Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Програмно-апаратний комплекс інформаційно-телекомунікаційної системи оперативно-диспетчерської служби Центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф з підключенням до телекомунікаційної мережі загального користування
Software and hardware complex of the information and telecommunication system of the operative-dispatching service of the Center of Emergency Medical Care and Disaster Medicine with connection to the telecommunication network of general
Software and hardware complex of the information and telecommunication system of the operative-dispatching service of the Center of Emergency Medical Care and Disaster Medicine with connection to the telecommunication network of general
Очікувана вартість
8 500 000,00 UAH
UA-2018-03-16-000837-a ● ee3cab1ad5a4445a9c0614f640861ddf
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент охорони здоров'я Івано-Франківської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02012875 |
Вебсайт: | http://www.uozoda.if.net.ua/ |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська область обл., Івано-Франківськ, Грушевського, 21 |
Контактна особа: |
Круп'як Надія Олексіївна 380342552014 zdorovja.n@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of Health Ivano-Frankivsk Regional State Administration |
National ID: | 02012875 |
Contact point: |
Krup'yak Nadia 380342552014 zdorovja.n@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 16 березня 2018 12:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2018 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 квітня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2018 16:00 |
Початок аукціону: | 24 травня 2018 12:36 |
Очікувана вартість: | 8 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 42 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Publication date: | 16 березня 2018 12:59 |
Enquiries until: | 06 квітня 2018 16:00 |
Complaints submission until: | до 12 квітня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 16 квітня 2018 16:00 |
Information
Estimated total value: | 8 500 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 42 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Кількість: під одиницею виміру "1 одиниця" слід розуміти "1 комплекс", згідно Технічного завдання.
Quantity: under the "1 unit" should be understood as "1 complex", according to the Terms of Reference.
Під місцем поставки слід розуміти – КЗ «Івано-Франківський обласний центр екстреної медичної допомоги і медицини катастроф»: м. Івано-Франківськ, вулиця Софіївка, 39 та його структурні підрозділи.
Place of delivery - "Ivano-Frankivsk Regional Center of Emergency Medical Care and Disaster Medicine": Ivano-Frankivsk, street Sofiyivka, 39 and its structural subdivisions
Розгорнути
Згорнути
Quantity: under the "1 unit" should be understood as "1 complex", according to the Terms of Reference.
Під місцем поставки слід розуміти – КЗ «Івано-Франківський обласний центр екстреної медичної допомоги і медицини катастроф»: м. Івано-Франківськ, вулиця Софіївка, 39 та його структурні підрозділи.
Place of delivery - "Ivano-Frankivsk Regional Center of Emergency Medical Care and Disaster Medicine": Ivano-Frankivsk, street Sofiyivka, 39 and its structural subdivisions
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Одиниця
Програмно-апаратний комплекс інформаційно-телекомунікаційної системи оперативно-диспетчерської служби Центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф з підключенням до телекомунікаційної мережі загального користування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
76009, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вулиця Софіївка, 39
ДК 021:2015: 32520000-4 — Телекомунікаційні кабелі та обладнання
Software and hardware complex of the information and telecommunication system of the operative-dispatching service of the Center of Emergency Medical Care and Disaster Medicine with connection to the telecommunication network of general.
CPV: 32520000-4
Період постачання:
по 31 грудня 2018
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 березня 2018 14:53 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
16 березня 2018 13:01 |
Технічне завдання.docx | |
16 березня 2018 13:00 |
Проект договору.docx | |
16 березня 2018 13:00 |
Тендерна документація.docx |
16 березня 2018 14:53 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 березня 2018 13:01 |
Технічне завдання.docx
|
|||
16 березня 2018 13:00 |
Проект договору.docx
|
|||
16 березня 2018 13:00 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
технічне завдання
Дата подання: 06 квітня 2018 13:09
Дата відповіді: 11 квітня 2018 14:34
У складі тендерної документації Додаток 2 Технічне завдання та Додаток 5 Проект договору про закупівлю надані окремими файлами «Технічне завдання.docx» та «Проект договору.docx». Також ці документи дублюються у файлі «Тендерна документація.docx». Який із наданих варіантів вважати пріоритетним та остаточним?
Відповідь: Доброго дня! Документи у файлі «Тендерна документація.docx» та документи надані окремими файлами «Технічне завдання.docx» та «Проект договору.docx» є ідентичними, тому можете брати до уваги будь-який із них.
предмет закупівлі
Дата подання: 06 квітня 2018 13:12
Дата відповіді: 11 квітня 2018 14:36
Згідно з розділу 1 п.4 предметом закупівлі є «Товар згідно до технічного завдання» у «кількості – 1 комплекс, згідно Технічного завдання». Але у Додатку 2 та Додатку 5 визначаються пуско–налагоджувальні роботи, роботи з монтажу та впровадження обладнання, навчання, введення в експлуатацію. Невизначений перелік, обсяги, місце проведення цих робіт та порядок сдачи-приймання. Просимо Вас також визначити, що повинен зробити Учасник: здійснити поставку товару, виконати роботи чи надати послуги?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Перелік, місце проведення пуско-налагоджувальних робіт, робіт з монтажу та впровадження обладнання, навчання, введення в експлуатацію та їх здачі -приймання визначатимуться учасником у відповідності до обсягів закупівлі товару згідно технічного завдання та місць поставки, згідно структурних підрозділів, які будуть визначені замовником як місця поставок.
адреса структурних підрозділів
Дата подання: 06 квітня 2018 13:13
Дата відповіді: 12 квітня 2018 10:56
Не надані адреси структурних підрозділів КЗ «Івано-Франківський обласний центр екстреної медичної допомоги і медицини катастроф», та можливо інших місць постачання товару.
Відповідь: Доброго дня! Чинною тендерною документацією передбачена поставка визначеного товару на адресу КЗ «Івано-Франківський обласний центр екстреної медичної допомоги і медицини катастроф» (76009, м. Івано-Франківськ, вул. Софіївка, 39) та в структурні підрозділи, які будуть визначені замовником для встановлення навігаційного оснащення бригад екстреної (швидкої) медичної допомоги з метою збереження безперебійної роботи бригад.
проект договору
Дата подання: 06 квітня 2018 13:19
Дата відповіді: 11 квітня 2018 14:41
У Додатку 5 Проект договору про закупівлю є посилання на Специфікацію №1., але у складі тендерної документації та в додатку 5 проект договору вона відсутня.
Як формувати та згідно яких документів вона повина бути надана у складі подання документації?
Чи необхідно її подавати разом з проектом договору?
Відповідь: Доброго дня! Не потрібно подавати Специфікацію разом з проектом договору. Специфікація буде розроблена згідно поданої Учасником пропозиції під час укладання договору.
технічне завдання
Дата подання: 06 квітня 2018 13:22
Дата відповіді: 11 квітня 2018 14:44
4. Сервісне обслуговування товару, запропонованого Учасником повинно здійснюватися інженерами, сертифікованими виробником. На підтвердження Учасник повинен надати копію сертифіката сервісного інженера або іншого документу, виданого виробником. Який документ повинно надати у разі якщо сервісне обслуговування здійснює виробник, а саме: робітники підприємства?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Має надати копію сертифіката сервісного інженера або іншого документу,виданого виробником, що свідчить про те, що такий працівник пройшов відповідне навчання.
технічне завдання
Дата подання: 06 квітня 2018 13:23
Дата відповіді: 12 квітня 2018 11:06
5. Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару у належній якості, кількості та в терміни, визначені цією тендерною документацією та власною пропозицією. На підтвердження учасник повинен надати копію оригіналу листа-авторизації від виробника (представництва, філії виробника, – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом закупівлі, у кількості, якості та в терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника. Гарантійний лист виробника повинен включати посилання на ідентифікатор закупівлі у системі «Прозорро», повну назву учасника, назву предмету закупівлі та повинен адресуватися замовнику торгів. Допускається надання гарантійного листа учаснику з боку офіційного дистриб’ютора або іншого представника виробника за умови надання документального підтвердження такого представництва листом виробника про повноваження такого представника.
Ці вимоги стосуються всього комплексу в цілому, чи окремо для кожного товару, чи для якогось певного товару, який зазначений у Переліку обладнання Додатку 2 Технічного завдання?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Зазначена вимога стосується до предмету закупівлі, а саме «Програмно-апаратний комплекс інформаційно-телекомунікаційної системи оперативно-диспетчерської служби Центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф з підключенням до телекомунікаційної мережі загального користування». Якщо учасник не е виробником зазначено товару і ним буде запропоновано еквівалент не гірший за параметрами, або до кількох складових товарів, що разом становлять такий еквівалент не гірший за параметрами, то на підтвердження зазначеної вимоги слід надати гарантійний лист виробника еквіваленту, або гарантійні листи виробників еквіваленту товару.
Додатково у відповідь на питання щодо документа, який повинен бути наданий учасником на підтвердження здійснення сервісного обслуговування інженером сертифікованим виробником повідомляємо, що учасник має надати копію сертифіката сервісного інженера або іншого документу,виданого виробником, що свідчить про те, що такий працівник пройшов відповідне навчання та має відповідну групу з електробезпеки.
Додатково у відповідь на питання щодо документа, який повинен бути наданий учасником на підтвердження здійснення сервісного обслуговування інженером сертифікованим виробником повідомляємо, що учасник має надати копію сертифіката сервісного інженера або іншого документу,виданого виробником, що свідчить про те, що такий працівник пройшов відповідне навчання та має відповідну групу з електробезпеки.
Згідно з п.3.6 Додатку 2 Технічне завдання
Дата подання: 06 квітня 2018 13:24
Дата відповіді: 12 квітня 2018 11:08
Ємність батареї (кожної групи) визначити з розрахунку забезпечення роботи технологічного обладнання протягом 0,5 годин в режимі розряду.
у Переліку обладнання Додатку 2 Технічного завдання п.3.6:
Батарея акумуляторна свинцева герметизована, складена із 5 блоків по 12В, 35 А*г – 2 шт.
Це вже визначена ємність акумуляторної батареї та їх кількість?
Відповідь: Доброго дня ! Батарея акумуляторна свинцева герметизована, складена із 5 блоків по 12В, 35 А*г – 2 шт. визначена для системи гарантованого електроживлення 60В, що забезпечує безперебійну роботу телекомунікаційного та серверного обладнання. Автоматичні робочі місця живляться від власного джерела безперебійного живлення з урахуваням вимоги - робота 0,5 години в режимі розряду.
Згідно з п.3.10 Додатку 2 Технічне завдання
Дата подання: 06 квітня 2018 13:24
Дата відповіді: 12 квітня 2018 11:08
Згідно з п.3.10 Додатку 2 Технічне завдання:
Кількість одиниць АРМ та устаткування зв'язку для АРМ вказано в Додатку 5.
у Додатку 5 відсутня інформація про кількість одиниць АРМ та устаткування зв'язку для АРМ.
Відповідь: Доброго дня! Уся необхідна інформація щодо кількісті одиниць АРМ та устаткування зв'язку для АРМ наведена у Додатку 2 в розділі «ПЕРЕЛІК ОБЛАДНАННЯ ПРОГРАМНО-АПАРАТНОГО КОМПЛЕКСУ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ОПЕРАТИВНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКОЇ СЛУЖБИ ЦЕНТРУ ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ З ПІДКЛЮЧЕННЯМ ДО ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ МЕРЕЖІ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ».
відповідність обладнання
Дата подання: 06 квітня 2018 13:25
Дата відповіді: 12 квітня 2018 11:08
Згідно з п.5 розділу Обладнання автоматизованих робочих місць (АРМ) комплексу ОДС-103 Таблиці відповідності обладнання програмно-апаратного комплексу оперативно-диспетчерської служби технічним вимогам Додатку 2 Технічне завдання:
Кількість одиниць АРМ та устаткування зв'язку для АРМ вказано в Додатку 4.1.
Додаток 4.1 відсутній.
Відповідь: Доброго дня! Уся необхідна інформація щодо кількісті одиниць АРМ та устаткування зв'язку для АРМ наведена у Додатку 2 в розділі «ПЕРЕЛІК ОБЛАДНАННЯ ПРОГРАМНО-АПАРАТНОГО КОМПЛЕКСУ ІНФОРМАЦІЙНО-ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ ОПЕРАТИВНО-ДИСПЕТЧЕРСЬКОЇ СЛУЖБИ ЦЕНТРУ ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ З ПІДКЛЮЧЕННЯМ ДО ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНОЇ МЕРЕЖІ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ».
відповідність основним технічним вимогам
Дата подання: 06 квітня 2018 13:26
Дата відповіді: 12 квітня 2018 11:17
Згідно з п.5 розділу Відповідність основним технічним вимогам Таблиці відповідності обладнання програмно-апаратного комплексу оперативно-диспетчерської служби технічним вимогам Додатку 2 Технічне завдання:
Відповідність типам, які позитивно зарекомендували себе при експлуатації на території України на протязі не менше двох років
Відповідність яким типам потрібно зазначити?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На вимогу основним технічним вимогам «Відповідність типам, які позитивно зарекомендували себе при експлуатації на території України на протязі не менше двох років» необхідно надати підтверджений позитивний відгук про застосування зазначеного обладнання не менше 2 років.
технічне завдання
Дата подання: 06 квітня 2018 13:28
Дата відповіді: 12 квітня 2018 11:12
Згідно з п.3.10 Додатку 2 Технічне завдання та п.1.4 Обладнання автоматизованих робочих місць (АРМ) комплексу ОДС-103 Таблиці відповідності обладнання програмно-апаратного комплексу оперативно-диспетчерської служби технічним вимогам визначено:
джерело безперебійного живлення (ДБЖ) - вихідна потужність 450ВА/280Вт, діапазон вхідної напруги під час роботи від мережі 160-286 В, час роботи в режимі розряду - 0,5 годин, тип архітектури - лінійно-інтерактивний, імпульсний захист - 320 Дж, вбудована акумуляторна батарея.
а у Переліку обладнання Додатку 2 Технічного завдання п.п. 6.2, 7.2, 8.2, 9.2, 10.2, 11.2, 12.2, 13.2, 14.2 та 15.2 визначено:
Джерело безперебійного живлення750 ВА
Це одне і теж обладнання чи різне? Яка вимагається ємність акумуляторної батареї ДБЖ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Автоматичні робочі місця живляться від власного джерела безперебійного живлення з урахуванням вимоги п. 1.4 Обладнання автоматизованих робочих місць (АРМ) комплексу ОДС-103 Таблиці відповідності обладнання програмно-апаратного комплексу оперативно-диспетчерської служби технічним вимогам визначено: джерело безперебійного живлення (ДБЖ) - вихідна потужність 450ВА/280Вт, діапазон вхідної напруги під час роботи від мережі 160-286 В, час роботи в режимі розряду - 0,5 годин, тип архітектури - лінійно-інтерактивний, імпульсний захист - 320 Дж, вбудована акумуляторна батарея роботи 0,5 години в режимі розряду. Постачальник повинен передбачити роботу АРМ від ДЖБ в режимі розряду виходячи з споживаємої потужності зазначеного АРМ.
В інших випадках (Технічного завдання п.п. 6.2, 7.2, 8.2, 9.2, 10.2, 11.2, 12.2, 13.2, 14.2 та 15.2) мова йде про інший ДЖБ для телекомунікаційного обладнення (750 ВА, монтаж в 19 дюймову шафу тощо).
В інших випадках (Технічного завдання п.п. 6.2, 7.2, 8.2, 9.2, 10.2, 11.2, 12.2, 13.2, 14.2 та 15.2) мова йде про інший ДЖБ для телекомунікаційного обладнення (750 ВА, монтаж в 19 дюймову шафу тощо).
технічне завдання
Дата подання: 06 квітня 2018 13:29
Дата відповіді: 12 квітня 2018 11:13
Згідно з п.3.10 Додатку 2 Технічне завдання та п.1.2.1 Обладнання автоматизованих робочих місць (АРМ) комплексу ОДС-103 Таблиці відповідності обладнання програмно-апаратного комплексу оперативно-диспетчерської служби технічним вимогам визначено:
монітор (один або два в залежності від функціонального призначення АРМ) - типLCD/TFT, діагональ екрану не менше 23,8 дюймів
а у Переліку обладнання Додатку 2 Технічного завдання п.п. 6.1.2, 7.1.2, 8.1.2, 9.1.2, 10.1.2, 11.1.2, 12.1.2, 13.1.2, 14.1.2 та 15.1.2 визначено:
Монітор LED 23″
Який розмір монітору вимагається?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня ! Необхідні технічні вимоги до монітору: тип LCD/TFT, діагональ екрану не менше 23,8 дюймів. В Переліку обладнання Додатку 2 Технічного завдання (пп. 6.1.2, 7.1.2, 8.1.2, 9.1.2, 10.1.2, 11.1.2, 12.1.2, 13.1.2, 14.1.2 та 15.1.2) діагональ монітору LED 23″ визначено умовно.
технічне завдання
Дата подання: 06 квітня 2018 13:30
Дата відповіді: 12 квітня 2018 11:13
Згідно з п.3.10 Додатку 2 Технічне завдання та п.1.3 Обладнання автоматизованих робочих місць (АРМ) комплексу ОДС-103 Таблиці відповідності обладнання програмно-апаратного комплексу оперативно-диспетчерської служби технічним вимогам визначено:
ліцензійне програмне забезпечення MicrosoftOffice (Excel, Word)
Які функції передбачається виконувати за допомогою означеного ліцензійного програмного забезпечення?
Чи визначені ці функції в «Медичному завданні на створення оперативно-диспетчерських служб центрів екстреної медичної допомоги та медицини катастроф», затвердженму Міністерством охорони здоров’я України від 05.11.2012 та посадових інструкціях користувачів, на робочі місця яких, планується встановлювати АРМи?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Для створення різноманітних звітів, що є обов’язковими для Центру екстреної медичної допомоги, оформлення поточної документації, розпоряджень тощо використовуються офісні програми Excel, Word. Фахівці Центру мають певний досвід з роботи з цим програмним забезпеченням. Саме тому необхідне встановлення ліцензійного програмного забезпечення Microsoft Office чи іншого, аналогічного за функціоналом.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-03-16-000837-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "ЕСКЕЙП", Код ЄДРПОУ:25609908
Дата подання: 24 квітня 2018 12:25
Дата подання: 24 квітня 2018 12:25
Щодо прийнятого рішення Замовника, яке відбулося після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, згідно протоколу від 19 квітня 2018 року, про відхилення пропозиції Приватної фірми "ЕСКЕЙП"
Порушення законодавства у сфері державних закупівель (більш детальний опис міститься у окремому файлі)
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 квітня 2018 21:57
рішення від 25.04.2018 № 3923 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 квітня 2018 21:57
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.05.2018 № 4648.pdf
Дата публікації: 17 травня 2018 18:45
Рішення від 16.05.2018 №4648.pdf
Дата публікації: 21 травня 2018 20:58
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 19 квітня 2018
Найменування: | Департамент охорони здоров'я Івано-Франківської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02012875 |
Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область обл., Івано-Франківськ, Грушевського, 21 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПП "ЕСКЕЙП" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "Дніпрозв'язокбуд" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНТАЖ І ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ СИСТЕМ "МОНТЕКС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 травня 2018 12:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНТАЖ І ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ СИСТЕМ "МОНТЕКС" |
8 430 000,00
UAH з ПДВ
|
8 380 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Дніпрозв'язокбуд" |
8 496 000,00
UAH з ПДВ
|
8 390 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНТАЖ І ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ СИСТЕМ "МОНТЕКС" #30838284 |
Переможець |
8 380 000,00
UAH з ПДВ
|
24 травня 2018 15:33
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 24 травня 2018 15:33
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОНТАЖ І ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙНИХ СИСТЕМ "МОНТЕКС" #30838284 |
8 380 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 серпня 2018 16:54
|
Дод.угода №3.pdf | зміни до договору |
14 серпня 2018 16:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 липня 2018 10:27
|
Додаткова угода №3 Монтекс.pdf | зміни до договору |
31 липня 2018 10:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 червня 2018 15:23
|
Дод.уг.2.pdf | зміни до договору |
14 червня 2018 15:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 червня 2018 14:43
|
Дод.уг.1.pdf | зміни до договору |
13 червня 2018 14:37
|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2018 10:33
|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2018 10:32
|
Договір.pdf | укладений |
12 червня 2018 10:23
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 червня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 13 червня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 4.4. Договору, керуючись абзацом 5 п. 3 ч.1 Постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», враховуючи те, що предметом договору є товар, що має тривалий цикл виробництва (більше трьох місяців) та/або технічною специфікацією щодо якого встановлено спеціальні вимоги до технічних характеристик предмета закупівлі (процесу виробництва), які відрізняються від міжнародних або національних стандартів, норм та правил, Сторони домовились про те, що розрахунки за товар проводяться шляхом здійснення Замовником попередньої оплати товару, що визначений у Специфікації до Договору, в сумі 8 380 000,00 грн. (вісім мільйонів триста вісімдесят тисяч гривень 00 коп.) у т.ч. ПДВ - 1 396 666,67 грн. - відповідно до п. 193.1. Податкового кодексу України , на підставі рахунку-фактури, виставленого Постачальником, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника в національній валюті Україні. |
Номер договору про закупівлю: | 16 ДЗ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Зміни №1 до договору |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 червня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 14 червня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зміною реквізитів Покупця, а саме розрахункового рахунку, Сторони домовились викласти реквізити Покупця в новій редакції: "Покупець: Департамент охорони здоров'я Івано-Франківської обласної держадміністрації 76000,м. Івано-Франківськ, вул. Грушевського , 21 Тел.: (0342) 55-20-14 р\р 35428166007499 Банк ГУДКСУ в Івано-Франківській області МФО 836014 Код 02012875 " |
Номер договору про закупівлю: | 16 ДЗ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Зміни №2 до договору |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 31 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.п.3 п. 10.1. Договору, Сторони домовились покращити якість предмета закупівлі, що не призводить до збільшення суми визначеної в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 16 ДЗ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Зміни №3 до договору |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 14 серпня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внаслідок технічної несправності при завантаженні Додаткової угоди №3 від 31.07.2018 до Договору №16ДЗ від 12.06.2018 не було завантажено Додаток 1 до Додаткової угоди №3 від 31.07.2018. У зв'язку з чим, завантажуємо повторно Додаткову угоду №3 від 31 липня 2018 року до Договору №16ДЗ від 12.06.2018 в повному обсязі. |
Номер договору про закупівлю: | 16 ДЗ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Нова редакція змін №3 до договору від 31.07.2018 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |