Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп"ютери в комплекті
Очікувана вартість
4 311 600,00 UAH
UA-2018-03-16-000948-a 17746409363148f18510919e05250ebb
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лялюк Людмила Вікторівна

+380435222426 osvita_bershad@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, фізичної культури та спорту Бершадської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141294
Місцезнаходження: 24400, Україна , Вінницька обл., Бершадь, вул.Героїв України 23
Контактна особа: Лялюк Людмила Вікторівна
+380435222426
osvita_bershad@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 березня 2018 13:46
Звернення за роз’ясненнями: до 23 березня 2018 13:51
Оскарження умов закупівлі: до 29 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 квітня 2018 13:51
Початок аукціону: 03 квітня 2018 12:26
Очікувана вартість: 4 311 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 558,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 129348 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
288 комплекти
Персональні комп"ютери в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24400, Україна, Вінницька область, м.Бершадь, вул.Героїв України,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 березня 2018 13:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 березня 2018 13:47
Тендерна документація.doc
16 березня 2018 13:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 березня 2018 13:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 березня 2018 13:47
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 23 березня 2018 12:40
Дата відповіді: 26 березня 2018 08:44
Доброго дня! Просимо надати роз’яснення. 1. В тендерні документації зазначено: «Доставку, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію, підключення обладнання здійснює постачальник за свій рахунок.» але на скільки нам відомо для організації навчально процесу має бути організована структурована кабельна мережа в учбовому приміщені за допомогою якої буде організована локальна комп’ютерна мережа. Чи вірно ми зрозуміли, що в учбових класах існує дана мережа та є активне обладнання з необхідною кількість вільних портів для створення мережі ? Якщо відсутня, то в такому разі потрібно під час монтажу враховувати відповідне активне обладнання та створення локальної комп’ютерної маржі в класі ? 2. Просимо повідомити з якою метою зазначені чіткі технічні характеристики на системні блоки та чи буде допускатись до оцінки пропозиція в які будуть запропоновані більш кращі за характеристиками комплектуючі: процесор з більшою тактовою частотою, більший об’єм жорсткого диску, більша потужність джерело живлення тощо ? 3. Стосовно моніторів чим зумовлена необхідність в технічних вимогах настільки детальних вимог? Чітко прописані кути огляду горизонтальний 90° та вертикальний 65° в таких умовах не можливо запропонувати більш якісні монітори з кутом огляду 170°/170°, чітко вписані технологічні особливості ПЗ DualSmartSolution , SmartEnergysaving, ПЗ ColorWizard які використовуються лише одним виробником, оскільки являються запатентованими на використання, в той час ці обмеження не дають змогу запропонувати більш якісні моделі інших виробників і запропонувати еквівалент належної якості тощо. Чи допускається використання більш якісних моделей, які за основними базовими характеристиками будуть не гіршими ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Доставку, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію, підключення обладнання здійснює постачальник за власний рахунок.» - Мається на увазі доставку, розвантаження та підключення обладнання для перевірки працездатності та перевірки легальності встановленого програмного забезпечення. Останнім часом на ринку України все частіше з’являються випадки продажу нелегальної операційної системи, реплікантів і дублікатів OLP і ВОХ версій (інформація щодо переможця торгів буде надана представництву компанії Майкрософт для перевірки справжності ліцензій Windows 10 Professional)
2-3. У технічних вимогах зазначені мінімальні технічні характеристики і технології обладнання яке планується закуповуватись. Учасник має право пропонувати аналогічне обладнання інших виробників з характеристиками не гірше, або краще зазначених.
Запитання
Дата подання: 23 березня 2018 12:49
Дата відповіді: 26 березня 2018 08:45
Просимо надати відповідь. Акустична система з вихідною потужністю 20 Вт – мається на увазі сумарна потужність тобто кожна колонка по 10 Вт, чи кожна колонка має бути по 20 Вт ? Чи вірно ми розуміємо, що до уваги будуть братись системні блоки з операційною системою яка має бути активована виключно за технологією OEM Activation 3.0 (OA 3.0) інші варіанти продуктів BOX, OLP з активацією по телефону чи з веденням електронного ключа розглядати не будуть ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Все вірно, мається на увазі сумарна потужність акустичної системі 20 Вт
2. Останнім часом на ринку України все частіше трапляються випадки продажу нелегальної операційної системи, реплікантів і дублікатів OLP і ВОХ версій. (активація по телефону чи введення електронного ключа не є підтвердженням легальності ПЗ) Активація за технологією ОА 3.0 гарантує легальність операційної системи. Такий спосіб активації застосовують в своїх системних блоках всі A Brend виробники, такі як HP, Lenovo, ASUS, DELL продукція яких представлена на українському ринку. Перевірка легальності встановленого програмного забезпечення буде перевірятись при підключенні обладнання (інформація щодо переможця торгів буде надана представництву компанії Майкрософт для перевірки справжності ліцензій Windows 10 Professional))

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-16-000948-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ІТ-Інтегратор, Код ЄДРПОУ:31091208
Дата подання: 21 квітня 2018 03:33
Скарга на рішення тендерного комітету, щодо дискваліфікації. Вих. № 948-Вн/04 від 21.04.2018 року
Відповідно до ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом Закон) передбачені виключні підстави дискваліфікації, вважаємо зазначену в Протоколі підставу не відповідності умовам тендерної документації безпідставною та такою, що суперечить нормам чинного законодавства, зокрема порушені принципи встановлені ч.1 ст.3 Закону, щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерної пропозицій. Детально ознайомившись з тендерною документацією впевнені, що надана нами тендерна пропозиція у повному обсязі та повністю відповідають умовам тендерної документації.
Крім того хочемо зазначити наступне:
­ встановлені вимоги до моніторів, якщо брати до уваги абсолютно всі зазначені в тендерній документації технічні характеристики, може задовольнити лише один конкретний виробник тобто тендерна документація прописана під одного виробника;
­ частина невідповідностей зазначених в Протоколі відсутні в вимогах тендерної документації;
­ аналізуючи характер виявлених порушень вважаємо, що при розгляді та оцінці нашої тендерної пропозиції був використаний дискримінаційний підхід.
Відповідно до ч.4 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ч.1 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Відповідно до ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено виключний перелік підстав для відхилення учасника. Відхилення учасника за іншими підставами, ніж ті, що встановлені в статті, є незаконними. При цьому, підстави для відхилення мають бути чітко аргументовані з посиланням на пункти тендерної документації, яким не відповідає пропозиція.

Приймаючи до уваги ч.3 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо:
1. Розглянути скаргу № 948-Вн/04 від 21.04.2018 року;
2. Надати додаткові роз’яснення стосовно причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації;
3. Скасувати рішення, щодо відхилення нашої цінової пропозиції на підставі протоколу засідання тендерного комітету №105 від 13.04.2018;
4. Надати відповідь у встановлені Законом строки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 квітня 2018 18:35
У відповідь на вимогу від 21.04.2018 та додану до неї скаргу № 948-Вн/04 від 21.04.2018, розміщену на веб-порталі Уповноваженого органу за адресою www.prozorro.gov.ua по закупівлі персональних компьютерів в комплекті (Машини для обробки даних (апаратна частина), код ОСНКУ ДК 021:2015 – 30210000-4), ідентифікатор закупівлі - UA-2018-03-16-000948-a повідомляємо наступне.
Уважно розглянувши аргументи, викладені в вимозі щодо безпідставності, необґрунтованості та недостатньої аргументованості дискваліфікації ТОВ «ІТ-Інтегратор» під час закупівлі, замовник вважає можливим додатково роз’яснити причини відхилення пропозиції.
З аналізу положень Закону України «Про публічні закупівлі» вбачається, що розгляд тендерних пропозицій учасників на відповідність вимогам тендерної документації є одним з важливих етапів здійснення закупівель та визначення переможця, що відбувається після оцінки пропозицій учасників.
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету замовника № 105 від 13.04.2018 цінову пропозицію ТОВ «ІТ-Інтегратор» було відхилено, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» однією з підстав відхилення тендерної пропозиції є саме невідповідність останньої умовам тендерної документації. Отже підстава відхилення пропозиції відповідає положенням вказаного вище закону, а аргументи комітету, викладені в протоколі, всупереч доводам учасника, достатньо вмотивовані та містять посилання на положення тендерної документації.
Стосовно посилання учасника на те, що «тендерна документація прописана під одного виробника», встановлення дискримінаційних вимог до учасників.
Зазначаємо, що публічні закупівлі здійснюються за принципами, визначеними статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема такими як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до закону.
Статтею 10 вказаного вище закону зазначено, що доступ до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується на веб-порталі Уповноваженого органу безоплатно через авторизовані електронні майданчики.
Тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розроблялась та затверджувалась замовником та оприлюднювалась для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу за адресою www.prozorro.gov.ua та на авторизованих електронних майданчиках.
Водночас, виходячи зі змісту частини першої статті 23 Закону, будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз'ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції.
Отже під час здійснення процедур закупівель права учасників щодо недопущення дискримінації забезпечуються механізмом, який реалізується через можливість звернення до замовника для отримання роз’яснень щодо тендерної документації та з вимогою про усунення порушень до подачі тендерної пропозиції. Отже, ТОВ «ІТ-Інтегратор», вважаючи, що умови тендерної документації містять дискримінаційні положення або «прописана під одного виробника» мав законне право звернутися з мотивованою вимогою про усунення такого порушення з боку замовника. Однак, до подачі тендерної пропозиції жоден з учасників, в тому числі і ТОВ «ІТ-Інтегратор», не скористався своїм правом.
Посилання на дискримінаційні умови тендерної документації після оголошення переможця не відповідає законодавству та спрямовано, на нашу думку, для скасування результатів закупівель у зв’язку з перемогою іншого учасника.
Стосовно доводів про недостатню аргументованість підстав відхилення, вважаємо доводи учасника не відповідають дійсності з огляду на таке.
По-перше, замовником в протоколі № 105 від 13.04.2018 викладені положення тендерної документації, порушення яких стали підставами для відхилення пропозиції скаржника. Обов’язок посилатися на певні пункти тендерної документації не передбачений законодавством та умовами тендерної документації. Дійсно замовник вимагав підтвердження наявності договірних відносин з виробником комп’ютерів в комплекті або його офіційним представником, дилером, дистриб’ютором , що здійснює реалізацію та постачання товару, що складає предмет закупівлі, шляхом подання у складі тендерної пропозиції копії договору, що підтверджує можливість постачання товару на договірних засадах на користь такого учасника (п.8. Додатку 2). Заявник в складі своєї пропозиції надав файл 4.8 «Довідка підтвердження наявність договірних відносин з виробником комп’ютерів та моніторів» без вихідного номеру та дати, в якому лише є фрагмент договору між іноземним підприємством «ЛОГІН» та ТОВ «ІТ-Інтегратор» від «1» серпня 2017 року, предметом якого є постачання непродовольчих товарів. Згідно з цим фрагментом не можливо визначати, чи є договір діючий на дату подання тендерних пропозицій (02.04.2018 р).
Крім того, ТОВ «ІТ-Інтегратор» подав роз’яснення посилаючись на пункт 1 розділу 3 тендерної документації (учасник не подає у складі своєї пропозиції документи, подання яких не передбачені чинним законодавством України. У цьому разі, учасник повинен надати письмове пояснення про те, що не подається документ/документи передбачені тендерною документацією (стосується Учасників зареєстрованих згідно з законодавством України), що він не може розголошувати комерційну таємницю, та надав файл 4.7 «Про договірні відносини». Даний файл містить Довідку № 304 від 28.03.2017, в якій зазначено, що у відповідь на запит ТОВ «ІТ-Інтегратор» від 27.03.2018 ТОВ «ЛОГІН» підтверджує наявність договірних відносин на підставі господарського договору № 60/А-27219-2017, в той же час в довідки відсутня інформація про строк дії даного договору, при цьому в довідці вказаний строк її дії до 03.04.2018. Головною метою вимоги про підтвердження наявності таких договірних відносин є отримання певних гарантій для замовника про спроможність здійснити постачання предмета закупівлі у разі визнання учасника переможцем. Отже, викладена в обох довідках інформація, з урахуванням невідповідності датування в довідках, неможливості впевнитися в чинності договору № 60/А-27219-2017, дало підстави замовнику зробити висновки про невідповідність даних довідок умовам тендерної документації.
Пунктом 3 протоколу № 105 від 13.04.2018 були встановлені невідповідність листа-дозволу на підтвердження легальності використання сертифікатів відповідності на предмет закупівлі (п.6 розділ 3) умовам тендерної документації. Дійсно файл 4.9 містить лист без номеру та дати про підтвердження даного факту. Не можна погодитися з висновком скаржника про віднесення відсутності дати в листі до формальної помилки, оскільки Національним стандартом України (ДСТУ 4163-2003 «Вимоги до оформлення документів») передбачений такий обов’язковий реквізит документа (в даному випадку листа), як дата (п.4.4., 5.11).
Пунктом 4 протоколу № 105 від 13.04.2018 встановлена невідповідність тендерній документації умовам про мову документів, що подається в складі пропозиції учасником закупівель. Згідно зі ст. 15 Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Така ж умова була зазначена замовником в тендерній документації (п. 7 розділу 1): «під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником (та учасниками торгів), викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська мова, Учасник надає належним чином завірений переклад цього документу на українську мову. (що таке належний чин завірений)».
Учасник в своїй тендерної пропозиції надав ряд документів (сертифікати, звіти про сертифікацію програмного забезпечення, протоколи випробувань та інші документи), які викладені англійською мовою та містять переклад, який не оформлений належним чином. Під належним чином оформленими документами вважаються документи, що відповідають національним стандартам України, в тому числі щодо оформлення перекладів (ДСТУ 4309-2004). В іншому випадку замовник не має можливості підтвердити автентичність текстів наданих документів, а отже визначити їх відповідність умовам тендерної документації.
Пунктом 5 протоколу № 105 від 13.04.2018 встановлені ряд невідповідностей пропозиції ТОВ «ІТ-Інтегратор» тендерній документації. Так, згідно з додатком 2 тендерної документації учасник повинен був надати копії документів (або їх частини), що підтверджують відповідність стандартам TUV, та CB, та CE (ЕМС) на блоки живлення системних блоків, де вказана модель блоку живлення, яка пропонується.
В своєму файлі 5.18 «Стандарт TUV та CB M2640G» учасник надав лише документі (їх частини) про відповідність лише CB стандартам. Відповідність TUV стандартам відсутня. В своїй вимозі (скарзі) скаржник зауважує, що сертифікат TUV з 1 січня 2009 року не видається та надає посилання ttps://intercert.com.ua/articles/regulatory-documents/90-certification-system.
За цим посиланням замовником перевірено інформацію та встановлено, що дійсно системи сертифікації TÜV CERT не діють з 1.01.2009 року, але дана система сертифікації стала TÜV International Certification (TIC)
Наведена вище система взаємних і багатосторонніх угод, яка раніше забезпечувала визнання сертифікатів TÜV CERT, тепер в повній мірі відноситься і до системи сертифікації TIC і сертифікатами TIC, виданими TÜV Thüringen. При цьому всі аудитори, що мали раніше акредитацію в Системі сертифікації TÜV CERT, автоматично отримали акредитацію в TÜV International Certification, оскільки порядок і правила сертифікації в системі сертифікації TIC також залишилися незмінними.
Для організацій, які бажають пройти сертифікацію в технадзорному суспільстві TÜV Thüringen або його представництвах і подали заявки після 31 грудня 2008 року, процедура сертифікації реалізується тільки в Системі TÜV International Certification (TIC).
В Україні суспільство технічного нагляду TÜV Thüringen e. V. представлено компанією ТОВ «Інтерсерт-УКРАЇНА», яка має необхідні повноваження на проведення процедур сертифікації в системі сертифікації TÜV International Certification.
Отже сертифікація стандартів TUV є та діє на теперішній час. Замовник вимагав підтвердити відповідність стандартам TUV (або CERT або TIC), яку заявник не надав взагалі.
Заявник в своїй пропозиції не вказав парт номери (дата-шити) запропонованих системних блоків. Ця інформація були потрібна замовнику для того, щоб можно було на офіційному сайті виробника www.acer.ua перевірити відповідність наданих учасником технічних харакетристик. Цього, нажаль, не вдалось зробити через їх відсутність.
Щодо технічних характеристик, які вимагав замовник, то у відповіді на питання з цього приводу, що міститься на сайті державних закупівель в розділі «Запитання» замовником було зазначено, що у технічних вимогах зазначені мінімальні технічні характеристики і технології обладнання, яке планується до закупівлі. Учасник має право пропонувати аналогічне обладнання інших виробників з характеристиками не гірше, або краще зазначених.
Також згідно даної ТД, учасник повинен був надати всі необхідні документи до початку торгів. Всі надані документі після аукціону не розглядаються
Враховуючи викладені вищі додаткові аргументи щодо невідповідності документів ТОВ «ІТ-Інтегратор», що були надані у складі пропозиції, вважаємо, рішення замовника законним та обґрунтованим, а доводи скаржника такими, що не заслуговують на увагу та спростовуються викладеними аргументами замовника.



Голова тендерного комітету Тартачна О.М.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-03-16-000948-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ІТ-Інтегратор, Код ЄДРПОУ:31091208
Дата подання: 23 квітня 2018 04:25
СКАРГА на дії Замовника
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2018-03-16-000948-a. Товариство з обмеженою відповідальністю "ІТ-ІНТЕГРАТОР" (надалі - Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації (надалі – ТД) подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі були «Персональні комп’ютери в комплекті (Машини для обробки даних (апаратна частина) код ОСНКУ ДК 021:2015 - 30210000-4)», що зазначено у оголошенні та ТД. За результатами розгляду пропозиції Підприємства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (Протокол № 105 від 13.04.2018 додається до Скарги). Підставою для відхилення зазначеною в Протоколі № 105 від 13.04.2018 було наступне: «не відповідає вимогам тендерної документації закупівлі». Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі». Згідно ч.3 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» Скаржник звернувся до Замовника з Скаргою № 948-Вн/04 від 21.04.2018, яка додається. Стосовно підстави відхилення вважаємо дискваліфікацію недостатньо аргументованою, дискримінаційною та безпідставною. Відповідно до ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі за текстом Закон) передбачені виключні підстави дискваліфікації. В Протоколі №105 від 13.04.2018 відсутні чітко аргументовані фактичні порушення з посиланням на конкретні пункти ТД, яким саме не відповідає подана пропозиція. Зазначені при відхилені підстави невідповідності умовам ТД безпідставні та невмотивовані. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі; 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ "ІТ-ІНТЕГРАТОР" (код ЄДРПОУ 31091208) зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 105 від «13» квітня 2018 року та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем ТОВ "Клаудгруп" (код ЄДРПОУ 37842700) зазначене у протоколі №120 від «19» квітня 2018 року. Додатки: 1. Платіжне доручення №5499 від 20.04.2018 за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету; 2. Скарга № 948-Вн від 21.04.2018 подана Замовнику; 3. Інформаційний лист дистриб’ютора Іноземного підприємства «ЛОГІН» № 314 від 19.04.2018; 4. Лист від виробника комп’ютерної техніки компанії Acer від 18.04.2018; 5. Протокол розгляду тендерних пропозицій ТОВ "ІТ-ІНТЕГРАТОР" № 105 від 13.04.2018; 6. Протокол розгляду тендерних пропозицій ТОВ "Клаудгруп" № 120 від 19.04.2018; 7. Тендерна документація на закупівлю «код ОСНКУ ДК 021:2015 - 30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери в комплекті)» від 16.03.2018.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 квітня 2018 20:38
Рішення від 24.04.2018 № 3846+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 квітня 2018 20:38
Рішення від 15.05.2018 № 4582.pdf
Дата публікації: 18 травня 2018 17:10
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерним комітетом відділу освіти, фізичної культури та спорту прийнято до виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг від 18.05.2018р.
Дата виконання рішення замовником: 21 травня 2018 12:00

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 квітня 2018 12:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 4 219 203,96
UAH з ПДВ
4 219 203,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІТ-Інтегратор 4 287 600,00
UAH з ПДВ
4 257 870,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп" 4 279 428,72
UAH з ПДВ
4 279 428,72
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ" 4 308 601,68
UAH з ПДВ
4 308 601,68
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 квітня 2018 13:26
32-2 - Партнерство.pdf
03 квітня 2018 13:26
32-1 - AEPCertificate.jpg
02 квітня 2018 13:50
scan.pdf
02 квітня 2018 13:50
Декларація.PDF
02 квітня 2018 13:50
Декларація 2.PDF
02 квітня 2018 13:50
БП AEROCOOL сертификат.jpg
02 квітня 2018 13:46
19 - Договір, проект.pdf
02 квітня 2018 13:46
11 - Паспорт Шеремета.pdf
02 квітня 2018 13:46
8-2 - Штатний розклад.pdf
02 квітня 2018 13:46
8-1 - Накази.pdf
02 квітня 2018 13:46
3 - Протокол 2015.pdf
02 квітня 2018 13:46
2 - Статут Комел 2018.pdf

Публічні документи

06 квітня 2018 19:07
Електронний підпис
02 квітня 2018 12:24
Електронний підпис
02 квітня 2018 12:08
09 Банківська гарантія.rar
02 квітня 2018 12:08
08 Документи.rar
02 квітня 2018 12:08
07 Цінова пропозиція.rar
02 квітня 2018 12:08
06 Проект договору.rar
02 квітня 2018 12:08
05 Загальна інформація.rar
02 квітня 2018 12:08
04 ст. 22 Закону.rar
02 квітня 2018 12:08
03 ст. 17 Закону.rar
02 квітня 2018 12:08
02 ст. 16 Закону.rar

Публічні документи

30 березня 2018 17:09
2245822.pdf
30 березня 2018 17:09
витяг ПДВ.pdf
30 березня 2018 17:09
наказ+протокол.pdf
30 березня 2018 17:09
справка ЕДРПОУ.pdf
30 березня 2018 17:09
выписка ЕДР.pdf
30 березня 2018 17:09
витяг ЕДР.pdf
30 березня 2018 17:09
Сан_Гиг Всесвит_2.JPG
30 березня 2018 17:09
Сан_Гиг Всесвит_1.JPG
30 березня 2018 17:09
ВСЕСВІТ 14001.pdf
30 березня 2018 17:09
Всесвит ISO9001 укр.JPG
30 березня 2018 17:09
TU_PC_2017.pdf
30 березня 2018 17:09
Image0007.JPG
30 березня 2018 17:09
Image0006.JPG
30 березня 2018 17:09
Image0005.JPG
30 березня 2018 17:09
Image0004.JPG
30 березня 2018 17:09
Image0003.JPG
30 березня 2018 17:09
Image0002.JPG
30 березня 2018 17:09
Image0001.JPG
30 березня 2018 17:09
довідка про все.pdf
30 березня 2018 17:09
витяг 01112017.pdf
30 березня 2018 17:09
ТК Нечит.pdf
30 березня 2018 17:09
ТК Курносов.pdf
30 березня 2018 17:09
ТК Вагис.pdf
30 березня 2018 17:09
ТК Антропов.pdf
30 березня 2018 17:09
Тищенко трудовая книжка.pdf
30 березня 2018 17:09
досвид договора 2239247-2.pdf
30 березня 2018 17:09
досвид договора 2239247.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМЕЛ"

ТОВ ІТ-Інтегратор

Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп"

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Рішення скасоване 4 219 203,96
UAH з ПДВ
21 травня 2018 12:00
ТОВ ІТ-Інтегратор
#31091208
Рішення скасоване 4 257 870,00
UAH з ПДВ
21 травня 2018 12:00
Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп"
#37842700
Рішення скасоване 4 279 428,72
UAH з ПДВ
21 травня 2018 12:00
ТОВ "КОМЕЛ"
#24083083
Відхилено 4 219 203,96
UAH з ПДВ
21 травня 2018 15:51
ТОВ ІТ-Інтегратор
#31091208
Відхилено 4 257 870,00
UAH з ПДВ
21 травня 2018 15:56
Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп"
#37842700
Відхилено 4 279 428,72
UAH з ПДВ
21 травня 2018 15:59
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВСЕСВІТ"
#40750285
Відхилено 4 308 601,68
UAH з ПДВ
21 травня 2018 16:04

Документи

05 квітня 2018 16:21
Електронний підпис

Документи

13 квітня 2018 16:00
Електронний підпис

Документи

21 травня 2018 15:51
Електронний підпис

Документи

21 травня 2018 15:55
Електронний підпис

Документи

21 травня 2018 15:59
Електронний підпис

Документи

21 травня 2018 16:04
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
21 травня 2018 16:04
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі