Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 33690000-3 «Лікарські засоби різні»
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2018-03-17-000012-a ● 121b2b50d80d4b69bf384c8326032b89
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКА МІСЬКА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2 |
Код ЄДРПОУ: | 05415941 |
Місцезнаходження: | 02125, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Дніпровський район, ПРОСПЕКТ АЛІШЕРА НАВОЇ, будинок 3 |
Контактна особа: |
Валентина Леонідівна kmdkl2@health.kiev.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 березня 2018 12:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2018 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2018 11:00 |
Очікувана вартість: | 700 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
17 березня 2018 12:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 березня 2018 12:35 |
ТД_Лаборат2018.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-03-17-000012-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФО-П Лупич Ілля Михайлович, Код ЄДРПОУ:1555001091
Дата подання: 12 квітня 2018 11:04
вимога на перегляд рішення тенднрного комітету
Аналізуючи протокол Замовника, можемо зробити висновок, що Замовник протягом неделі шукав не співпраці з Учасником, а надумані приводи до його усунення задля іншого постійного Учасника торгів.
У відповідь на необгрунтовані зауваження Замовника зауважуємо, що по перше,ФОП Лупич І.М. подав пропозицію, яка повністю співпадає з технічною специфікацією Замовника по всім його якісним і кількісним показникам згідно Додатку 3 ТД(технічної документації) .Тобто, в пропозиції ФОП Лупич І.М. .не надавалися еквівалентні реактиви. Зрозуміло, що інструкції до їх застосування були вже відомі Замовнику згідно його специфікації. До того ж, на упаковках і в середені упаковок( для сироваток) вони надані Тому актуально було б надання інструкцій до застосування для еквівалентного товару, який ФОП Лупич І.М. не пропонував.
Підтвердження відповідності товару вимогам ТД головним чином підтверджується Деклараціями про відповідність технічному регламенту. По перше, ФОП Лупич І.М. надав ці декларації, по друге, Замовник чомусь не «побачив» в наданих на площадку документах додатки на продукцію HiMedia Lab.Pvt5.Ltd. та Sifin Diag.GmbH.(перелік надається в листі ДП «УМЦС») При чому і без додатків зрозуміло,що надані ФОП Лупич І.М. товари згідно комерційній пропозиції в назві, в предметі закупівлі,__виробнику__, в кількості співпадає з тендерною специфікацією Замовника.
Що стосується листа ДП»УМЦС», то він був наданий на фірмовому бланку, зареєстрований, тому не може бути сумніву в його оригінальності. Тільки несуттєва помилка при скануванні листа 9 ( двічі сканувався лист 8) не може бути приводом для дискваліфікації Учасника.
До того ж,в розділі III ТД Замовник в п.(Ж): вимагає «письмової згоди учасника з проектом договору, наведеним у Додатку 5 до тендерної документації (подається Учасником у складі тендерної пропозиції на фірмовому бланку за власноручним підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також з відбитком печатки(за наявності));» .Але ця вимога не відповідає закону від 19 липня 2017 р. № 1982 VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами-підприємцями»
Таким чином, для бізнесу скасовується обов'язкове використання печаток на документах. За законом Крім того, вводиться адміністративна відповідальність за вимагання проставлення печатки на документі.
Така дія передбачає штраф від 50 до 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (850-1700 гривень).
Таким чином, вимагаємо об’єктиного перегляду Замовником рішення стосовно ФОП Лупич І.М., який має більш вигідну комерційну пропозицію і участь якого в порівнянні с початковою комерційною пропозицією іншого Учасника дозволила Замовнику економити більш ніж 20% від бюджету тендеру.
Розгорнути
Згорнути
У відповідь на необгрунтовані зауваження Замовника зауважуємо, що по перше,ФОП Лупич І.М. подав пропозицію, яка повністю співпадає з технічною специфікацією Замовника по всім його якісним і кількісним показникам згідно Додатку 3 ТД(технічної документації) .Тобто, в пропозиції ФОП Лупич І.М. .не надавалися еквівалентні реактиви. Зрозуміло, що інструкції до їх застосування були вже відомі Замовнику згідно його специфікації. До того ж, на упаковках і в середені упаковок( для сироваток) вони надані Тому актуально було б надання інструкцій до застосування для еквівалентного товару, який ФОП Лупич І.М. не пропонував.
Підтвердження відповідності товару вимогам ТД головним чином підтверджується Деклараціями про відповідність технічному регламенту. По перше, ФОП Лупич І.М. надав ці декларації, по друге, Замовник чомусь не «побачив» в наданих на площадку документах додатки на продукцію HiMedia Lab.Pvt5.Ltd. та Sifin Diag.GmbH.(перелік надається в листі ДП «УМЦС») При чому і без додатків зрозуміло,що надані ФОП Лупич І.М. товари згідно комерційній пропозиції в назві, в предметі закупівлі,__виробнику__, в кількості співпадає з тендерною специфікацією Замовника.
Що стосується листа ДП»УМЦС», то він був наданий на фірмовому бланку, зареєстрований, тому не може бути сумніву в його оригінальності. Тільки несуттєва помилка при скануванні листа 9 ( двічі сканувався лист 8) не може бути приводом для дискваліфікації Учасника.
До того ж,в розділі III ТД Замовник в п.(Ж): вимагає «письмової згоди учасника з проектом договору, наведеним у Додатку 5 до тендерної документації (подається Учасником у складі тендерної пропозиції на фірмовому бланку за власноручним підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також з відбитком печатки(за наявності));» .Але ця вимога не відповідає закону від 19 липня 2017 р. № 1982 VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання печаток юридичними особами та фізичними особами-підприємцями»
Таким чином, для бізнесу скасовується обов'язкове використання печаток на документах. За законом Крім того, вводиться адміністративна відповідальність за вимагання проставлення печатки на документі.
Така дія передбачає штраф від 50 до 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (850-1700 гривень).
Таким чином, вимагаємо об’єктиного перегляду Замовником рішення стосовно ФОП Лупич І.М., який має більш вигідну комерційну пропозицію і участь якого в порівнянні с початковою комерційною пропозицією іншого Учасника дозволила Замовнику економити більш ніж 20% від бюджету тендеру.
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 квітня 2018 11:17
3 квітня відбулися аукціони по шести лотам закупівлі ДК 021:2015 – 33690000-3 «Лікарські засоби різні». У зв’язку з великим обсягом роботи по оцінці документів, наданих Учасниками, виникла незначна затримка з оприлюдненням протоколів розгляду. Ваші зауваження будуть прийняті до розгляду.
Номер вимоги: UA-2018-03-17-000012-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФО-П Лупич Ілля Михайлович, Код ЄДРПОУ:1555001091
Дата подання: 12 квітня 2018 15:16
Стор 9 ДП УМВС
Додаткова сторінка
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 квітня 2018 11:21
Документ прийнято до розгляду.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот № 1 код ДК 021:2015: 33696200-7 - Реактиви для аналізів крові (Реагенти до гематологічного аналізатору "SWELAB Alfa" (закрита система) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 243 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 400,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1 лот
Реагенти до гематологічного аналізатору "SWELAB Alfa" (закрита система)
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02125, Україна, місто Київ, м.Київ, Дніпровський район, ПРОСПЕКТ АЛІШЕРА НАВОЇ, будинок 3
Дата доставки:
31 грудня 2018
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2018 11:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Лаб-Універсум" |
242 530,48
UAH з ПДВ
|
242 530,48
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТРАНСМЕДТЕХНІКА" |
242 911,40
UAH з ПДВ
|
242 911,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Лаб-Універсум" #36304335 |
Переможець |
242 530,48
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2018 15:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2019 11:39
|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2019 12:24
|
ЛабУніверсум_№ 35_16.04.18_ДУ3_18.01.19_Швелаб_20%_3265,64.pdf | зміни до договору |
21 січня 2019 12:23
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2018 10:44
|
ЛабУніверсум_№ 35_16.04.18_ДУ2_27.12.18_Швелаб_20%.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2018 10:44
|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2018 16:40
|
ЛабУніверсум_№ 35_16.04.18_ДУ_08.11.18_Швелаб_239134,3.pdf | зміни до договору |
08 листопада 2018 16:40
|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2018 10:30
|
ЛабУніверсум_№ 35_16.04.18_Швелаб_242530,48.pdf | укладений |
16 квітня 2018 10:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 листопада 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 08 листопада 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни; |
Номер договору про закупівлю: | № 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 35 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік; |
Номер договору про закупівлю: | № 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 35 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік; |
Номер договору про закупівлю: | № 35 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 35 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |