Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Влаштування тіньових навісів дошкільного навчального закладу №74 на вул. Невська, 4-А у Шевченківському
районі м. Києва
Очікувана вартість
1 106 000,00 UAH
UA-2018-03-18-000019-c ● fa5a2f486ef74775ad02f81020aa6ec3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37470086 |
Вебсайт: | http://www.shevruo.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а |
Контактна особа: |
Коваленко Леся Аркадіївна 380444890247 lkovalenko@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 березня 2018 15:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2018 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2018 09:00 |
Початок аукціону: | 05 квітня 2018 13:56 |
Очікувана вартість: | 1 106 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 530,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Влаштування тіньових навісів дошкільного навчального закладу №74 на вул. Невська, 4-А у Шевченківському
районі м. Києва
районі м. Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Влаштування тіньових навісів дошкільного навчального закладу №74 на вул. Невська, 4-А у Шевченківському
районі м. Києва
районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 червня 2018
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2018 17:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2018 17:11 |
Тендерна докуметація.docx |
20 березня 2018 17:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
20 березня 2018 17:11 |
Тендерна докуметація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаційна вимога щодо чинності довідки з банку
Дата подання: 20 березня 2018 10:38
Дата відповіді: 20 березня 2018 11:05
Тендерна документація містить вимогу надати:"оригінал або нотаріально завірена копія довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами надана станом на 24.03.2018 року або більш пізню дату". Даний тендер оголошено 18.03.2018, тому, починаючи з 19.03.2018, учасники можуть подавати свої пропозиції, але через вказану вимогу змушені чекати до 24.03.2018. Просимо вилучити дискримінаційну вимогу з Тендерної документації і надати можливість подавати учасникам свої пропозиції не втрачаючи часу. Також повідомляємо, що 24.03.2018 - це субота - вихідний день
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Що взяти довідку потрібен час. Внесемо сьогодні зміни. Але це не суттєво, так як для підготовки документів потрібен теж час.
щодо аналогічних договорів
Дата подання: 20 березня 2018 10:52
Дата відповіді: 20 березня 2018 11:07
будь ласка, надайте роз'яснення, які предмети закупівлі мають бути зазначені у договорах учасника, щоб вважатися підтвердженням аналогічного договору у розумінні цієї процедури
Відповідь: Потрібно щоб було видно в аналогічних договорах що такі роботи вони вже проводили. Предмет договору може бути різними так як кожен Замовник сам визначає його назву.
щодо договорів
Дата подання: 20 березня 2018 11:28
Дата відповіді: 20 березня 2018 11:48
"такі роботи" це будь які будівельні роботи з капремонту і реконструкції приміщень, будівель,, гаражів чи будь яких інших об'єктів, чи має бути саме влаштування навісів?
Відповідь: Саме влаштування навісів.
дискримінаційна вимога щодо робіт саме з влаштування навісів
Дата подання: 20 березня 2018 12:05
Дата відповіді: 20 березня 2018 12:58
вважаємо, що вказаний критерій є дискримінаційним, учасники, які мають досвід у будівництві об'єктів за класом наслідків СС2, здійснюють капремонт і реконструкцію шкіл, лікарень з виконанням покрівельних робіт на висоті та ін.об'єктів, спроможні виконані роботи по влаштуванню навісів. Просимо надати роз'яснення і вилучити дискримінаційний критерій.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до чого цей критерій є дискримінацією для учасників.
щодо довідки про працівників
Дата подання: 20 березня 2018 12:08
Дата відповіді: 20 березня 2018 12:57
надайте роз'яснення, який саме досвід роботи на посаді потрібно вказати: саме на даному підприємстві учасника, де зараз працює зазначений працівник чи його загальний досвід роботи на аналогічній посаді, який він набув до приходу на підприємство учасника?
Відповідь: Надати який досвід є саме по посаді взагалі.
наявність договорів, що виконуються
Дата подання: 20 березня 2018 12:32
Дата відповіді: 20 березня 2018 12:54
чи можна надавати договори, що ще виконуються і акт в наявності поки один, що свідчить про часткове виконання?
Відповідь: Ні акти це частина договору.
щодо авансу
Дата подання: 20 березня 2018 12:35
Дата відповіді: 20 березня 2018 12:53
повідомте , чи можна буде при укладенні договору передбачити авансування??? (на даний момент проект договору не містить можливості перерахування авансу)
Відповідь: Якщо в договорі не прописано значить не має.
помилка в додатку 5 ТД
Дата подання: 20 березня 2018 14:09
Дата відповіді: 20 березня 2018 15:46
"9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" МАЄ БУТИ НАЯВНА ІНФОРМАЦІЯ В РЕЄСТРІ, А НЕ ВІДСУТНЯ. Відсутність - є підставою для відхилення. Виправіть помилку.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни внесені.
щодо коду предмету закупівлі
Дата подання: 20 березня 2018 14:22
Дата відповіді: 20 березня 2018 15:31
вказана процедура проводиться відповідно до річного плану, оприлюдненого замовником, за кодом 45212000-6: Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів". Відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 19.12.2016 № 2092 “Про внесення змін до Порядку визначення предмета закупівлі” предмет закупівлі товарів і послуг визначається за показником ЧЕТВЕРТОГО знаку Єдиного закупівельного словника (CPV). Внесіть зміни і визначте код відповідно до Вашого предмету закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня будуть внесені зміни.
щодо "саме влаштування навісів"
Дата подання: 20 березня 2018 14:27
Дата відповіді: 20 березня 2018 15:11
вважаємо, що зазначення надання аналогічних договорів "саме з влаштування навісів" значно звужує коло учасників. Надайте роз'яснення, які конкретно будівельні роботи будуть вважатися Вами аналогічними
Відповідь: Аналогічні договори де буде зазначено виконання аналогічних робіт.
щодо аналогічних договорів
Дата подання: 20 березня 2018 15:39
Дата відповіді: 20 березня 2018 17:16
конкретизуйте щодо предмету аналогічних договірів, Ви не відповіли на запитання по суті
Відповідь: Аналогічні договори де буде зазначено виконання аналогічних робіт. Це є конкретна відповідь - В аналогічних договорах повинна бути інформація щодо робіт які нам потрібно виконати по закупівлі.
помилка в оголошенні про проведення відкритих торгів
Дата подання: 20 березня 2018 15:49
Дата відповіді: 20 березня 2018 17:07
у Вашому оголошенні зазначено : 16. Дата і час розкриття тендерних пропозицій 04 квітня 2018 року, після завершення електронного аукціону.
а у п.17 Дата та час проведення електронного аукціону зазначено 05 квітня 2018 року о 13:56. Яким чином дата розкриття раніше дати аукціону?
Відповідь: В тендерній документації в Розділі IV прописано "Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04.04.2018 до 09 год. 00 хв. Дата та час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично та зазначаються в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів. Читайте уважно оголошення та тендерну документацію
додаток 5 залишився без змін, хоча Ви пишете :"зміни внесені"
Дата подання: 20 березня 2018 16:37
Дата відповіді: 20 березня 2018 17:09
9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Кінцевим бенефіціарним власником (контролером) (найменування учасника) є:____"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 9. -
у відповідь на : "Читайте уважно оголошення..."
Дата подання: 20 березня 2018 17:36
Дата відповіді: 20 березня 2018 18:12
пункт 16 ВАШОГО ОГОЛОШЕННЯ "Дата і час розкриття тендерних пропозицій 04 квітня 2018 09:00, після завершення електронного аукціону". Зрозуміло, що це помилка при поданні оголошення
Відповідь: Замовник не може ставить дату та час аукціона. Це робить система автаматично.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АЛЕКС ОСТ #20068483 |
Переможець |
867 296,20
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2018 15:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 липня 2018 18:52
|
додаток.pdf | зміни до договору |
17 липня 2018 18:51
|
Дод угода.pdf | зміни до договору |
17 липня 2018 18:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 травня 2018 17:09
|
jpg2pdf (2).pdf | зміни до договору |
22 травня 2018 17:07
|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2018 16:48
|
jpg2pdf.pdf | укладений |
24 квітня 2018 16:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 квітня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 22 травня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дозавантаження Додатків до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 207 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 207 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 17 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 207 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 207 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |