Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з капітального ремонту парку по вул. Плеханівській, 77 (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи)
Очікувана вартість
44 683 533,00 UAH
UA-2018-03-19-000897-a de65f25b96034582b406dc126ae0085c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Червякова Катерина

+380577252385 ZAKUPKA_DKH@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 34393088
Місцезнаходження: 61003, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, ПРОВУЛОК СОБОРНИЙ, будинок 1
Контактна особа: Червякова Катерина
+380577252385
ZAKUPKA_DKH@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 квітня 2018 09:00
Початок аукціону: 05 квітня 2018 11:27
Очікувана вартість: 44 683 533,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 44 683,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Роботи з капітального ремонту парку по вул. Плеханівській, 77
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Роботи з капітального ремонту парку по вул. Плеханівській, 77 (45112000-5 - землерийні та інші земляні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Слобідський район, Харків, Харківська обл., 61068, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45112000-5 — Землерийні та інші земляні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 березня 2018 16:53
Електронний підпис
19 березня 2018 16:53
Додаток № 1.doc
19 березня 2018 16:53
Тендерна документація.doc
19 березня 2018 16:53
Додаток № 5.doc
19 березня 2018 16:53
Додаток № 4.docx
19 березня 2018 16:53
Додаток № 3.docx
19 березня 2018 16:53
Додаток № 2.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 квітня 2018 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ВВК-Стиль" 44 500 000,00
UAH з ПДВ
44 409 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ТРАНСОЙЛ" 44 620 000,00
UAH з ПДВ
44 453 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 квітня 2018 16:36
Довідка податки збори.pdf
26 березня 2018 16:10
Лицензия ВВК 2017.PDF
26 березня 2018 16:10
Довідка санкції.PDF
26 березня 2018 16:10
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
26 березня 2018 16:10
Довідка про рахунки.pdf
26 березня 2018 16:10
Технічна специфікація.PDF
26 березня 2018 16:10
Відомості про учасника.pdf
26 березня 2018 16:10
СТАТУТ ВВК.pdf
26 березня 2018 16:10
Антикоруп програма.pdf
26 березня 2018 16:10
Довідка стаття 50.pdf
26 березня 2018 16:10
Договір оренди бази.pdf
26 березня 2018 16:10
Довідка про аренду бази.pdf
26 березня 2018 16:10
Оборотка МТЗ 2.pdf
26 березня 2018 16:10
Оборотка МТЗ 1.pdf
26 березня 2018 16:10
Гарантия банка.rar

Публічні документи

22 березня 2018 15:17
Статут Трансойл.PDF
22 березня 2018 15:17
Ліцензія Трансойл.PDF
22 березня 2018 15:17
КБ-3 Викн роботи.pdf
22 березня 2018 15:17
Кб-2в аналогічні роботи.pdf
22 березня 2018 15:17
Довідки різні.PDF
22 березня 2018 15:17
Довідка з банка.pdf
22 березня 2018 15:17
Гарантія.rar
22 березня 2018 15:17
Витяг ПДВ.pdf
22 березня 2018 15:16
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ВВК-Стиль"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ТРАНСОЙЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ВВК-Стиль"
#35860052
Переможець 44 409 000,00
UAH з ПДВ
12 квітня 2018 17:54

Документи

12 квітня 2018 17:54
Електронний підпис
12 квітня 2018 17:54
Протокол розгляду.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 квітня 2018 17:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ВВК-Стиль"
#35860052
44 409 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 квітня 2018 17:54
Електронний підпис
12 квітня 2018 17:54
Протокол розгляду.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 квітня 2018 21:38
Договірна ціна 2018 (2).pdf укладений
27 квітня 2018 21:37
Договірна ціна 2018-2020 (3).pdf укладений
27 квітня 2018 21:37
Договірна ціна 2018-2020 (1).pdf укладений
27 квітня 2018 21:37
Договірна ціна 2018 (1).pdf укладений
27 квітня 2018 21:37
Договірна ціна 2018-2020 (2).pdf укладений
27 квітня 2018 21:37
Договір.pdf укладений
27 квітня 2018 21:37
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2020 11:16
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2020 15:28
Додаткова угода № 10 (ч.2) (1).pdf зміни до договору
21 вересня 2020 15:28
Додаткова угода № 10 (ч.1) (1).pdf зміни до договору
21 вересня 2020 15:28
Електронний підпис зміни до договору
18 вересня 2020 12:47
Додаткова угода № 9 (1).pdf зміни до договору
18 вересня 2020 12:47
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2019 10:20
Додаткова угода № 8 (1).pdf зміни до договору
17 грудня 2019 10:20
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2019 17:05
Додаткова угода № 7 (1).pdf зміни до договору
11 грудня 2019 17:05
Електронний підпис зміни до договору
24 квітня 2019 17:54
Договірна ціна 2019 (ч.2) (1).pdf зміни до договору
24 квітня 2019 17:54
Договірна ціна 2019 (ч.1) (1).pdf зміни до договору
24 квітня 2019 17:54
Додаткова угода №6 (1).pdf зміни до договору
24 квітня 2019 17:54
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2019 18:35
Договірна ціна 2019.pdf зміни до договору
18 лютого 2019 18:35
Додаткова угода № 5.pdf зміни до договору
18 лютого 2019 18:35
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 16:15
Договірна ціна 2018 (1) (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2018 16:15
Додаткова угода № 4 (1) (1).pdf зміни до договору
29 грудня 2018 16:15
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2018 10:15
Договірна ціна 2018 (1).pdf зміни до договору
28 листопада 2018 10:15
Додаткова угода № 3 (1).pdf зміни до договору
28 листопада 2018 10:14
Електронний підпис зміни до договору
03 жовтня 2018 16:27
Договірна ціна 2018 (1).pdf зміни до договору
03 жовтня 2018 16:27
Додаткова угода № 2 (1).pdf зміни до договору
03 жовтня 2018 16:27
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2018 22:19
Договірна ціна 2018-2020 (3) (1).pdf зміни до договору
27 квітня 2018 22:19
Договірна ціна 2018-2020 (1) (1).pdf зміни до договору
27 квітня 2018 22:19
Договірна ціна 2018-2020 (2) (1).pdf зміни до договору
27 квітня 2018 22:19
Додаткова угода №1 (1).pdf зміни до договору
27 квітня 2018 22:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 43 639 190 грн. 12 коп. (сорок три мільйони шістсот тридцять дев’ять тисяч сто дев’яносто грн. 12 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 7 273 198 грн. 35 коп.». 2. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 4).». 3. Викласти в новій редакції договірну ціну.
Номер договору про закупівлю: 276
Договір:
Номер додаткової угоди: 276
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2018 році за рахунок коштів міського бюджету складає –15 291 179 грн. 44 коп. (п’ятнадцять мільйонів двісті дев’яносто одна тисяча сто сімдесят дев’ять грн. 44 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 2 548 529 грн. 91 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 5).». 2. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 6).».
Номер договору про закупівлю: 276
Договір:
Номер додаткової угоди: 276
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2018 році за рахунок коштів міського бюджету складає – 6 430 749 грн. 34 коп. (шість мільйонів чотириста тридцять тисяч сімсот сорок дев’ять грн. 34 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 1 071 791 грн. 56 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 7).». 2. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 8).».
Номер договору про закупівлю: 276
Договір:
Номер додаткової угоди: 276
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2018 році за рахунок коштів міського бюджету складає – 1 026 828 грн. 06 коп. (один мільйон двадцять шість тисяч вісімсот двадцять вісім грн. 06 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 171 138 грн. 01 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 9).». 2. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 10).».
Номер договору про закупівлю: 276
Договір:
Номер додаткової угоди: 276
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2018 році за рахунок коштів міського бюджету складає – 1 026 828 грн. 06 коп. (один мільйон двадцять шість тисяч вісімсот двадцять вісім грн. 06 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 171 138 грн. 01 коп. Фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету складає – 5 611 861 грн. 60 коп. (п’ять мільйонів шістсот одинадцять тисяч вісімсот шістдесят одна грн. 60 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 935 310 грн. 27 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 11).». 2. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 12).». 3. Розділ ХІV. «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «ХІV. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН ЗАМОВНИК: Департамент комунального господарства Харківської міської ради ЄДРПОУ 34393088 61003, м. Харків, пров. Соборний, буд. 1 (057) 731-16-74 (057) 725-21-00 р/р 35420134036044 в ГУДКСУ в Харківській області МФО 851011 ВИКОНАВЕЦЬ: Приватне підприємство «ВВК-Стиль» ЄДРПОУ 35860052 61001, м. Харків, вул. Плеханівська, 92-А, корп. В, офіс 409 (050) 323-67-13 р/р № 26009878933730 в АТ «УКРСИББАНК» МФО 351005 ІПН 358600520328».
Номер договору про закупівлю: 276
Договір:
Номер додаткової угоди: 276
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2018 році за рахунок коштів міського бюджету складає – 1 026 828 грн. 06 коп. (один мільйон двадцять шість тисяч вісімсот двадцять вісім грн. 06 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 171 138 грн. 01 коп. Фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету складає – 19 122 623 грн. 81 коп. (дев’ятнадцять мільйонів сто двадцять дві тисячі шістсот двадцять три грн. 81 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 3 187 103 грн. 97 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 13).». 2. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 14).».
Номер договору про закупівлю: 276
Договір:
Номер додаткової угоди: 276
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункти 3.6., 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2018 році за рахунок коштів міського бюджету складає – 1 026 828 грн. 06 коп. (один мільйон двадцять шість тисяч вісімсот двадцять вісім грн. 06 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 171 138 грн. 01 коп. Фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету складає – 18 882 884 грн. 87 коп. (вісімнадцять мільйонів вісімсот вісімдесят дві тисячі вісімсот вісімдесят чотири грн. 87 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 3 147 147 грн. 47 коп. 3.7. Зобов’язання Замовника щодо фінансування визначаються узгодженим Сторонами планом фінансування робіт (Додаток № 15).». 2. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 16).».
Номер договору про закупівлю: 276
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти в новій редакції договірну ціну на 2019 рік.
Номер договору про закупівлю: 276
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Розділ ХІV. «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» викласти в новій редакції: «ХІV. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН ЗАМОВНИК: Департамент комунального господарства Харківської міської ради ЄДРПОУ 34393088 61003, м. Харків, пров. Соборний, буд. 1 (057) 731-16-74 (057) 725-21-00 р/р UA768201720344211009100036044 Держказначейська служба України, м. Київ ПІДРЯДНИК: Приватне підприємство «ВВК-Стиль» ЄДРПОУ 35860052 61001, м. Харків, вул. Плеханівська, 92-А, корп. В, офіс 409 (099) 353-97-50 р/р UA953808050000000026000100759 в АТ «РАЙФФАЙЗЕН БАНК АВАЛЬ» ІПН 358600520328».
Номер договору про закупівлю: 276
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «3.1. Ціна цього Договору становить – 19 909 712 грн. 93 коп. (дев’ятнадцять мільйонів дев’ятсот дев’ять тисяч сімсот дванадцять грн. 93 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 3 318 285 грн. 48 коп.». 2. Пункт 3.6. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.6. Фінансування робіт у 2018 році за рахунок коштів міського бюджету складає – 1 026 828 грн. 06 коп. (один мільйон двадцять шість тисяч вісімсот двадцять вісім грн. 06 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 171 138 грн. 01 коп. Фінансування робіт у 2019 році за рахунок коштів міського бюджету складає – 18 882 884 грн. 87 коп. (вісімнадцять мільйонів вісімсот вісімдесят дві тисячі вісімсот вісімдесят чотири грн. 87 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 3 147 147 грн. 47 коп. Фінансування робіт у 2020 році за рахунок коштів міського бюджету міста Харкова не здійснюватиметься.». 3. Пункт 3.9. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.9. Зобов’язання Підрядника щодо виконання робіт визначаються графіком виконання робіт (Додаток № 17).». 4. Пункт 5.1. розділу V. «ВИКОНАННЯ РОБІТ» викласти в новій редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 21.09.2020р. Період виконання робіт: квітень 2018р. – вересень 2020р.». 5. Пункт 11.1. розділу XІ. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення і діє до 21.09.2020 року, в частині розрахунків – до повного виконання Сторонами взаємних зобов'язань.». 6. Викласти в новій редакції договірну ціну.
Номер договору про закупівлю: 276
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 квітня 2018 — 21 вересня 2020
Сума оплати за договором: 19 909 712,93
UAH (в тому числі ПДВ 3 318 285,48 UAH)