Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021-2015 (CPV): 72310000-1 - Послуги з обробки даних (Послуги з медіа-аналітичного дослідження інформаційних повідомлень щодо діяльності Дніпровської міської ради, її депутатського корпусу, виконавчих органів та посадових осіб у вітчизняних засобах масової інформації (теле-, радіоканалах, друкованих виданнях та Інтернет ресурсах))
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2018-03-19-002822-c ● 895ca0651c8d4946a933156ec98d359c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Організаційно-аналітична служба" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 38360501 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд.75, каб.612 |
Контактна особа: |
Коман Ксенія Андріївна 380937810239 oas_kp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2018 17:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2018 18:20 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 квітня 2018 18:20 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2018 12:34 |
Очікувана вартість: | 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 21000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
ДК 021-2015 (CPV): 72310000-1 - Послуги з обробки даних (Послуги з медіа-аналітичного дослідження інформаційних повідомлень щодо діяльності Дніпровської міської ради, її депутатського корпусу, виконавчих органів та посадових осіб у вітчизняних засобах масової інформації (теле-, радіоканалах, друкованих виданнях та Інтернет ресурсах))
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 послуга
Послуги з медіа-аналітичного дослідження інформаційних повідомлень щодо діяльності Дніпровської міської ради, її депутатського корпусу, виконавчих органів та посадових осіб у вітчизняних засобах масової інформації (теле-, радіоканалах, друкованих виданнях та Інтернет ресурсах)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Д. Яворницького, 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2018 17:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2018 17:20 |
ДОДАТОК 8 Форма тендерної пропозиції мониторинг.doc | |
19 березня 2018 17:20 |
ДОДАТОК 7 Довіреністі мониторинг.doc | |
19 березня 2018 17:20 |
ДОДАТОК 5 Згода на використання персональних даних преса мониторинг.doc | |
19 березня 2018 17:20 |
ДОДАТОК 6 Безумовна згода на укладення договору мониторинг.doc | |
19 березня 2018 17:20 |
тендер. докум мониторинг.docx | |
19 березня 2018 17:20 |
ДОДАТОК 4 Істотні умови мониторинг.doc | |
19 березня 2018 17:20 |
ДОДАТОК 3 Проект договору мониторинг.doc | |
19 березня 2018 17:20 |
ДОДАТОК 2 Технічні характеристики мониторин.doc | |
19 березня 2018 17:20 |
ДОДАТОК 1 Перелік кваліфікаціонних документів моніторинг.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-03-19-002822-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НОКС ФІШЕС ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:39499751
Дата подання: 15 квітня 2018 22:27
Невідповідність наданих документів
Ознайомившись з тендерною пропозицією ТОВ «ЦЕНТР КОНСАЛТИНГ», зазначаємо, що в її складі виявлено порушення вимог законодавства під час проведення закупівлі:
1. Згідно Тендерної документації Замовника Учасник зобов’язаний надати Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (Додаток 1 до документації про закупівлю). Учасником надано документ: Довідка про наявність обладнання та механізмів.
2. Згідно Тендерної документації Замовника Учасник зобов’язаний надати:
Копію трудової (-их) книжки (-ок) або копію трудового (-их) договору (-ів) та копію штатного розпису (витягу зі штатного розпису) та копію наказу, яким затверджено штатний розпис суб’єкта господарювання-учасника. Сканкопія трудової книжки гр.Середи Олексія Сергійовича не містить запису про роботу, а саме в ТОВ "ЦЕНТР КОНСАЛТИНГ"; копії будь-якого трудового договору з ТОВ "ЦЕНТР КОНСАЛТИНГ" учасником також не надано.
3. Згідно Тендерної документації Замовника Учасник зобов’язаний надати Довідку про наявність працівників (-ка), їх знання, досвід та кваліфікацію (учасника або субпідрядника). Учасником не надано документу.
4. Згідно Тендерної документації Замовника Учасник зобов’язаний надати: Довідку в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією:- про статус Учасника з посиланням на відповідний розділ (пункт, абзац тощо) установчих документів, в яких зазначено, що Учасник веде господарську діяльність до положень його статуту. Учасником надано довідку, в якій зазначено, що товариство «має юридичний статус» (без будь-якого посилання на конкретний пункт, абзац тощо). Згідно п.3.1 та п.3.2 статуту «товариство є юридичною особою та має статус юридичної особи», а не «юридичний статус».
5. Згідно Тендерної документації Замовника Учасник зобов’язаний надати копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ (у разі наявності). Учасником не надано документу.
6. В ціновій пропозиції Учасником не вказано «Вищий орган управління» (згідно статуту ТОВ – це Загальні збори учасників).
7. В сканкопії акту прийому - передачі виконаних робіт (наданих послуг) Учасника відсутнє посилання на номер та дату договору.
Замовник дискваліфікував пропозицію ТОВ «НОКС ФІШЕС ФІНАНС» (найбільш економічно вигідну для Замовника) через технічні питання (невчасне подання окремих документів).
При цьому, пропозицію ТОВ «ЦЕНТР КОНСАЛТИНГ», яка не відповідає вимогам Замовника, безпідставно та необґрунтовано прийнято та визнано учасника переможцем, чим порушено права та охоронювані законом інтереси ТОВ «НОКС ФІШЕС ФІНАНС».
ТОВ «НОКС ФІШЕС ФІНАНС» вважає законним та обґрунтованим застосування однакових критеріїв та принциповості Замовника стосовно всіх учасників закупівлі в частині дотримання вимог Тендерної документації.
Надання учасниками завідомо недостовірної інформації (з розрахунку, що вказану інформацію не буде перевірено), грубі порушення законодавства про публічні закупівлі, порушення базових принципів проведення закупівлі мають ознаки корупційних дій і зловживань в державному органі. Порушення принципів Закону України «Про публічні закупівлі» органом виконавчої влади, комунальним підприємством, органом місцевого самоврядування (тендери якого мають бути зразковими для всіх державних (а також недержавних) підприємств, установ та організацій) під час проведення закупівель ставить під сумнів ефективність та дієвість запровадженої реформи.
Забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом (п.7 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Відповідно до ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
У зв’язку з вищенаведеним та керуючись вимогами ст.ст. 14, 16, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу:
1. Скасувати рішення про визначення ТОВ «ЦЕНТР КОНСАЛТИНГ» як переможця, в зв’язку із порушеннями чинного законодавства при поданні пропозиції.
2. Відмінити торги згідно ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Директор ТОВ “НОКС ФІШЕС ФІНАНС
Н. В. Кононенко
Розгорнути
Згорнути
1. Згідно Тендерної документації Замовника Учасник зобов’язаний надати Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (Додаток 1 до документації про закупівлю). Учасником надано документ: Довідка про наявність обладнання та механізмів.
2. Згідно Тендерної документації Замовника Учасник зобов’язаний надати:
Копію трудової (-их) книжки (-ок) або копію трудового (-их) договору (-ів) та копію штатного розпису (витягу зі штатного розпису) та копію наказу, яким затверджено штатний розпис суб’єкта господарювання-учасника. Сканкопія трудової книжки гр.Середи Олексія Сергійовича не містить запису про роботу, а саме в ТОВ "ЦЕНТР КОНСАЛТИНГ"; копії будь-якого трудового договору з ТОВ "ЦЕНТР КОНСАЛТИНГ" учасником також не надано.
3. Згідно Тендерної документації Замовника Учасник зобов’язаний надати Довідку про наявність працівників (-ка), їх знання, досвід та кваліфікацію (учасника або субпідрядника). Учасником не надано документу.
4. Згідно Тендерної документації Замовника Учасник зобов’язаний надати: Довідку в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника з інформацією:- про статус Учасника з посиланням на відповідний розділ (пункт, абзац тощо) установчих документів, в яких зазначено, що Учасник веде господарську діяльність до положень його статуту. Учасником надано довідку, в якій зазначено, що товариство «має юридичний статус» (без будь-якого посилання на конкретний пункт, абзац тощо). Згідно п.3.1 та п.3.2 статуту «товариство є юридичною особою та має статус юридичної особи», а не «юридичний статус».
5. Згідно Тендерної документації Замовника Учасник зобов’язаний надати копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ (у разі наявності). Учасником не надано документу.
6. В ціновій пропозиції Учасником не вказано «Вищий орган управління» (згідно статуту ТОВ – це Загальні збори учасників).
7. В сканкопії акту прийому - передачі виконаних робіт (наданих послуг) Учасника відсутнє посилання на номер та дату договору.
Замовник дискваліфікував пропозицію ТОВ «НОКС ФІШЕС ФІНАНС» (найбільш економічно вигідну для Замовника) через технічні питання (невчасне подання окремих документів).
При цьому, пропозицію ТОВ «ЦЕНТР КОНСАЛТИНГ», яка не відповідає вимогам Замовника, безпідставно та необґрунтовано прийнято та визнано учасника переможцем, чим порушено права та охоронювані законом інтереси ТОВ «НОКС ФІШЕС ФІНАНС».
ТОВ «НОКС ФІШЕС ФІНАНС» вважає законним та обґрунтованим застосування однакових критеріїв та принциповості Замовника стосовно всіх учасників закупівлі в частині дотримання вимог Тендерної документації.
Надання учасниками завідомо недостовірної інформації (з розрахунку, що вказану інформацію не буде перевірено), грубі порушення законодавства про публічні закупівлі, порушення базових принципів проведення закупівлі мають ознаки корупційних дій і зловживань в державному органі. Порушення принципів Закону України «Про публічні закупівлі» органом виконавчої влади, комунальним підприємством, органом місцевого самоврядування (тендери якого мають бути зразковими для всіх державних (а також недержавних) підприємств, установ та організацій) під час проведення закупівель ставить під сумнів ефективність та дієвість запровадженої реформи.
Забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур, визначених цим Законом (п.7 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Відповідно до ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
У зв’язку з вищенаведеним та керуючись вимогами ст.ст. 14, 16, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу:
1. Скасувати рішення про визначення ТОВ «ЦЕНТР КОНСАЛТИНГ» як переможця, в зв’язку із порушеннями чинного законодавства при поданні пропозиції.
2. Відмінити торги згідно ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Директор ТОВ “НОКС ФІШЕС ФІНАНС
Н. В. Кононенко
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 квітня 2018 14:50
16.04.2018 року мною, Уповноваженою особою з організації та проведення процедур закупівель КП «Організаційно-аналітична служба» Дніпровської міської ради, Коман Ксенією Андріївною, було розглянута вимога про невідповідність наданих документів від ТОВ «НОКС ФІШЕС ФІНАНС». Встановлено наступне:
1. Згідно тендерної документації, затвердженої рішенням Уповноваженої особи з організації та проведення процедур закупівель № 22 від 01.03.2018 року, довідка (лист) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази повинна відповідати формі* наведеній у Додатку 1 до тендерної документації. Надана довідка відповідає вимогам тендерної документації.
2. Згідно тендерної документації, затвердженої рішенням Уповноваженої особи з організації та проведення процедур закупівель № 22 від 01.03.2018 року, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копії трудової (-их) книжки (-ок) або копія трудового (-их) договору (-ів) та копія штатного розпису (витягу зі штатного розпису) та копія наказу, яким затверджено штатний розпис суб’єкта господарювання-учасника. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЦЕНТР КОНСАЛТІНГ» надано копія трудової книжки гр. Середи О.С., копія штатного розпису ТОВ «ЦЕНТР КОНСАЛТІНГ» та копія наказу, яким затверджено штатний розпис ТОВ «ЦЕНТР КОНСАЛТІНГ». Трудові відносини гр. Середи О.С. з ТОВ «ЦЕНТР КОНСАЛТІНГ» визначаються протоколом загальних зборів Учасників ТОВ «ЦЕНТР КОНСАЛТІНГ» № 1 від 30 липня 2015 року та наказом № 25 від 01 серпня 2012 року ТОВ «ЦЕНТР КОНСАЛТІНГ» про призначення Середи О.С. на посаду директора ТОВ «ЦЕНТР КОНСАЛТІНГ» (надані у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЦЕНТР КОНСАЛТІНГ»). Згідно чинного законодавства, наприклад, під час роботи за сумісництвом, запис у трудовій книжці та трудовий договір не є обов’язковими.
3. Згідно тендерної документації, затвердженої рішенням Уповноваженої особи з організації та проведення процедур закупівель № 22 від 01.03.2018 року, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку (лист) згідно форми** про наявність працівників (-ка), їх знання, досвід та кваліфікацію. Станом на 30.03.2018 ТОВ «ЦЕНТР КОНСАЛТІНГ» надало дану довідку у складі тендерної пропозиції.
4. Згідно тендерної документації, затвердженої рішенням Уповноваженої особи з організації та проведення процедур закупівель № 22 від 01.03.2018 року Учасник ТОВ «ЦЕНТР КОНСАЛТІНГ» надало Довідку в довільній формі про провадження учасником господарської діяльності відповідно до положень статуту, у якій зазначив що має юридичний статус відповідно до Розділу 3 Статуту та веде господарську діяльність відповідно до Розділу 2 Статуту Товариства. Склад довідки відповідає вимогам тендерної документації.
5. Згідно тендерної документації, затвердженої рішенням Уповноваженої особи з організації та проведення процедур закупівель № 22 від 01.03.2018 року, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ ( у разі наявності). Станом на 30.03.2018 ТОВ «ЦЕНТР КОНСАЛТІНГ» надало дану довідку у складі тендерної пропозиції.
6. У ціновій пропозиції Учасника ТОВ «ЦЕНТР КОНСАЛТІНГ» не заповнено строку «Вищий орган управління». Це є несуттєвою помилкою, і не впливає на зміст цінової пропозиції. Данна помилка не може бути причиною дискваліфікації.
7. Згідно тендерної документації, затвердженої рішенням Уповноваженої особи з організації та проведення процедур закупівель № 22 від 01.03.2018 року, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції:
- Копії аналогічного договору, додатків та актів виконаних робіт по цьому договору.
- Листи-відгуки від таких замовників, щодо виконання зазначеного аналогічного договору.
Станом на 30.03.2018 ТОВ «ЦЕНТР КОНСАЛТІНГ» надало:
- Договір № 27/12-1 від 27.12.2016 року з Департаментом з питань місцевого самоврядування, внутрішньої та інформаційної політики ДМР про закупівлю послуг з добору інформаційних повідомлень та аналізу частоти та характеру висвітлення діяльності та ініціатив Міського голови м.Дніпро, Дніпропетровської міської ради, її виконавчих органів у вітчизняних засобах масової інформації (теле-, радіоканал, друкованих та Інтернет виданнях) протягом 2016 року».
- Додаток № 1 до Договору № 27/12-1 від 27.12.2016 «Кошторис вартості послуг зі збирання та зіставлення даних, послуги з добору інформаційних повідомлень та аналізу частоти та характеру висвітлення діяльності та ініціатив Міського голови м.Дніпро, Дніпропетровської міської ради, її виконавчих органів у вітчизняних засобах масової інформації (теле-, радіоканал, друкованих та Інтернет виданнях) протягом 2016 року.
- Акт прийому – передачі виконаних робіт (наданих послуг) від 28.12.2016 року про виконання послуг з добору інформаційних повідомлень та аналізу частоти та характеру висвітлення діяльності та ініціатив Міського голови м.Дніпро, Дніпропетровської міської ради, її виконавчих органів у вітчизняних засобах масової інформації (теле-, радіоканал, друкованих та Інтернет виданнях).
- Лист-відгук від Департамента з питань місцевого самоврядування, внутрішньої та інформаційної політики ДМР щодо виконання ТОВ «ЦЕНТР КОНСАЛТІНГ» зобов’язань за договором № 27/12-1 від 27.12.2016 року в повному обсязі, якісно та у строки, встановлені договором.
Надані документи відповідають умовам тендерної документації та дають змогу підтвердити досвід ТОВ «ЦЕНТР КОНСАЛТІНГ» щодо виконання аналогічного договору.
Розгорнути
Згорнути
1. Згідно тендерної документації, затвердженої рішенням Уповноваженої особи з організації та проведення процедур закупівель № 22 від 01.03.2018 року, довідка (лист) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази повинна відповідати формі* наведеній у Додатку 1 до тендерної документації. Надана довідка відповідає вимогам тендерної документації.
2. Згідно тендерної документації, затвердженої рішенням Уповноваженої особи з організації та проведення процедур закупівель № 22 від 01.03.2018 року, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копії трудової (-их) книжки (-ок) або копія трудового (-их) договору (-ів) та копія штатного розпису (витягу зі штатного розпису) та копія наказу, яким затверджено штатний розпис суб’єкта господарювання-учасника. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЦЕНТР КОНСАЛТІНГ» надано копія трудової книжки гр. Середи О.С., копія штатного розпису ТОВ «ЦЕНТР КОНСАЛТІНГ» та копія наказу, яким затверджено штатний розпис ТОВ «ЦЕНТР КОНСАЛТІНГ». Трудові відносини гр. Середи О.С. з ТОВ «ЦЕНТР КОНСАЛТІНГ» визначаються протоколом загальних зборів Учасників ТОВ «ЦЕНТР КОНСАЛТІНГ» № 1 від 30 липня 2015 року та наказом № 25 від 01 серпня 2012 року ТОВ «ЦЕНТР КОНСАЛТІНГ» про призначення Середи О.С. на посаду директора ТОВ «ЦЕНТР КОНСАЛТІНГ» (надані у складі тендерної пропозиції ТОВ «ЦЕНТР КОНСАЛТІНГ»). Згідно чинного законодавства, наприклад, під час роботи за сумісництвом, запис у трудовій книжці та трудовий договір не є обов’язковими.
3. Згідно тендерної документації, затвердженої рішенням Уповноваженої особи з організації та проведення процедур закупівель № 22 від 01.03.2018 року, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку (лист) згідно форми** про наявність працівників (-ка), їх знання, досвід та кваліфікацію. Станом на 30.03.2018 ТОВ «ЦЕНТР КОНСАЛТІНГ» надало дану довідку у складі тендерної пропозиції.
4. Згідно тендерної документації, затвердженої рішенням Уповноваженої особи з організації та проведення процедур закупівель № 22 від 01.03.2018 року Учасник ТОВ «ЦЕНТР КОНСАЛТІНГ» надало Довідку в довільній формі про провадження учасником господарської діяльності відповідно до положень статуту, у якій зазначив що має юридичний статус відповідно до Розділу 3 Статуту та веде господарську діяльність відповідно до Розділу 2 Статуту Товариства. Склад довідки відповідає вимогам тендерної документації.
5. Згідно тендерної документації, затвердженої рішенням Уповноваженої особи з організації та проведення процедур закупівель № 22 від 01.03.2018 року, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ ( у разі наявності). Станом на 30.03.2018 ТОВ «ЦЕНТР КОНСАЛТІНГ» надало дану довідку у складі тендерної пропозиції.
6. У ціновій пропозиції Учасника ТОВ «ЦЕНТР КОНСАЛТІНГ» не заповнено строку «Вищий орган управління». Це є несуттєвою помилкою, і не впливає на зміст цінової пропозиції. Данна помилка не може бути причиною дискваліфікації.
7. Згідно тендерної документації, затвердженої рішенням Уповноваженої особи з організації та проведення процедур закупівель № 22 від 01.03.2018 року, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції:
- Копії аналогічного договору, додатків та актів виконаних робіт по цьому договору.
- Листи-відгуки від таких замовників, щодо виконання зазначеного аналогічного договору.
Станом на 30.03.2018 ТОВ «ЦЕНТР КОНСАЛТІНГ» надало:
- Договір № 27/12-1 від 27.12.2016 року з Департаментом з питань місцевого самоврядування, внутрішньої та інформаційної політики ДМР про закупівлю послуг з добору інформаційних повідомлень та аналізу частоти та характеру висвітлення діяльності та ініціатив Міського голови м.Дніпро, Дніпропетровської міської ради, її виконавчих органів у вітчизняних засобах масової інформації (теле-, радіоканал, друкованих та Інтернет виданнях) протягом 2016 року».
- Додаток № 1 до Договору № 27/12-1 від 27.12.2016 «Кошторис вартості послуг зі збирання та зіставлення даних, послуги з добору інформаційних повідомлень та аналізу частоти та характеру висвітлення діяльності та ініціатив Міського голови м.Дніпро, Дніпропетровської міської ради, її виконавчих органів у вітчизняних засобах масової інформації (теле-, радіоканал, друкованих та Інтернет виданнях) протягом 2016 року.
- Акт прийому – передачі виконаних робіт (наданих послуг) від 28.12.2016 року про виконання послуг з добору інформаційних повідомлень та аналізу частоти та характеру висвітлення діяльності та ініціатив Міського голови м.Дніпро, Дніпропетровської міської ради, її виконавчих органів у вітчизняних засобах масової інформації (теле-, радіоканал, друкованих та Інтернет виданнях).
- Лист-відгук від Департамента з питань місцевого самоврядування, внутрішньої та інформаційної політики ДМР щодо виконання ТОВ «ЦЕНТР КОНСАЛТІНГ» зобов’язань за договором № 27/12-1 від 27.12.2016 року в повному обсязі, якісно та у строки, встановлені договором.
Надані документи відповідають умовам тендерної документації та дають змогу підтвердити досвід ТОВ «ЦЕНТР КОНСАЛТІНГ» щодо виконання аналогічного договору.
16.04.2018 року мною, Уповноваженою особою з організації та проведення процедур закупівель КП «Організаційно-аналітична служба» Дніпровської міської ради, Коман Ксенією Андріївною, було розглянута вимога про невідповідність наданих документів від ТОВ «НОКС ФІШЕС ФІНАНС». Встановлено наступне:
Вимогу про невідповідність наданих документів від ТОВ «НОКС ФІШЕС ФІНАНС» не задоволено.
Вимогу про невідповідність наданих документів від ТОВ «НОКС ФІШЕС ФІНАНС» не задоволено.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2018 13:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "НОКС ФІШЕС ФІНАНС" |
630 000,00
UAH з ПДВ
|
549 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Центр Консалтинг" |
693 036,00
UAH з ПДВ
|
550 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТИВНА СОЦІОЛОГІЯ" |
700 000,00
UAH з ПДВ
|
700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НОКС ФІШЕС ФІНАНС" #39499751 |
Відхилено |
549 000,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2018 16:28
|
ТОВ "Центр Консалтинг" #34294451 |
Переможець |
550 000,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2018 09:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2019 10:48
|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2018 10:58
|
Договор.pdf | укладений |
17 квітня 2018 10:57
|