаходиться у відкритому доступі на сайті: Електронний кабінет платника Державна фіскальна служба України https://cabinet.sfs.gov.ua
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В тендерну документацію будуть внесені зміни щодо вимоги інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Довідка про аналогічні договори
Дата подання: 23 березня 2018 12:09
Дата відповіді: 23 березня 2018 12:37
Добрий день! У Додатку №1 п. 3.1. зазначено: "Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про укладений та виконаний Учасником договір про надання послуг, які є предметом закупівлі із зазначенням: найменування Замовника з якими укладено договір, процедури закупівлі, дати укладання Договору." Питання: може вважатись аналогічним договір з надання охоронних послуг, який був укладений не в результаті закупівлі? Якщо ні, то чому не може вважатись? Відповідно до п.1 ст.1 ЗУ "Про публічні закупівлі" одним із принципів здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників. В разі якщо Замовник зазначає необхідним наявність договору тільки в результаті здійснення закупівель (зазначимо, що не всі комерційні підприємства здійснюють закупівлю через систему Prozzoro), це звужує кількість учасників, які можуть приймати участь у тендері. Будемо дуже вдячні за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, звичайно це може бути договір укладений не за "тендерною процедурою" і не через систему Prozzo, але обов'язково предметом договору мають бути охоронні послуги.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-20-000420-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП СОБ, Код ЄДРПОУ:31790846
Дата подання: 22 березня 2018 12:48
Транспорт реагування
Згідно з додатком №1 Тендерної документації Замовник просить надати документи, що підтверджують наявність спеціалізованого автотранспорту, а саме:
п. 1.1. «...наявність груп швидкого реагування на власному спеціалізованому автотраспорті….,» та
п. 1.5. « Скановані та завірені печаткою Учасника копії документів, що підтверджують наявність відповідного обладнання та спеціалізованого транспорту…...»
Відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність», спеціальним транспортом реагування є «Транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України» ( Стаття 6 пункт 5)

Просимо Замовника внести зміни до тендерної документації відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність», а саме замінити поняття, згідно Статті 6 пункта 5 Закона Украины «Про охоронну діяльність» с СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО автотранспорту на СПЕЦІАЛЬНИЙ транспорт, щоб уникнути підміни понять в розріз Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 березня 2018 15:11
В тендерну документацію внесені зміни : термін "спеціалізований транспорт" замінено на термін "спеціальний транспорт".
Номер вимоги: UA-2018-03-20-000420-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОЛІМП-ЮГ", Код ЄДРПОУ:33933584
Дата подання: 20 квітня 2018 16:51
оскарження результатів тендеру
За результатами аукціону та розгляду тендерних пропозицій Замовником, відповідно до протоколу № 13 засідання тендерного комітету Селекційно-генетичного інституту – Національного центру насіннєзнавства та сортовивчення від 18.04.2018 р., Замовником прийнято рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ПП «Альфа-Україна Плюс» ЄДРПОУ 36553941 та про намір укласти договір із переможцем процедури відкритих торгів. Оголошення про намір укласти договір опубліковано на порталі Уповноваженого органу 18.04.2018 р.
Ми не можемо погодитись з таким рішенням Замовника з наступних підстав.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з ч. 2 ст. 5 Закону замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Як передбачено ч. 2 ст. 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
У відповідності до ч. 3 тієї ж статті Закону визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Як вбачається з тендерної документації, Замовником допущені наступні порушення.
Відповідно до п. 3.1. Додатку № 1 Учасник на підтвердження відповідності наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку, яка містить інформацію про укладений та виконаний Учасником договір про надання послуг, які є предметом закупівлі із зазначенням: найменування Замовника, з яким укладено договорі, процедури закупівлі, дати укладання договору. Учасником - ПП «Альфа-Україна Плюс» надано у складі тендерної пропозиції «довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів про закупівлі», яка, в порушення зазначених вимог Замовника, не містить передбачених тендерною документацією необхідних відомостей, а саме в ній не зазначено дати укладання договору та процедури закупівлі.
Відповідно до п. 3.2 Додатку № 1 до тендерної документації Учасник повинен надати «копію договору про надання аналогічних послуг, що вказаний у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Учасником - ПП «Альфа-Україна Плюс» надано у складі тендерної пропозиції копію договору охорони № 57/16 ФП від 02.07.2016 з ОСББ «ТІРАС 2012» з додатком № 1. Згідно п. 11.5 зазначеного договору додаткові угоди та додатки до цього договору є його невід’ємною частиною. З тексту договору вбачається, що до договору складені три додатки, однак, у складі пропозиції копії Додатків № 2 та 3 до Договору відсутні. Отже, надано копію договору не в повному обсязі, з неповним змістом. Такий спосіб подання документу є неналежним та не може бути прийнятий, як належне документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Таким чином в пропозиції Учасника - ПП «Альфа-Україна Плюс» відступне належне підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Відповідно до п. 4 Додатку № 1 до тендерної документації Учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції «копію чинного договору добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами. Учасником - ПП «Альфа-Україна Плюс» надано у складі тендерної пропозиції договір № 0501-0121-003 добровільного страхування відповідальності від 23.03.2018. В п.п. 5, 10, 19.7.2 наявне посилання на Додаток № 1 – Перелік об’єктів охорони, щодо яких здійснюється страхування відповідальності, в п. 19.7.3 – на Додаток № 1 – Типовий договір про надання охоронних послуг. Зазначені додатки до договору у складі тендерної пропозиції не надані, що свідчить про те, що учасник надав договір не у повному обсязі, без його невід’ємних складових частин. Отже, такий спосіб подання документу не може вважитись належним виконанням вимог тендерної документації.
Пунктом 1.5 Додатку № 1 до тендерної документації передбачено надання Учасником у складі тендерної пропозиції «Сканованих та завірених печаткою учасника копії документів, що підтверджують наявність відповідного обладнання та спеціального автотранспорту на балансі (акт інвентаризації/видаткові накладні). Тобто Замовником чітко визначено у який спосіб, якими саме документами має бути підтверджено наявність обладнання та спецтранспорту. Учасником - ПП «Альфа-Україна Плюс» у складі тендерної пропозиції на частину обладнання надані видаткові накладні, а на іншу частину – замість акту інвентаризації надано витяг з інвентаризаційного опису, який не є актом інвентаризації.
Крім цього, в довідці про наявне обладнання та матеріально-технічну базу, в порушення вимог п. 1.1 Додатку № 1 тендерної документації не надано відомостей про фактичну наявність спеціального одягу зі знаками розрізнення. Також в порушення вимог п. 1.5. не надано копій документів (акту інвентаризації або видаткової накладної) на підтвердження наявності спеціального одягу. Отже, відповідність учасника кваліфікаційному критерію – наявність матеріально-технічної бази не підтверджена належним чином.
Пунктом 1.6 Розділу Ш тендерної документації передбачено надання Учасником у складі тендерної пропозиції «проекту договору про закупівлю (Додаток; 4 ТД). Учасником - ПП «Альфа-Україна Плюс» замість проекту договору, відповідно до Додатку № 4 ТД надано у складі тендерної пропозиції змінений текст проекту договору, в внесенням до нього відомостей про Учасника, що не передбачено вимогами тендерної документації.
Таким чином, в пропозиції Учасника - ПП «Альфа-Україна Плюс» відсутнє належне підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до п. 1 та 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 3 Розділу Ш тендерної документації тендерна пропозиція має бути відхилена Замовником у разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям та тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
У зв’язку з викладеним, просимо Замовника усунути допущені ним порушення вимог ст. 30 Закону та скасувати результати закупівлі, згідно яких визначено переможцем Учасника ПП «Альфа-Україна Плюс».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 квітня 2018 14:58
Розгляшувши вимогу, члени тендерного комітету визнали наявність підстав для відхилення тендерної пропозиції ПП "Альфа-Україна Плюс" (п.1 та п 4 с.30 ЗУ "Про публічні закупівлі") та скасування рішення щодо визначення його переможцем.

Документи

24 квітня 2018 14:58
Scan Протокол на вимогу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 квітня 2018 13:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Альфа-Україна Плюс 499 844,00
UAH з ПДВ
409 990,00
UAH з ПДВ
Документи
Охоронно - детективне агенство фірма "Легіон" Товариство з обмеженою відповідальністю 600 000,00
UAH з ПДВ
410 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОЛІМП-ЮГ" 598 845,36
UAH з ПДВ
451 472,80
UAH з ПДВ
Документи
ПП "БІЗНЕС - ГАРАНТ" 600 000,00
UAH з ПДВ
452 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "УКРТЕКБЕЗПЕКА" 580 464,00
UAH з ПДВ
496 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 квітня 2018 14:29
Диплом_фахівець.pdf
10 квітня 2018 17:47
Трудова_фахівець1.pdf
10 квітня 2018 17:47
Трудова фахівець.pdf
10 квітня 2018 17:47
Статут_.pdf
10 квітня 2018 17:47
Видаткові на _авто.pdf
10 квітня 2018 17:47
Протокол_Колесниченко.pdf
10 квітня 2018 17:47
Приказ фахівець.pdf
10 квітня 2018 17:47
ИНН Колесниченко.pdf
10 квітня 2018 17:47
ДОЗВІЛ_ 31-86 ПП Альфа1.pdf
10 квітня 2018 17:47
ДОЗВІЛ_ 31-86 ПП Альфа.pdf
10 квітня 2018 17:47
ДОЗВІЛ_ 31-83 ПП Альфа1.pdf
10 квітня 2018 17:47
ДОЗВІЛ_ 31-83 ПП Альфа.pdf
10 квітня 2018 17:47
ДОЗВІЛ_ 31-12 ПП Альфа1.pdf
10 квітня 2018 17:47
ДОЗВІЛ_ 31-12 ПП Альфа.pdf
10 квітня 2018 17:47
ДОЗВІЛ_ 19-84 ПП Альфа1.pdf
10 квітня 2018 17:47
ДОЗВІЛ_ 19-84 ПП Альфа.pdf
10 квітня 2018 17:47
Додаток 2.pdf
10 квітня 2018 17:47
Договір страхування.pdf
10 квітня 2018 17:47
Довідки_2.pdf
10 квітня 2018 17:47
Довідки.pdf
10 квітня 2018 17:47
Довідка о не судімости.pdf
10 квітня 2018 17:47
Диплом_фахівець.pdf
10 квітня 2018 17:47
Гарант лист.pdf
10 квітня 2018 17:46
ВН 31-12 ЕО_цвет скан.pdf
10 квітня 2018 17:46
ВН 31-12 ЕО_цвет скан 1.pdf
10 квітня 2018 17:46
ВН 31 86 НВ_цвет скан.pdf
10 квітня 2018 17:46
ВН 31 86 НВ_цвет скан 1.pdf
10 квітня 2018 17:46
ВН 31 83 НВ_ Renauit Sandero.pdf
10 квітня 2018 17:46
ВН 31 83 НВ_ Renauit Sandero.pdf
10 квітня 2018 17:46
ВН 19 84 ЕА_цвет скан.pdf
10 квітня 2018 17:46
ВН 19 84 ЕА_цвет скан 1.pdf
10 квітня 2018 17:46
Відгук_.pdf
10 квітня 2018 17:46
Витяг опис.pdf
10 квітня 2018 17:46
Виписка_.pdf
10 квітня 2018 17:46
Видаткова_спецзасоби.pdf
10 квітня 2018 17:46
Видаткова_ GPS-пристрої.pdf
10 квітня 2018 17:46
Видаткова.pdf
10 квітня 2018 17:46
Аналогічний договір_.pdf
10 квітня 2018 17:46
Акт до договору_.pdf
10 квітня 2018 17:46
Довідки_корр.pdf

Публічні документи

12 квітня 2018 12:09
22.тендерна пропозиція.pdf
12 квітня 2018 11:54
15.проект договору.pdf
11 квітня 2018 18:17
22.тендерна пропозиція.pdf
11 квітня 2018 18:09
19.ліцензія.pdf
11 квітня 2018 17:56
19.ліцензія.pdf
11 квітня 2018 17:52
Фото 2.pdf
11 квітня 2018 17:52
Фото 3.pdf
11 квітня 2018 17:52
Фото 1.pdf
11 квітня 2018 17:52
Фото 4.pdf
11 квітня 2018 17:52
21.паспорт керівника.pdf
11 квітня 2018 17:52
витяг з ЄДРПОУ.pdf
11 квітня 2018 17:51
20.свідоцтво ПДВ.pdf
11 квітня 2018 17:51
19.ліцензія.pdf
11 квітня 2018 17:38
13.технічні вимоги.pdf
11 квітня 2018 17:38
9.3.відгук.pdf
11 квітня 2018 17:38
3.довідка про ГШР.pdf
27 березня 2018 17:13
23.тендерна пропозиція.pdf
27 березня 2018 16:19
15.проект договору.pdf
27 березня 2018 16:19
4.довідка про ГШР.pdf
27 березня 2018 16:19
Фото 2.pdf
27 березня 2018 16:19
10.протокол засновників.pdf
27 березня 2018 16:19
9.3.відгук.pdf
27 березня 2018 16:19
13.технічні вимоги.pdf
27 березня 2018 16:19
Фото 3.pdf
27 березня 2018 16:19
21.паспорт керівника.pdf
27 березня 2018 16:19
17.лист-згода до договору.pdf
27 березня 2018 16:19
Фото 1.pdf
27 березня 2018 16:19
19.ліцензія.pdf
27 березня 2018 16:19
20.свідоцтво ПДВ.pdf
27 березня 2018 16:19
витяг з ЄДРПОУ.pdf
27 березня 2018 16:19
22.тендерна пропозиція.pdf
27 березня 2018 16:19
Фото 4.pdf

Публічні документи

27 квітня 2018 16:16
довідка ДФС.pdf
27 квітня 2018 15:05
Довідка фізична особа.pdf
27 квітня 2018 15:05
Довідка МВС Шептуха.pdf
27 квітня 2018 15:05
ДОВІДКА ДФС 12.04-21.04.2018.pdf
05 квітня 2018 15:29
26. Проект договора.pdf
05 квітня 2018 15:29
20. Відгук.pdf
05 квітня 2018 15:29
10. Дозвіл 7376.pdf
05 квітня 2018 15:29
9. Дозвіл 4811.pdf
05 квітня 2018 15:29
8. Дозвіл 0856.pdf
05 квітня 2018 15:29
7. Дозвіл 0586.pdf
05 квітня 2018 15:29
6 Техпаспорт 7376 новий...pdf
05 квітня 2018 15:29
5. Техпаспорт 4811 новий..pdf
05 квітня 2018 15:29
4. Техпаспорт 0856 новий.pdf
05 квітня 2018 15:29
3. Техпаспорт 0586 новий.pdf

Публічні документи

12 квітня 2018 10:19
Ліцензія.pdf
12 квітня 2018 10:19
Договір оренди ТЗ.pdf
12 квітня 2018 10:19
Відгук.pdf
12 квітня 2018 10:19
13 Довідка ст. 17.pdf
12 квітня 2018 10:19
10 Технічні вимоги.pdf
12 квітня 2018 10:19
9 Довідка досвід.pdf
12 квітня 2018 10:19
7 Довідка працівники.pdf
12 квітня 2018 10:19
6 Довідка МТБ.pdf
12 квітня 2018 10:19
5 Проект договору.pdf
12 квітня 2018 10:19
4 Тендерна пропозиція.pdf
12 квітня 2018 10:19
3 Гарантійний лист.pdf
12 квітня 2018 10:19
2 Довідка ГШР.pdf
12 квітня 2018 10:19
1 Довідка пульт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Альфа-Україна Плюс

Охоронно - детективне агенство фірма "Легіон" Товариство з обмеженою відповідальністю

ПП "ОЛІМП-ЮГ"

ПП "БІЗНЕС - ГАРАНТ"

ПП "УКРТЕКБЕЗПЕКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Альфа-Україна Плюс
#36553941
Рішення скасоване 409 990,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2018 15:15
ПП Альфа-Україна Плюс
#36553941
Відхилено 409 990,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2018 15:26
Охоронно - детективне агенство фірма "Легіон" Товариство з обмеженою відповідальністю
#22451625
Відхилено 410 000,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2018 15:30
ПП "ОЛІМП-ЮГ"
#33933584
Переможець 451 472,80
UAH з ПДВ
24 квітня 2018 15:32

Документи

24 квітня 2018 15:26
Електронний підпис

Документи

24 квітня 2018 15:30
Електронний підпис

Документи

24 квітня 2018 15:32
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2018 15:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОЛІМП-ЮГ"
#33933584
451 472,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 квітня 2018 15:32
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2019 16:02
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 11:29
ду 2 охорона (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2018 11:27
Електронний підпис зміни до договору
14 травня 2018 10:51
Scan угода 2 (1).pdf зміни до договору
14 травня 2018 10:51
Scan Протокол терміни надання послуг (1).pdf зміни до договору
14 травня 2018 10:51
Електронний підпис зміни до договору
10 травня 2018 08:25
Scan Додаткова угодаОлимп-Юг (1).pdf зміни до договору
10 травня 2018 08:24
Електронний підпис укладений
08 травня 2018 15:01
Scan договір Олімп-ЮГ.pdf укладений
08 травня 2018 15:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.1 п.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" в п.3.2 договору внесені зміни в частині зменшення суми договору. В ході проведення процедури закупівлі через витмогу Учасника було продовжено період оскарження, що в свою чергу змінило період наданя послуг та відповідно зменшилась сума договору.
Номер договору про закупівлю: 3/О
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/О
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відмінити дію додаткової угоди № 1 від 08.05.2018. Умови договору залишити незміними і обов'язковими для виконання сторонами.
Номер договору про закупівлю: 3/О
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/О
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.5 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" продовжено термін дії договору до 28.02.2019
Номер договору про закупівлю: 3/О
Договір:
Номер додаткової угоди: 3/О
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 440 384,78
UAH з ПДВ