Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021-2015 79710000-4 Охороні послуги (послуги з фізичної та технічної охорони приміщень)
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2018-03-20-000420-a ● 905ce0d0b0074c42ab99b778c714b6d2
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЕЛЕКЦІЙНО-ГЕНЕТИЧНИЙ ІНСТИТУТ - НАЦІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР НАСІННЄЗНАВСТВА ТА СОРТОВИВЧЕННЯ |
Код ЄДРПОУ: | 00494628 |
Місцезнаходження: | 65036, Україна , Одесская обл., Одеса, ОВІДІОПОЛЬСЬКА ДОРОГА, 3 |
Контактна особа: |
крутько ольга +380973309740 krutko_o@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2018 13:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2018 12:47 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2018 12:47 |
Початок аукціону: | 13 квітня 2018 13:09 |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,60% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
послуги з фізичної та технічної охорони приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65036, Україна, Одесская обл., Одеса, Овідіопольська дорога,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 травня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 квітня 2018 10:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 квітня 2018 10:55 |
Тендерна документація зі змінами СГІ-НЦНС 3.04.18.doc | |
04 квітня 2018 10:55 |
Scan Перелік змін до ТД.pdf | |
04 квітня 2018 10:55 |
Scan Протокол щодо внесення змін до ТД.pdf | |
04 квітня 2018 10:55 |
Scan Перелік змін до ТД.pdf | |
22 березня 2018 15:05 |
1_Тендерна документація СГІ-НЦНС.doc | |
20 березня 2018 13:07 |
Тендерна документація СГІ-НЦНС.doc |
04 квітня 2018 10:56 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
04 квітня 2018 10:55 |
Тендерна документація зі змінами СГІ-НЦНС 3.04.18.doc
|
|||||||||
04 квітня 2018 10:55 |
Scan Перелік змін до ТД.pdf
|
|||||||||
04 квітня 2018 10:55 |
Scan Протокол щодо внесення змін до ТД.pdf
|
|||||||||
04 квітня 2018 10:55 |
Scan Перелік змін до ТД.pdf
|
|||||||||
22 березня 2018 15:05 |
1_Тендерна документація СГІ-НЦНС.doc
|
|||||||||
20 березня 2018 13:07 |
Тендерна документація СГІ-НЦНС.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Транспорт реагування
Дата подання: 22 березня 2018 11:15
Дата відповіді: 22 березня 2018 13:56
Документи, що підтверджують відповідність КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ
Згідно з додатком №1 Тендерної документації Замовник просить надати документи, що підтверджують наявність спеціалізованого автотранспорту, а саме:
п. 1.1. «...наявність груп швидкого реагування на власному спеціалізованому автотраспорті….,» та
п. 1.5. « Скановані та завірені печаткою Учасника копії документів, що підтверджують наявність відповідного обладнання та спеціалізованого автотранспорту на балансі (акт інвентаризації/видаткові накладні).»
Просимо надати чітке роз'яснення поняття Замовником «спеціалізований автотранспорт реагування», так як, відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність», спеціальним транспортом реагування є «Транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України» ( Стаття 6 пункт 5)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В тендерній документації допущена технічна помилка, а тому замість слів "спеціалізований автотранспорт" слід розуміти "спеціальний автотранспорт." Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
Копія витягу з реєстру платників податку на додану вартість або копія витягу з реєстру платників єдиного податку
Дата подання: 22 березня 2018 17:28
Дата відповіді: 23 березня 2018 09:16
Будь ласка дайте роз'яснення вимоги надання копій витягу з реєстру платників податку на додану вартість або витягу з реєстру платників єдиного податку.
Підтвердженням платників єдиного податку або платників податку на додану вартість є свідотцтва платників податків видані державною податковою службою.
А також згідно ст 17 п.3 Закона УКРАЇНИ
Про публічні закупівлі "Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним"
Дана інформація знаходиться у відкритому доступі на сайті: Електронний кабінет платника Державна фіскальна служба України https://cabinet.sfs.gov.ua
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В тендерну документацію будуть внесені зміни щодо вимоги інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Довідка про аналогічні договори
Дата подання: 23 березня 2018 12:09
Дата відповіді: 23 березня 2018 12:37
Добрий день! У Додатку №1 п. 3.1. зазначено:
"Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про укладений та виконаний Учасником договір про надання послуг, які є предметом закупівлі із зазначенням: найменування Замовника з якими укладено договір, процедури закупівлі, дати укладання Договору."
Питання: може вважатись аналогічним договір з надання охоронних послуг, який був укладений не в результаті закупівлі?
Якщо ні, то чому не може вважатись?
Відповідно до п.1 ст.1 ЗУ "Про публічні закупівлі" одним із принципів здійснення публічних закупівель є недискримінація учасників. В разі якщо Замовник зазначає необхідним наявність договору тільки в результаті здійснення закупівель (зазначимо, що не всі комерційні підприємства здійснюють закупівлю через систему Prozzoro), це звужує кількість учасників, які можуть приймати участь у тендері.
Будемо дуже вдячні за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, звичайно це може бути договір укладений не за "тендерною процедурою" і не через систему Prozzo, але обов'язково предметом договору мають бути охоронні послуги.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-03-20-000420-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП СОБ, Код ЄДРПОУ:31790846
Дата подання: 22 березня 2018 12:48
Транспорт реагування
Згідно з додатком №1 Тендерної документації Замовник просить надати документи, що підтверджують наявність спеціалізованого автотранспорту, а саме:
п. 1.1. «...наявність груп швидкого реагування на власному спеціалізованому автотраспорті….,» та
п. 1.5. « Скановані та завірені печаткою Учасника копії документів, що підтверджують наявність відповідного обладнання та спеціалізованого транспорту…...»
Відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність», спеціальним транспортом реагування є «Транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України» ( Стаття 6 пункт 5)
Просимо Замовника внести зміни до тендерної документації відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність», а саме замінити поняття, згідно Статті 6 пункта 5 Закона Украины «Про охоронну діяльність» с СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО автотранспорту на СПЕЦІАЛЬНИЙ транспорт, щоб уникнути підміни понять в розріз Закону.
Розгорнути
Згорнути
п. 1.1. «...наявність груп швидкого реагування на власному спеціалізованому автотраспорті….,» та
п. 1.5. « Скановані та завірені печаткою Учасника копії документів, що підтверджують наявність відповідного обладнання та спеціалізованого транспорту…...»
Відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність», спеціальним транспортом реагування є «Транспорт реагування суб'єкта охоронної діяльності є спеціальним транспортом і обладнується засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України» ( Стаття 6 пункт 5)
Просимо Замовника внести зміни до тендерної документації відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність», а саме замінити поняття, згідно Статті 6 пункта 5 Закона Украины «Про охоронну діяльність» с СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО автотранспорту на СПЕЦІАЛЬНИЙ транспорт, щоб уникнути підміни понять в розріз Закону.
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 березня 2018 15:11
В тендерну документацію внесені зміни : термін "спеціалізований транспорт" замінено на термін "спеціальний транспорт".
Номер вимоги: UA-2018-03-20-000420-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОЛІМП-ЮГ", Код ЄДРПОУ:33933584
Дата подання: 20 квітня 2018 16:51
оскарження результатів тендеру
За результатами аукціону та розгляду тендерних пропозицій Замовником, відповідно до протоколу № 13 засідання тендерного комітету Селекційно-генетичного інституту – Національного центру насіннєзнавства та сортовивчення від 18.04.2018 р., Замовником прийнято рішення про визнання переможцем процедури закупівлі ПП «Альфа-Україна Плюс» ЄДРПОУ 36553941 та про намір укласти договір із переможцем процедури відкритих торгів. Оголошення про намір укласти договір опубліковано на порталі Уповноваженого органу 18.04.2018 р.
Ми не можемо погодитись з таким рішенням Замовника з наступних підстав.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з ч. 2 ст. 5 Закону замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Як передбачено ч. 2 ст. 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
У відповідності до ч. 3 тієї ж статті Закону визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Як вбачається з тендерної документації, Замовником допущені наступні порушення.
Відповідно до п. 3.1. Додатку № 1 Учасник на підтвердження відповідності наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку, яка містить інформацію про укладений та виконаний Учасником договір про надання послуг, які є предметом закупівлі із зазначенням: найменування Замовника, з яким укладено договорі, процедури закупівлі, дати укладання договору. Учасником - ПП «Альфа-Україна Плюс» надано у складі тендерної пропозиції «довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів про закупівлі», яка, в порушення зазначених вимог Замовника, не містить передбачених тендерною документацією необхідних відомостей, а саме в ній не зазначено дати укладання договору та процедури закупівлі.
Відповідно до п. 3.2 Додатку № 1 до тендерної документації Учасник повинен надати «копію договору про надання аналогічних послуг, що вказаний у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Учасником - ПП «Альфа-Україна Плюс» надано у складі тендерної пропозиції копію договору охорони № 57/16 ФП від 02.07.2016 з ОСББ «ТІРАС 2012» з додатком № 1. Згідно п. 11.5 зазначеного договору додаткові угоди та додатки до цього договору є його невід’ємною частиною. З тексту договору вбачається, що до договору складені три додатки, однак, у складі пропозиції копії Додатків № 2 та 3 до Договору відсутні. Отже, надано копію договору не в повному обсязі, з неповним змістом. Такий спосіб подання документу є неналежним та не може бути прийнятий, як належне документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Таким чином в пропозиції Учасника - ПП «Альфа-Україна Плюс» відступне належне підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Відповідно до п. 4 Додатку № 1 до тендерної документації Учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції «копію чинного договору добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами. Учасником - ПП «Альфа-Україна Плюс» надано у складі тендерної пропозиції договір № 0501-0121-003 добровільного страхування відповідальності від 23.03.2018. В п.п. 5, 10, 19.7.2 наявне посилання на Додаток № 1 – Перелік об’єктів охорони, щодо яких здійснюється страхування відповідальності, в п. 19.7.3 – на Додаток № 1 – Типовий договір про надання охоронних послуг. Зазначені додатки до договору у складі тендерної пропозиції не надані, що свідчить про те, що учасник надав договір не у повному обсязі, без його невід’ємних складових частин. Отже, такий спосіб подання документу не може вважитись належним виконанням вимог тендерної документації.
Пунктом 1.5 Додатку № 1 до тендерної документації передбачено надання Учасником у складі тендерної пропозиції «Сканованих та завірених печаткою учасника копії документів, що підтверджують наявність відповідного обладнання та спеціального автотранспорту на балансі (акт інвентаризації/видаткові накладні). Тобто Замовником чітко визначено у який спосіб, якими саме документами має бути підтверджено наявність обладнання та спецтранспорту. Учасником - ПП «Альфа-Україна Плюс» у складі тендерної пропозиції на частину обладнання надані видаткові накладні, а на іншу частину – замість акту інвентаризації надано витяг з інвентаризаційного опису, який не є актом інвентаризації.
Крім цього, в довідці про наявне обладнання та матеріально-технічну базу, в порушення вимог п. 1.1 Додатку № 1 тендерної документації не надано відомостей про фактичну наявність спеціального одягу зі знаками розрізнення. Також в порушення вимог п. 1.5. не надано копій документів (акту інвентаризації або видаткової накладної) на підтвердження наявності спеціального одягу. Отже, відповідність учасника кваліфікаційному критерію – наявність матеріально-технічної бази не підтверджена належним чином.
Пунктом 1.6 Розділу Ш тендерної документації передбачено надання Учасником у складі тендерної пропозиції «проекту договору про закупівлю (Додаток; 4 ТД). Учасником - ПП «Альфа-Україна Плюс» замість проекту договору, відповідно до Додатку № 4 ТД надано у складі тендерної пропозиції змінений текст проекту договору, в внесенням до нього відомостей про Учасника, що не передбачено вимогами тендерної документації.
Таким чином, в пропозиції Учасника - ПП «Альфа-Україна Плюс» відсутнє належне підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до п. 1 та 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 3 Розділу Ш тендерної документації тендерна пропозиція має бути відхилена Замовником у разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям та тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
У зв’язку з викладеним, просимо Замовника усунути допущені ним порушення вимог ст. 30 Закону та скасувати результати закупівлі, згідно яких визначено переможцем Учасника ПП «Альфа-Україна Плюс».
Розгорнути
Згорнути
Ми не можемо погодитись з таким рішенням Замовника з наступних підстав.
Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з ч. 2 ст. 5 Закону замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Як передбачено ч. 2 ст. 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
У відповідності до ч. 3 тієї ж статті Закону визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Як вбачається з тендерної документації, Замовником допущені наступні порушення.
Відповідно до п. 3.1. Додатку № 1 Учасник на підтвердження відповідності наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку, яка містить інформацію про укладений та виконаний Учасником договір про надання послуг, які є предметом закупівлі із зазначенням: найменування Замовника, з яким укладено договорі, процедури закупівлі, дати укладання договору. Учасником - ПП «Альфа-Україна Плюс» надано у складі тендерної пропозиції «довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів про закупівлі», яка, в порушення зазначених вимог Замовника, не містить передбачених тендерною документацією необхідних відомостей, а саме в ній не зазначено дати укладання договору та процедури закупівлі.
Відповідно до п. 3.2 Додатку № 1 до тендерної документації Учасник повинен надати «копію договору про надання аналогічних послуг, що вказаний у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору». Учасником - ПП «Альфа-Україна Плюс» надано у складі тендерної пропозиції копію договору охорони № 57/16 ФП від 02.07.2016 з ОСББ «ТІРАС 2012» з додатком № 1. Згідно п. 11.5 зазначеного договору додаткові угоди та додатки до цього договору є його невід’ємною частиною. З тексту договору вбачається, що до договору складені три додатки, однак, у складі пропозиції копії Додатків № 2 та 3 до Договору відсутні. Отже, надано копію договору не в повному обсязі, з неповним змістом. Такий спосіб подання документу є неналежним та не може бути прийнятий, як належне документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Таким чином в пропозиції Учасника - ПП «Альфа-Україна Плюс» відступне належне підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.
Відповідно до п. 4 Додатку № 1 до тендерної документації Учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції «копію чинного договору добровільного страхування професійної відповідальності перед третіми особами. Учасником - ПП «Альфа-Україна Плюс» надано у складі тендерної пропозиції договір № 0501-0121-003 добровільного страхування відповідальності від 23.03.2018. В п.п. 5, 10, 19.7.2 наявне посилання на Додаток № 1 – Перелік об’єктів охорони, щодо яких здійснюється страхування відповідальності, в п. 19.7.3 – на Додаток № 1 – Типовий договір про надання охоронних послуг. Зазначені додатки до договору у складі тендерної пропозиції не надані, що свідчить про те, що учасник надав договір не у повному обсязі, без його невід’ємних складових частин. Отже, такий спосіб подання документу не може вважитись належним виконанням вимог тендерної документації.
Пунктом 1.5 Додатку № 1 до тендерної документації передбачено надання Учасником у складі тендерної пропозиції «Сканованих та завірених печаткою учасника копії документів, що підтверджують наявність відповідного обладнання та спеціального автотранспорту на балансі (акт інвентаризації/видаткові накладні). Тобто Замовником чітко визначено у який спосіб, якими саме документами має бути підтверджено наявність обладнання та спецтранспорту. Учасником - ПП «Альфа-Україна Плюс» у складі тендерної пропозиції на частину обладнання надані видаткові накладні, а на іншу частину – замість акту інвентаризації надано витяг з інвентаризаційного опису, який не є актом інвентаризації.
Крім цього, в довідці про наявне обладнання та матеріально-технічну базу, в порушення вимог п. 1.1 Додатку № 1 тендерної документації не надано відомостей про фактичну наявність спеціального одягу зі знаками розрізнення. Також в порушення вимог п. 1.5. не надано копій документів (акту інвентаризації або видаткової накладної) на підтвердження наявності спеціального одягу. Отже, відповідність учасника кваліфікаційному критерію – наявність матеріально-технічної бази не підтверджена належним чином.
Пунктом 1.6 Розділу Ш тендерної документації передбачено надання Учасником у складі тендерної пропозиції «проекту договору про закупівлю (Додаток; 4 ТД). Учасником - ПП «Альфа-Україна Плюс» замість проекту договору, відповідно до Додатку № 4 ТД надано у складі тендерної пропозиції змінений текст проекту договору, в внесенням до нього відомостей про Учасника, що не передбачено вимогами тендерної документації.
Таким чином, в пропозиції Учасника - ПП «Альфа-Україна Плюс» відсутнє належне підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до п. 1 та 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 3 Розділу Ш тендерної документації тендерна пропозиція має бути відхилена Замовником у разі, якщо учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям та тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
У зв’язку з викладеним, просимо Замовника усунути допущені ним порушення вимог ст. 30 Закону та скасувати результати закупівлі, згідно яких визначено переможцем Учасника ПП «Альфа-Україна Плюс».
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 квітня 2018 14:58
Розгляшувши вимогу, члени тендерного комітету визнали наявність підстав для відхилення тендерної пропозиції ПП "Альфа-Україна Плюс" (п.1 та п 4 с.30 ЗУ "Про публічні закупівлі") та скасування рішення щодо визначення його переможцем.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 квітня 2018 13:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП Альфа-Україна Плюс |
499 844,00
UAH з ПДВ
|
409 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Охоронно - детективне агенство фірма "Легіон" Товариство з обмеженою відповідальністю |
600 000,00
UAH з ПДВ
|
410 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОЛІМП-ЮГ" |
598 845,36
UAH з ПДВ
|
451 472,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "БІЗНЕС - ГАРАНТ" |
600 000,00
UAH з ПДВ
|
452 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "УКРТЕКБЕЗПЕКА" |
580 464,00
UAH з ПДВ
|
496 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Альфа-Україна Плюс #36553941 |
Рішення скасоване |
409 990,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2018 15:15
|
ПП Альфа-Україна Плюс #36553941 |
Відхилено |
409 990,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2018 15:26
|
Охоронно - детективне агенство фірма "Легіон" Товариство з обмеженою відповідальністю #22451625 |
Відхилено |
410 000,00
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2018 15:30
|
ПП "ОЛІМП-ЮГ" #33933584 |
Переможець |
451 472,80
UAH з ПДВ
|
24 квітня 2018 15:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2019 16:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2018 11:29
|
ду 2 охорона (1).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2018 11:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 травня 2018 10:51
|
Scan угода 2 (1).pdf | зміни до договору |
14 травня 2018 10:51
|
Scan Протокол терміни надання послуг (1).pdf | зміни до договору |
14 травня 2018 10:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 травня 2018 08:25
|
Scan Додаткова угодаОлимп-Юг (1).pdf | зміни до договору |
10 травня 2018 08:24
|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2018 15:01
|
Scan договір Олімп-ЮГ.pdf | укладений |
08 травня 2018 15:01
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 травня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 10 травня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч.1 п.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" в п.3.2 договору внесені зміни в частині зменшення суми договору. В ході проведення процедури закупівлі через витмогу Учасника було продовжено період оскарження, що в свою чергу змінило період наданя послуг та відповідно зменшилась сума договору. |
Номер договору про закупівлю: | 3/О |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3/О |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 травня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 14 травня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відмінити дію додаткової угоди № 1 від 08.05.2018. Умови договору залишити незміними і обов'язковими для виконання сторонами. |
Номер договору про закупівлю: | 3/О |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3/О |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | відповідно до п.5 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" продовжено термін дії договору до 28.02.2019 |
Номер договору про закупівлю: | 3/О |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3/О |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |