Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт харчоблоку дошкільного навчального закладу №74 на вул. Невська, 4-А у Шевченківському
районі м. Києва
Очікувана вартість
907 000,00 UAH
UA-2018-03-18-000027-c ● 37555a666fe147248a3a6498859cb9c4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37470086 |
Вебсайт: | http://www.shevruo.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а |
Контактна особа: |
Коваленко Леся Аркадіївна 380444890247 lkovalenko@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2018 16:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2018 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2018 09:00 |
Початок аукціону: | 05 квітня 2018 11:35 |
Очікувана вартість: | 907 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 535,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Поточний ремонт харчоблоку дошкільного навчального закладу №74 на вул. Невська, 4-А у Шевченківському
районі м. Києва
районі м. Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт харчоблоку дошкільного навчального закладу №74 на вул. Невська, 4-А у Шевченківському
районі м. Києва
районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 червня 2018
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2018 16:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 березня 2018 18:57 |
Тендерна докуметація.docx |
19 березня 2018 16:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
18 березня 2018 18:57 |
Тендерна докуметація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
обладнання харчоблоку
Дата подання: 21 березня 2018 08:48
Дата відповіді: 21 березня 2018 12:46
З тендерної документації незрозуміло, чи передбачено постачання нового обладнання, або демонтаж і монтаж їснуючого?
Відповідь: Доброго дня. Демонтаж старого обладнання і монтаж нового яке закуповує Виконавець.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-03-18-000027-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АНКОРБІЛД", Код ЄДРПОУ:33800578
Дата подання: 17 квітня 2018 12:03
Скарга на рішення замовника
ВИМОГА
про скасування рішення замовника про відхилення пропозиції ТОВ «Анкорбілд» з закупівлі робіт по «Поточний ремонт харчоблоку дошкільного навчального закладу №74 на вул. Невська, 4-А у Шевченківському районі м. Києва», код UA-2018-03-18-000027-c
05.04.2018 року відбувся аукціон з закупівлі робіт «Поточний ремонт харчоблоку дошкільного навчального закладу №74 на вул. Невська, 4-А у Шевченківському районі м. Києва», код UA-2018-03-18-000027-c. З запропонованих учасниками пропозицій, ТОВ “Анкорбілд” надало найбільш економічно вигідну пропозицію з сумою 604 092,22 грн.
В подальшому 13.04.2018 року члени тендерного комітету прийняли рішення на підставі абзацу 1 п.п. 1 та п. 4 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі” про відхилення пропозиції ТОВ “Анкорбілд”.
Вважаю таке рішення незаконним та таким, що суперечить вимогам та приписам ст. 19 Конституції України, ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки прийняте рішення не ґрунтується на вимогах закону, є надуманим та передчасним.
Щодо відхилення пропозиції ТОВ “Анкорбілд” вважаю, прийняття такого рішення незаконним, оскільки:
Аналогічні договори надані не в повному обсязі(відсутні додатки до договорів, що є невідємною частиною договорів, а також додаткові угоди так як акти виконаних робіт на меншу суму ніж сума договорів) Відповідно до вимог додатку № 1 п. 3.2 Кваліфікаційних критеріїв чітко визначено, що учасником надаються: договори, акти наданих послуг з підписами обох сторін — тобто надається виключно договір, про додатки до нього, якщо вони й були, не зазначено жодного слова; щодо актів наданих послуг - не вказано, що вони надаються всі, які були укладені саме на виконання цього договору. Щодо вартості виконання робіт, згідно актів, то в процесі виконання договору вартість робіт може зменшитись, що тягне за собою складання актів на меншу суму, отже це є свідченням прозрості учасника, а не відсутності будь-якого документу, який можливо отримати в разі потреби за додатковим запитом замовника. Не завжди сума актів виконаних робіт відповідає сумі договору, оскільки виконання робіт неможливо передбачити наперед.
Кошторисна документація учасника не відповідає орієнтовному обсягу робіт Замовника. Твердження не підтверджене доказом, оскільки відсутнє посилання на конкретний факт, пукт, статтю документації. Якщо є певні математичні неточності в документації учасника, то їх можливо усунути без шкоди та зміни тендерної пропозиції. В будь-якому випадку, якщо і є несуттєві розбіжності, учасник надаючи тендерну пропозицію, погодився з необхідними технічними, кількісними та якісними характеристиками на виконання вимог замовника та договору з закупівлі робіт по «Поточний ремонт харчоблоку дошкільного навчального закладу №74 на вул. Невська, 4-А у Шевченківському районі м. Києва», код UA-2018-03-18-000027-c
Таким чином, підстави для відхилення пропозиції ТОВ “Анкорбілд” є надуманими, та такими, що не ґрунтуються на вимогах Закону, а рішення тендерного комітету про відхилення пропозиції ТОВ «Анкорбілд» таким, що підлягає скасуванню.
Незрозумілим залишається та обставина, що замовник перейшов до оцінки наступного учасника за умови коли найбільш економічно вигідна пропозиція відхилена не була, оскільки відповідно до оприлюдненого протоколу № 2 від 13.04.2018 не вбачається, що пропозицію учасника ТОВ «Анкорбілд» в аукціоні з закупівлі робіт «Поточний ремонт харчоблоку дошкільного навчального закладу №74 на вул. Невська, 4-А у Шевченківському районі м. Києва», код UA-2018-03-18-000027-c було відхилено. Вказане свідчить про можливу корупційну складову в діях посадових осіб тендерного комітету, спрямовану на умисне, протиправне завищення вартості виконаних робіт та подальше розкрадання коштів платників податків.
За наслідками викладеного вимагаю скасувати рішення про, ніби то, відхилення пропозиції ТОВ «Анкорбілд» та прийняте нове, яким визнати ТОВ «Анкорбілд» переможцем торгів.
Розгорнути
Згорнути
про скасування рішення замовника про відхилення пропозиції ТОВ «Анкорбілд» з закупівлі робіт по «Поточний ремонт харчоблоку дошкільного навчального закладу №74 на вул. Невська, 4-А у Шевченківському районі м. Києва», код UA-2018-03-18-000027-c
05.04.2018 року відбувся аукціон з закупівлі робіт «Поточний ремонт харчоблоку дошкільного навчального закладу №74 на вул. Невська, 4-А у Шевченківському районі м. Києва», код UA-2018-03-18-000027-c. З запропонованих учасниками пропозицій, ТОВ “Анкорбілд” надало найбільш економічно вигідну пропозицію з сумою 604 092,22 грн.
В подальшому 13.04.2018 року члени тендерного комітету прийняли рішення на підставі абзацу 1 п.п. 1 та п. 4 ст. 30 Закону України “Про публічні закупівлі” про відхилення пропозиції ТОВ “Анкорбілд”.
Вважаю таке рішення незаконним та таким, що суперечить вимогам та приписам ст. 19 Конституції України, ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки прийняте рішення не ґрунтується на вимогах закону, є надуманим та передчасним.
Щодо відхилення пропозиції ТОВ “Анкорбілд” вважаю, прийняття такого рішення незаконним, оскільки:
Аналогічні договори надані не в повному обсязі(відсутні додатки до договорів, що є невідємною частиною договорів, а також додаткові угоди так як акти виконаних робіт на меншу суму ніж сума договорів) Відповідно до вимог додатку № 1 п. 3.2 Кваліфікаційних критеріїв чітко визначено, що учасником надаються: договори, акти наданих послуг з підписами обох сторін — тобто надається виключно договір, про додатки до нього, якщо вони й були, не зазначено жодного слова; щодо актів наданих послуг - не вказано, що вони надаються всі, які були укладені саме на виконання цього договору. Щодо вартості виконання робіт, згідно актів, то в процесі виконання договору вартість робіт може зменшитись, що тягне за собою складання актів на меншу суму, отже це є свідченням прозрості учасника, а не відсутності будь-якого документу, який можливо отримати в разі потреби за додатковим запитом замовника. Не завжди сума актів виконаних робіт відповідає сумі договору, оскільки виконання робіт неможливо передбачити наперед.
Кошторисна документація учасника не відповідає орієнтовному обсягу робіт Замовника. Твердження не підтверджене доказом, оскільки відсутнє посилання на конкретний факт, пукт, статтю документації. Якщо є певні математичні неточності в документації учасника, то їх можливо усунути без шкоди та зміни тендерної пропозиції. В будь-якому випадку, якщо і є несуттєві розбіжності, учасник надаючи тендерну пропозицію, погодився з необхідними технічними, кількісними та якісними характеристиками на виконання вимог замовника та договору з закупівлі робіт по «Поточний ремонт харчоблоку дошкільного навчального закладу №74 на вул. Невська, 4-А у Шевченківському районі м. Києва», код UA-2018-03-18-000027-c
Таким чином, підстави для відхилення пропозиції ТОВ “Анкорбілд” є надуманими, та такими, що не ґрунтуються на вимогах Закону, а рішення тендерного комітету про відхилення пропозиції ТОВ «Анкорбілд» таким, що підлягає скасуванню.
Незрозумілим залишається та обставина, що замовник перейшов до оцінки наступного учасника за умови коли найбільш економічно вигідна пропозиція відхилена не була, оскільки відповідно до оприлюдненого протоколу № 2 від 13.04.2018 не вбачається, що пропозицію учасника ТОВ «Анкорбілд» в аукціоні з закупівлі робіт «Поточний ремонт харчоблоку дошкільного навчального закладу №74 на вул. Невська, 4-А у Шевченківському районі м. Києва», код UA-2018-03-18-000027-c було відхилено. Вказане свідчить про можливу корупційну складову в діях посадових осіб тендерного комітету, спрямовану на умисне, протиправне завищення вартості виконаних робіт та подальше розкрадання коштів платників податків.
За наслідками викладеного вимагаю скасувати рішення про, ніби то, відхилення пропозиції ТОВ «Анкорбілд» та прийняте нове, яким визнати ТОВ «Анкорбілд» переможцем торгів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 квітня 2018 15:42
Технічно було зроблено помилку щодо прикріплення протоколу розгляду тендерних пропозицій. Будуть оприлюднені правильні протоколи.
Скарга щодо рішення Замовника
Номер вимоги: UA-2018-03-18-000027-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АНКОРБІЛД", Код ЄДРПОУ:33800578
Дата подання: 19 квітня 2018 09:19
Скарга на бездіяльність замовника
Ви так і не надали протокол про відхилення учасника ТОВ "Анкорбілд", що доводить факт того, що вказаного протоколу не було і на даний немає, а тому ви незаконно перейшли до кваліфікації учасника з вищою ціновою пропозицією. Вказане підтверджує факт можливої корупційної складової у цій закупівлі. З урахуванням викладеного вимагаємо скасувати відкриті торги або, як того вимагає закон, визнати ТОВ "Анкорбілд" переможцем торгів.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 квітня 2018 14:37
В електронній системі немає можливості підкріпляти інші протоколи коли протокол відхилення учасника вже був оприлюднений. тому на даний час Замовник оприлюднив протокол який прикріплений до скарги учасника.
ЩОДО СКАРГИ НА БЕЗДІЯЛЬНІСТЬ ЗАМОВНИКА
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АНКОРБІЛД" #33800578 |
Відхилено |
604 092,22
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2018 16:08
|
ТОВ АЛЕКС ОСТ #20068483 |
Рішення скасоване |
734 281,33
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2018 16:43
|
ТОВ АЛЕКС ОСТ #20068483 |
Переможець |
734 281,33
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2018 17:12
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 серпня 2018 18:38
|
Дод угода.pdf | зміни до договору |
22 серпня 2018 18:31
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2018 18:26
|
jpg2pdf (2).pdf | укладений |
07 травня 2018 18:19
|
jpg2pdf (1).pdf | укладений |
07 травня 2018 18:12
|
jpg2pdf.pdf | укладений |
07 травня 2018 18:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 серпня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 22 серпня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 240 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 240 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |