Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Килимові доріжки
Очікувана вартість
18 100,00 UAH
UA-2018-03-19-000688-c 3d7ba9e43ed245d1976c13e448e1fcf7
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Тетяна Руженко

+380542601539 tanin-ru@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРОКУРАТУРА СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 03527891
Вебсайт: http://sumy.gp.gov.ua
Місцезнаходження: 40000, Україна , Сумська обл., м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, буд. 33
Контактна особа: Тетяна Руженко
+380542601539
tanin-ru@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2018 11:26
Звернення за роз’ясненнями: до 20 березня 2018 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 березня 2018 14:00
Початок аукціону: 22 березня 2018 15:00
Очікувана вартість: 18 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,55%

Інформація про предмет закупівлі

Вимоги прикріплено в окремому файлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36 метр погонний
Килимова доріжка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Г.Кондратьєва, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 39530000-6 — Килимові покриття, килимки та килими

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 20 березня 2018 11:44
Дата відповіді: 20 березня 2018 12:15
Чому відсутня тендерна документація?
Відповідь: Вибачаюся та надаю уточнення до закупівлі.
ДОДАТОК 1
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ
1. Місце поставки товару: вул. Герасима Кондратьєва, 33, м. Суми, 40000
2. Доставка, розвантаження, послуги оверлоку та кріплення Товару здійснюється за рахунок Учасника.
3. Замовнику разом з Товаром повинна надаватись супровідна первинна документація (видаткова накладна, сертифікат відповідності, тощо).
4. Термін поставки: протягом двох днів з дати укладання договору, 2018 рік.
5. Товар: Синтетична килимова доріжка, Кількість
2 Синтетична килимова доріжка, (килимове покриття коричневого кольору виробництва фабрики Туреччини склад нитки: поліпропілен 100%, висота ворсу: 11 мм) 1,0 м. ширина, кількість 36 м.
6. Пропозиція буде акцептована Замовником тільки після отримання протягом одного робочого дня зразків доріжки та їх погодження сторонами з дати проходження Учасником на етап кваліфікації. В разі, якщо зразок не відповідає вимогам Замовника, або його надано з порушенням вказаних термінів, таку пропозицію Замовник відхиляє (дискваліфікує).
Ціна вказується з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, транспортних витрат, навантажувально-розвантажувальних робіт, тари послуг оверлоку та кріплення за адресою Замовника.
При поставці товару обов’язково має надаватись документ, що засвідчує якість та безпеку продукції відповідно діючим стандартам згідно з чинним законодавством України.
Електронні торги проводяться на предмет закупівлі в цілому. Учасникам не дозволяється подавати пропозицію щодо частини предмета закупівлі.
Продукція повинна відповідати показникам безпечності та якості, чинним нормативним документам та мати відповідне пакування, маркування.

ДОДАТОК 2
Перелік оригінальних сканованих документів у форматі pdf або jpeg, що обов’язково надаються учасником у складі цінової пропозиції на електронні торги до початку проведення аукціону, а саме в період подання пропозицій Учасником, який визначений Замовником під час оголошення закупівлі

- цінова пропозиція складена у довільній формі. У ціну пропозиції повинні бути включені всі обов’язкові податки та збори, витрати по доставці, установці товару тощо;
- інформація про учасника відповідно до Додатку 3;
- копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (у разі сплати учасником ПДВ), копія свідоцтва про право сплати єдиного податку (у разі сплати учасником єдиного податку);
- сертифікат(ти) відповідності на підтвердження якості товару;
- документи, що підтверджують право представника учасника на укладання (підписання) договору (протокол зборів учасників та наказ про призначення керівника або довіреність, тощо), завірені підписом та печаткою учасника (у разі наявності печатки).
- Учасник повинен прикріпити до закупівлі перераховану ціну пропозиції з урахуванням результатів аукціону на етапі його кваліфікації. В разі відсутності зазначеної інформації протягом чотирьох годин з часу та дати перебування його на етапі кваліфікації, Замовником відхиляється така пропозиція як така, що не відповідає умовам Закупівлі.
- лист - погодження про надання Замовнику два примірника підписаного та скріпленого печаткою Учасника договору протягом 2 (двох) днів з моменту визнання його переможцем.
- лист- згода про надання згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено чинним законодавством, моїх персональних даних (у т.ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, свідоцтво про державну реєстрацію, свідоцтво платника податку, банківські реквізити, розрахункові рахунки, електронні ідентифіковані дані: номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством), відомостей, які надаю про себе у допорогових закупівлях, цивільно-правових та господарських відносинах.
Замовник відхиляє пропозицію учасника закупівлі, якщо не надано будь-які з перелічених вище документів.
ДОДАТОК 4
Основні умови договору,
які повинні бути включені до договору про закупівлю у вигляді проекту договору:
1. Постачальник зобов’язується передати у власність Покупця килимову доріжку, а Покупець зобов’язується прийняти та оплатити його на умовах цього договору.
2. Місце поставки та улаштування товару: вул. Герасима Кондратьєва, 33, м. Суми, 40000.
3. Терміни поставки та установки здійснюється протягом двох днів з дати укладання договору. Витрати по доставці, розвантаженню, оверлоку та кріпленню товару несе у повному обсязі Продавець.
4. Покупець зобов’язується оплатити отриманий товар протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання відповідної партії товару згідно накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за отриманий товар оплата здійснюється на умовах відстрочки платежу до 3-х банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок.
5. Розрахунки по цьому договору здійснюється шляхом безготівкового перерахування коштів на рахунок Постачальника.
6. Право власності на товар переходить до Покупця з моменту підписання уповноваженим представником Покупця видаткової накладної. Ризик випадкового знищення або пошкодження товару до моменту передачі товару Покупцю несе Постачальник.
7. Договір набуває чинності з дати його підписання і діє до 31.12.2018, а в частині розрахунків до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.
8. Сторони домовилися, що отримання товару по цьому Договору від Покупця здійснює завідувач складу відділу матеріально-технічного забезпечення та соціально-побутових потреб прокуратури області Шепель Валерій Олегович (наказ на призначення від 23.10.2017 № 274к), підпис якого затверджується _____
7.4. Цей договір укладається за результатом використання замовником електронної системи закупівель з метою відбору постачальника товару. Індикатор закупівлі: _____________

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-19-000688-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП ШЕВЧУК МАРИНА СЕРГІЇВНА, Код ЄДРПОУ:3000020348
Дата подання: 22 березня 2018 16:18
Не відповідність кваліфікації учасника
Доброго дня!
Прошу тендерній комітет перед прийняттям рішення про переможця особливо звернути увагу на одного учасника, а саме:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДОЛЯ ВІКТОРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
Більшість документів учасника надані не у сканованому вигляді формату pdf або jpeg, а просто фото, а інші взагалі не відповідають формату pdf або jpeg, що суперечить умовам тендерної документації.
А сама пропозиція не має ніякого підпису. Висновок СЕС наданий на килими виробництва Білорусія, що суперечить технічним умовам закупівлі, там було чітко вказано виробник Туреччина. Відповідно до вище сказано пропозиція ФОП ДОЛЯ ВІКТОРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА не має бути допущена до розгляду!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 березня 2018 16:31
Повідомляю, що наразі перебуває на розгляді пропозиція учасника, яка визначена електронною системою закупівель як найбільш економічно вигідною.
Номер вимоги: UA-2018-03-19-000688-c.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП ШЕВЧУК МАРИНА СЕРГІЇВНА, Код ЄДРПОУ:3000020348
Дата подання: 22 березня 2018 16:39
Відповідність учасника
Дякую за відповідь. Найбільш економічно вигідна, взагалі без будь-яких кваліфікаційних документів.
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 березня 2018 17:07
Дякую за допомогу. Однак, звертаю увагу, що електронна система закупівель розділ "оскарження визначення переможця" не є чатом для спілкування.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 березня 2018 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КЛАСТ ТАФТ" 17 280,00
UAH з ПДВ
16 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ШЕВЧУК МАРИНА СЕРГІЇВНА 17 928,00
UAH з ПДВ
16 884,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДОЛЯ ВІКТОРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА 17 520,00
UAH з ПДВ
17 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 березня 2018 14:32
pgyih1RBSWtj.jpgmedium.jpg
20 березня 2018 14:32
fF5MbEBDr0DC.jpgmedium.jpg
20 березня 2018 14:32
Витяг Класт тафт.jpg
20 березня 2018 14:32
Виписка з ЄДР 2стор..jpg
20 березня 2018 14:32
Виписка з ЄДР 1стор..jpg
20 березня 2018 14:32
4OXa4eG6ZKmQ.jpgmedium.jpg

Публічні документи

21 березня 2018 12:06
Лист-відгук ДНЗ.pdf
21 березня 2018 12:06
Св. регістрації.pdf
21 березня 2018 12:06
Цінова пропозиція.pdf
21 березня 2018 12:06
Технічні вимоги.pdf
21 березня 2018 12:06
Пас _3_.pdf
21 березня 2018 12:06
Пас _2_.pdf
21 березня 2018 12:06
Пас _1_.pdf
21 березня 2018 12:06
Лист про сертифікацію.pdf
21 березня 2018 12:06
Лист погодження.pdf
21 березня 2018 12:06
Інформація про учасника.pdf
21 березня 2018 12:06
Інд.код.pdf
21 березня 2018 12:06
Витяг-платника-податку.pdf
21 березня 2018 12:06
Витяг ЄДР.pdf
21 березня 2018 12:06
Висновок СЕС Туреччина.PDF

Публічні документи

20 березня 2018 13:55
лист згода 2.jpg
20 березня 2018 13:55
лист 3.jpg
20 березня 2018 13:55
лист 1.jpg
20 березня 2018 13:55
лист погодження.docx
20 березня 2018 13:55
ЛИСТ ЗГОДА.docx
20 березня 2018 13:55
діяльність.docx
20 березня 2018 13:55
свідоцтва.bmp
20 березня 2018 13:55
свідоцтва 2.bmp
20 березня 2018 13:55
свідоцтва 2 (2).bmp
20 березня 2018 13:55
витяг 2016 Доля В.В..bmp

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КЛАСТ ТАФТ"

ФОП ШЕВЧУК МАРИНА СЕРГІЇВНА

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДОЛЯ ВІКТОРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КЛАСТ ТАФТ"
#37329518
Відхилено 16 000,00
UAH з ПДВ
26 березня 2018 15:54
ФОП ШЕВЧУК МАРИНА СЕРГІЇВНА
#3000020348
Рішення скасоване 16 884,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2018 08:42
ФОП ШЕВЧУК МАРИНА СЕРГІЇВНА
#3000020348
Відхилено 16 884,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2018 08:44
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДОЛЯ ВІКТОРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА
#2803018686
Відхилено 17 520,00
UAH з ПДВ
04 квітня 2018 18:06

Документи

26 березня 2018 15:54
IMG_20180326_0001.pdf

Документи

28 березня 2018 09:00
IMG_20180328_0001.pdf

Документи

03 квітня 2018 08:43
IMG_20180403_0001.pdf

Документи

04 квітня 2018 18:05
IMG_20180404_0001.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 05 квітня 2018 11:25
Коментар щодо відміни: відхилення всіх пропозицій
Документи:
05 квітня 2018 11:24
IMG_20180405_0001.pdf