Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи («Реконструкція системи з дезінфекції води в басейні ємністю 800 м 3 без застосування хлору за адресою м. Слов’янськ, вул. Короленка, 2»)
Очікувана вартість
2 320 443,20 UAH
UA-2018-03-16-002139-c dff1139d24934cc4b862e41fe4a9461f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Пушков

+380505646254 36209305@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Фізкультурно-оздоровчий комплекс м.Слов'янська"
Код ЄДРПОУ: 36209305
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., місто Слов'янськ, вул. Короленка, 2
Контактна особа: Михайло Пушков
+380505646254
36209305@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 березня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2018 15:49
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2018 15:49
Початок аукціону: 11 квітня 2018 15:29
Очікувана вартість: 2 320 443,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23 204,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 45330000-9 Водопровідні та санітарно-технічні роботи («Реконструкція системи з дезінфекції води в басейні ємністю 800 м 3 без застосування хлору за адресою м. Слов’янськ, вул. Короленка, 2»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.Короленка, 2, м. Слов'янськ, Донецька область, 84122, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2018
ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 березня 2018 20:04
Електронний підпис
16 березня 2018 17:12
додаток № 2 до дог.Дефектний акт-Відомість обсягів робіт.xls
16 березня 2018 16:47
Додаток 2 до тендерної документаціїї.doc
16 березня 2018 16:25
Тендерна документація (4) (1).docx
16 березня 2018 16:25
Додаток 1 до тендерної документації.docx
16 березня 2018 16:25
Додаток 3 до тендерної дкум.-проект договору.docx
16 березня 2018 16:25
дод.1-спецификация.doc
16 березня 2018 16:25
Додаток 4 до тендерної документації (обсяг робіт) 002.jpg
16 березня 2018 16:25
Календарний график-додаток № 4 до дог..doc
16 березня 2018 16:25
План финансув.дод.5 до дог..doc
16 березня 2018 16:25
Додаток № 5 до тендерної документації-Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1.xls
16 березня 2018 16:25
Додаток № 6 до тенд.докум.-Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-2.xls
16 березня 2018 16:25
Додаток № 7 до тенд.док.-Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 2-1-3.xls
16 березня 2018 20:04
Електронний підпис
16 березня 2018 17:12
додаток № 2 до дог.Дефектний акт-Відомість обсягів робіт.xls
16 березня 2018 16:47
Додаток 2 до тендерної документаціїї.doc
16 березня 2018 16:25
Додаток 2 до тендерної документаціїї.doc
16 березня 2018 16:25
Тендерна документація (4) (1).docx
16 березня 2018 16:25
Додаток 1 до тендерної документації.docx
16 березня 2018 16:25
Додаток 3 до тендерної дкум.-проект договору.docx
16 березня 2018 16:25
дод.1-спецификация.doc
16 березня 2018 16:25
Додаток 4 до тендерної документації (обсяг робіт) 002.jpg
16 березня 2018 16:25
Календарний график-додаток № 4 до дог..doc
16 березня 2018 16:25
План финансув.дод.5 до дог..doc
16 березня 2018 16:25
Додаток № 5 до тендерної документації-Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1.xls
16 березня 2018 16:25
Додаток № 6 до тенд.докум.-Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-2.xls
16 березня 2018 16:25
Додаток № 7 до тенд.док.-Локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 2-1-3.xls

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 квітня 2018 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПОЛЯКОВ ВАДИМ ВАЛЕРІЙОВИЧ" 1 814 000,00
UAH з ПДВ
1 814 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГЛАДКИХ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" 2 197 000,00
UAH з ПДВ
2 197 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2018 16:00
Отказ от участия.jpg
16 квітня 2018 08:32
Отказ от участия.jpg
10 квітня 2018 10:51
Електронний підпис
10 квітня 2018 10:28
виконання договору.pdf
10 квітня 2018 10:28
Витяг.pdf
10 квітня 2018 10:28
Довідка прац.pdf
10 квітня 2018 10:28
інструкція.pdf
10 квітня 2018 10:28
Код идентификационный.pdf
10 квітня 2018 10:28
Паспорт.pdf
10 квітня 2018 10:28
проект договору.pdf
10 квітня 2018 10:28
сан висновок.pdf
10 квітня 2018 10:28
Тендерна пропозиція.pdf.pdf

Публічні документи

14 травня 2018 14:41
Електронний підпис
14 травня 2018 14:40
Відповідь на запит.pdf
09 квітня 2018 17:10
Електронний підпис
09 квітня 2018 17:05
Цінова Пропозиція.pdf
09 квітня 2018 17:05
Сертифікат дилера.pdf
09 квітня 2018 17:05
Паспорт+Код.pdf
09 квітня 2018 17:05
Довідка - ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПОЛЯКОВ ВАДИМ ВАЛЕРІЙОВИЧ"

ФОП "ГЛАДКИХ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПОЛЯКОВ ВАДИМ ВАЛЕРІЙОВИЧ"
#3236118796
Відхилено 1 814 000,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2018 13:40
ФОП "ГЛАДКИХ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ"
#2051018950
Переможець 2 197 000,00
UAH з ПДВ
16 травня 2018 10:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 травня 2018 10:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГЛАДКИХ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ"
#2051018950
2 197 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 листопада 2019 13:59
Електронний підпис зміни до договору
24 липня 2018 11:47
Дод.уг.№3 до договору № 30 від 05.06.2018р..jpg зміни до договору
24 липня 2018 11:43
Електронний підпис зміни до договору
20 липня 2018 17:42
Додаток № 2-план фінансування у новій редакції.jpg зміни до договору
20 липня 2018 17:35
Додаткова угода № 2 до договору № 30 від 05.06.2018р..jpg зміни до договору
20 липня 2018 17:35
Електронний підпис зміни до договору
12 червня 2018 13:21
додаткова угода 1 договору № 30.jpg зміни до договору
12 червня 2018 13:10
Електронний підпис укладений
05 червня 2018 14:34
Додаток 4 Специфікація.jpg укладений
05 червня 2018 14:00
Додаток 3 Договірна ціна на виконання робіт.jpg укладений
05 червня 2018 14:00
Додаток 2 План фінансування.jpg укладений
05 червня 2018 14:00
Додаток 1 Календарний графік виконання робіт.jpg укладений
05 червня 2018 14:00
Договор 006.jpg укладений
05 червня 2018 14:00
Договор 005.jpg укладений
05 червня 2018 14:00
Договор 004.jpg укладений
05 червня 2018 14:00
Договор 003.jpg укладений
05 червня 2018 14:00
Договор 002.jpg укладений
05 червня 2018 14:00
Договор 001.jpg укладений
05 червня 2018 14:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування здійснюється : за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку 1 977 300 грн.00 коп.(один мільйон дев’ятсот сімдесят сім тисяч триста грн. 00коп.) без ІІДВ. за рахунок коштів місцевого бюджету 219 700 грн.00коп.(двісті дев’ятнадцять тисяч сімсот грн.00коп.) без ІІДВ. Замовник перераховує Виконавцю аванс, згідно постанови КМУ № 1764 від 27.12.2001р., 30% від загальної суми по даному Договору в сумі 659 100грн.00коп. (шістсот п’ятдесят дев’ять тисяч сто грн.00коп.) без ПДВ.: за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку 593 190 грн.00 коп.(п’ятсот дев’яносто три тисячі сто дев’яносто грн. 00коп.) без ІІДВ. за рахунок коштів місцевого бюджету 65 910 грн.00коп.(шістдесят п’ять тисяч дев’ятсот десять грн.00коп.) без ІІДВ. Виконавець зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом двох місяців після одержання авансу та надати видаткові накладні. По закінченні двохмісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику.
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: № 30 від 05.06.2018р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): План фінансування викладено в новій редакції: Додаток №2 – План фінансування: з Державного фонду регіонального розвитку та співфінансування з місцевого бюджету (нова редакція);
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: № 30 від 05.06.2018р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. За текстом Договору: Розділ договору: «Місцезнаходження і реквізити сторін» викласти в наступній редакції: ВИКОНАВЕЦЬ: ФОП «Гладких Сергій Іванович» Юридична адреса: 61107, Харківська обл., місто Харків, вулиця Академіка Павлова, будинок 162, квартира 268. Телефон: 098-15-040-15. р/р № 26006052917108 в ПАО КБ «ПРИВАТБАНК», МФО 351533 КОД 2051018950. ___________________ Гладких С.І. ЗАМОВНИК: Комунальний заклад “Фізкультурно-оздоровчий комплекс м. Слов’янська” Юридична адреса: 84122, м. Слов’янськ Донецької області, вул. Короленка, 2 Р/р 35211017055062 в ДКСУ м.Київ, МФО 820172 р/р 35425186055062 в ГУДКСУ у Донецькій області МФО 834016, ЄДРПОУ 36209305 Тел.-факс (06262) 2-58-77 Ел. пошта: 36209305@ukr.net __________________ Кульматицька І.В.
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: № 30 від 05.06.2018р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 197 000,00
UAH з ПДВ