Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

вугілля
Очікувана вартість
880 300,00 UAH
UA-2018-03-16-001086-c f2d2b640da6843cc958a2338e4248d9c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вячеслав Даценко

+380516231442
+380516231274
snigfgozuo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СНІГУРІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ ОСВІТИ
Код ЄДРПОУ: 38789800
Місцезнаходження: 57303, Україна , Миколаївська обл., м. Снігурівка, вул. Центральна, 72
Контактна особа: Вячеслав Даценко
+380516231442,+380516231274
snigfgozuo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 березня 2018 12:51
Звернення за роз’ясненнями: до 23 березня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 квітня 2018 11:00
Початок аукціону: 03 квітня 2018 14:39
Очікувана вартість: 880 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 402,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
135 тони
вугілля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57303, Україна, Миколаївська область, м.Снігурівка, Центральна, 72
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 березня 2018 12:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 березня 2018 12:51
2018 ТД вугілля.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дайте пояснення з приводу встановлення замовником дискримінаційних обмежень
Дата подання: 16 березня 2018 17:47
Дата відповіді: 19 березня 2018 08:01
Поясніть чому замовник встановив вимогу про наявність в учасника складу та вагової саме на території вашого району, адже ніхто крім місцевих "підприємців" не зможе виконати дану вимогу замовника. Просимо привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного Законодавства України
Відповідь: У тендерній документації відсутня вимога стосовно розташевання складу на території нашого району
аналогічні дискримінаційні вимоги, які є предметом розгляду по скарзі на скасовані торги. Розгляд АМКУ 29.03.18р.
Дата подання: 21 березня 2018 15:26
Дата відповіді: 22 березня 2018 09:46
У скасованому Вами раніше тендері були визначені дискримінаційні вимоги, які стали підставою для Вас у частині скасування попередніх оголошених торгів та підставою для подання скарги до АМКУ, розгляд якої призначено на 29 березня 2018р. У новій тендерній документації Вами знову продубльовано завищені аналогічні дискримінаційні вимоги щодо наявноті складів, обов'язковості на їх території ваговох, за виключенням того, що вимогу про наявність охорони товару Вами не вимагається. Дані дискримінаційні вимоги, у разі їх не скасування Вами, ЗНОВУ стануть підставою для звернення із скаргою до АМКУ. Склад у радіусі не більше 75 кілометрів - є складом майже на Вашій території і ми вважаємо, що попередній запитувач з приводу аналогічного запитання щодо складів, не отримав від Вас повну інформацію щодо розташування складів, а отримав просто відписку. Ще раз просимо скасувати вимогу щодо розташування складів у радіусі 75 км, наявність на цих складах вагової та вимогу щодо детального визначення маршруту для прибуття Вашого представника до місця розташування складу. На нашу думку, Ви, шляхом включення спеціальних вимог до Учасників торгів – штучно звужуєте коло учасників, які можуть брати участь у торгах та збільшуєте витрати на участь у тендері, що прямо протирічить вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник ставить вимоги до предмету закупівлі та вимоги до його постачання враховуючи всі свої умови використання бюджетних коштів, в тому числі можливість перевіряти закуплений товар. У разі якщо ми не передбачимо цю вимогу , замовник понесе додаткові затрати на відряджувальні та витрати на заправку автотранспорту для здійснення прийому-передачі, оформлення документів на відповідальне зберігання та контролем за закуплений товар. Враховуючи те, що закуповуватись товар буде влітку, задовго до опалювального сезону, ми несемо ризик за використанням бюджетних коштів та збереженням закупленого товару на пунктах відповідального зберігання, тому ми рахуємо що наша вимога є законною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 квітня 2018 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮГ-УГОЛЬ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 803 250,00
UAH з ПДВ
803 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ПВКФ "Мирт" 879 525,00
UAH з ПДВ
879 525,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 квітня 2018 11:15
Проект договору.PDF
01 квітня 2018 11:15
Пояснення ПДВ.PDF
01 квітня 2018 11:15
Відповідність ст17.PDF
01 квітня 2018 11:15
Пропозиція.PDF

Публічні документи

06 квітня 2018 12:19
Довідка ДФС.PDF
06 квітня 2018 12:19
Довідка МВС.PDF
06 квітня 2018 12:19
Довідка.pdf
30 березня 2018 18:43
Договір оренди.PDF
30 березня 2018 18:43
Тех паспорти.PDF
30 березня 2018 18:43
Тех завдання.pdf
30 березня 2018 18:43
Статут.PDF
30 березня 2018 18:43
Сертифікат.PDF
30 березня 2018 18:43
Протокол АМ.PDF
30 березня 2018 18:43
Пропозиція.PDF
30 березня 2018 18:43
Проект договору.pdf
30 березня 2018 18:43
Паспорт ваги.PDF
30 березня 2018 18:43
Навантажувач.PDF
30 березня 2018 18:43
Копія протоколу.PDF
30 березня 2018 18:43
Копія наказу.PDF
30 березня 2018 18:43
Копія акту.PDF
30 березня 2018 18:43
Доручення.pdf
30 березня 2018 18:43
Договір транспорт1.PDF
30 березня 2018 18:43
Договір транспорт.PDF
30 березня 2018 18:43
Довіреність.pdf
30 березня 2018 18:43
Довідка 5.pdf
30 березня 2018 18:43
Довідка 4.pdf
30 березня 2018 18:43
Довідка 3.pdf
30 березня 2018 18:43
Довідка 2.pdf
30 березня 2018 18:43
Довідка 1.pdf
30 березня 2018 18:43
Гарантійний лист.pdf
30 березня 2018 18:43
Відгук.PDF
30 березня 2018 18:43
Витяг ПДВ.PDF
30 березня 2018 18:43
Ваги.PDF
30 березня 2018 18:43
Атестат3.PDF
30 березня 2018 18:43
Атестат2.PDF
30 березня 2018 18:43
Атестат1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮГ-УГОЛЬ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ПВКФ "Мирт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮГ-УГОЛЬ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#38693946
Відхилено 803 250,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2018 17:18
ПВКФ "Мирт"
#25120857
Переможець 879 525,00
UAH з ПДВ
04 квітня 2018 14:16

Документи

03 квітня 2018 17:18
Електронний підпис

Документи

04 квітня 2018 14:16
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 квітня 2018 14:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПВКФ "Мирт"
#25120857
879 525,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 квітня 2018 14:16
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 квітня 2018 09:12
ВУГІЛЛЯ договір 2018.pdf укладений
16 квітня 2018 09:10