Послуги з поточного ремонту дорожнього покриття та тротуарів вулиць міста Полтави (45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Services in current repair of road pavement and footpaths of the streets of Poltava City (45230000-8-Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Очікувана вартість
195 947 842,96 UAH
UA-2018-03-16-000782-b 53da1d0934d346b4a1296d84543273d0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365854
Місцезнаходження замовника: 36020, Україна, Полтавська обл., Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава
Контактна особа замовника: Шанько Анна
+380532274637
zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net
Додаткові контактні особи: Шанько Анна Ігорівна
(05322)609432
zakupivli_zhkg@ukr.net
Малько Костянтин Анатолійович
(05322)22447
zakupivli_zhkg@ukr.net
Official name: Housing-Utilities Administration Executive Committee of the Poltava City Council
National ID: 03365854
Contact point: Шанько Marina
+380532274637
zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net
Additional contacts: Shanko Anna Ihorivna
(05322)609432
zakupivli_zhkg@ukr.net
Malko Konstantin Anatoliyovych
(05322)22447
zakupivli_zhkg@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 16 березня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2018 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2018 11:00
Початок аукціону: 25 квітня 2018 14:47
Очікувана вартість: 195 947 842,96 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1 000 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,26 %
Publication date: 16 березня 2018 16:53
Enquiries until: 06 квітня 2018 11:00
Complaints submission until: до 12 квітня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 16 квітня 2018 11:00

Information

Estimated total value: 195 947 843 UAH including VAT
Minimal lowering step: 500 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,26 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 1 000 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Послуги з поточного ремонту дорожнього покриття та тротуарів вулиць міста Полтави
Послуги з поточного ремонту дорожнього покриття та тротуарів вулиць міста Полтави
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
169200 м.кв.
Послуги з поточного ремонту дорожнього покриття та тротуарів вулиць міста Полтави (45230000-8- Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська обл., Полтава, місто Полтава
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Services in current repair of road pavement and footpaths of the streets of Poltava City (45230000-8-Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2018

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Відстрочення оплати за надані послуги: 30%
на строк від 181 і більше днів: 30%
на строк від 91 до 180 днів: 15%
на строк від 31 до 90 днів: 10%
на строк від 10 до 30 днів: 5%
на строк, що складає менш ніж 10 днів: 0%

Тендерна документація

29 березня 2018 16:18
Електронний цифровий підпис
27 березня 2018 17:39
Електронний цифровий підпис
16 березня 2018 16:51
Електронний цифровий підпис
29 березня 2018 16:17
Зміни до тендерної документації від 29.03.2018.doc
29 березня 2018 16:17
Тендерна документація Поточний ремонт(нова редакція2).doc
27 березня 2018 17:39
Тендерна документація Поточний ремонт(нова редакція).doc
16 березня 2018 16:50
Тендерна документація Поточний ремонт.doc
29 березня 2018 16:17
Додаток № 4 Проект Договору.doc
16 березня 2018 16:50
Додаток № 4 Проект Договору.doc
27 березня 2018 17:39
Зміни до тендерної документації від 27.03.2018.doc
27 березня 2018 17:39
Додаток № 3 технічне завдання.doc
16 березня 2018 16:50
Додаток № 3 технічне завдання.doc
27 березня 2018 17:39
Додаток № 1 кваліфікаційні критерії.doc
16 березня 2018 16:50
Додаток № 1 кваліфікаційні критерії.doc
16 березня 2018 16:50
Додаток № 7.doc
16 березня 2018 16:50
Додаток № 6 інформація про Учасника.doc
16 березня 2018 16:50
Додаток №5 Форма тендерна пропозиція.doc
16 березня 2018 16:50
Додаток № 2 підтвердження відсутності підстав неведених у ст. 17.doc
16 березня 2018 16:50
ANNOUNCEMENT (1).doc

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 19 квітня 2018
UA-2018-03-16-000782-b53da1d0934d346b4a1296d84543273d0
Найменування замовника: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365854
Місцезнаходження замовника: 36020, Україна, Полтавська обл., Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава
Учасник Документи Рішення
ПП "БУДГАРАНТ-7" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ БУДІВНИЦТВА №23" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

19 квітня 2018 16:32
sign.p7s

Публічні документи

16 квітня 2018 10:27
гарантия.zip
14 квітня 2018 19:43
Тендерна пропозиція.pdf
14 квітня 2018 19:43
Тенічні документи.pdf

Документи

19 квітня 2018 16:33
sign.p7s

Публічні документи

16 квітня 2018 09:30
02_ГАРАНТІЯ.rar
16 квітня 2018 09:30
5642_УМБ_23_16_04_2018.rar
15 квітня 2018 14:17
08_САТУТНІ ДОКУМЕНТИ.rar
15 квітня 2018 14:17
01_ВЛАСНЕ АБЗ.rar
15 квітня 2018 14:17
Довідка№12(ПРОПОЗИЦІЯ).jpg
15 квітня 2018 14:17
06_ЛОКАЛЬНИЙ КОШТОРИС.rar
15 квітня 2018 14:17
04_ІНШІ РОЗРАХУНКИ.rar
15 квітня 2018 14:17
03_ДОВІДКИ.rar

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 квітня 2018 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ПП "БУДГАРАНТ-7" 195 000 148,75
UAH з ПДВ
192 950 148,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 135 065 103.60 Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УПРАВЛІННЯ МЕХАНІЗАЦІЇ БУДІВНИЦТВА №23" 195 439 025,36
UAH з ПДВ
193 439 025,36
UAH з ПДВ
1.2142857143 159 302 726.77 Документи

Публічні документи

16 квітня 2018 10:27
гарантия.zip
14 квітня 2018 19:43
Тендерна пропозиція.pdf
14 квітня 2018 19:43
Тенічні документи.pdf

Публічні документи

16 квітня 2018 09:30
02_ГАРАНТІЯ.rar
16 квітня 2018 09:30
5642_УМБ_23_16_04_2018.rar
15 квітня 2018 14:17
08_САТУТНІ ДОКУМЕНТИ.rar
15 квітня 2018 14:17
01_ВЛАСНЕ АБЗ.rar
15 квітня 2018 14:17
Довідка№12(ПРОПОЗИЦІЯ).jpg
15 квітня 2018 14:17
06_ЛОКАЛЬНИЙ КОШТОРИС.rar
15 квітня 2018 14:17
04_ІНШІ РОЗРАХУНКИ.rar
15 квітня 2018 14:17
03_ДОВІДКИ.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "БУДГАРАНТ-7"
#34390160
Переможець 192 950 148,00
UAH з ПДВ
08 травня 2018 15:41

Документи

08 травня 2018 15:41
sign.p7s
03 травня 2018 15:38
sign.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 травня 2018 15:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "БУДГАРАНТ-7"
#34390160
192 950 148,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 травня 2018 15:41
sign.p7s
03 травня 2018 15:38
sign.p7s

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
25 травня 2018 14:28
Договір №2 від 25.05.2018 р..PDF укладений
25 травня 2018 14:27
sign.p7s зміни до договору
21 червня 2019 16:20
sign.p7s зміни до договору
21 червня 2019 16:18
Додаткова угода № 5 до Договору № 2 від 25.05.2019 (1).PDF зміни до договору
21 червня 2019 16:17
sign.p7s зміни до договору
10 червня 2019 16:55
Додатоква угода № 4 до Договору підряду № 2 від 25.05.2018 (1).PDF зміни до договору
10 червня 2019 16:55
sign.p7s зміни до договору
31 травня 2019 16:04
Додаткова угода № до Договору № 2від 25.05.2018 (1).PDF зміни до договору
31 травня 2019 16:04
sign.p7s зміни до договору
26 квітня 2019 15:24
Додаткова угода № 2 від 26.04.2019 (1).PDF зміни до договору
26 квітня 2019 15:23
sign.p7s зміни до договору
29 грудня 2018 09:16
Додаткова угода № 1 до Договору Підряду № 2 від 25.05.2018 (1).PDF зміни до договору
29 грудня 2018 09:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено дію Договору № 2 від 25.05.2019 на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи пункти 16.2 та 17.2 Договору підряду № 2 від 25.05.2018 року та у зв’язку із тим, що процедура відкритих торгів на Послуги з поточного ремонту дорожнього покриття та тротуарів вулиць міста Полтави на 2019 рік триває Сторони дійшли взаємної згоди: Продовжити строк дії Договору підряду № 2 від 25.05.2018 року зі змінами внесеними Додатковою угодою № 1 від 29.12.2018 року на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році та внести зміни до Договору підряду № 2 від 25.05.2018 року зі змінами внесеними Додатковою угодою № 1 від 29.12.2018 року. Викласти у новій редакції пункт 10.1. Договору підряду № 2 від 25.05.2019 «Строк надання послуг – до 31.05.2019 року». Викласти пункт 13.1 Договору підряду № 2 від 25.05.2018 у новій редакції: «Договір продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року, але не пізніше 31.05.2019 року».
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи пункти 16.2 та 17.2 Договору підряду № 2 від 25.05.2018 року та у зв’язку із тим, що процедура відкритих торгів на Послуги з поточного ремонту дорожнього покриття та тротуарів вулиць міста Полтави на 2019 рік триває Сторони дійшли взаємної згоди: Продовжити строк дії Договору підряду № 2 від 25.05.2018 року зі змінами внесеними Додатковою угодою № 1 від 29.12.2018 року та Додатковою угодою № 2 від 26.04.2019 року на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році та внести зміни до Договору підряду № 2 від 25.05.2018 року зі змінами внесеними Додатковою угодою № 1 від 29.12.2018 року та Додатковою угодою № 2 від 26.04.2019 року. Викласти у новій редакції пункт 10.1. Договору підряду № 2 від 25.05.2018 «Строк надання послуг – до 07.06.2019 року». Викласти пункт 13.1 Договору підряду № 2 від 25.05.2018 у новій редакції: «Договір продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року, але не пізніше 07.06.2019 року».
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити строк дії Договору підряду № 2 від 25.05.2018 року зі змінами внесеними Додатковою угодою № 1 від 29.12.2018 року та Додатковою угодою № 2 від 26.04.2019 року, Додатковою угодою № 3 від 31.05.2019 року на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році та внести зміни до Договору підряду № 2 від 25.05.2018 року зі змінами внесеними Додатковою угодою № 1 від 29.12.2018 року та Додатковою угодою № 2 від 26.04.2019 року, Додатковою угодою № 3 від 31.05.2019 року. 1.1.2. Викласти у новій редакції пункт 10.1. Договору підряду № 2 від 25.05.2018 «Строк надання послуг – до 30.06.2019 року». 1.1.3. Викласти пункт 13.1 Договору підряду № 2 від 25.05.2018 у новій редакції: «Договір продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2019 року, але не пізніше 30.06.2019 року».
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із розірванням Договору підряду № 2 від 25.05.2018 року зі змінами внесеними Додатковою угодою № 1 від 29.12.2018 року та Додатковою угодою № 2 від 26.04.2019 року, Додатковою угодою № 3 від 31.05.2019 року та Додатковою угодою № 4 від 07.06.2019 року зменшити загальну суму додаткової угоди № 1 від 29.12.2018 року на 34 649 718,12 грн.. та викласти п. 1.1.2. Додаткової угоди № 1 від 29.12.2018 року до Договору підряду № 2 від 25.05.2018 у новій редакції: «Загальна сума цієї Додаткової угоди складає 3 940 311,48 (три мільйони дев’ятсот сорок тисяч триста одинадцять гривень 48 копійок) у тому числі: ПДВ 656 718,58 (шістсот п’ятдесят шість тисяч сімсот вісімнадцять гривень 58 копійок)».
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 травня 2018 — 30 червня 2019
Сума оплати за договором: 40 683 234,55
UAH (в тому числі ПДВ 6 780 539,09 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку