Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт харчоблоку дошкільного навчального закладу № 323 на вул. Грекова, 16 у Шевченківському районі м. Києва
Очікувана вартість
1 257 000,00 UAH
UA-2018-03-18-000047-c 782047dc49bb4ce8ac667f4a963d1f51
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Леся Аркадіївна

380444890247 lkovalenko@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470086
Вебсайт: http://www.shevruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а
Контактна особа: Коваленко Леся Аркадіївна
380444890247
lkovalenko@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2018 18:44
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 квітня 2018 09:00
Початок аукціону: 05 квітня 2018 11:12
Очікувана вартість: 1 257 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 285,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Поточний ремонт харчоблоку дошкільного навчального закладу № 323 на вул. Грекова, 16 у
Шевченківському районі м. Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт харчоблоку дошкільного навчального закладу № 323 на вул. Грекова, 16 у
Шевченківському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 березня 2018 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2018 19:03
Тендерна докуметація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога ст 17
Дата подання: 20 березня 2018 17:49
Дата відповіді: 20 березня 2018 18:15
у додатку 5 зазначено : п 9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня??? інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань". Це значить, що підприємство має бути НЕ ЗАРЕЄСТРОВАНЕ В УКРАЇНІ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни будуть оприлюднені.
строк довідки з банку
Дата подання: 20 березня 2018 17:51
Дата відповіді: 20 березня 2018 18:15
вимога : "4.5.Оригінал або нотаріально завірена копія довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами надана станом на 24.03.2018 року або більш пізню дату." Чому саме на 24.03.? довідка береться за 1 день, навіщо чекати до 24-го, якщо можна подати пропозицію раніше?
Відповідь: Зміни будуть оприлюднені.
аналогічні договори
Дата подання: 20 березня 2018 17:55
Дата відповіді: 20 березня 2018 18:16
які договори в даній закупівлі замовник вважає аналогічними? роботи на виконання капітального і поточного ремонту приміщень будуть вважатись аналогічними?
Відповідь: Капітальний та поточний ремонт внутрішніх приміщень є аналогічними договорами
щодо авансу і наявності фінансування
Дата подання: 23 березня 2018 09:48
Дата відповіді: 23 березня 2018 15:49
доброго дня, скажіть будь ласка 1) чи передбачено перерахування авансу переможцю? 2) чи в наявності у замовника фінансування у повному обсязі предмету закупівлі? дякую
Відповідь: Доброго дня. Бюджетні організації не мають права на аванс по поточним ремонтам, тільки по капітальним ремонтам.
щодо попередньої оплати
Дата подання: 23 березня 2018 16:59
Дата відповіді: 23 березня 2018 17:02
Відповідно до Постанови КМУ від 23 квітня 2014 р. № 117 "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" "...розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату лише у разі закупівлі: 1) на строк не більше одного місяця: інших робіт і послуг, якщо розмір такої оплати не перевищує 30 відсотків їх вартості..." Вказана процедура проводиться замовником відповідно до річного плану за КЕКВ "2240: Оплата послуг (крім комунальних)", що підпадає під дію вказаної Постанови і передбачає аванс в розмірі 30% від вартості, який може бути надано строк не більше 1 місяця. Просимо надати відповідь, чи буде передбачено аванс з урахуванням зазначеної вище інформації, а також повідомте щодо наявності/ відсутності фінансування вказаного предмету закупівлі, дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ні аванса на поточний ремонт не передбачено і вноситися до договору не буде.
що фінансуванн
Дата подання: 23 березня 2018 17:26
Дата відповіді: 23 березня 2018 17:36
дякую за відповідь, але Ви не надали відповідь на друге питання щодо наявності чи відсутності фінансування
Відповідь: Щодо фінансування закупівлі. Наявність чи відсутність зрозуміло на етапі коли ми подаємо акти виконаних робіт. А якщо щодо - чи закладені ці кошти в кошторисі управління освіти то так ці кошти є в кошторисі.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-18-000047-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ АЛЕКС ОСТ, Код ЄДРПОУ:20068483
Дата подання: 10 квітня 2018 17:31
Щодо неправомірного рішення визначення переможця
ВИМОГА

Про рішення Замовника по закупівлі UA-2018-03-18-000047-c Поточний ремонт
харчоблоку дошкільного навчального закладу № 323 на вул. Грекова, 16 у Шевченківському районі м. Києва

05 квітня 2018 року були проведені відкриті торги по закупівлі UA-2018-03-18-000047-c Поточний ремонт харчоблоку дошкільного навчального закладу № 323 на вул. Грекова, 16 у Шевченківському районі м. Києва
10.04.2018 року рішенням замовника переможцем визнано ТОВ «АНКОРБІЛД» Протокол № 1 від 10.04.2018 розгляду тендерних пропозицій
Пропозиція ТОВ «АНКОРБІЛД» не відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації, а саме Додатку № 1 до тендерної документації:
2.1. Довідка, складена у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід згідно таблиці: Порушення: Графа - Освіта, спеціалізація, кваліфікація по диплому – не повністю заповнена
3.2. Для підтвердження цієї інформації надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, а саме: договори, акти наданих послуг з підписами обох сторін, що підтверджують достовірність виконання аналогічних договорів, зазначених у довідці. Порушення: Аналогічні договори надані не в повному обсязі (відсутня кошторисна документація-зведений, локальний кошторис, відомість ресурсів), додаткові угоди, так як в сумі акти виконаних робіт менше суми договору в п. 2.7. якого прописано про підтвердження розрахунками та укладеними додатковими угодами
Кошторисна документація надана ТОВ «АНКОРБІЛД», не відповідає вимогам замовника, а саме в розрахунку договірної ціни у відповідності до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від «05» липня 2013 року №293 з урахуванням змін та доповнень завищені нормативні розцінки, а також в локальному кошторисі поданому ТОВ «АНКОРБІЛД» технологія виконання робіт запропонована з порушенням норм та стандартів. Порушення: Найменування робіт та витрат, а також кількість пункти №№ 6, 16, 22, 41, 42, 43, 44, 45, 46, 98, 99, 100, 100. не відповідають орієнтовному обсягу робіт Додатку № 2
На підставі вищевикладеного та керуючись статтею 18 Закону, просимо призупинити процедуру закупівлі, Замовника зробити переоцінку поданих пропозицій, та завершити процедуру закупівлі відповідно до вимог Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 квітня 2018 15:05
Замовник зробить переоцінку поданих пропозицій.
ЩОДО НЕПРАВОМІРНОГО РІШЕННЯ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Номер вимоги: UA-2018-03-18-000047-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АНКОРБІЛД", Код ЄДРПОУ:33800578
Дата подання: 17 квітня 2018 11:26
Скарга на рішення про визначення переможця торгів
ВИМОГА
про скасування рішення замовника про визначення переможця з закупівлі робіт по «Поточний ремонт харчоблоку дошкільного навчального закладу № 323 на вул. Грекова, 16 у Шевченківському районі м. Києва», код UA-2018-03-18-000047-c

05.04.2018 року відбувся аукціон з закупівлі робіт по «Поточний ремонт харчоблоку дошкільного навчального закладу № 323 на вул. Грекова, 16 у Шевченківському районі м. Києва», код UA-2018-03-18-000047-c. Переможцем вказаного аукціону визначено ТОВ “Анкорбілд”(код ЄДРПОУ 3380078) з ціною 8905658,87 грн., оприлюднено результати засідання тендерного комітету, оприлюднено повідомлення про намір укласти договір(Протокол № 1 від 10.04.2018). З запропонованих учасниками пропозицій, ТОВ “Анкорбілд” надало найбільш економічно вигідну пропозицію.
В подальшому 10.04.2018 року члени тендерного комітету прийняли рішення на підставі абзацу 1 п.п. 1 та п. 4 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі” та відхилили пропозицію ТОВ “Анкорбілд”. Вказані обставини підтверджуються: протоколом № 1 від 10.04.2018 розгляду тендерних пропозицій(визнано переможцем ТОВ «Анкорбілд»), протоколом № 1 від 13.04.2018 розгляду тендерних пропозицій(відхилено пропозицію ТОВ «Анкорбілд»), протоколом № 2 від 13.04.2018 розгляду тендерних пропозицій(визнано переможцем ТОВ «Алекс Ост»).
Вважаю таке рішення незаконним та таким, що суперечить вимогам та приписам ст. 19 Конституції України, ст. 30 Закону, оскільки після обрання переможця та оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, замовник позбавлений права на повторну оцінку його пропозиції та її відхилення. Прошу вказати статтю, частину, пункт та абзац Закону, який надає право Замовнику скасувати рішення про визначення переможця торгів.
Щодо відхилення пропозиції ТОВ “Анкорбілд” вважаю, прийняття такого рішення незаконним, оскільки:

Аналогічні договори надані не в повному обсязі(відсутні додатки до договорів, що є невідємною частиною договорів, а також додаткові угоди так як акти виконаних робіт на меншу суму ніж сума договорів) Відповідно до вимог додатку № 1 п. 3.2 Кваліфікаційних критеріїв чітко визначено, що учасником надаються: договори, акти наданих послуг з підписами обох сторін — тобто надається виключно договір, про додатки до нього, якщо вони й були, не зазначено жодного слова; щодо актів наданих послуг - не вказано, що вони надаються всі, які були укладені саме на виконання цього договору. Щодо вартості виконання робіт, згідно актів, то в процесі виконання договору вартість робіт може зменшитись, що тягне за собою складання актів на меншу суму, отже це є свідченням прозрості учасника, а не відсутності будь-якого документу, який можливо отримати в разі потреби за додатковим запитом замовника. Не завжди сума актів виконаних робіт відповідає сумі договору, оскільки виконання робіт неможливо передбачити наперед.
Кошторисна документація учасника не відповідає орієнтовному обсягу робіт Замовника. Твердження не підтверджене доказом, оскільки відсутнє посилання на конкретний факт, пукт, статтю документації. Якщо є певні математичні неточності в документації учасника, то їх можливо усунути без шкоди та зміни тендерної пропозиції. В будь-якому випадку, якщо і є несуттєві розбіжності, учасник надаючи тендерну пропозицію, погодився з необхідними технічними, кількісними та якісними характеристиками на виконання вимог замовника та договору з закупівлі робіт по «Поточний ремонт харчоблоку дошкільного навчального закладу № 323 на вул. Грекова, 16 у Шевченківському районі м. Києва».
Таким чином, підстави для відхилення пропозиції ТОВ “Анкорбілд” є надуманими, та такими, що не грунтуються на вимогах Закону, а одностороннє скасування рішення від 10.04.2018 про намір укласти договір прямо суперечить приписам ч. 6 ст. 28, ст. 32 Закону.

Щодо пропозиції ТОВ “Алекс Ост” Вважаю, що є підстави для відхилення вказаної пропозиції виходячи з наступного:
так, абз. 1 п. 1, п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону визначає, що Замовник відхиляє пропозицію в разі якщо учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Відповідно до кваліфікаційних критеріїв, визначених Додатком № 1 до тендерної документації встановлено наступні вимоги до учасників, які ТОВ “Алекс Ост” дотримані не були.
№ з/п Вимоги Додатку № 1 Документи надані ТОВ «Алекс Ост» та виявлені порушення кваліфікаційним критеріям
1. Довідка, складена у довільній формі, про наявність обладнання. Надаючи копію зроблену з копії договору Оренди виробничої бази від 10.01.2017, як додаток до Довідки від 27.03.2017, учасник не надає докази того, що вказана в Договорі оренди База належить орендодавцю. Крім того, учасник не надав доказ того, що прийняв в оренду зазначене в договорі майно(п. 2.3, 2.4 Договору), що свідчить про відсутність правових підстав в учасника на використання зазначеного приміщення, в тому числі і зберігання в ньому обладнання. Незрозумілим виявляється той факт, яким чином з наявним обладнанням учасник буде виконувати об’єми запропонованих робіт визначені замовником в строк до 15.06.2018.
2. Інформаційна довідка про підприємство (реквізити, вказати адресу та телефони, директор, тощо) Зазначаючи в довідці адресу місцезнаходження підприємства: м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, 9, учасник не конкретизує номер офісу або приміщення, яке в цій будівлі займає, яка має чотири поверхи та декілька основних входів до приміщення(відомості з Карт Гугл), тобто не вказує своє фактичне місцезнаходження.
3. Довідка, складена у довільній формі, про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід згідно таблиці Довідка заповнена не в повному обсязі. Замість спеціалізації в Довідці учасник вказує назву освітнього закладу, в якому навчалися працівники та кваліфікацію по диплому, тобто відсутні відомості про спеціалізацію працівників.
4. Довідка про виконання аналогічних договорів Відповідно до довідки від 27.03.2018 № 32 вбачається, що учасником виконувався тільки один договір з аналогічних робіт. В той же час вимагається надання кількох договорів, тобто не менше двох.
5. Для підтвердження цієї інформації надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, а саме: договори, акти наданих послуг з підписами обох сторін, що підтверджують достовірність виконання аналогічних договорів, зазначених у довідці. Учасником надано копію одного договору зроблену з копії та не засвідчені посадовою особою учасника(відсутня “мокра печатка” та власноручний підпис посадової особи). Однак вимагалося надання кількох договорів, не менше двох. Крім того, до договору долучено два акти виконаних робіт за травень 2015 та липень 2015 року, сумарна сума яких становить менше суми договору та договірної ціни, однак додаткової угоди про її зменшення не надано, що свідчить про ненадання всіх документів до договору.
Відсутні Додаток № 3, 4, що прямо передбачено п. 4.7, п. 5.1 Аналогічного договору № В-39 від 08.05.2015.
Крім того, договір, акти та всі додатки зроблені копії з копій та не засвідчені належним чином(“мокра” печатка та підпис посадової особи учасника).
6. Наявність фінансової спроможності Учасник на підтвердження фінансової спроможності надав форму Ф-1 “Баланс” та форму Ф-2 “Звіт про фінансові результати” в копіях, які зроблені з копій цих документів, тобто не засвідчив їх належним чином, а отже фактично не підтверджена фінансова спроможність учасника виконувати заявлені роботи.
7. Довідка про взяття на облік платника податку (форма №4-ОПП) – при наявності Учасником надана копія довідки, завірена не належним чином(відсутня “мокра печатка” та власноручний підпис посадової особи).
8. Свідоцтво про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість чи єдиного податку (при наявності) або витяг з реєстру платників податку на додану вартість або єдиного податку Учасником надана копія довідки, завірена не належним чином(відсутня “мокра печатка” та власноручний підпис посадової особи).

Статут, витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (дата видачі витягу надана станом на 19.03.2018 або більш пізню дату), довідка про взяття на облік платника податку (форма №4-ОПП) – при наявності, свідоцтво про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість чи єдиного податку (при наявності) або витяг з реєстру платників податку на додану вартість або єдиного податку надані учасником в копіях, які зняті з копій і не є засвідченими належним чином, що унеможливлює належну кваліфікацію учасника.
Крім того, згідно Додатку № 2 тендерної документації замовник чітко визначив, що в пропозиції учасник повинен був надати зведений та локальний кошторис відповідно до орієнтовного обсягу робіт. Однак ціна виконання робіт в зведеному кошторисі вказана 1 048 908,82 грн., що не відповідає тендерній формі пропозиції конкурсних торгів, яка зменшена на 20000 грн. Також замовником не вимагалося утримання служби замовника за рахунок учасника та проведення будь-яких експертиз кошторисної документації, тим більше з наперед встановленим коефіцієнтом 1,875 %.

За наслідками викладеного вимагаю скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ «Алекс Ост» та визнати переможцем торгів з закупівлі робіт по «Поточний ремонт харчоблоку дошкільного навчального закладу № 323 на вул. Грекова, 16 у Шевченківському районі м. Києва», код UA-2018-03-18-000047-c ТОВ «Анкорбілд» або відмінити торги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
17 квітня 2018 16:34
Відповідно до п.п. 3.2. Додатку № 1 Тендерної документації Учасник повинен надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, а саме: договори, акти наданих послуг з підписами обох сторін, що підтверджують достовірність виконання аналогічних договорів, зазначених у довідці.
Відповідно до п.п. 2.7 аналогічних договорів, що надав Учасник ТОВ "Анкордбілд" перегляд договірної ціни обгрунтовується розрахунками і оформлюються сторонами шляхом погодження і підписання додаткових угод. Також відповідно до п.п. 9.3 цих договорів зміни та доповнення до Договору вважаються дійсними, якщо вони укладені в письмовій формі, підписані уповноваженими представниками Сторін та оформлені у вигляді додаткових угод до цього Договору.
Без всіх документів по аналогічним договорам не можливо побачити виконання в повному обсязі цих договорів. А також так як прописані вище наведені пункти в договорах, тому ці додатки, додаткові угоди, розрахунки тощо - є складовою Договорів.
Тому аналогічні Договори надані не в повному обсязі.
Розгорнути Згорнути
ЩОДО РІШЕННЯ ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ ТОРГІВ
Номер вимоги: UA-2018-03-18-000047-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АНКОРБІЛД", Код ЄДРПОУ:33800578
Дата подання: 19 квітня 2018 09:31
Скарга на бездіяльність замовника з нерозгляду вимог учасника
Скарга 88602(UA-2018-03-18-000047-c.a2) розглянута не в повному обсязі, відсутні відповіді по всім пунктам вимог, що свідчить про формальний підхід до її розгляду, небажання замовника слідувати вимогам закону та тендерній документації. Вимагаємо надати відповідь на кожен пункт скарги з посиланням на докази, що обгрунтовують надану відповідь, в тому числі і обгрунтувати вибір переможця за наявності аналогічної підстави для відхилення, яка була застосована до учасника ТОВ "Анкорбілд", а саме: відсутність аналогічних договорів в повному обсязі.
Вимагаємо припини корупційні махінації та відмінити торги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 квітня 2018 16:05
Відповідно до п.1 та п. 2 ст. 843 ЦКУ - У договорі підряду визначається ціна роботи або способи її визначення. Якщо у договорі підряду не встановлено ціну роботи або способи її визначення, ціна встановлюється за рішенням суду на основі цін, що звичайно застосовуються за аналогічні роботи з урахуванням необхідних витрат, визначених сторонами.
Так як в аналогічних договорах визначена вартість робіт то відповідно доп. 1, 2, 3 ст. 844 ЦКУ - Ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником.
Кошторис на виконання робіт може бути приблизним або твердим. Кошторис є твердим, якщо інше не встановлено договором. Зміни до твердого кошторису можуть вноситися лише за погодженням сторін.
Так як вартість робіт в договорі прописана. то до нього повинні бути додатки про розрахунок цих робіт.
Розгорнути Згорнути
Щодо скарги на бездіяльність Замовника з нерозгляду вимог учасника

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 квітня 2018 11:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АНКОРБІЛД" 905 658,87
UAH з ПДВ
905 658,87
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АЛЕКС ОСТ 1 028 894,94
UAH з ПДВ
1 028 894,94
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 квітня 2018 09:38
довідка з банку.pdf
13 квітня 2018 09:38
довідка з податкової.pdf
13 квітня 2018 09:38
про не судимість.pdf
13 квітня 2018 09:38
інфщрм.довідка.pdf
03 квітня 2018 16:08
Електронний підпис
03 квітня 2018 16:00
Кошторис.pdf
03 квітня 2018 16:00
Фін. звіт.pdf
03 квітня 2018 16:00
Статут.pdf
03 квітня 2018 16:00
Статистика.pdf
03 квітня 2018 16:00
Свідоцтво ПЄП.pdf
03 квітня 2018 16:00
про звітність.pdf
03 квітня 2018 16:00
працівники.pdf
03 квітня 2018 16:00
Наказ, протокол.pdf
03 квітня 2018 16:00
машини,механізми.pdf
03 квітня 2018 16:00
Ліцензія.pdf
03 квітня 2018 16:00
лист-гарантія.pdf
03 квітня 2018 16:00
захист довкілля.pdf
03 квітня 2018 16:00
загальні відомості.pdf
03 квітня 2018 16:00
Дозвіл.pdf
03 квітня 2018 16:00
довідка платника.pdf
03 квітня 2018 16:00
довідка з податкової.pdf
03 квітня 2018 16:00
довідка з банку.pdf
03 квітня 2018 16:00
Відгук.pdf
03 квітня 2018 16:00
Виписка з ЄДРПО.pdf
03 квітня 2018 16:00
7.imd

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АНКОРБІЛД"

ТОВ АЛЕКС ОСТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АНКОРБІЛД"
#33800578
Рішення скасоване 905 658,87
UAH з ПДВ
13 квітня 2018 15:06
ТОВ "АНКОРБІЛД"
#33800578
Відхилено 905 658,87
UAH з ПДВ
13 квітня 2018 16:34
ТОВ АЛЕКС ОСТ
#20068483
Переможець 1 028 894,94
UAH з ПДВ
13 квітня 2018 16:40

Документи

10 квітня 2018 14:44
Електронний підпис
10 квітня 2018 14:42
jpg2pdf (2).pdf

Документи

13 квітня 2018 16:33
Електронний підпис
13 квітня 2018 16:30
jpg2pdf (1).pdf

Документи

13 квітня 2018 16:39
Електронний підпис
13 квітня 2018 16:36
jpg2pdf.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 квітня 2018 16:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АЛЕКС ОСТ
#20068483
1 028 894,94
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 квітня 2018 16:39
Електронний підпис
13 квітня 2018 16:36
jpg2pdf.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2018 16:47
Протокол.pdf зміни до договору
04 вересня 2018 16:41
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2018 16:23
img20180821_15534320.pdf зміни до договору
21 серпня 2018 16:13
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2018 16:07
img20180821_15445381.pdf зміни до договору
21 серпня 2018 15:50
Електронний підпис укладений
25 квітня 2018 12:37
Електронний підпис укладений
25 квітня 2018 12:37
211.pdf укладений
25 квітня 2018 12:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 211
Договір:
Номер додаткової угоди: 211
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору.
Номер договору про закупівлю: 211
Договір:
Номер додаткової угоди: 211
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол про нікчемність додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 211
Договір:
Номер додаткової угоди: 211
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML