Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Зупиночний павільйон з встановленням, до складу якого входить окремо розташована дошка для об’яв
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2018-03-17-000054-c ● 292dfd8e5eb24e6c8ff8cb12c8162eb1
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ з питань благоустрою та житлової політики виконавчого комітету Центрально-Міської районної у місті ради |
Код ЄДРПОУ: | 41830167 |
Місцезнаходження: | 50000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул.Свято-Миколаївська, буд. 27 |
Контактна особа: |
Руслан Голубенко +380677366582 cmvb@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 березня 2018 15:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2018 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2018 15:00 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2018 15:14 |
Очікувана вартість: | 130 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 650,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Зупиночний павільйон з встановленням, до складу якого входить окремо розташована дошка для об’яв
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50000, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, зупинка громадського транспорту «КЗ «Палац культури «Карачуни», Центрально-Міський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2018
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2018 10:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2018 10:11 |
Перелік змін, що вносяться до тендерної документації.doc | |
20 березня 2018 10:11 |
1. ТД товар 2018 ЗІ ЗМІНАМИ.doc | |
20 березня 2018 10:11 |
3. Додаток 2 Специфікація ЗІ ЗМІНАМИ.doc | |
17 березня 2018 15:43 |
2. Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx | |
17 березня 2018 15:43 |
4. Додаток 3 Кваліфікаційні критерії.docx | |
17 березня 2018 15:43 |
5. Додаток 4 Відповідність вимогам ст. 17 Закону.docx | |
17 березня 2018 15:43 |
6. Додаток 5 Лист-згода на обробку персональних даних.doc | |
17 березня 2018 15:43 |
7. Додаток 6 Проект договору.docx | |
17 березня 2018 15:43 |
8. Додаток 7 Документи, які повинен надати переможець 2018.docx |
20 березня 2018 10:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
20 березня 2018 10:11 |
Перелік змін, що вносяться до тендерної документації.doc
|
|||
20 березня 2018 10:11 |
1. ТД товар 2018 ЗІ ЗМІНАМИ.doc
|
|||
20 березня 2018 10:11 |
3. Додаток 2 Специфікація ЗІ ЗМІНАМИ.doc
|
|||
17 березня 2018 15:43 |
2. Додаток 1 Тендерна пропозиція.docx
|
|||
17 березня 2018 15:43 |
4. Додаток 3 Кваліфікаційні критерії.docx
|
|||
17 березня 2018 15:43 |
5. Додаток 4 Відповідність вимогам ст. 17 Закону.docx
|
|||
17 березня 2018 15:43 |
6. Додаток 5 Лист-згода на обробку персональних даних.doc
|
|||
17 березня 2018 15:43 |
7. Додаток 6 Проект договору.docx
|
|||
17 березня 2018 15:43 |
8. Додаток 7 Документи, які повинен надати переможець 2018.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Доброго дня ! а проект є?
Дата подання: 21 березня 2018 14:52
Дата відповіді: 23 березня 2018 16:53
Доброго дня ! а проект є?
Відповідь: Згідно зі ст. 21 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» альтанки, павільйони, навіси, інформаційні стенди, дошки є малими архітектурними формами та відносяться до елементів благоустрою, на які, на теперішній час, відповідно до вимог діючого законодавства України та нормативно-правових актів Криворізької міської ради, не вимагається розроблення проектної документації.
У разі виникнення додаткових питань також можна звертатись за вказаними у інформації про замовника контактами.
У разі виникнення додаткових питань також можна звертатись за вказаними у інформації про замовника контактами.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-03-17-000054-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРОТК", Код ЄДРПОУ:39289870
Дата подання: 04 квітня 2018 16:46
звеніть увагу немає ЕЦП, а данна закупівля з вимогой підпису ЕЦП ! і учасник не платник ПДВ!
звеніть увагу немає ЕЦП, а данна закупівля з вимогою підпису ЕЦП !
учасник не платник ПДВ, тобто його сума 98830 грн. плюс пдв 20% дорівнює 118566 грн. з ПДВ.
пропозиція цього учасника не є най низкою!!!
Дякую.
учасник не платник ПДВ, тобто його сума 98830 грн. плюс пдв 20% дорівнює 118566 грн. з ПДВ.
пропозиція цього учасника не є най низкою!!!
Дякую.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 квітня 2018 16:46
Відповідно до п.2 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» після внесення усієї обов’язкової інформації, передбаченою формою оголошення про проведення відкритих торгів, на неї накладається електронний цифровий підпис та електронною системою закупівель автоматично створюється відповідний документ.
Електронний цифровий підпис, після внесення змін до тендерної документації, було повторно накладено 2018-03-20 об 11:53, що можна перевірити натиснувши відповідну кнопку.
Підписання тендерних пропозицій учасниками у тендерній документації замовника не вимагалось.
Згідно з пп. 9 п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» опис методики оцінки за критерієм «ціна» з інформацією про врахування податку на додану вартість (ПДВ) зазначено у розділі тендерної документації «Оцінка тендерних пропозицій», а саме: «Критерієм оцінки тендерних пропозицій учасників є ціна, яка включає податок на додану вартість (ПДВ)*. Питома вага критерію 100 відсотків.
* - Для платників податку на додану вартість».
Електронний цифровий підпис, після внесення змін до тендерної документації, було повторно накладено 2018-03-20 об 11:53, що можна перевірити натиснувши відповідну кнопку.
Підписання тендерних пропозицій учасниками у тендерній документації замовника не вимагалось.
Згідно з пп. 9 п.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» опис методики оцінки за критерієм «ціна» з інформацією про врахування податку на додану вартість (ПДВ) зазначено у розділі тендерної документації «Оцінка тендерних пропозицій», а саме: «Критерієм оцінки тендерних пропозицій учасників є ціна, яка включає податок на додану вартість (ПДВ)*. Питома вага критерію 100 відсотків.
* - Для платників податку на додану вартість».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2018 15:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Брижахін Євген Віталійович |
99 480,00
UAH з ПДВ
|
98 830,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРОТК" |
114 000,00
UAH з ПДВ
|
99 380,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "МАКСИМЕНКО ДЕНИС ОЛЕКСІЙОВИЧ " |
129 000,00
UAH з ПДВ
|
113 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Ворошилова Анна Георгіївна |
130 000,00
UAH з ПДВ
|
130 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Брижахін Євген Віталійович #3459808757 |
Відхилено |
98 830,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2018 16:55
|
ТОВ "УКРОТК" #39289870 |
Відхилено |
99 380,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2018 16:57
|
ФОП "МАКСИМЕНКО ДЕНИС ОЛЕКСІЙОВИЧ " #3056206532 |
Відхилено |
113 500,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2018 13:48
|
Ворошилова Анна Георгіївна #3287913163 |
Відхилено |
130 000,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2018 13:58
|
Інформація про відміну
Дата відміни
16 квітня 2018 13:58
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі