Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Індикаторні смужки (тест-смужки)
Очікувана вартість
196 100,00 UAH
UA-2018-03-19-000050-a 2e38088024984ba2aca4bccd8acff433
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Гайдук Інна Анатоліївна

0999216286 ekonomdkl4@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4 СОЛОМ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА
Код ЄДРПОУ: 01994037
Вебсайт: http://kmdkl4.kiev.ua
Місцезнаходження: 03126, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ КОСМОНАВТА КОМАРОВА, будинок 3
Контактна особа: Гайдук Інна Анатоліївна
0999216286
ekonomdkl4@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2018 09:24
Звернення за роз’ясненнями: до 22 березня 2018 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2018 18:00
Очікувана вартість: 196 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 961,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 лот
Індикаторні смужки (тест-смужки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, Київ, Київ, проспект Комарова,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 квітня 2018  —  30 квітня 2018
ДК 021:2015: 33124131-2 — Індикаторні смужки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-19-000050-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ Окіра, Код ЄДРПОУ:41065510
Дата подання: 19 березня 2018 11:58
Щодо предмету закупівлі
Шановний замовнику! Швидкий тест на рота вірус, аденовірус, астровірус, норо вірус (СІТО ТЕSTROTA + ADENO+ ASTRO+NORO) №10 та CITO TEST Influenza A+B-RSV-ADENO RESPI - швидкий тест для виявлення антигенів вірусу грипу, респіраторно-синцитіального вірусу та аденовірусів №1 є унікальними та указана технічна специфікація конкретного виробника, тим самим дані позиції виступають блокуючими для участі по іншим предметам закупілві. Просимо вказані позиції виокремити окремим лотом. З повагою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 березня 2018 12:43
Поділ предмета закупівлі на частини (лоти) є правом замовника, а не його обов'язком):


Шановний учасник, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Крім того, зауважуємо, що відповідно частини третьої статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищевикладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Отже, жодна норма документації конкурсних торгів не є дискримінаційною та не потребує внесення змін.
Разом з цим, Статтею 20 встановлено, що відкриті торги є основною процедурою закупівлі.
Підчас проведення відкритих торгів, тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Згідно пункту 37 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», частина предмета закупівлі (лот) – це визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Крім того, відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 448/28578 передбачено, що замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти). Поділ предмета закупівлі на частини (лоти) є правом замовника, а не його обов'язком. Є ризик, що у разі проведення процедури за окремим лотом кожного найменування, не буде достатньої кількості учасників, які зможуть виконати вимоги замовника щодо поставки певного товару, який потрібен закладу саме для проведення експрес діагностики.
Тому Замовник не погоджується з думкою ініціатора питання, щодо звуження кола
потенційних учасників та їх дискримінації шляхом розділу предмета закупівлі на частини (лоти).
Наявність якісного товару та максимально економічно вигідної цінової пропозиції є одними із основних критеріїв тендерного комітету для співпраці з будь-якими виробниками та дистриб’юторами відповідної продукції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 березня 2018 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Воробйова Олена Володимирівна 196 100,00
UAH з ПДВ
196 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 березня 2018 15:44
Декларації, сертифікати.pdf
27 березня 2018 15:44
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Воробйова Олена Володимирівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Воробйова Олена Володимирівна
#2898110640
Переможець 196 100,00
UAH з ПДВ
28 березня 2018 15:42

Документи

28 березня 2018 15:42
протокол 47.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 березня 2018 15:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Воробйова Олена Володимирівна
#2898110640
196 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 березня 2018 15:42
протокол 47.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
31.pdf укладений
05 квітня 2018 12:39