Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт частини приміщень СБК с.Кіблич
Очікувана вартість
196 200,00 UAH
UA-2018-03-19-002531-c ● 3cf745e47aee4b489bc8f377f3c7c2ac
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ культури і туризму Гайсинської Райдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02226659 |
Місцезнаходження: | 23700, Україна , Вінницька обл., м. Гайсин, вул. 1 Травня, 40 |
Контактна особа: |
Наталия Слободянюк +380637346702 hb25185@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2018 16:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2018 19:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2018 15:00 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2018 15:08 |
Очікувана вартість: | 196 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 981,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт частини приміщень СБК с.Кіблич
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23755, Україна, Вінницька область, Кіблич, Миру,90А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 березня 2018 10:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2018 10:22 |
Технічне завдання-уточнено.pdf | |
19 березня 2018 16:31 |
Технічне завдання.pdf | |
19 березня 2018 16:31 |
Вимоги Поточний ремонт частини приміщень СБК с.Кіблич 19.03.2018 5.doc |
21 березня 2018 10:45 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 березня 2018 10:22 |
Технічне завдання-уточнено.pdf
|
|||
19 березня 2018 16:31 |
Технічне завдання.pdf
|
|||
19 березня 2018 16:31 |
Вимоги Поточний ремонт частини приміщень СБК с.Кіблич 19.03.2018 5.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-03-19-002531-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "БУДКЛАС-Л ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО", Код ЄДРПОУ:40302873
Дата подання: 04 квітня 2018 15:56
Оскарження
Просимо звернути Вашу увагу, що учасник, якого Ви визнали переможцем, не відповідає кваліфікаційним умовам.
Згідно «Вимог до предмету закупівлі Допорогова процедура закупівлі: ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт частини приміщень СБК с.Кіблич) учасники повинні надати нижче вказані документи:
1. Учасник на етапі «Очікування пропозицій» до завершення строку подачі пропозицій повинен надати в електронному (сканованому) вигляді розрахункові кошторисні документи (договірна ціна, інше) відповідно до заявленого дефектного акту;
2. Гарантійний лист про спроможність виконувати роботи;
3. Копія ліцензії з додатками на право здійснення робіт передбачених технічним завданням, що підлягають ліцензуванню – діюча на весь період виконання робіт. У разі надання копії ліцензії строк дії якої мине до закінчення строку виконання робіт, Учасник повинен надати гарантійний лист щодо подовження її строку дії. У разі виконання робіт субпідрядниками: копії, виданих їм ліцензій на виконання зазначених робіт або довідка (в довільній формі), в якій вказуються причини відсутності даного документу та посилання на конкретні статті чинного законодавства України (якщо таке має місце бути);
4. Копія відповідного дозволу на право займатися відповідною діяльністю, згідно видів робіт, запропонованих до виконання (у випадках передбачених законодавством та технічним завданням) або довідка (в довільній формі), в якій вказуються причини відсутності даного документу та посилання на конкретні статті чинного законодавства України (якщо таке має місце бути).
Всі зазначені документи не були надані учасником ПП Лютий О.Д.
Просимо взяти до уваги вказані порушення учасником ПП Лютий О.Д. при поданні своєї цінової пропозиції та повторно розглянути пропозицію вказаного учасника у відповідності до вимог замовника.
Розгорнути
Згорнути
Згідно «Вимог до предмету закупівлі Допорогова процедура закупівлі: ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Поточний ремонт частини приміщень СБК с.Кіблич) учасники повинні надати нижче вказані документи:
1. Учасник на етапі «Очікування пропозицій» до завершення строку подачі пропозицій повинен надати в електронному (сканованому) вигляді розрахункові кошторисні документи (договірна ціна, інше) відповідно до заявленого дефектного акту;
2. Гарантійний лист про спроможність виконувати роботи;
3. Копія ліцензії з додатками на право здійснення робіт передбачених технічним завданням, що підлягають ліцензуванню – діюча на весь період виконання робіт. У разі надання копії ліцензії строк дії якої мине до закінчення строку виконання робіт, Учасник повинен надати гарантійний лист щодо подовження її строку дії. У разі виконання робіт субпідрядниками: копії, виданих їм ліцензій на виконання зазначених робіт або довідка (в довільній формі), в якій вказуються причини відсутності даного документу та посилання на конкретні статті чинного законодавства України (якщо таке має місце бути);
4. Копія відповідного дозволу на право займатися відповідною діяльністю, згідно видів робіт, запропонованих до виконання (у випадках передбачених законодавством та технічним завданням) або довідка (в довільній формі), в якій вказуються причини відсутності даного документу та посилання на конкретні статті чинного законодавства України (якщо таке має місце бути).
Всі зазначені документи не були надані учасником ПП Лютий О.Д.
Просимо взяти до уваги вказані порушення учасником ПП Лютий О.Д. при поданні своєї цінової пропозиції та повторно розглянути пропозицію вказаного учасника у відповідності до вимог замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 квітня 2018 09:48
Відповідно до оголошеного аукціону UA-2018-03-19-002531-c за результатами оцінки електронної системи найбільш економічно вигідною визначена цінова пропозиція Учасника №1 ПП Лютий Олександр Дмитрович, який запропонував 150 506,68 грн. з ПДВ. Наступною зазначена цінова пропозиція ПП "БУДКЛАС-Л ПРИВАТНЕ ПIДПРИЄМСТВО" 169 941,31 грн. Тобто, різниця між пропозиціями складає 19434,63 грн.
Хочемо зазначити, що відповідно до статті 2 Закону України від 25.12.2015 р. №922-VIII "Про публічні закупівлі" цей Закон застосовується: «до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.» Слід зазначити, що це право Замовника, а не обов’язок. Основна мета здійснення допорогової закупівлі – це економія бюджетних коштів. Різниця між очікуваною сумою 196 200,00 та ціновою пропозицією Учасника №1 складає 45693,32 грн.
Щодо Ваших зауважень, повідомляємо наступне. Відповідно до Додатку 1 зазначено «Увага!!! По результатам аукціону надати протягом двох робочих днів (завантажити скан копії підписаних або надати в паперовому вигляді (належним чином оформлену) Замовнику технічну документацію (розрахунки відповідно до дефектного акту, договірну ціну (ціна на матеріали не вище середньорегіональної ціни), тощо…». Оскільки, види робіт, які передбачені дефектним актом не підлягають ліцензуванню, то і відповідні документи не надані і відсутність листа про законодавчі підстави є несуттєвою при прийняті рішення щодо визнання Учасника №1 переможцем. Крім того, зазначаємо, що цим учасником в паперовому вигляді наданий гарантійний лист про спроможність виконувати роботи разом з розрахунками.
Хочемо зазначити, що відповідно до статті 2 Закону України від 25.12.2015 р. №922-VIII "Про публічні закупівлі" цей Закон застосовується: «до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.» Слід зазначити, що це право Замовника, а не обов’язок. Основна мета здійснення допорогової закупівлі – це економія бюджетних коштів. Різниця між очікуваною сумою 196 200,00 та ціновою пропозицією Учасника №1 складає 45693,32 грн.
Щодо Ваших зауважень, повідомляємо наступне. Відповідно до Додатку 1 зазначено «Увага!!! По результатам аукціону надати протягом двох робочих днів (завантажити скан копії підписаних або надати в паперовому вигляді (належним чином оформлену) Замовнику технічну документацію (розрахунки відповідно до дефектного акту, договірну ціну (ціна на матеріали не вище середньорегіональної ціни), тощо…». Оскільки, види робіт, які передбачені дефектним актом не підлягають ліцензуванню, то і відповідні документи не надані і відсутність листа про законодавчі підстави є несуттєвою при прийняті рішення щодо визнання Учасника №1 переможцем. Крім того, зазначаємо, що цим учасником в паперовому вигляді наданий гарантійний лист про спроможність виконувати роботи разом з розрахунками.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Лютий Олександр Дмитрович #2391503032 |
Переможець |
150 506,68
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2018 14:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2018 15:54
|
Договір256.pdf | укладений |
10 квітня 2018 15:51
|