Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
An apparatus is for maintenance of physiology functions of organism
Очікувана вартість
38 800 000,00 UAH
UA-2018-03-16-002186-c d09c9d5f89a941059c00f61bee77cab9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Скубенич

+380508229039 valentina_sk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака
Код ЄДРПОУ: 01992156
Місцезнаходження: 88018, Україна , Закарпатська область обл., м. Ужгород, Вул. Перемоги, 22
Контактна особа: Валентина Скубенич
+380508229039
valentina_sk@ukr.net
Додаткові контактні особи: Матьовка Олександр
+380504328109
xela74@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Zakarpattia Oblast Clinical Hospital named after Andrii Novak
National ID: 01992156
Contact point: Skubenich of Valentine
+380508229039
valentina_sk@ukr.net
Additional contacts: Матьовка Олександр
+380504328109
xela74@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 березня 2018 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 08 квітня 2018 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 квітня 2018 14:00
Очікувана вартість: 38 800 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 16 березня 2018 16:37
Enquiries until: 08 квітня 2018 14:00
Complaints submission until: до 14 квітня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 18 квітня 2018 14:00

Information

Estimated total value: 38 800 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement

Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Витратні матеріали для проведення гемодіалізу
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 38 500 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 385 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 385000 UAH


Title: Expense materials are for the leadthrough of gemodializu
Current status: Complete
Estimated total value: 38 500 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 385 000,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 25 квітня 2018 14:52
Auction planned date: 25 квітня 2018 14:52
Закінчення: 25 квітня 2018 15:13
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

24540 комп
Витратні матеріали для проведення гемодіалізу
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88018, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, Перемоги, 22
Дата доставки: 31 грудня 2018

Expense materials are for the leadthrough of gemodializu
CPV: 33180000-5

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 19 квітня 2018
UA-2018-03-16-002186-cd09c9d5f89a941059c00f61bee77cab9
Найменування: Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака
Код ЄДРПОУ: 01992156
Місцезнаходження: 88018, Україна, Закарпатська область обл., м. Ужгород, Вул. Перемоги, 22
Учасник Документи Рішення
ТОВ Діалайф Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

19 квітня 2018 12:33
Електронний підпис

Документи

19 квітня 2018 12:30
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Діалайф

ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 квітня 2018 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Діалайф 38 296 913,56
UAH з ПДВ
37 299 828,71
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн 38 351 645,13
UAH з ПДВ
37 404 068,11
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Діалайф

ТОВ Еврика Медикал Фаундейшн

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Діалайф
#40340772
Переможець 37 299 828,71
UAH з ПДВ
27 квітня 2018 11:46

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 квітня 2018 11:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Діалайф
#40340772
37 299 828,71
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 березня 2019 16:21
Електронний підпис зміни до договору
20 березня 2019 16:09
Додаткова угода №8 до договору №74 ТОВ Діалайф(гемодіаліз).pdf зміни до договору
20 березня 2019 15:11
Електронний підпис зміни до договору
01 березня 2019 13:13
Додаткова угода до договору №74 ТОВ Діалайф (Лот №1).pdf зміни до договору
01 березня 2019 13:11
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 09:50
Додаткова угода Діалайф гемодіаліз лот №1-продовження терміну дії договору 370.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 09:49
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2018 14:43
Додаткова угода №5 Діалайф гемодіаліз лот 1 352.pdf зміни до договору
21 грудня 2018 14:42
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2018 15:21
Додаткова угода№4 зменшення ціни Діалайф лот 1 320.pdf зміни до договору
23 листопада 2018 15:20
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2018 13:57
Додаткова угода №3 Гемодіаліз лот1 286.pdf зміни до договору
27 вересня 2018 13:54
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2018 16:38
Додаткова угода №2 до договору №74 від 08.05.2018р. гемодіаліз ТОВ Діалайф.pdf зміни до договору
16 липня 2018 16:30
Електронний підпис зміни до договору
11 травня 2018 14:19
Додаткова угода №1 до договору №74 від 08.05.2018р. прогр. гемодіаліз Лот №1 Діалайф.pdf зміни до договору
11 травня 2018 13:48
Електронний підпис укладений
08 травня 2018 13:49
Договір №74 від 08.05.2018р. прогр. гемодіаліз Лот №1 Діалайф.pdf укладений
08 травня 2018 13:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 4.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно п. 3.4. Договору №74 від 08.05.2018р. відповідно до зменшення цін на партію товарів погоджено узгоджену зміну ціни (суми) Договору в бік зменшення ( без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) та викласти п. 3.1 Договору у такій редакції: «3.1. Ціна (сума) цього Договору становить 37 093 130, 39 грн. (тридцять сім мільйонів дев’яносто три тисячі сто тридцять гривень 39 копійок), в т. ч. ПДВ 2 426 653,39 грн. ( два мільйона чотириста двадцять шість тисяч шістсот п’ятдесят три гривні 39 копійок)».
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 74
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 4.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно п. 3.4. Договору №74 від 08.05.2018р. відповідно до зменшення цін на партію товарів погоджено узгоджену зміну ціни (суми) Договору в бік зменшення ( без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) та викласти п. 3.1 Договору у такій редакції: «3.1. Ціна (сума) цього Договору становить 36 758 796, 05 грн. (тридцять шість мільйонів сімсот п’ятдесят вісім тисяч сімсот дев’яносто шість гривень 05 копійок), в т. ч. ПДВ 2 404 781,05 грн. ( два мільйони чотириста чотири тисячі сімсот вісімдесят одна гривня 05 копійок)».
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 74
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна курсу іноземної валюти згідно формули викладеної у п. 3.5 Договору в межах максимально-припустимої зміни ціни товару не більше як 1.0718 рази на товари, які імпортуються в доларах США.
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 74
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Через значну зміну курсу долара США до гривні що зафіксовано в договорі та на виконання Постанови КМУ №955 від17.10.2008р. "Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і медичні вироби" ціну договору знижено.
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 74
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 3. 5. Договору, через зміну курсу долара США до гривні з 26 грн.18 коп., що зафіксовано в договорі, до 27 грн.84 коп. за курсом НБУ станом на 19.12.2018 року та на виконання Постанови КМУ №955 від 17.10.2008 року «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби ті медичні вироби» знижено ціни на товари, які підлягають поставці 19.12.2018 року.
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 74
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році.
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 74
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
01 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 74
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі додаткової угоди №6 та керуючись п. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що загальна вартість товарів згідно Специфікації (Додаток №1 до цієї угоди) становить 7 335 064,00 грн. (сім мільйонів триста тридцять п’ять тисяч шістдесят чотири гривні 00 копійок), в т. ч. ПДВ 479 864,00 грн. (чотириста сімдесят дев’ять тисяч вісімсот шістдесят чотири гривні 00 копійок), що не перевищує 20% від суми договору за 2018 рік.
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 74
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 44 085 679,90
UAH з ПДВ