Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту дорожнього покриття та тротуарів вулиць міста Полтави (45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Services in current repair of road pavement and footpaths of the streets of Poltava City (45230000-8-Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Очікувана вартість
195 947 842,96 UAH
UA-2018-03-16-000782-b 53da1d0934d346b4a1296d84543273d0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шанько Анна

+380532274637 zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365854
Місцезнаходження: 36020, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава
Контактна особа: Шанько Анна
+380532274637
zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net
Додаткові контактні особи: Шанько Анна Ігорівна
(05322)609432
zakupivli_zhkg@ukr.net
Малько Костянтин Анатолійович
(05322)22447
zakupivli_zhkg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Housing-Utilities Administration Executive Committee of the Poltava City Council
National ID: 03365854
Contact point: Шанько Marina
+380532274637
zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net
Additional contacts: Shanko Anna Ihorivna
(05322)609432
zakupivli_zhkg@ukr.net
Malko Konstantin Anatoliyovych
(05322)22447
zakupivli_zhkg@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 березня 2018 16:53
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2018 11:00
Початок аукціону: 25 квітня 2018 14:47
Очікувана вартість: 195 947 842,96 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,26%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1000000 UAH
Publication date: 16 березня 2018 16:53
Enquiries until: 06 квітня 2018 11:00
Complaints submission until: до 12 квітня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 квітня 2018 11:00

Information

Estimated total value: 195 947 843 UAH including VAT
Minimal lowering step: 500 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,26 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Послуги з поточного ремонту дорожнього покриття та тротуарів вулиць міста Полтави
Послуги з поточного ремонту дорожнього покриття та тротуарів вулиць міста Полтави
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
169200 м.кв.
Послуги з поточного ремонту дорожнього покриття та тротуарів вулиць міста Полтави (45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська обл., Полтава, місто Полтава
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Services in current repair of road pavement and footpaths of the streets of Poltava City (45230000-8-Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Відстрочення оплати за надані послуги: 30%
на строк від 181 і більше днів: 30%
на строк від 91 до 180 днів: 15%
на строк від 31 до 90 днів: 10%
на строк від 10 до 30 днів: 5%
на строк, що складає менш ніж 10 днів: 0%
29 березня 2018 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2018 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 березня 2018 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2018 16:17
Зміни до тендерної документації від 29.03.2018.doc
29 березня 2018 16:17
Тендерна документація Поточний ремонт(нова редакція2).doc
27 березня 2018 17:39
Тендерна документація Поточний ремонт(нова редакція).doc
16 березня 2018 16:50
Тендерна документація Поточний ремонт.doc
29 березня 2018 16:17
Додаток № 4 Проект Договору.doc
16 березня 2018 16:50
Додаток № 4 Проект Договору.doc
27 березня 2018 17:39
Зміни до тендерної документації від 27.03.2018.doc
27 березня 2018 17:39
Додаток № 3 технічне завдання.doc
16 березня 2018 16:50
Додаток № 3 технічне завдання.doc
27 березня 2018 17:39
Додаток № 1 кваліфікаційні критерії.doc
16 березня 2018 16:50
Додаток № 1 кваліфікаційні критерії.doc
16 березня 2018 16:50
Додаток № 7.doc
16 березня 2018 16:50
Додаток № 6 інформація про Учасника.doc
16 березня 2018 16:50
Додаток №5 Форма тендерна пропозиція.doc
16 березня 2018 16:50
Додаток № 2 підтвердження відсутності підстав неведених у ст. 17.doc
16 березня 2018 16:50
ANNOUNCEMENT (1).doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 19 квітня 2018
UA-2018-03-16-000782-b53da1d0934d346b4a1296d84543273d0
Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365854
Місцезнаходження: 36020, Україна, Полтавська обл., Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава
Учасник Документи Рішення Додатково
ПП "БУДГАРАНТ-7"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ БУДІВНИЦТВА №23" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "БУДГАРАНТ-7" #34390160

№ рішення у справі

272-р

Дата рішення у справі

24.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

19 квітня 2018 16:32
Електронний підпис

Публічні документи

16 квітня 2018 10:27
гарантия.zip
14 квітня 2018 19:43
Тендерна пропозиція.pdf
14 квітня 2018 19:43
Тенічні документи.pdf

Документи

19 квітня 2018 16:33
Електронний підпис

Публічні документи

16 квітня 2018 09:30
02_ГАРАНТІЯ.rar
16 квітня 2018 09:30
5642_УМБ_23_16_04_2018.rar
15 квітня 2018 14:17
08_САТУТНІ ДОКУМЕНТИ.rar
15 квітня 2018 14:17
01_ВЛАСНЕ АБЗ.rar
15 квітня 2018 14:17
Довідка№12(ПРОПОЗИЦІЯ).jpg
15 квітня 2018 14:17
06_ЛОКАЛЬНИЙ КОШТОРИС.rar
15 квітня 2018 14:17
04_ІНШІ РОЗРАХУНКИ.rar
15 квітня 2018 14:17
03_ДОВІДКИ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БУДГАРАНТ-7"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ БУДІВНИЦТВА №23"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 квітня 2018 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ПП "БУДГАРАНТ-7" 195 000 148,75
UAH з ПДВ
192 950 148,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 135 065 103.60 Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ БУДІВНИЦТВА №23" 195 439 025,36
UAH з ПДВ
193 439 025,36
UAH з ПДВ
1.2142857143 159 302 726.77 Документи

Публічні документи

16 квітня 2018 10:27
гарантия.zip
14 квітня 2018 19:43
Тендерна пропозиція.pdf
14 квітня 2018 19:43
Тенічні документи.pdf

Публічні документи

16 квітня 2018 09:30
02_ГАРАНТІЯ.rar
16 квітня 2018 09:30
5642_УМБ_23_16_04_2018.rar
15 квітня 2018 14:17
08_САТУТНІ ДОКУМЕНТИ.rar
15 квітня 2018 14:17
01_ВЛАСНЕ АБЗ.rar
15 квітня 2018 14:17
Довідка№12(ПРОПОЗИЦІЯ).jpg
15 квітня 2018 14:17
06_ЛОКАЛЬНИЙ КОШТОРИС.rar
15 квітня 2018 14:17
04_ІНШІ РОЗРАХУНКИ.rar
15 квітня 2018 14:17
03_ДОВІДКИ.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БУДГАРАНТ-7"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ БУДІВНИЦТВА №23"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "БУДГАРАНТ-7"
#34390160
Переможець 192 950 148,00
UAH з ПДВ
08 травня 2018 15:41
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "БУДГАРАНТ-7" #34390160

№ рішення у справі

272-р

Дата рішення у справі

24.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 травня 2018 15:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "БУДГАРАНТ-7"
#34390160
192 950 148,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 червня 2019 16:20
Електронний підпис зміни до договору
21 червня 2019 16:18
Додаткова угода № 5 до Договору № 2 від 25.05.2019 (1).PDF зміни до договору
21 червня 2019 16:17
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2019 16:55
Додатоква угода № 4 до Договору підряду № 2 від 25.05.2018 (1).PDF зміни до договору
10 червня 2019 16:55
Електронний підпис зміни до договору
31 травня 2019 16:04
Додаткова угода № до Договору № 2від 25.05.2018 (1).PDF зміни до договору
31 травня 2019 16:04
Електронний підпис зміни до договору
26 квітня 2019 15:24
Додаткова угода № 2 від 26.04.2019 (1).PDF зміни до договору
26 квітня 2019 15:23
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 09:16
Додаткова угода № 1 до Договору Підряду № 2 від 25.05.2018 (1).PDF зміни до договору
29 грудня 2018 09:16
Електронний підпис укладений
25 травня 2018 14:28
Договір №2 від 25.05.2018 р..PDF укладений
25 травня 2018 14:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено дію Договору № 2 від 25.05.2019 на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи пункти 16.2 та 17.2 Договору підряду № 2 від 25.05.2018 року та у зв’язку із тим, що процедура відкритих торгів на Послуги з поточного ремонту дорожнього покриття та тротуарів вулиць міста Полтави на 2019 рік триває Сторони дійшли взаємної згоди: Продовжити строк дії Договору підряду № 2 від 25.05.2018 року зі змінами внесеними Додатковою угодою № 1 від 29.12.2018 року на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році та внести зміни до Договору підряду № 2 від 25.05.2018 року зі змінами внесеними Додатковою угодою № 1 від 29.12.2018 року. Викласти у новій редакції пункт 10.1. Договору підряду № 2 від 25.05.2019 «Строк надання послуг – до 31.05.2019 року». Викласти пункт 13.1 Договору підряду № 2 від 25.05.2018 у новій редакції: «Договір продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року, але не пізніше 31.05.2019 року».
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи пункти 16.2 та 17.2 Договору підряду № 2 від 25.05.2018 року та у зв’язку із тим, що процедура відкритих торгів на Послуги з поточного ремонту дорожнього покриття та тротуарів вулиць міста Полтави на 2019 рік триває Сторони дійшли взаємної згоди: Продовжити строк дії Договору підряду № 2 від 25.05.2018 року зі змінами внесеними Додатковою угодою № 1 від 29.12.2018 року та Додатковою угодою № 2 від 26.04.2019 року на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році та внести зміни до Договору підряду № 2 від 25.05.2018 року зі змінами внесеними Додатковою угодою № 1 від 29.12.2018 року та Додатковою угодою № 2 від 26.04.2019 року. Викласти у новій редакції пункт 10.1. Договору підряду № 2 від 25.05.2018 «Строк надання послуг – до 07.06.2019 року». Викласти пункт 13.1 Договору підряду № 2 від 25.05.2018 у новій редакції: «Договір продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року, але не пізніше 07.06.2019 року».
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити строк дії Договору підряду № 2 від 25.05.2018 року зі змінами внесеними Додатковою угодою № 1 від 29.12.2018 року та Додатковою угодою № 2 від 26.04.2019 року, Додатковою угодою № 3 від 31.05.2019 року на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році та внести зміни до Договору підряду № 2 від 25.05.2018 року зі змінами внесеними Додатковою угодою № 1 від 29.12.2018 року та Додатковою угодою № 2 від 26.04.2019 року, Додатковою угодою № 3 від 31.05.2019 року. 1.1.2. Викласти у новій редакції пункт 10.1. Договору підряду № 2 від 25.05.2018 «Строк надання послуг – до 30.06.2019 року». 1.1.3. Викласти пункт 13.1 Договору підряду № 2 від 25.05.2018 у новій редакції: «Договір продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року, але не пізніше 30.06.2019 року».
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із розірванням Договору підряду № 2 від 25.05.2018 року зі змінами внесеними Додатковою угодою № 1 від 29.12.2018 року та Додатковою угодою № 2 від 26.04.2019 року, Додатковою угодою № 3 від 31.05.2019 року та Додатковою угодою № 4 від 07.06.2019 року зменшити загальну суму додаткової угоди № 1 від 29.12.2018 року на 34 649 718,12 грн.. та викласти п. 1.1.2. Додаткової угоди № 1 від 29.12.2018 року до Договору підряду № 2 від 25.05.2018 у новій редакції: «Загальна сума цієї Додаткової угоди складає 3 940 311,48 (три мільйони дев’ятсот сорок тисяч триста одинадцять гривень 48 копійок) у тому числі: ПДВ 656 718,58 (шістсот п’ятдесят шість тисяч сімсот вісімнадцять гривень 58 копійок)».
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 травня 2018 — 30 червня 2019
Сума оплати за договором: 40 683 234,55
UAH (в тому числі ПДВ 6 780 539,09 UAH)