Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання
Очікувана вартість
199 041,00 UAH
UA-2018-03-16-000822-b cdd7e494de214ae08304a3e548808486
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ошовська Олена Віталіївна

380627227710 pension.r65@dn.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Костянтинівське об’єднане управління Пенсійного фонду України Донецької області
Код ЄДРПОУ: 37544278
Місцезнаходження: 85113, Україна , Донецька обл., Костянтинівка, Ціолковського, 25
Контактна особа: Ошовська Олена Віталіївна
380627227710
pension.r65@dn.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 березня 2018 17:17
Звернення за роз’ясненнями: до 21 березня 2018 17:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 березня 2018 18:00
Початок аукціону: 26 березня 2018 11:02
Очікувана вартість: 199 041,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 990,41 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Послуги з прибирання адміністративної закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1887 метри квадратні
Послуги з прибирання адміністративної будівлі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85113, Україна, Донецька область, Костянтинівка, вулиця Ціолковського, будинок 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 квітня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 березня 2018 17:25
ОГОЛОШ_уборка65.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-16-000822-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ПРОФСПІЛКОВИЙ ВИБІР", Код ЄДРПОУ:38356359
Дата подання: 02 квітня 2018 15:03
Недотримання добросовісної конкуренції
Закон України № 2464 «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» від 08.07.20140 року зобов’язує платників нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок за кожну особу не менше мінімального страхового внеску, який в 2018 році становить 819,6 грн. на місяць. Учасником ТОВ «Деніком» в наданій Пропозиції обраховані внески за 4 осіб в розмірі 2866,71 грн., що на 409,53 грн. менше ніж вимагає Законодавство ( 4 Х 819,06= 3276,24 грн.). Вважаємо, що цей факт привів до порушення принципів здійснення закупівель, визначених ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Таким чином, вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем ТОВ «Деніком».
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 04 квітня 2018 10:36
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2018-03-16-000822-b.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ДЕНІКОМ", Код ЄДРПОУ:40091554
Дата подання: 04 квітня 2018 15:11
Оскарження дискваліфікації ТОВ ДЕНІКОМ
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДЕНІКОМ» повідомляє, що розрахунок ЄСВ зроблено згідно Закону України № 2464 «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2014 року і в ціновій пропозиції розрахований єдиний соціальний внесок на нарахований дохід обчислений в розмірі 22%, як внески на винагороду за договорами цивільно-правового характеру або зарплатні не за основним місцем роботи. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «ДЕНІКОМ» та визнати нас переможцями закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 05 квітня 2018 18:31
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 квітня 2018 18:31
Рішення щодо визнання ТОВ "ДЕНІКОМ" скасовано.
Вашу вимогу розглянуто. Закупівлі здійснюються Костянтинівським об`єднаним управлінням Пенсійного фонду України Донецької області відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку здійснення допорогових закупівель. Вашу вимогу розглянуто та задоволено.
Номер вимоги: UA-2018-03-16-000822-b.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДЕНІКОМ", Код ЄДРПОУ:40091554
Дата подання: 11 квітня 2018 11:56
Про надання рішення від 10.04.2018
Просимо надати рішення щодо відхилення пропозиції Учасника електронних торгів від 10.04.2018 та рішення про скасування рішення про визначення переможця, тому що останній файл пошкоджено.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 квітня 2018 09:56
Стосовно наданого рішення від 10.04.2018 року роз’яснюємо наступне. Прийняті рішення розміщуються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель, доступні для перегляду, що передбачено Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП»Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року №35.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу: UA-2018-03-16-000822-b.a3 від 11.04.2018 року ТОВ «Деніком»
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-03-16-000822-b.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДЕНІКОМ", Код ЄДРПОУ:40091554
Дата подання: 11 квітня 2018 12:00
Оскарження дискваліфікації ТОВ "ДЕНІКОМ"
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДЕНІКОМ» повідомляє, що розрахунок ЄСВ зроблено згідно Закону України № 2464 «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2014 року і в ціновій пропозиції розрахований єдиний соціальний внесок на нарахований дохід обчислений в розмірі 22%, як внески на винагороду за договорами цивільно-правового характеру або зарплатні не за основним місцем роботи. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції учасника ТОВ «ДЕНІКОМ» та визнати нас переможцями закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 квітня 2018 09:54
Пропозиція учасника ТОВ «Деніком» (ЄДРПОУ 40091554) визнана другою за ціновою пропозицією.
Але у заявленій учасником пропозиції - чисельність 4 одиниці, фонд оплати праці повинен становити 14892,0 грн., проте, згідно кошторису ТОВ «Деніком» - 13030,50 грн., тобто нарахування повинні складати 3276,24 грн.
Згідно п.5 ст.8 Закону України № 2464 «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов`язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2014 року сума єдиного внеску розраховується від розміру мінімальної заробітної плати на ставку єдиного внеску. Згідно ст..8 закону України «Про Державний бюджет України» від 07.12.2017 року №2246-VIII розмір мінімальної заробітної плати з 01.01.2018 року складає 3723 грн., а ставка єдиного внеску 22% , тобто сума єдиного внеску не менше 819,06 грн.
Розгорнути Згорнути
Відповідь на вимогу: UA-2018-03-16-000822-b.a4 від 11.04.2018 року ТОВ «Деніком»

Документи

12 квітня 2018 16:08
вiдповiдь на вимогу-а3.pdf

Документи

12 квітня 2018 16:10
вiдповiдь на вимогу-а4.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 березня 2018 11:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН ГРУП" 181 116,00
UAH з ПДВ
181 116,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЕНІКОМ" 198 200,00
UAH з ПДВ
198 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ПРОФСПІЛКОВИЙ ВИБІР" 199 040,76
UAH з ПДВ
199 040,76
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 березня 2018 10:48
7_Санкції.pdf
23 березня 2018 10:48
5_Цінова пропозиція.pdf
23 березня 2018 10:48
2.5_Свідоцтво ПДВ.pdf
23 березня 2018 10:48
2.4_Витяг з ПДВ.pdf
23 березня 2018 10:48
2.3_Довідка ЄДРПОУ.pdf
23 березня 2018 10:48
2.1_Статут.pdf
23 березня 2018 10:48
1_Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

23 березня 2018 11:01
Лист-гарантія.PDF
23 березня 2018 11:01
Відомості зі ЄДРПОУ.pdf
23 березня 2018 11:01
Витяг єд.податок.pdf
23 березня 2018 11:01
Витяг ЄДРПОУ.PDF
23 березня 2018 11:01
Наказ.pdf
23 березня 2018 11:01
Протокол .pdf
23 березня 2018 11:01
Статут.pdf
23 березня 2018 11:01
Пропозиція.PDF

Публічні документи

22 березня 2018 12:17
Статут.pdf
22 березня 2018 12:16
Лист погодження Уб.pdf
22 березня 2018 12:16
Калькуляція.pdf
22 березня 2018 12:16
Договір.pdf
22 березня 2018 12:16
Довідка про персонал.pdf
22 березня 2018 12:13
Директор.pdf
22 березня 2018 12:13
Відомості про учасника.pdf
22 березня 2018 12:13
Витяг платника ЄП.pdf
22 березня 2018 12:13
Витяг з ЄДР.pdf
22 березня 2018 12:13
Виписка з ЄДР.pdf
22 березня 2018 12:13
Аналогічні договори.pdf
22 березня 2018 12:13
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН ГРУП"

ТОВ "ДЕНІКОМ"

ТОВ Профспілковий вибір

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН ГРУП"
#35634872
Відхилено 181 116,00
UAH з ПДВ
28 березня 2018 08:57
ТОВ "ДЕНІКОМ"
#40091554
Рішення скасоване 198 200,00
UAH з ПДВ
04 квітня 2018 10:36
ТОВ "ДЕНІКОМ"
#40091554
Рішення скасоване 198 200,00
UAH з ПДВ
05 квітня 2018 18:31
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ПРОФСПІЛКОВИЙ ВИБІР"
#38356359
Рішення скасоване 199 040,76
UAH з ПДВ
05 квітня 2018 18:31
ТОВ "ДЕНІКОМ"
#40091554
Рішення скасоване 198 200,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2018 19:22
ТОВ "ДЕНІКОМ"
#40091554
Відхилено 198 200,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2018 19:23
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ПРОФСПІЛКОВИЙ ВИБІР"
#38356359
Переможець 199 040,76
UAH з ПДВ
10 квітня 2018 19:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2018 19:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ПРОФСПІЛКОВИЙ ВИБІР"
#38356359
199 040,76
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2018 16:14
угода.pdf зміни до договору
30 листопада 2018 16:10
Електронний підпис зміни до договору
18 червня 2018 16:52
Дод_угода Констант_Профсп.jpg зміни до договору
18 червня 2018 16:24
Договiр_65.pdf укладений
13 квітня 2018 11:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна назви та банківських реквізитів замовника послуг
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2018
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення площі прибирання
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 188 242,81
UAH