Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Туалетний папір
Очікувана вартість
1 685 619,28 UAH
UA-2018-03-16-002264-c 3f804ac2584147a8bcdc1f663e1d21b9
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 березня 2018 17:32
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 квітня 2018 17:00
Очікувана вартість: 1 685 619,28 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг.
672 097рулон, відповідно додатку № 1 тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг.
Виробничий підрозділ Вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський філії «Пасажирська компанія» ПАТ «Укрзалізниця», вул. Уманська,8, м. Київ, 030491
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2018 (до 31.12.2018)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
672097 рул
Туалетний папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 030491, Україна, Київська обл., Київ, Виробничий підрозділ Вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський філії «Пасажирська компанія» ПАТ «Укрзалізниця», вул. Уманська,8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 березня 2018 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2018 16:42
ТД_28 нова редакція.doc
26 березня 2018 14:12
Перелік змін.docx
26 березня 2018 14:12
ТД_28 з закресленими данними.doc
16 березня 2018 17:29
Проект договору дод 9.docx
16 березня 2018 17:29
Оголошення папір туалетний.docx
26 березня 2018 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 березня 2018 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2018 16:42
ТД_28 нова редакція.doc
26 березня 2018 14:12
ТД_28 нова редакція.doc
26 березня 2018 14:12
Перелік змін.docx
26 березня 2018 14:12
ТД_28 з закресленими данними.doc
16 березня 2018 17:29
ТД_туалет бумага.doc
16 березня 2018 17:29
Проект договору дод 9.docx
16 березня 2018 17:29
Оголошення папір туалетний.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-16-002264-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АКБ Тяжмашкомплект", Код ЄДРПОУ:36085466
Дата подання: 20 березня 2018 11:06
Внести Зміни та надати розясненя по кожному з питань.
1) Згідно Додатку № 1 до тендерної документації - Місце поставки: Вагонне депо станції Київ-Пасажирський, м. Київ, вул. Уманська, 6., а згідно Додатку № 9 Проект договору поставки (основні умови) п.п.4.1. Ціна визначається даним Договором і приймається Сторонами: в національній валюті України – гривні, на умовах DDP (поставка зі сплатою мита), пункт призначення не вказано. Просимо внести зміни та прописати пункт призначення в Основних умовах договору, так-як від цього залежить ціна паперу та затрати на транспортування.
2) Згідно Додатку № 1 Папір туалетний має бути 63 м в рулоні. Діаметр рулону: 90+/-3мм; висота рулону 85+/-3мм.
Просимо внести зміни та відкоригувати параметри паперу. Так-як при довжині 63 м. не можливий Діаметр рулону: 90+/-3мм; та висота рулону 85+/-3мм. Діаметр буде більшим. При такому діаметрі щільність паперу мінімальна і якість буде відсутня бо він в руках буде розсипатись.
3) Згідно Додатку № 1, п.1, п.п. 1.1 потрібно надати Сканований оригінал або копія декларації про відповідність (складену відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006). Прошу надати роз’яснення від кого надати документ Виробника чи Постачальника?.
4) Згідно Додатку № 2 п 4.3, п.п. 4.3.2 На підтвердження інформації, наданої згідно довідки, учасник повинен надати скановану копію(ї) аналогічного/аналогічних договору/договорів та позитивний(ні) відгук(ки) від замовника(ків) за наданим(ми) договором(ми). Прошу надати роз’яснення чи обов’язково надавати на папір чи можливо надати на інші товари які поставлялися нашим підприємством на підприємства ПАТ «УКРЗАЛІЗНИЦЯ».
5) В Додаток №3 Цінова пропозиція прошу внести зміни та перед реченням Строк поставки продукції – ______ календарних днів (зазначається учасником але не більше 30 календарних днів з дати надання рознарядки), включити термін Максимальний місячний обсяг_________ де постачальник зазначить який обсяг він може виготовити за 30 днів.
6) Прошу внести зміни в ТД та надати орієнтовний графік відвантаження. Кожен виробник має різні потужності виробництва. Якщо постачати тільки згідно рознарядки то ми не знаємо орієнтовно на який об’єм вона буде надана. Можливо цей об’єм неможливо буде поставити в місячний термін. Тому просимо надати орієнтовний графік відвантаження помісячно згідно якого виробники бачитимуть кількість помісячно та можливість виконання його або ні.
7) Прошу внести зміни в ТД та включити наступне: В термін до кінцевого строку подання тендерних пропозицій учасник повинен надати на поштову адресу замовника (ВКАЗАТИ АДРЕСУ) безкоштовний зразок товару ідентичний тому, що буде поставлятися згідно умов договору. Зразок повинен містити помітку на виробі ''ЗРАЗОК'' та інформацію, що ідентифікує учасника та виробника товару. Наданий зразок товару являється невід'ємною частиною тендерної пропозиції Учасника та учаснику/переможцю торгів не повертається.
Згідно зразка на продукцію буде відомо замовнику який товар він закуповує а також згідно зразка і буде прийматися продукція.


Прошу внести зміни та надати роз’яснення по кожному з питань.





Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 березня 2018 10:54
щодо п. 1 – буде внесено зміни до тендерної документації, щодо проекту договору, в договір місце поставки буде включений під час укладання та підписання договору відповідно умов ТД;
- щодо п. 2 – буде внесено зміни до тендерної документації;
- щодо п. 3 - Декларація про відповідність повинна відповідати вимогам ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006
- щодо п. 4 – згідно умов тендерної документації аналогічним договором буде вважатися договір на поставку товару згідно предмету закупівлі з будь-яким контрагентом;
- щодо п. 5 – буде внесено зміни до тендерної документації;
- щодо п. 6 – буде внесено зміни до тендерної документації;
- щодо п. 7 – вважаємо за не доцільне вносити зміни до тендерної документації;
Номер вимоги: UA-2018-03-16-002264-c.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ КИЇВСНАБ, Код ЄДРПОУ:40477097
Дата подання: 20 березня 2018 14:07
Ціна та параметри паперу
Шановний замовнику!
Наше підприємство є офіційним дистриб’ютором українських виробників паперу туалетного. Вами в Додатку №1 до тендерної документації зазначені параметри рулону паперу, а саме:
Зовнішній вигляд : рулонний без гільзи.
Діаметр рулону: 90+/-3мм; висота рулону 85+/-3мм.
Довжина паперу в рулоні - не менше 63м.
Колір – сірий, без сторонніх включень (пісок, кора, інші сторонні мінеральні домішки).
Кількість шарів – один
Перфорація – ні
Звертаємо Вашу увагу, що згідно очікуваної вартості ціна за одиницю продукції (рулону) виходить майже 2,50 грн. з ПДВ. На сьогоднішній день такої ціни і за таку довжину не існує, враховуючи декілька етапів здороження тільки в цьому році. Зателефонуйте, наприклад, в ПАТ «ККПК», «Папір-Мал» та іншим виробникам в Україні з метою моніторингу вартості паперу туалетного з намоткою в рулоні не менше 63 метрів. Не змушуйте учасників обманювати Вас.
Крім того, зазначені Вам параметри рулону – діаметр та висота не відповідають довжині намотки 63 метри.

Просимо Вас внести зміни в тендерну документацію, враховуючи зазначені зауваження, а також підвищити очікувану вартість продукції або змінити параметри паперу на такі, що будуть відповідати вказаній очікуваній вартості.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 березня 2018 10:55
Буде внесено зміни до тендерної документації.
Відмовити в зміні очікуваної вартості.
Номер вимоги: UA-2018-03-16-002264-c.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ УКР-ЛАК, Код ЄДРПОУ:40088892
Дата подання: 22 березня 2018 19:29
Підвищення очікуваної вартості
Просимо Вас підвищити очікувану вартість продукції для забезпечення можливості участі постачальників у даній тендерній процедурі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 березня 2018 10:55
Відмовити в зміні очікуваної вартості

Інформація про відміну

Дата відміни
04 квітня 2018 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій