Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт штучної злітно-посадкової смуги, руліжної доріжки та перону (ремонт швів, тріщин та локальних руйнувань)
Current repair of artificial runway, taxiway, apron (repair of jonts, cracks and local destruction)
Current repair of artificial runway, taxiway, apron (repair of jonts, cracks and local destruction)
Очікувана вартість
7 910 000,00 UAH
UA-2018-03-16-001606-c ● 2d01f65db4a24eb39bef2ebe34d27951
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КП Аеропорт - Полтава |
Код ЄДРПОУ: | 31441217 |
Місцезнаходження: | 36028, Україна , Полтавська область обл., Полтава, Аеропорт цивільної авіації |
Контактна особа: |
Василенко Анатолій Юрійович +380532222686 Yuriy-kolesnik@rambler.ru |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ME Airport Poltava |
National ID: | 31441217 |
Contact point: |
Vasylenko Anatoliy +380532222686 Yuriy-kolesnik@rambler.ru |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 16 березня 2018 14:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 квітня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2018 10:00 |
Очікувана вартість: | 7 910 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 79 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 39500 UAH |
Publication date: | 16 березня 2018 14:37 |
Enquiries until: | 06 квітня 2018 10:00 |
Complaints submission until: | до 12 квітня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 16 квітня 2018 10:00 |
Information
Estimated total value: | 7 910 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 79 100 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Заливка швів мастикою, зароблення зколів та тріщин
Filling joints with mastic, earning nicks and cracks
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
143640 м.кв
Поточний ремонт штучної злітно-посадкової смуги, руліжної доріжки та перону (ремонт швів, тріщин та локальних руйнувань)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36028, Україна, Полтавська область, Полтава, Аеропорт ЦА
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Current repair of artificial runway, taxiway, apron (repair of jonts, cracks and local destruction)
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 травня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
досвід: | 20% |
є досвід: | 20% |
відсутній досвід: | 0% |
термін: | 10% |
до 31.05.2018: | 10% |
після 31.05.2018: | 0% |
19 березня 2018 13:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2018 13:29 |
Протокол 10.pdf | |
19 березня 2018 13:29 |
ТД (ШЗПС) 19.03.2018.pdf |
19 березня 2018 13:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 березня 2018 13:29 |
Протокол 10.pdf
|
|||
19 березня 2018 13:29 |
ТД (ШЗПС) 19.03.2018.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення технічних та якісних параметрів предмета закупівлі
Дата подання: 19 березня 2018 09:46
Дата відповіді: 19 березня 2018 11:17
1. В Додатку 3 до тендерної документації в таблиці «Обсяги робіт» в поз.№1 вказано «Ремонт швів 3 см в цементобетонному покритті машиною Super Chot 125 DCRCr, або еквівалент – 5555 м.п.». Просимо Замовника вказати витрату мастики на 1 п.м. для заповнення швів вказаного розміру або геометричні параметри камери існуючого шва для можливості розрахунку витрати мастики для заповнення шва. Також просимо вказати необхідний діаметр ущільнюючого шнура, що необхідно укласти.
2. В Додатку 3 до тендерної документації в таблиці «Обсяги робіт» в поз.№2 вказано «Ремонт швів 1 см в цементобетонному покритті машиною Super Chot 125 DCRCr, або еквівалент – 13907 м.п.». Просимо Замовника вказати витрату мастики на 1 п.м. для заповнення швів вказаного розміру або геометричні параметри камери існуючого шва для можливості розрахунку витрати мастики для заповнення шва. Також просимо вказати необхідний діаметр ущільнюючого шнура, що необхідно укласти.
3. В Додатку 3 до тендерної документації в таблиці «Обсяги робіт» в поз.№3 вказано «Ремонт швів 2 см в цементобетонному покритті машиною Super Chot 125 DCRCr, або еквівалент – 5503 м.п.». Просимо Замовника вказати витрату мастики на 1 п.м. для заповнення швів вказаного розміру або геометричні параметри камери існуючого шва для можливості розрахунку витрати мастики для заповнення шва. Також просимо вказати необхідний діаметр ущільнюючого шнура, що необхідно укласти.
4. В Додатку 3 до тендерної документації в таблиці «Обсяги робіт» в поз.№4 вказано «Ремонт швів 5 см в цементобетонному покритті машиною Super Chot 125 DCRCr, або еквівалент – 333 м.п.». Просимо Замовника вказати витрату мастики на 1 п.м. для заповнення швів вказаного розміру або геометричні параметри камери існуючого шва для можливості розрахунку витрати мастики для заповнення шва. Також просимо вказати необхідний діаметр ущільнюючого шнура, що необхідно укласти.
5. В Додатку 3 до тендерної документації в таблиці «Обсяги робіт» в поз.№5 вказано «Ремонт тріщин в цементобетонному покритті машиною Super Chot 125 DCRCr, або еквівалент – 4181 м.п.». Просимо Замовника вказати витрату мастики на 1 п.м. для заповнення тріщин.
6. В Додатку 3 до тендерної документації в таблиці «Обсяги робіт» в поз.№6 вказано «Обрізання кромок - 2000 метрів». Просимо Замовника вказати глибину різання при обрізанні кромки.
7. В Додатку 3 до тендерної документації в таблиці «Обсяги робіт» в поз.№7 вказано «Розбирання цементобетонних покриттів – 19,5 м3». Просимо Замовника вказати товщину цементобетонного покриття, що підлягає розбиранню, а також спосіб розбирання (механізованим способом, відбійними молотками тощо).
8. В Додатку 3 до тендерної документації в таблиці «Обсяги робіт» в поз.№9 вказано «Улаштування поновленого захисного шару горизонтальних бетонних та залізобетонних конструкцій при товщині шару ремонтного матеріалу 10 мм – 390 м2», в той же час в поз.№10 вводиться поправка на товщину ремонтного шару, проте не сказано яка саме має бути повна товщина влаштування поновленого захисного шару. Просимо Замовника вказати загальну товщину ремонтного шару, що необхідно влаштувати.
9. Просимо Замовника розмістити в разі її наявності проектну документацію на «Поточний ремонт штучної злітно-посадкової смуги, руліжної доріжки та перону (ремонт швів, тріщин та локальних руйнувань) для детального ознайомлення з прийнятими проектними рішеннями щодо предмету закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будівельні матеріали, вироби і
конструкції
Плiвкоутворювальнi матерiали для дорожнiх
робiт PAVIX ССС 100 т 2,32715
Мастика резиново-бітумна гарячого
застосування RS 34231 фірми "Crafco" т 17,549544
Ущільнювальний шнур НОТ ROD
"CRAFCO"-12мм 100м 342,7325
Ущільнювальний шнур НОТ ROD CRAFCO-
32 мм 100м 64,0763
Круг відрізний алмазний, діаметр 230 мм шт 80
Щiтка 8мм шт 101,192
Вода м3 11,445
Багатофункцiональна грунтовка Thomsit R
766 кг 46,8
Дорожньо ремонтна суміш Ceresit кг 39733,2
Фреза Crafco 31136
шт
11,3735
конструкції
Плiвкоутворювальнi матерiали для дорожнiх
робiт PAVIX ССС 100 т 2,32715
Мастика резиново-бітумна гарячого
застосування RS 34231 фірми "Crafco" т 17,549544
Ущільнювальний шнур НОТ ROD
"CRAFCO"-12мм 100м 342,7325
Ущільнювальний шнур НОТ ROD CRAFCO-
32 мм 100м 64,0763
Круг відрізний алмазний, діаметр 230 мм шт 80
Щiтка 8мм шт 101,192
Вода м3 11,445
Багатофункцiональна грунтовка Thomsit R
766 кг 46,8
Дорожньо ремонтна суміш Ceresit кг 39733,2
Фреза Crafco 31136
шт
11,3735
Уточнення товщини влаштування ремонтного шару
Дата подання: 20 березня 2018 10:54
Дата відповіді: 21 березня 2018 11:34
1. Просимо Замовника вказати, яка загальна товщина влаштування шару ремонтного матеріалу (в обсягах робіт в пп.9-10 не вказано загальної товщини шару ремонтного матеріалу).
2. Просимо Замовника вказати,
- який діаметр ущільнюючого шнура необхідно передбачити для шва 3 см?
- який діаметр ущільнюючого шнура необхідно передбачити для шва 1 см?
- який діаметр ущільнюючого шнура необхідно передбачити для шва 2 см?
- який діаметр ущільнюючого шнура необхідно передбачити для шва 5 см?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Загальна товщина влаштування шару ремонтного матеріалу переважно складає 5 см.
Діаметр ущільнюючого шнура повинен бути на декілька міліметрів більшим за товщину шва.
Діаметр ущільнюючого шнура повинен бути на декілька міліметрів більшим за товщину шва.
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 27 березня 2018 18:52
Дата відповіді: 30 березня 2018 17:10
1. В тендерній документації, а саме в додатку №3 вказано дорожня ремонтна суміш має відповідати вимогам ДСТУ Б.В.2.7-126:2011 «СУМІШІ БУДІВЕЛЬНІ СУХІ МОДИФІКОВАНІ. Загальні технічні умови.», а саме визначена група до якої має відноситися суміш - Ц1.СТ3. Вказане маркування свідчить про необхідність використання суміші на основі цементного в’яжучого для улаштування стіжок підлог. В той же час у вказаному стандарті є група сумішей РМ1, призначення яких визначено Державним стандартом як «Ремонт поверхонь із бетону на основі цементу». При порівнянні вимог до міцності та фізико-механічних та показників сумішей груп СТ3 та РМ1, очевидно, що суміші марки РМ1 є оптимальним варіантом для ремонту поверхні ШЗПС, оскільки:
- Міцність зчеплення з бетонною основою для сумішей марки РМ1 становить 2,0 МПа, в той час як такий же показник для сумішей марки СТ3 становить 0,5 МПа. Даний показник вказує на якість з’єднання ремонтної суміші із існуючим покриттям. Оскільки при русі шасі повітряного судна в верхньому шарі виникають в тому числі і напруження на зсув, міцності зчеплення сумішей марки СТ3 може бути недостатньо, що призведе до передчасного відшарування ремонтної суміші.
- Морозостійкість для сумішей марки РМ1 становить не менше 75 циклів, в той час як такий же показник для сумішей марки СТ3 становить 50 циклів. Очевидно, що для покриття ШЗПС, РД або перонів, що знаходяться на відкритому повітрі весь рік, показник морозостійкості є надзвичайно важливим.
- Усадка для сумішей марки РМ1 становить не більше 1,2 мм в той час як такий же показник для сумішей марки СТ3 становить не більше 2,0 мм. Вказаний показник забезпечує рівність покриття в місцях проведення ремонтних робіт. Чим менший даний показник, тим кращої рівності можливо досягти при виконанні ремонтних робіт.
- Усі інші показники міцності для сумішей марки РМ1 є практично рівними із такими для сумішей марки СТ3 і забезпечують необхідну міцність аеродромних покриттів.
Також варто зазначити, що усі ремонтні суміші Ceresit для бетонних поверхонь (CD22, CD25, CN83), на які було посилання Замовника у відповідях від 21.03.2018 р. на запитання відносяться саме до групи Ц.1. РМ1.
Підсумовуючи усе викладене вище для покращення якості робіт, що плануються до виконання, просимо Замовника переглянути вимоги до ремонтних сумішей, а саме встановити вимоги до ремонтних сумішей ДСТУ Б.В.2.7-126:2011 Ц.1. РМ1.
2. В тендерній документації, а саме в додатку №3 вказано, що учасники повинні надати в пропозиції конкурсних торгів гарантії якості продукції, а саме:
- технічні паспорта, протоколи випробувань, видані акредитованими в Україні лабораторіями (оригінали, або завірені Учасником копії) та сертифікати відповідності видані акредитованими в Україні сертифікаційними центрами (завірені Учасником копії).
Просимо Замовника надати пояснення, які документи має надати учасник у разі, якщо термін дії сертифікату відповідності на той чи інший матеріал, що планується до використання, закінчився в 2018 р., а отримання нового сертифікату неможливе у зв’язку із втратою чинності з 01.01.2018 р. Декрету Кабінету Міністрів України №46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію», а відповідно починаючи із вказаної дати відсутні правові підстави для діяльності державних органів сертифікації. Також Наказом Мінекономрозвитку від 26.01.2018 р. №93 «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких наказів» втратив чинність Наказ №28 від 01.02.2005 р. Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні». Таким чином, на сьогоднішній день відсутній перелік матеріалів, що підлягають обов’язковій сертифікації в Україні.
Просимо Замовника привести у відповідність вимоги Тендерної документації щодо сертифікації виробів та матеріалів до вимог чинного законодавства України, а саме видалити вимогу про обов’язкову наявність сертифікату відповідності, оскільки отримати їх починаючи із 01.01.2018 р. неможливо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Замовник зазначив в тендерній документації, а саме в додатку №3, що дорожня ремонтна суміш має відповідати вимогам ДСТУ Б.В.2.7-126:2011 «СУМІШІ БУДІВЕЛЬНІ СУХІ МОДИФІКОВАНІ. Загальні технічні умови.», а саме визначена група до якої має відноситися суміш - Ц1.СТ3, виходячи з того що на момент підготовки тендерної документації Замовника влаштовувало це технічне рішення.
2. Звертаючи увагу на данні перечисленні у другому пункті запитання, Замовник пропонує Учасникам надати сертифікати відповідності виробів та матеріалів які були виданні до 01.01.2018р.
2. Звертаючи увагу на данні перечисленні у другому пункті запитання, Замовник пропонує Учасникам надати сертифікати відповідності виробів та матеріалів які були виданні до 01.01.2018р.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Найменування: | КП Аеропорт - Полтава |
Код ЄДРПОУ: | 31441217 |
Місцезнаходження: | 36028, Україна, Полтавська область обл., Полтава, Аеропорт цивільної авіації |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ УНІПРОМ | Документи |
Очікується рішення
|
Інформація про відміну
Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій