Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Радіатори для систем центрального опалення
Очікувана вартість
320 000,00 UAH
UA-2018-03-19-000572-b ● 3ffb85c8a1184bb6a264dc79cfd78c6e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Медичний реабілітаційний центр МВС України "Перлина Прикарпаття" |
Код ЄДРПОУ: | 20760948 |
Місцезнаходження: | 82200, Україна , Львівська обл., місто Трускавець, м. Трускавець, вул. Степана Бандери, 71 |
Контактна особа: |
Галик Ірина Миронівна +380324761396 IrynaHalyk@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2018 17:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2018 17:08 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2018 17:08 |
Початок аукціону: | 05 квітня 2018 11:02 |
Очікувана вартість: | 320 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
187 шт
радіатори біметалічні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82200, Україна, Львівська область, Трускавець, Степана Бандери, 71
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44621110-3 — Радіатори для систем центрального опалення
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2018 17:08 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2018 17:04 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc | |
19 березня 2018 17:04 |
ТД-радіатори.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
радіатори
Дата подання: 21 березня 2018 11:35
Дата відповіді: 22 березня 2018 14:02
доброго дня!! уточніть, будб ласка, кількість футорок? 19 шт?дякую
Відповідь: Добрий день. 187 секцій * 4 футорки= 748 футорок.
футорки
Дата подання: 22 березня 2018 14:13
Дата відповіді: 26 березня 2018 10:57
добрий день!! підкажіть, будь ласка, скільки комплектів футорок 1*3/4 і 1*1/2, а також 1 секція= 1 ребро чи 10 ребер? дякую
Відповідь: 1 секція = 10 ребер. Набір футорок (1*3/4) – 4 шт. ( ліва; права; заглушка; футорка 1*1/2 під кран Маєвського; ключ до крана Маєвського) - на 1 секцію.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-03-19-000572-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Паламарчук Тетяна Володимирівна", Код ЄДРПОУ:2730013844
Дата подання: 10 квітня 2018 14:39
Вимога
Учасник закупівель ФОП Паламарчук Т.В. не згодна з висновками тендерного комітету Медичного реабілітаційного центру МВС України «Перлина Прикарпаття» щодо відхилення її пропозиції у зв’язку з невідповідністю вимогам Замовника, зазначеним у тендерній документації (протокол засідання тендерного комітету № 59 від 10.04.2018р.).
Тендерний комітет неправомірно визначив, що пропозиція ФОП Паламарчук Т.В. не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим у тендерній документації, а саме: відсутні документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (виписки з протоколу засновників, наказу на призначення, довіреності, доручення або іншого документу, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів).
Фізична особа – підприємець відповідно до положень ст. 14 та ст. 18 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» для проведення її державної реєстрації надає заяву про державну реєстрацію фізичної особи підприємцем та пред’являє свій паспорт громадянина України. Законом не встановлено вимог щодо подання жодних інших документів, в т.ч. протоколу засновників чи наказу на призначення.
Ч. 2 ст. 50 Цивільного кодексу України передбачає, що фізична особа здійснює своє право на підприємницьку діяльність за умови її державної реєстрації в порядку, встановленому законом. Інформація про державну реєстрацію фізичних осіб - підприємців є відкритою.
Тобто з моменту державної реєстрації фізична особа – підприємець має право укладати та підписувати угоди, договори та інші документи з питань підприємницької діяльності. Нормами діючого законодавства не передбачено наявність жодного додаткового документу для вповноваження фізичної особи – підприємця на підписання документів з ведення нею підприємницької діяльності, окрім документу (даних), що підтверджує державну реєстрацію.
Усі документи, надані ФОП Паламарчук Т.В. в складі тендерної пропозиції, підписані особисто. У розшифровці підпису зазначені П.І.Б. особи, яка підписала документ – «Паламарчук Т.В.» В складі тендерної пропозиції надано:
- копію паспорту, що надає можливість ідентифікувати підпис фізичної особи – підприємця,
- електронний витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що підтверджує державну реєстрацію фізичної особи – підприємця.
Абз. 2 ч. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що: «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.»
ВИМАГАЮ: скасувати рішення тендерного комітету Медичного реабілітаційного центру МВС України «Перлина Прикарпаття» про відхилення її пропозиції ФОП Паламарчук Т.В., ухвалене протоколом засідання тендерного комітету № 59 від 10.04.2018р.
В випадку не задоволення законних вимог учасника закупівель, вимушена буду звернутися зі скаргою до органу оскарження.
Розгорнути
Згорнути
Тендерний комітет неправомірно визначив, що пропозиція ФОП Паламарчук Т.В. не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим у тендерній документації, а саме: відсутні документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (виписки з протоколу засновників, наказу на призначення, довіреності, доручення або іншого документу, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів).
Фізична особа – підприємець відповідно до положень ст. 14 та ст. 18 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» для проведення її державної реєстрації надає заяву про державну реєстрацію фізичної особи підприємцем та пред’являє свій паспорт громадянина України. Законом не встановлено вимог щодо подання жодних інших документів, в т.ч. протоколу засновників чи наказу на призначення.
Ч. 2 ст. 50 Цивільного кодексу України передбачає, що фізична особа здійснює своє право на підприємницьку діяльність за умови її державної реєстрації в порядку, встановленому законом. Інформація про державну реєстрацію фізичних осіб - підприємців є відкритою.
Тобто з моменту державної реєстрації фізична особа – підприємець має право укладати та підписувати угоди, договори та інші документи з питань підприємницької діяльності. Нормами діючого законодавства не передбачено наявність жодного додаткового документу для вповноваження фізичної особи – підприємця на підписання документів з ведення нею підприємницької діяльності, окрім документу (даних), що підтверджує державну реєстрацію.
Усі документи, надані ФОП Паламарчук Т.В. в складі тендерної пропозиції, підписані особисто. У розшифровці підпису зазначені П.І.Б. особи, яка підписала документ – «Паламарчук Т.В.» В складі тендерної пропозиції надано:
- копію паспорту, що надає можливість ідентифікувати підпис фізичної особи – підприємця,
- електронний витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що підтверджує державну реєстрацію фізичної особи – підприємця.
Абз. 2 ч. 4 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що: «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.»
ВИМАГАЮ: скасувати рішення тендерного комітету Медичного реабілітаційного центру МВС України «Перлина Прикарпаття» про відхилення її пропозиції ФОП Паламарчук Т.В., ухвалене протоколом засідання тендерного комітету № 59 від 10.04.2018р.
В випадку не задоволення законних вимог учасника закупівель, вимушена буду звернутися зі скаргою до органу оскарження.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 квітня 2018 10:28
Щодо Вашої вимоги про скасування рішення тендерного комітету Медичного реабілітаційного центру МВС України «Перлина Прикарпаття» ( надалі за текстом – МРЦ ) про відхилення Вашої тендерної пропозиції у закупівлі «Радіаторів для систем центрального опалення», ухваленого тендерним комітетом ( надалі за текстом – Комітет ) МРЦ 10.04.2018 ( протокол засідання № 59 ), Комітет повідомляє наступне.
Пункту 1 розділу 3 Тендерної документації на закупівлю «Радіаторів для систем центрального опалення», встановлює уніфіковану вимогу для всіх Учасників торгів, не залежно від того, чи є вони юридичними особами чи фізичними особами, що здійснюють підприємницьку діяльність. Виконуючи вимоги Тендерної документації, кожен з Учасників торгів на власний розсуд обирає найоптимальніший шлях забезпечення повноти інформації, запитуваної Замовником, подаючи у складі тендерної пропозиції або виписку з протоколу засновників, або наказ на призначення особи, або довіреність чи доручення, або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів.
Практика проведення торгів на закупівлю за державні кошти товарів, робіт чи послуг у МРЦ ( у тому числі протягом 2018 року ) показує, що Учасники торгів, настроєні на перемогу у торгах, максимально вживають усіх можливих заходів для забезпечення повноти інформації, запитуваної Замовником торгів. Саме з ініціативи Учасників торгів у складі їх тендерних пропозицій з’являються документи у формі Довідок, Пояснень, Роз’яснень тощо, які містять інформацію про те, чому певна вимога Замовника не може бути виконана у формі, встановленій уніфікованою вимогою тендерної документації для всіх Учасників торгів.
Таким чином, усі Ваші посилання на норми Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» та Цивільного кодексу України могли бути покладеними у основу «іншого документу, що підтверджує Ваші повноваження на підписання документів».
Пункту 1 розділу 3 Тендерної документації на закупівлю «Радіаторів для систем центрального опалення», встановлює уніфіковану вимогу для всіх Учасників торгів, не залежно від того, чи є вони юридичними особами чи фізичними особами, що здійснюють підприємницьку діяльність. Виконуючи вимоги Тендерної документації, кожен з Учасників торгів на власний розсуд обирає найоптимальніший шлях забезпечення повноти інформації, запитуваної Замовником, подаючи у складі тендерної пропозиції або виписку з протоколу засновників, або наказ на призначення особи, або довіреність чи доручення, або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи Учасника на підписання документів.
Практика проведення торгів на закупівлю за державні кошти товарів, робіт чи послуг у МРЦ ( у тому числі протягом 2018 року ) показує, що Учасники торгів, настроєні на перемогу у торгах, максимально вживають усіх можливих заходів для забезпечення повноти інформації, запитуваної Замовником торгів. Саме з ініціативи Учасників торгів у складі їх тендерних пропозицій з’являються документи у формі Довідок, Пояснень, Роз’яснень тощо, які містять інформацію про те, чому певна вимога Замовника не може бути виконана у формі, встановленій уніфікованою вимогою тендерної документації для всіх Учасників торгів.
Таким чином, усі Ваші посилання на норми Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» та Цивільного кодексу України могли бути покладеними у основу «іншого документу, що підтверджує Ваші повноваження на підписання документів».
Номер вимоги: UA-2018-03-19-000572-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 19 квітня 2018 17:25
скарга
Учасником прямо порушено Чинний Закон України "Про публічні закупівлі"учасник, "дозавантажив документи" після аукціону Незважаючи на те, що Закон прямо забороняє такі дії, функціонал електронних майданчиків, які безпосередньо обслуговують даний процес, дає можливість "підкорегувати" недобросовісному учаснику власну тендерну пропозицію для того, щоб відповідати встановленим Замовником вимогам . Згідно ч.5 ст.25 Закону учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Зважаючи на дане положення Закону, Замовник має право враховувати зміни до пропозиції, які були завантажені учасником тільки до моменту закінчення кінцевого строку подання пропозиції. Враховуючи вище наведене Учасник дозавантажив необхідні документи пічля проведення аукціону,а від так підлягає дискваліфікації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 квітня 2018 11:47
Тендерний комітет прийняв рішення про визначення переможцем ТзОВ "ВІР-тепло", оскільки пропозиція Учасника відповідає кваліфікаційним критеріям, а також відсутні підстави, визначені ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна пропозиція відповідає умовам тендерної документації, а обсяг наданих документів забезпечує усю запитувану інформацію.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 квітня 2018 11:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "Паламарчук Тетяна Володимирівна" |
237 018,76
UAH з ПДВ
|
230 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІР-тепло" |
317 900,00
UAH з ПДВ
|
231 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ПИЛИПІВ ОЛЕГ ІГОРОВИЧ" |
316 788,00
UAH з ПДВ
|
233 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "САНТЕХКОМПЛЕКТ" |
289 774,45
UAH з ПДВ
|
253 141,15
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Торговий Дім"Прес" |
297 330,00
UAH з ПДВ
|
255 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "МЕЛЬНИК СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ" |
291 720,00
UAH з ПДВ
|
258 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АСТЕР ЗАХІД" |
304 810,00
UAH з ПДВ
|
260 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
296 987,79
UAH з ПДВ
|
296 987,79
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Паламарчук Тетяна Володимирівна" #2730013844 |
Відхилено |
230 600,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2018 10:53
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІР-тепло" #38701312 |
Переможець |
231 500,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2018 10:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2018 13:09
|
додатковий договір 2.pdf | зміни до договору |
12 червня 2018 09:10
|
додатковий договір 1.pdf | зміни до договору |
04 травня 2018 10:23
|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2018 10:15
|
договір 273-10.pdf | укладений |
02 травня 2018 10:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 травня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 04 травня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 273/10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 273/10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 червня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 12 червня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 273/10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 273/10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |