Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Влаштування тіньових навісів дошкільного навчального закладу №74 на вул. Невська, 4-А у Шевченківському районі м. Києва
Очікувана вартість
1 106 000,00 UAH
UA-2018-03-18-000019-c fa5a2f486ef74775ad02f81020aa6ec3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Леся Аркадіївна

380444890247 lkovalenko@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470086
Вебсайт: http://www.shevruo.kiev.ua/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а
Контактна особа: Коваленко Леся Аркадіївна
380444890247
lkovalenko@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2018 15:37
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2018 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 квітня 2018 09:00
Початок аукціону: 05 квітня 2018 13:56
Очікувана вартість: 1 106 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 530,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Влаштування тіньових навісів дошкільного навчального закладу №74 на вул. Невська, 4-А у Шевченківському
районі м. Києва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Влаштування тіньових навісів дошкільного навчального закладу №74 на вул. Невська, 4-А у Шевченківському
районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 червня 2018
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 березня 2018 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2018 17:11
Тендерна докуметація.docx
20 березня 2018 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 березня 2018 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2018 17:11
Тендерна докуметація.docx
20 березня 2018 15:47
Тендерна докуметація.docx
18 березня 2018 16:36
Тендерна докуметація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дискримінаційна вимога щодо чинності довідки з банку
Дата подання: 20 березня 2018 10:38
Дата відповіді: 20 березня 2018 11:05
Тендерна документація містить вимогу надати:"оригінал або нотаріально завірена копія довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) простроченої заборгованості за кредитами надана станом на 24.03.2018 року або більш пізню дату". Даний тендер оголошено 18.03.2018, тому, починаючи з 19.03.2018, учасники можуть подавати свої пропозиції, але через вказану вимогу змушені чекати до 24.03.2018. Просимо вилучити дискримінаційну вимогу з Тендерної документації і надати можливість подавати учасникам свої пропозиції не втрачаючи часу. Також повідомляємо, що 24.03.2018 - це субота - вихідний день
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Що взяти довідку потрібен час. Внесемо сьогодні зміни. Але це не суттєво, так як для підготовки документів потрібен теж час.
щодо аналогічних договорів
Дата подання: 20 березня 2018 10:52
Дата відповіді: 20 березня 2018 11:07
будь ласка, надайте роз'яснення, які предмети закупівлі мають бути зазначені у договорах учасника, щоб вважатися підтвердженням аналогічного договору у розумінні цієї процедури
Відповідь: Потрібно щоб було видно в аналогічних договорах що такі роботи вони вже проводили. Предмет договору може бути різними так як кожен Замовник сам визначає його назву.
щодо договорів
Дата подання: 20 березня 2018 11:28
Дата відповіді: 20 березня 2018 11:48
"такі роботи" це будь які будівельні роботи з капремонту і реконструкції приміщень, будівель,, гаражів чи будь яких інших об'єктів, чи має бути саме влаштування навісів?
Відповідь: Саме влаштування навісів.
дискримінаційна вимога щодо робіт саме з влаштування навісів
Дата подання: 20 березня 2018 12:05
Дата відповіді: 20 березня 2018 12:58
вважаємо, що вказаний критерій є дискримінаційним, учасники, які мають досвід у будівництві об'єктів за класом наслідків СС2, здійснюють капремонт і реконструкцію шкіл, лікарень з виконанням покрівельних робіт на висоті та ін.об'єктів, спроможні виконані роботи по влаштуванню навісів. Просимо надати роз'яснення і вилучити дискримінаційний критерій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до чого цей критерій є дискримінацією для учасників.
щодо довідки про працівників
Дата подання: 20 березня 2018 12:08
Дата відповіді: 20 березня 2018 12:57
надайте роз'яснення, який саме досвід роботи на посаді потрібно вказати: саме на даному підприємстві учасника, де зараз працює зазначений працівник чи його загальний досвід роботи на аналогічній посаді, який він набув до приходу на підприємство учасника?
Відповідь: Надати який досвід є саме по посаді взагалі.
наявність договорів, що виконуються
Дата подання: 20 березня 2018 12:32
Дата відповіді: 20 березня 2018 12:54
чи можна надавати договори, що ще виконуються і акт в наявності поки один, що свідчить про часткове виконання?
Відповідь: Ні акти це частина договору.
щодо авансу
Дата подання: 20 березня 2018 12:35
Дата відповіді: 20 березня 2018 12:53
повідомте , чи можна буде при укладенні договору передбачити авансування??? (на даний момент проект договору не містить можливості перерахування авансу)
Відповідь: Якщо в договорі не прописано значить не має.
помилка в додатку 5 ТД
Дата подання: 20 березня 2018 14:09
Дата відповіді: 20 березня 2018 15:46
"9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" МАЄ БУТИ НАЯВНА ІНФОРМАЦІЯ В РЕЄСТРІ, А НЕ ВІДСУТНЯ. Відсутність - є підставою для відхилення. Виправіть помилку.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни внесені.
щодо коду предмету закупівлі
Дата подання: 20 березня 2018 14:22
Дата відповіді: 20 березня 2018 15:31
вказана процедура проводиться відповідно до річного плану, оприлюдненого замовником, за кодом 45212000-6: Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів". Відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 19.12.2016 № 2092 “Про внесення змін до Порядку визначення предмета закупівлі” предмет закупівлі товарів і послуг визначається за показником ЧЕТВЕРТОГО знаку Єдиного закупівельного словника (CPV). Внесіть зміни і визначте код відповідно до Вашого предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня будуть внесені зміни.
щодо "саме влаштування навісів"
Дата подання: 20 березня 2018 14:27
Дата відповіді: 20 березня 2018 15:11
вважаємо, що зазначення надання аналогічних договорів "саме з влаштування навісів" значно звужує коло учасників. Надайте роз'яснення, які конкретно будівельні роботи будуть вважатися Вами аналогічними
Відповідь: Аналогічні договори де буде зазначено виконання аналогічних робіт.
щодо аналогічних договорів
Дата подання: 20 березня 2018 15:39
Дата відповіді: 20 березня 2018 17:16
конкретизуйте щодо предмету аналогічних договірів, Ви не відповіли на запитання по суті
Відповідь: Аналогічні договори де буде зазначено виконання аналогічних робіт. Це є конкретна відповідь - В аналогічних договорах повинна бути інформація щодо робіт які нам потрібно виконати по закупівлі.
помилка в оголошенні про проведення відкритих торгів
Дата подання: 20 березня 2018 15:49
Дата відповіді: 20 березня 2018 17:07
у Вашому оголошенні зазначено : 16. Дата і час розкриття тендерних пропозицій 04 квітня 2018 року, після завершення електронного аукціону. а у п.17 Дата та час проведення електронного аукціону зазначено 05 квітня 2018 року о 13:56. Яким чином дата розкриття раніше дати аукціону?
Відповідь: В тендерній документації в Розділі IV прописано "Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04.04.2018 до 09 год. 00 хв. Дата та час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично та зазначаються в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів. Читайте уважно оголошення та тендерну документацію
додаток 5 залишився без змін, хоча Ви пишете :"зміни внесені"
Дата подання: 20 березня 2018 16:37
Дата відповіді: 20 березня 2018 17:09
9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Кінцевим бенефіціарним власником (контролером) (найменування учасника) є:____"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 9. -
у відповідь на : "Читайте уважно оголошення..."
Дата подання: 20 березня 2018 17:36
Дата відповіді: 20 березня 2018 18:12
пункт 16 ВАШОГО ОГОЛОШЕННЯ "Дата і час розкриття тендерних пропозицій 04 квітня 2018 09:00, після завершення електронного аукціону". Зрозуміло, що це помилка при поданні оголошення
Відповідь: Замовник не може ставить дату та час аукціона. Це робить система автаматично.
Розгорнути всі запитання: 14 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 квітня 2018 14:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АЛЕКС ОСТ 867 296,20
UAH з ПДВ
867 296,20
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМБУДПОСТАЧ ПЛЮС" 1 099 944,00
UAH з ПДВ
1 099 944,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

Публічні документи

03 квітня 2018 10:09
освіта.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АЛЕКС ОСТ

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РЕМБУДПОСТАЧ ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АЛЕКС ОСТ
#20068483
Переможець 867 296,20
UAH з ПДВ
10 квітня 2018 15:25

Документи

10 квітня 2018 15:10
Електронний підпис
10 квітня 2018 15:07
jpg2pdf.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2018 15:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АЛЕКС ОСТ
#20068483
867 296,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 квітня 2018 15:10
Електронний підпис
10 квітня 2018 15:07
jpg2pdf.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
17 липня 2018 18:52
додаток.pdf зміни до договору
17 липня 2018 18:51
Дод угода.pdf зміни до договору
17 липня 2018 18:51
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2018 17:09
jpg2pdf (2).pdf зміни до договору
22 травня 2018 17:07
Електронний підпис укладений
24 квітня 2018 16:48
jpg2pdf.pdf укладений
24 квітня 2018 16:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дозавантаження Додатків до Договору
Номер договору про закупівлю: 207
Договір:
Номер додаткової угоди: 207
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 207
Договір:
Номер додаткової угоди: 207
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML