Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
вугілля
Очікувана вартість
880 300,00 UAH
UA-2018-03-16-001086-c ● f2d2b640da6843cc958a2338e4248d9c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СНІГУРІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ ОСВІТИ |
Код ЄДРПОУ: | 38789800 |
Місцезнаходження: | 57303, Україна , Миколаївська обл., м. Снігурівка, вул. Центральна, 72 |
Контактна особа: |
Вячеслав Даценко +380516231442,+380516231274 snigfgozuo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 березня 2018 12:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2018 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2018 11:00 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2018 14:39 |
Очікувана вартість: | 880 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 402,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
135 тони
вугілля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
57303, Україна, Миколаївська область, м.Снігурівка, Центральна, 72
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 березня 2018 12:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 березня 2018 12:51 |
2018 ТД вугілля.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дайте пояснення з приводу встановлення замовником дискримінаційних обмежень
Дата подання: 16 березня 2018 17:47
Дата відповіді: 19 березня 2018 08:01
Поясніть чому замовник встановив вимогу про наявність в учасника складу та вагової саме на території вашого району, адже ніхто крім місцевих "підприємців" не зможе виконати дану вимогу замовника. Просимо привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного Законодавства України
Відповідь: У тендерній документації відсутня вимога стосовно розташевання складу на території нашого району
аналогічні дискримінаційні вимоги, які є предметом розгляду по скарзі на скасовані торги. Розгляд АМКУ 29.03.18р.
Дата подання: 21 березня 2018 15:26
Дата відповіді: 22 березня 2018 09:46
У скасованому Вами раніше тендері були визначені дискримінаційні вимоги, які стали підставою для Вас у частині скасування попередніх оголошених торгів та підставою для подання скарги до АМКУ, розгляд якої призначено на 29 березня 2018р. У новій тендерній документації Вами знову продубльовано завищені аналогічні дискримінаційні вимоги щодо наявноті складів, обов'язковості на їх території ваговох, за виключенням того, що вимогу про наявність охорони товару Вами не вимагається. Дані дискримінаційні вимоги, у разі їх не скасування Вами, ЗНОВУ стануть підставою для звернення із скаргою до АМКУ. Склад у радіусі не більше 75 кілометрів - є складом майже на Вашій території і ми вважаємо, що попередній запитувач з приводу аналогічного запитання щодо складів, не отримав від Вас повну інформацію щодо розташування складів, а отримав просто відписку. Ще раз просимо скасувати вимогу щодо розташування складів у радіусі 75 км, наявність на цих складах вагової та вимогу щодо детального визначення маршруту для прибуття Вашого представника до місця розташування складу. На нашу думку, Ви, шляхом включення спеціальних вимог до Учасників торгів – штучно звужуєте коло учасників, які можуть брати участь у торгах та збільшуєте витрати на участь у тендері, що прямо протирічить вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник ставить вимоги до предмету закупівлі та вимоги до його постачання враховуючи всі свої умови використання бюджетних коштів, в тому числі можливість перевіряти закуплений товар. У разі якщо ми не передбачимо цю вимогу , замовник понесе додаткові затрати на відряджувальні та витрати на заправку автотранспорту для здійснення прийому-передачі, оформлення документів на відповідальне зберігання та контролем за закуплений товар. Враховуючи те, що закуповуватись товар буде влітку, задовго до опалювального сезону, ми несемо ризик за використанням бюджетних коштів та збереженням закупленого товару на пунктах відповідального зберігання, тому ми рахуємо що наша вимога є законною.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮГ-УГОЛЬ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" #38693946 |
Відхилено |
803 250,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2018 17:18
|
ПВКФ "Мирт" #25120857 |
Переможець |
879 525,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2018 14:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2018 09:12
|
ВУГІЛЛЯ договір 2018.pdf | укладений |
16 квітня 2018 09:10
|