Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплект мультимедійного обладнання, у тому числі: інтерактивна дошка, мультимедіа проектор з кріпленням
Очікувана вартість
893 260,00 UAH
UA-2018-03-19-000883-a ● f68552027f6748248e748aa2e17023f8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Київського району м. Одеси |
Код ЄДРПОУ: | 40703015 |
Місцезнаходження: | 65114, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Академіка Корольова, 9 |
Контактна особа: |
Коливушко Світлана Анатоліївна +380487530042 cfkievskiy@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2018 16:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2018 16:52 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2018 16:52 |
Початок аукціону: | 05 квітня 2018 11:57 |
Очікувана вартість: | 893 260,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 466,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Комплект мультимедійного обладнання, у тому числі: інтерактивна дошка, мультимедіа проектор з кріпленням
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 комплекти
Комплект мультимедійного обладнання, у тому числі: інтерактивна дошка, мультимедіа проектор з кріпленням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, м.Одеса, Заклади освіти Київського району м.Одеси
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2018
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2018 15:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2018 15:21 |
Перелік змін до документації.doc | |
26 березня 2018 15:21 |
Технічні вимоги зі змінами.doc | |
26 березня 2018 15:21 |
ТД Інтерактивні дошки зі змінами.doc | |
19 березня 2018 16:47 |
Проект договору.doc | |
19 березня 2018 16:47 |
Цінова пропозиція.doc |
26 березня 2018 15:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 березня 2018 15:21 |
Перелік змін до документації.doc
|
|||
26 березня 2018 15:21 |
Технічні вимоги зі змінами.doc
|
|||
26 березня 2018 15:21 |
ТД Інтерактивні дошки зі змінами.doc
|
|||
19 березня 2018 16:47 |
Проект договору.doc
|
|||
19 березня 2018 16:47 |
Цінова пропозиція.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінація учасників
Дата подання: 22 березня 2018 18:03
Дата відповіді: 26 березня 2018 15:17
У Вимогах до інтерактивної дошки в пункті 19 вказано: В комплект дошки має входити ліцензія на програмне забезпечення TurningPoint (або аналог) для проведення тестувань, опитувань, контроля якості знань навчального процесу, з підтримкою проведення тестування в програмному середовищі Microsoft PowerPoint.
Дане програмне забезпечення йде в комплекті з дошками фірми NewLine, окремо придбати його не можна. Це є дискримінаційною вимогою, та порушує конкуренцію між учасниками.
Це є порушенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Інтерактивна дошка прописана в технічних вимогах не відповідає Наказу МОН № 704.
МОН України для усунення протиріч та корупційних проявів з боку державних службовців розробило та затвердило Наказ від 22.06.2016 №704 “Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів”, де зазначено технічні характеристики засобів навчання.
Просимо привести документацію у відповідність до діючого законодавства України та усунути корупційні фактори, що можуть спричинити нанесення збитків державним інтересам.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На Ваш запит повідомляємо, що Замовником прийняте рішення про внесення змін до тендерної документації, а саме: внесення змін до Технічних вимог до предмету закупівлі.
Одночасно зазначаємо, що у Наказі Міністерства освіти і науки України від 22 червня 2016 року № 704 "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів" йдеться про придбання засобів навчання для кабінетів природничо-математичних предметів. У рамках цієї процедури закупівлі, здійснюється придбання інтерактивних дошок та мультимедійних проекторів для загальних потреб закладів освіти (актові зали, методичні кабінети, бібліотеки тощо), а не для кабінетів природничо-математичних предметів.
Одночасно зазначаємо, що у Наказі Міністерства освіти і науки України від 22 червня 2016 року № 704 "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів" йдеться про придбання засобів навчання для кабінетів природничо-математичних предметів. У рамках цієї процедури закупівлі, здійснюється придбання інтерактивних дошок та мультимедійних проекторів для загальних потреб закладів освіти (актові зали, методичні кабінети, бібліотеки тощо), а не для кабінетів природничо-математичних предметів.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-03-19-000883-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 18 квітня 2018 16:45
Оскарження
Шановний тендерний комітет!
Вимагаємо, переглянути визнання переможцем ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВО "ЛИТЕР" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЛИТЕР" та дискваліфікувати його у зв’язку з тим, що у його пропозиції присутні такі порушення:
1. На підтвердження статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник просив надати Довідку про наявність кваліфікованого персоналу. Обладнання, яке закуповує Замовник, передбачає встановлення та підключення на території навчальних закладів. В тендерній пропозицію Учасника — ДП “ЛИТЕР” відсутня інформація стосовно монтажників відповідної кваліфікації. Також не була надана довідка про залучених субпідпрядників, які будуть здійснювати установку комплексів. Робимо висновок, що ДП “ЛИТЕР” ПАТ “ЛИТЕР” не підтвердив інформації про кваліфікований персонал.
2. ДП “ЛИТЕР” ПАТ “ЛИТЕР” надав інформацію про досвід, в якій не вказаний код-держзакупівлі. Договір не може вважатися аналогічним, якщо він не містить посилання на код закупівлі.
3. В технічних характеристика товару Учасник не вказав назву кріплення для проектора, що не дає змогу перевірити відповідність моделі кріплення вимогам Замовника. Якщо ТОВ “ЛИТЕР” є виробником товару, то він має надати на підтвердження хоча б фото товару. В інакшому випадку товар, запропонований не відповідає вимогам.
4. ДП “ЛИТЕР” ПАТ “ЛИТЕР” ніяким документом не підтвердив співпрацю з ТОВ “АВ-ПРО”, при цьому всі сертифікати якості, Висновки, Декларації про відповідність на товар видані на ТОВ “АВ-ПРО”.
Декларація про відповідність видана на проектор OPTOMA та Додаток 1 До декларації не містять підпису Регіонального менеджера по Східній Європі, тобто вони не є дійсними.
5. Учасник не надав ніякої інформації стосовно наявності сервісного центру власного або на договірних умовах, де буде здійснюватись гарантійне обслуговування товару.
Різниця в ціні ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ” та ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВО "ЛИТЕР" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЛИТЕР"складає 172 392, 00 грн.
Згідно п.1 ст. 3 ЗУ “Про публічні закупівлі”, закупівля повинна здійснюватись за принципом максимальної економії та ефективності, а така різниця в ціні ніяким чином не економить бюджетні кошти.
На підставі вищезазначеного, просимо переглянути своє рішення стосовно визнання переможцем ДП “ЛИТЕР” ПАТ “ЛИТЕР”. У разі відсутності обґрунтованої відповіді ми змушені будемо звернутися до державних та громадських організацій, які займаються контролем та перевіркою державних закупівель та в Антимонопольний комітет з метою надати правову оцінку діям Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Вимагаємо, переглянути визнання переможцем ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВО "ЛИТЕР" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЛИТЕР" та дискваліфікувати його у зв’язку з тим, що у його пропозиції присутні такі порушення:
1. На підтвердження статті 16 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник просив надати Довідку про наявність кваліфікованого персоналу. Обладнання, яке закуповує Замовник, передбачає встановлення та підключення на території навчальних закладів. В тендерній пропозицію Учасника — ДП “ЛИТЕР” відсутня інформація стосовно монтажників відповідної кваліфікації. Також не була надана довідка про залучених субпідпрядників, які будуть здійснювати установку комплексів. Робимо висновок, що ДП “ЛИТЕР” ПАТ “ЛИТЕР” не підтвердив інформації про кваліфікований персонал.
2. ДП “ЛИТЕР” ПАТ “ЛИТЕР” надав інформацію про досвід, в якій не вказаний код-держзакупівлі. Договір не може вважатися аналогічним, якщо він не містить посилання на код закупівлі.
3. В технічних характеристика товару Учасник не вказав назву кріплення для проектора, що не дає змогу перевірити відповідність моделі кріплення вимогам Замовника. Якщо ТОВ “ЛИТЕР” є виробником товару, то він має надати на підтвердження хоча б фото товару. В інакшому випадку товар, запропонований не відповідає вимогам.
4. ДП “ЛИТЕР” ПАТ “ЛИТЕР” ніяким документом не підтвердив співпрацю з ТОВ “АВ-ПРО”, при цьому всі сертифікати якості, Висновки, Декларації про відповідність на товар видані на ТОВ “АВ-ПРО”.
Декларація про відповідність видана на проектор OPTOMA та Додаток 1 До декларації не містять підпису Регіонального менеджера по Східній Європі, тобто вони не є дійсними.
5. Учасник не надав ніякої інформації стосовно наявності сервісного центру власного або на договірних умовах, де буде здійснюватись гарантійне обслуговування товару.
Різниця в ціні ТОВ “КРЕО СІНЕРЖІ” та ДОЧІРНЬОГО ПІДПРИЄМСТВО "ЛИТЕР" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЛИТЕР"складає 172 392, 00 грн.
Згідно п.1 ст. 3 ЗУ “Про публічні закупівлі”, закупівля повинна здійснюватись за принципом максимальної економії та ефективності, а така різниця в ціні ніяким чином не економить бюджетні кошти.
На підставі вищезазначеного, просимо переглянути своє рішення стосовно визнання переможцем ДП “ЛИТЕР” ПАТ “ЛИТЕР”. У разі відсутності обґрунтованої відповіді ми змушені будемо звернутися до державних та громадських організацій, які займаються контролем та перевіркою державних закупівель та в Антимонопольний комітет з метою надати правову оцінку діям Замовника.
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 квітня 2018 11:09
Шановний Учаснику, на Вашу скаргу UA-2018-03-19-000883-a.b1 повідомляємо про таке:
1.Переможець торгів ДП «ЛИТЕР» ПРАТ «ЛИТЕР» в складі своєї тендерної пропозиції надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору про закупівлю. Наявність в довідці співробітників, які працюють на посадах «Інженер», запевнило нас як Замовника у можливості Учасника виконати роботи з монтажу обладнання, яке закуповується.
Довідка про залучених субпідрядників Замовником не вимагалась в тендерній документації, тому відсутність такої довідки не є порушенням.
2. Переможець торгів ДП «ЛИТЕР» ПРАТ «ЛИТЕР» в складі своєї тендерної пропозиції надав копії документів, які у відповідності до вимог тендерної документації повністю підтверджують факт постачання в минулому товарів, що є аналогічними тим, які Замовник планує закупити - інтерактивних дошок, проекторів, кріплень для проекторів, кабелів, а також встановлення цього обладнання.
Також звертаєм Вашу увагу на те, що визначення предмету закупівлі із зазначенням коду Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 вимагається в договорах на закупівлю за державні кошти. Договір, який був наданий ДП «ЛИТЕР» ПРАТ «ЛИТЕР» в складі своєї тендерної пропозиції, є договором між двома недержавними організаціями, а тому є цілком природнім те, що в договорі не вказаний код ДК 021:2015.
3. Переможець торгів ДП «ЛИТЕР» ПРАТ «ЛИТЕР» в складі своєї тендерної пропозиції вказав назву кріплення для проектора, а саме - Стельове кріплення для мультимедійного проектора.
Надання фотографії кріплення умовами тендерної документації не вимагалась, тому відсутність в пропозиції такої фотографії не є порушенням.
Також переможець торгів ДП «ЛИТЕР» ПРАТ «ЛИТЕР» в складі своєї тендерної пропозиції запропонував кріплення, характеристики якого відповідають технічним вимогам, які вказані в тендерній документації.
4. Замовником торгів в складі тендерної документації не вимагались від учасників торгів будь-які авторизаційні листи чи договори про співпрацю з тими постачальниками, у яких учасник торгів має намір закуповувати обладнання у випадку його перемоги та виконання договору.
До визначення переможця торгів, нами було перевірено чинність Декларації на проектори Optoma, яку надав учасник ДП «ЛИТЕР» ПРАТ «ЛИТЕР» в складі своєї тендерної пропозиції, шляхом отримання інформації по телефону, який вказано у цій Декларації, та виявлено, що вона є чинною. Окрім цього, у відповідності до тендерної документації, відсутність відбитків печатки та підпису на окремих документах вважається формальною (несуттєвою) помилкою, що пов’язана з оформленням пропозиції та не впливає на її зміст.
5. Довідка щодо сервісного центру Замовником не вимагалась в тендерній документації, тому відсутність такої довідки не є порушенням.
Окрім цього, в проекті договору на закупівлю товарів (з яким погодились учасники торгів) вказано, що «Гарантійне обслуговування – це обов’язки Постачальника перед Замовником безкоштовно виконувати ремонт Товару, який перестав відповідати технічним параметрам виробника не з вини Замовника». Тобто Постачальник зобов’язується здійснювати гарантійне обслуговуванню обладнання не залежно від того, власний у нього сервісний центр, чи для цього залучається будь-який інший сервісний центр.
Щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" зазначаємо, тендерна пропозиція учасника відхилена на підставі на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», як така, шо не відповідає умовам тендерної документації, а саме: технічні характеристики інтерактивної дошки INTBOARD UT-TBI82I-ST, запропонованої учасником, не відповідають вимогам до інтерактивної дошки, викладеним в Технічних вимогах до предмету закупівлі (Додаток 3 до тендерної документації). Інформація про відхилення тендерної пропозиції учасника оприлюднена в електронній системі закупівель.
Зважаючи на вищевикладене, Замовник торгів не має підстав для скасування результатів тендеру.
1.Переможець торгів ДП «ЛИТЕР» ПРАТ «ЛИТЕР» в складі своєї тендерної пропозиції надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору про закупівлю. Наявність в довідці співробітників, які працюють на посадах «Інженер», запевнило нас як Замовника у можливості Учасника виконати роботи з монтажу обладнання, яке закуповується.
Довідка про залучених субпідрядників Замовником не вимагалась в тендерній документації, тому відсутність такої довідки не є порушенням.
2. Переможець торгів ДП «ЛИТЕР» ПРАТ «ЛИТЕР» в складі своєї тендерної пропозиції надав копії документів, які у відповідності до вимог тендерної документації повністю підтверджують факт постачання в минулому товарів, що є аналогічними тим, які Замовник планує закупити - інтерактивних дошок, проекторів, кріплень для проекторів, кабелів, а також встановлення цього обладнання.
Також звертаєм Вашу увагу на те, що визначення предмету закупівлі із зазначенням коду Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 вимагається в договорах на закупівлю за державні кошти. Договір, який був наданий ДП «ЛИТЕР» ПРАТ «ЛИТЕР» в складі своєї тендерної пропозиції, є договором між двома недержавними організаціями, а тому є цілком природнім те, що в договорі не вказаний код ДК 021:2015.
3. Переможець торгів ДП «ЛИТЕР» ПРАТ «ЛИТЕР» в складі своєї тендерної пропозиції вказав назву кріплення для проектора, а саме - Стельове кріплення для мультимедійного проектора.
Надання фотографії кріплення умовами тендерної документації не вимагалась, тому відсутність в пропозиції такої фотографії не є порушенням.
Також переможець торгів ДП «ЛИТЕР» ПРАТ «ЛИТЕР» в складі своєї тендерної пропозиції запропонував кріплення, характеристики якого відповідають технічним вимогам, які вказані в тендерній документації.
4. Замовником торгів в складі тендерної документації не вимагались від учасників торгів будь-які авторизаційні листи чи договори про співпрацю з тими постачальниками, у яких учасник торгів має намір закуповувати обладнання у випадку його перемоги та виконання договору.
До визначення переможця торгів, нами було перевірено чинність Декларації на проектори Optoma, яку надав учасник ДП «ЛИТЕР» ПРАТ «ЛИТЕР» в складі своєї тендерної пропозиції, шляхом отримання інформації по телефону, який вказано у цій Декларації, та виявлено, що вона є чинною. Окрім цього, у відповідності до тендерної документації, відсутність відбитків печатки та підпису на окремих документах вважається формальною (несуттєвою) помилкою, що пов’язана з оформленням пропозиції та не впливає на її зміст.
5. Довідка щодо сервісного центру Замовником не вимагалась в тендерній документації, тому відсутність такої довідки не є порушенням.
Окрім цього, в проекті договору на закупівлю товарів (з яким погодились учасники торгів) вказано, що «Гарантійне обслуговування – це обов’язки Постачальника перед Замовником безкоштовно виконувати ремонт Товару, який перестав відповідати технічним параметрам виробника не з вини Замовника». Тобто Постачальник зобов’язується здійснювати гарантійне обслуговуванню обладнання не залежно від того, власний у нього сервісний центр, чи для цього залучається будь-який інший сервісний центр.
Щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" зазначаємо, тендерна пропозиція учасника відхилена на підставі на підставі пункту 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», як така, шо не відповідає умовам тендерної документації, а саме: технічні характеристики інтерактивної дошки INTBOARD UT-TBI82I-ST, запропонованої учасником, не відповідають вимогам до інтерактивної дошки, викладеним в Технічних вимогах до предмету закупівлі (Додаток 3 до тендерної документації). Інформація про відхилення тендерної пропозиції учасника оприлюднена в електронній системі закупівель.
Зважаючи на вищевикладене, Замовник торгів не має підстав для скасування результатів тендеру.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 квітня 2018 12:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" |
713 988,00
UAH з ПДВ
|
713 988,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИТЕР" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЛИТЕР" |
886 380,00
UAH з ПДВ
|
886 380,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230 |
Відхилено |
713 988,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2018 15:13
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИТЕР" ПРИВАТНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ЛИТЕР" #30029851 |
Переможець |
886 380,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2018 15:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2019 12:08
|
звіт про виконання договору про закупівлю | укладений |
03 січня 2019 12:07
|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2018 11:36
|
Договiр | укладений |
27 квітня 2018 10:42
|