Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво водогону до сіл та селищ Срібненської та Новоєлизаветівської сільських рад Покровського (Красноармійського) району від Селидівського водогону Д=600 мм №2
Очікувана вартість
70 024 585,00 UAH
UA-2018-03-16-000754-b ● 7b71f854908945ab990ba505e1d125ae
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Покровська районна державна адміністрація Донецької області |
Код ЄДРПОУ: | 21961790 |
Місцезнаходження: | 85300, Україна , Донецька обл., Покровськ, пл. Шибанкова, буд. 11 |
Контактна особа: |
Гурська Вікторія Олександрівна 380957363673 gurskayaviktoriya1509@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 березня 2018 16:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2018 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2018 16:00 |
Початок аукціону: | 06 квітня 2018 13:00 |
Очікувана вартість: | 70 024 585,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 350 122,93 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Будівництво водогону до сіл та селищ Срібненської та Новоєлизаветівської сільських рад Покровського (Красноармійського) району від Селидівського водогону Д=600 мм №2
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43 кілометри
Будівництво водогону до сіл та селищ Срібненської та Новоєлизаветівської сільських рад Покровського (Красноармійського) району від Селидівського водогону Д=600 мм №2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85300, Україна, Донецька область, Покровський район, села та селища Срібненської та Новоєлизаветівської сільських рад Покровського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 квітня 2018
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 березня 2018 20:41 |
Зміни ТД.docx | |
22 березня 2018 10:35 |
Зміни до ТД Підсумкова відомість ресурсів.xls | |
16 березня 2018 16:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 березня 2018 16:38 |
Тендерная документація.docx | |
16 березня 2018 16:38 |
Дефектний акт (1).xls |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дефектний акт
Дата подання: 20 березня 2018 14:37
Дата відповіді: 22 березня 2018 10:12
В дефектному акті вказані роботи по укладанню трубопроводу з полиетиленових труб Д=315мм, Д=110мм, Д=63мм , можна уточнити марку полиетилену та SDR ( тиск), а також по стальним трубам Д=530мм, Д=325мм, Д=108мм, Д=67мм уточнити товщину стінки.
Відповідь: Проектом передбачено прокладання поліетиленових напірних труб ПЕ 100 Д =315*17,9, Д =100*6,3, призначених для транспортування питної води по ДСТУ Б-В.2.7-151:2008, загальною протяжністю 43235,7 м, у т.ч. 315*17,9-38409,0м. 100*6-4826,7 м.
SDR( тиск) ПВХ SDR 26 (01 мпа).
SDR( тиск) ПВХ SDR 26 (01 мпа).
Щодо технічного завдання
Дата подання: 20 березня 2018 15:49
Дата відповіді: 22 березня 2018 19:28
Просимо вказати, чи застосовані які-небудь коефіцієнти до норм витрат труда робітників-будівельників, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, часу експлуатації будівельних машин і механізмів для врахування впливу умов виконання робіт, передбачених проектом. Чи до всіх позицій вони застосовані?
Відповідь: Не застосовувалися.
Щодо технічного завдання
Дата подання: 20 березня 2018 15:49
Дата відповіді: 22 березня 2018 10:23
Просимо вказати клас наслідків (відповідальності) об'єкта.
Відповідь: Водогон відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2 та III категорії складності.
Щодо технічного завдання
Дата подання: 20 березня 2018 15:49
Дата відповіді: 22 березня 2018 10:26
Просимо надати відомість ресурсів або специфікацію матеріалів і обладнання, згідно п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 і п.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі"
Відповідь: Додаємо відомість ресурсів шляхом внесення змін до тендерної документації (Дивитись зміни до тендерної документації).
Щодо технічного завдання
Дата подання: 20 березня 2018 15:50
Дата відповіді: 22 березня 2018 19:33
У п.27 дефектного акту «Продавлювання без розробки ґрунту [прокол] на довжину до 30 м труб дiаметром 530мм (21м.п.)» кількість вказана 63 м, а в аналогічних позиціях 30,36,39,45,48,51 ці дані збігаються. Чи дійсно проектом передбачається 63 м проколу?
Відповідь: Згідно специфікації проектом передбачено футляр зі сталевих прямошовних труб з покриттям дуже посиленого типу діаметром 530*5: L=21 м прокласти засібом проколу – 2 шт.
Щодо технічного завдання
Дата подання: 20 березня 2018 15:50
Дата відповіді: 22 березня 2018 19:35
Позиції 27,30,33,36,39 дефектного акту передбачають прокол труб діаметром 530 мм. Яка РЕСН для цього застосовується? Адже норми 46 групи 22 збірника максимальний діаметр 400 мм.
Відповідь: Застосовується така ж норма, адже норми на трубу д.530 не існує.
Щодо технічного завдання
Дата подання: 20 березня 2018 15:51
Дата відповіді: 22 березня 2018 10:22
У п.27 дефектного акту передбачається прокладання футляру 530 мм. У позиції 28 відповідно протягування сталевої труби діаметром 325 мм у футляр. Чи передбачається десь зварювання труби діаметром 325 мм у нитку для протягування? Де врахована вартість самої труби? Такі ж питання і по позиціям 30-31, 33-34, 36-37, 39-40, 42-43,45- 46 (д =325,д=110) ,48-49(д =325,д=110),51- 52(д =325,д=110).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У підсумковій відомості ресурсів що додана додатково до проекту передбачається витрати на прокладання футляру 530 мм та протягування сталевої труби 325 мм (Дивитись зміни до тендерної документації, а саме відомість ресурсів).
Щодо технічного завдання
Дата подання: 20 березня 2018 15:51
Дата відповіді: 22 березня 2018 10:17
У позиціях 46, 49, 52 дефектного акту труба діаметром 110 мм вказана як сталева, проте діаметр 110 мм відповідає поліетиленовій. Яка саме це труба? Чи потрібно її вартість враховувати додатково (якщо поліетиленова), чи вона врахована у позиції 20?
Відповідь: Дійсно в підсумковій відомості ресурсів вказані труби з поліетилену водопроводу діаметром 110 мм, а в дефектному акті помилково ці труби визначено як сталеві по п. 46,49,52.
Щодо технічного завдання
Дата подання: 20 березня 2018 15:52
Дата відповіді: 22 березня 2018 10:14
Позиція 54 "Установлення полiетиленових фасонних частин: вiдведень, колiн, патрубкiв, переходiв діаметром до 315 мм" дефектного акту кількість вказана 55 шт. Проте самих фасонних частин лише 54. Як правильно враховувати в тендерній пропозиції?
Відповідь: Потрібно враховувати позицію 54 у кількості 55 шт., яка складається з пунктів 55,56,62
щодо технічного завдання
Дата подання: 21 березня 2018 08:47
Дата відповіді: 22 березня 2018 19:43
позиція 3 дефектного акту передбачає розробку грунту з кріпленням у траншеях шириною до 2 м глибиною до 2 м. Де враховується робота з кріпленням траншей?
Відповідь: В загальних даних проекту передбачено розробка траншеї вручну в грунтах II категорії обсягом 80 м3. Робота з кріплення траншей передбачено п.3 дефектного акту.
щодо технічного завдання
Дата подання: 21 березня 2018 08:50
Дата відповіді: 22 березня 2018 19:45
вкажіть які РЕСН застосовані у п. 4,5 дефектного акту (найменування однакові). Або вкажіть глибину та ширину траншей, тип грунта та спосіб розробки грунту (з кріпленням, з укосами...), який передбачений проектом.
Відповідь: Тип грунта та параметри траншей вказані в п.2, 3 дефектного акту.
щодо технічного завдання
Дата подання: 21 березня 2018 08:53
Дата відповіді: 23 березня 2018 20:58
останній розділ дефектного акту має назву "Розбирання асфальтобетонних покриттів з наступним восстановленям ( 950 м2 )" проте він не містить робіт з розбирання покриття. Чи дійсно ці роботи не потрібні?
Відповідь: Потрібні ці роботи
технічне завдання
Дата подання: 21 березня 2018 08:54
Дата відповіді: 22 березня 2018 10:10
Просимо уточнити об єкт запроектований як нове будівництво чи проводиться реконструкція ?
Відповідь: Проектом передбачено нове будівництво.
Уточнення відповіді замвоника щодо теххнічного завдання
Дата подання: 22 березня 2018 10:23
Дата відповіді: 23 березня 2018 21:13
Позиція 54 "Установлення полiетиленових фасонних частин: вiдведень, колiн, патрубкiв, переходiв діаметром до 315 мм" дефектного акту кількість вказана 55 шт. Проте самих фасонних частин лише 54. Як правильно враховувати в тендерній пропозиції? Згідно Вашої відповіді потрібно врховувати кількість матеріалів з п. 55,56,62, проте п.62 містить поліетиленову фасонну частину діаметром 100 мм, яка відноситься до п.57. Стосовно 57 позиції кількість 39 шт, а фасонних частин у п. 60.61,61 - 37 шт. Тому, питання не знімається та просимо прояснити ситуацію по п. 57.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Всередині розцінки стоїть матеріал: Фланець 1-300-6 -55 шт., а нижче позиції - це додаткові матеріали. Матеріали до цієї позиції! У відомостях ресурсів позиція 150.
Уточнення відповіді замвоника щодо теххнічного завдання
Дата подання: 22 березня 2018 10:43
Дата відповіді: 23 березня 2018 19:41
Просимо уточнити типи поліетиленових труб. Адже виробники та ДСТУ Б-В.2.7-151:2008 для труб SDR26 ПЕ100 зазначають тиск 0,63 мПа, а товщину стінок наступним чином: 315х12,1; 110х4,2; 63х2,5.
Відповідь: Уточнюємо по п. 19, 20,21 ДА марку, тиск та товщину стінки водопровідних поліетиленових труб: ПЕ 100 SDR -17 питних 6 бар Д =315х17,9, Д =110х6,3, Д =63х6,3. Уточнюємо по п.22,23,24 ДА товщину станки сталевих прямошовних труб з покриттям дуже посиленого типу : Д=325х6,0, Д=108х6,0, Д= 57х4,5.
кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 22 березня 2018 14:15
Дата відповіді: 23 березня 2018 19:27
Згідно закону України " Про архітектурну діяольність" будівництво об єктів здійснюється відповідно до затвердженої проектної дакументації. Будівельній організації не обвязково мати в штаті інженера - проектувальника, якщо ми виконуємо роботи по будівництву обєктів , а не проектуємо . А ви вимагаєте сертифікат інженера-проектувальника?
Відповідь: Внесені зміни до тендерної документації п.2 таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі» в критерїї "Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" , а саме: в частині надання копії відповідного кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника (пункт виключено).
Уточнення відповіді замвоника щодо теххнічного завдання
Дата подання: 23 березня 2018 08:41
Дата відповіді: 23 березня 2018 19:37
позиція 3 дефектного акту передбачає розробку грунту з кріпленням у траншеях шириною до 2 м глибиною до 2 м. Де враховується робота з кріпленням траншей? Щодо Вашої відповіді, саме робота з кріплення траншей у дефектному акті відсутня, п.3 передбачає розробку грунту в траншеї, що вже має кріплення (склад робіт: розробка грунту з викидом на полиці на одну сторону бровки, відкидання грунту бровки, улаштування і розбирання полиць. зачистка дна і стінок). На роботу з кріплення траншей застосовують розцінки Е1-171-1 - Е1-172-6 в залежності від умов (матеріал кріплення, ширина, тип грунту...)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Потрібно змінити на Е1-164-2 (без кріплень).
Уточнення відповіді замвоника щодо теххнічного завдання
Дата подання: 23 березня 2018 08:43
Дата відповіді: 23 березня 2018 19:05
вкажіть які РЕСН застосовані у п. 4,5 дефектного акту (найменування однакові). Або вкажіть глибину та ширину траншей, тип грунта та спосіб розробки грунту (з кріпленням, з укосами...), який передбачений проектом. Згідно Вашої відповіді п.4 та 5 дефектного акту абсолютно ідентичні? Якщо ні, чим вони різняться?
Відповідь: В п. 4 дефектного акту – доробка траншей після екскаватора, п.5 дефектного акту – під колодязі.
Уточнення відповіді замвоника щодо теххнічного завдання
Дата подання: 23 березня 2018 08:59
Дата відповіді: 23 березня 2018 19:51
У п.27 дефектного акту передбачається прокладання футляру 530 мм. У позиції 28 відповідно протягування сталевої труби діаметром 325 мм у футляр. Чи передбачається десь зварювання труби діаметром 325 мм у нитку для протягування? Де врахована вартість самої труби? Такі ж питання і по позиціям 30-31, 33-34, 36-37, 39-40, 42-43,45- 46 (д =325,д=110) ,48-49(д =325,д=110),51- 52(д =325,д=110). Ваша відповідь не відповідає відомомсті ресурсів, що додається. Так, відомість ресурсів п. 144 містить сталеву трубу діаметром 325х6 мм у кількості 50,2 м, що відповідає п.22 дефектного акту (укладання труб діаметром 325 мм у кількості 50 мм) п.153 відомості ресурсів містить футляр зі сталевої труби з покриттям дуже посиленного типу діаметром 325х8 мм у кількості 71,284 м, що відповідає п.45 (22м),48 (23м),51 (26м) загальною кількістю 71 м. Іншої труби діаметром 325 мм відомість ресурсів не містить, проте дефектний акт у п.28,31,34,37,40,43 передбачає протягування сталевої труби діаметром 325 мм загальною кількістю 289 м. З наданої відомості ресурсів видно, що у сталевий футляр діаметром 530 мм має бути протягнута поліетиленова труба діаметром 315 мм. Тоді все становится на свої місця, а п.28,31,34,37,40,43 не мають містити у назві протягування у футляр стальних труб діаметром 325 мм, адже це вводить в оману. Чи правильні висновки ми зробили?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Затягується поліетиленова труба. Не існує розцінки по протягуванню поліетиленової труби! Стосовно цього взята на стальну трубу (змінити назву на поліетиленову).
щодо технічного завдання
Дата подання: 23 березня 2018 10:42
Дата відповіді: 26 березня 2018 17:22
У п.4 "Доробка вручну, зачищення дна i стiнок вручну з викидом грунту в котлованах i траншеях, розроблених механiзованим способом" дефектного акту кількість вказана 13800 м3, проте, як правило, розробку траншей слід вести 97% обсягу механізованим способом, а 3% обсягу вручну (за винятком немоджливості механізованої розробки через стислі умови, наявність комунікацій и т.п). На доробку вручну ніколи більше 7% обсягу земляних робіт не допускають. А враховуючі, що обсяг ручної розробки становить лише 80 м3, то виникає питання стосовно відповідності зазначенного обсягу "доробки".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У п. 4 дані надані згідно Проекту.
щодо технічного завдання
Дата подання: 23 березня 2018 14:27
Дата відповіді: 26 березня 2018 17:39
п.20 та п 21 дефектного акту передбачає пневматичне випробування трубопроводів діаметром 110 мм та 63 мм. П.3.1.10 ДСТУ Б Д2.2-22:2014 стверджує, що застосування норма на укладання труб з пневматичним випробуванням допускається тількі у випадках, обумовленим проектом. Чи дійсно проект вимагає пневматичного випробування поліетиленового трубопроводу діаметром 110 мм та 63 мм?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно кошторисної документації передбачається пневматичне випрбування.
Уточнення відповіді замвоника щодо теххнічного завдання
Дата подання: 26 березня 2018 15:13
Дата відповіді: 27 березня 2018 14:57
Просимо розібратися в питанні та надати вичерпну відповідь або відкорегувати дефектний акт на питання "Позиція 54 "Установлення полiетиленових фасонних частин: вiдведень, колiн, патрубкiв, переходiв діаметром до 315 мм" дефектного акту кількість вказана 55 шт. Проте самих фасонних частин лише 54. Не вистачає 1 шт. Згідно Вашої відповіді потрібно враховувати кількість матеріалів з п. 55,56,62, проте п.62 містить поліетиленову фасонну частину діаметром 100 мм, яка відноситься до п.57. Фланець 1-300-6 - 55 шт (позиція 150 в відомості ресурсів), який згідно Вашої відповіді, стоїть всередині розцінки не є поліетиленовою фасонною частиною. До того ж ця розцінка за нормативом не має містити в собі ніяких фланців. Відповідь на питання стосовно 57 позиції не надано взагалі. Кількість 39 шт, а фасонних частин у п. 60, 61,62 - 37 шт. Фланці не є фасонними частинами! Тому, просимо,з’ясувти це питання та привести у відповідність обсяги по п. 54 та 57 дефектного акту!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: п.54, п.57 - Фланці призначені для приєднання до трубопроводу запірної і регулюючої арматури, а також для з*єднання деталей трубопроводу між собою. Фасонна частина труби - це спеціальні деталі, які з*єднують труби між собою. В розцінці стоять фасонні частини. Фланці вказані як матеріал.
Уточнення відповіді замвоника щодо теххнічного завдання
Дата подання: 26 березня 2018 15:13
Дата відповіді: 27 березня 2018 14:21
Останній розділ дефектного акту має назву "Розбирання асфальтобетонних покриттів з наступним восстановленям ( 950 м2 )" проте він не містить робіт з розбирання покриття. Вкажіть обсяги розбирання асфальтобетонних покриттів, вони відсутні в дефектному акті! Що роботи учасникам з роботами з розбирання асфальтобетонних покриттів, які відсутні в дефектному акті, проте згідно Вашої відповіді вони «потрібні». До того ж під час розбирання покриттів буде будівельне сміття, яке теж, можливо, потрібно буде вивезти на якусь відстань. Дефектний акт має містити повну інформацію, щодо предмету закупівлі, а відповіді повинні бути інформативними. Тому, просимо вказати конкретні назви робіт та кількість, що передбачається проектом, але не міститься в дефектному акті.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Уточнення. Останній розділ "Розбирання асфальтобетонних покриттів з наступним восстновленням (950 м2)" не змінена назва розділу. Розбирання немає, так як в проекті та роботах вказані проколи.
Уточнення відповіді замвоника щодо теххнічного завдання
Дата подання: 26 березня 2018 15:13
Дата відповіді: 27 березня 2018 14:10
При виконанні робіт повинні використуватись матеріали з сертифікатом відповідності, поліетиленові труби мають відповідати ДСТУ Б-В.2.7-151:2008, де зазначаються основні параметри труб. Перегляньте будь-ласка, ДСТУ Б-В.2.7-151:2008 п. 4 таб 1 та інформацію виробників, представлених на ринку України та з’ясуйте, де саме закралась помилка (або не вірно вказано ПЕ, або SDR, або товщина стінки). Тому, що труб с точно зазначеними Вами параметрами не існує!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Труби ПЕ 100 SDR-17-315х17,9; 110х6,3; 63х6,3 - ДСТУ Б-В.2.7.-151:2008
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-03-16-000754-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ВКФ "ПЕРСПЕКТИВА", Код ЄДРПОУ:24445053
Дата подання: 23 березня 2018 16:47
Щодо сертифікату інженера-кошторисника
Начальнику відділу державної реєстрації
райдержадміністрації – державному реєстратору, уповноваженій особі
Гурській В.О.
Вимога щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель,
пов’язаних із дискримінаційними вимогами, наявними у тендерній документації
(у порядку ч.1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Основні вимоги до будівель і споруд затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 20.12.2006 № 1764 «Про затвердження Технічного регламенту будівельних виробів, будівель і споруд». Насамперед - це забезпечення механічного опору та стійкості, дотримання вимог пожежної безпеки, забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього середовища, забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму, забезпечення економії енергії. Напрями діяльності відповідальних виконавців, що викладені у додатку 1 Регламенту Атестаційної архітектурно – будівельної комісії, затвердженого протоколом №1 засідання Комісії, визначені з урахуванням цих вимог.
Відповідно до статті 19 Закону України «Про архітектурну діяльність» виконання проектних робіт по створенню об'єктів архітектури не потребує наявності у фахівців відповідного кваліфікаційного сертифіката у разі здійснення фахівцями проектних робіт під керівництвом архітектора чи іншого фахівця, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт відповідного профілю.
Враховуючи те, що кошторис є складовою частиною проектної документації та розробляється під керівництвом головного архітектора або головного інженера проекту (ГАПа, ГІПа), які повинні мати відповідні кваліфікаційні сертифікати та нести відповідальність за належний її рівень, наявність кваліфікаційного сертифікату у розробника кошторисної частини проекту не є обов’язковим.
Тому, вимога Замовника щодо надання учасниками процедури закупівлі: «кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника «інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації»», визначена у п.2, таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі» Додатку 1 до Тендерної документації є такою, що суперечить вимогам діючого законодавства та власне Закону України «Про архітектурну діяльність» від 20.05.1999 № 687-ХІV, на який робить посилання Замовник, і тому має ознаки дискримінаційного підходу.
Відповідно до абз.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником...». Крім того, відповідно до ч.3 ст.5 вказаного Закону «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників...», а згідно абз.5 ч.1 ст.3 Закону закупівлі мають здійснюються за принципом недискримінації учасників.
При цьому, на етапі виконання робіт, що є предметом даної закупівлі, Замовник може вимагати наявність у штаті учасників торгів кваліфікованого спеціаліста, що має сертифікат «Інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму щодо об’єктів будівництва класу наслідків(відповідальності) СС2(середні наслідки)», та передбачити надання у складі тендерних пропозицій саме такого сертифікату.
Таким чином, враховуючи дискримінаційний характер вимог замовника, викладених у п.2, таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, з метою усунення порушень законодавства з боку Замовника, звертаємось до Вас із вимогою, щодо внесення змін до тендерної документації на підставі ч.2 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом виключення із тексту тендерної документації даної вимоги або заміни її на вимогу, щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій копії відповідного кваліфікаційного сертифікату «Інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму щодо об’єктів будівництва класу наслідків(відповідальності) СС2 (середні наслідки)».
Розгорнути
Згорнути
райдержадміністрації – державному реєстратору, уповноваженій особі
Гурській В.О.
Вимога щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель,
пов’язаних із дискримінаційними вимогами, наявними у тендерній документації
(у порядку ч.1 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Основні вимоги до будівель і споруд затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 20.12.2006 № 1764 «Про затвердження Технічного регламенту будівельних виробів, будівель і споруд». Насамперед - це забезпечення механічного опору та стійкості, дотримання вимог пожежної безпеки, забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього середовища, забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму, забезпечення економії енергії. Напрями діяльності відповідальних виконавців, що викладені у додатку 1 Регламенту Атестаційної архітектурно – будівельної комісії, затвердженого протоколом №1 засідання Комісії, визначені з урахуванням цих вимог.
Відповідно до статті 19 Закону України «Про архітектурну діяльність» виконання проектних робіт по створенню об'єктів архітектури не потребує наявності у фахівців відповідного кваліфікаційного сертифіката у разі здійснення фахівцями проектних робіт під керівництвом архітектора чи іншого фахівця, який має кваліфікаційний сертифікат на виконання робіт відповідного профілю.
Враховуючи те, що кошторис є складовою частиною проектної документації та розробляється під керівництвом головного архітектора або головного інженера проекту (ГАПа, ГІПа), які повинні мати відповідні кваліфікаційні сертифікати та нести відповідальність за належний її рівень, наявність кваліфікаційного сертифікату у розробника кошторисної частини проекту не є обов’язковим.
Тому, вимога Замовника щодо надання учасниками процедури закупівлі: «кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника «інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації»», визначена у п.2, таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі» Додатку 1 до Тендерної документації є такою, що суперечить вимогам діючого законодавства та власне Закону України «Про архітектурну діяльність» від 20.05.1999 № 687-ХІV, на який робить посилання Замовник, і тому має ознаки дискримінаційного підходу.
Відповідно до абз.2 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником...». Крім того, відповідно до ч.3 ст.5 вказаного Закону «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників...», а згідно абз.5 ч.1 ст.3 Закону закупівлі мають здійснюються за принципом недискримінації учасників.
При цьому, на етапі виконання робіт, що є предметом даної закупівлі, Замовник може вимагати наявність у штаті учасників торгів кваліфікованого спеціаліста, що має сертифікат «Інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму щодо об’єктів будівництва класу наслідків(відповідальності) СС2(середні наслідки)», та передбачити надання у складі тендерних пропозицій саме такого сертифікату.
Таким чином, враховуючи дискримінаційний характер вимог замовника, викладених у п.2, таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, з метою усунення порушень законодавства з боку Замовника, звертаємось до Вас із вимогою, щодо внесення змін до тендерної документації на підставі ч.2 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі», шляхом виключення із тексту тендерної документації даної вимоги або заміни її на вимогу, щодо надання учасниками у складі тендерних пропозицій копії відповідного кваліфікаційного сертифікату «Інженерно-будівельне проектування у частині забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму щодо об’єктів будівництва класу наслідків(відповідальності) СС2 (середні наслідки)».
Рішення замовника: Вимога задоволена
23 березня 2018 19:32
Внесені зміни до тендерної документації п.2 таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасника процедури закупівлі» в критерїї "Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" , а саме: в частині надання копії відповідного кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника (пункт виключено).
Щодо сертифікату інженера-кошторисника
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 квітня 2018 14:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з додатковою відповідальністю "Трест "Дніпроводбуд" |
57 187 725,00
UAH з ПДВ
|
57 187 725,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ДНЕПР ЕКОСТРОЙ |
67 195 625,98
UAH з ПДВ
|
64 490 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БТК Ремторгмбуд" |
70 020 951,00
UAH з ПДВ
|
64 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ЕЛІТМАЙСТЕР" |
69 983 844,00
UAH з ПДВ
|
65 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДИРЕКЦІЯ БУДІВЕЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ" |
70 023 612,00
UAH з ПДВ
|
66 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖИНІРІНГПРОФІ" |
70 008 952,12
UAH з ПДВ
|
66 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ВКФ "ПЕРСПЕКТИВА" |
69 206 381,96
UAH з ПДВ
|
68 506 130,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Моноліт-Центр" |
69 924 404,88
UAH з ПДВ
|
68 849 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДIВЕЛЬНА КОМПАНIЯ ЄВРОМОНТАЖ" |
69 989 824,80
UAH з ПДВ
|
68 856 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ СПЕЦІНЖИНІРИНГ ПОСТАЧ |
69 545 946,07
UAH з ПДВ
|
69 195 823,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЕЛІТ БУД ЦЕНТР |
70 000 691,48
UAH з ПДВ
|
69 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ГІДРОТЕХ ІНЖИНІРІНГ |
70 024 585,00
UAH з ПДВ
|
70 024 585,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з додатковою відповідальністю "Трест "Дніпроводбуд" #01035673 |
Очікує рішення |
57 187 725,00
UAH з ПДВ
|
06 квітня 2018 14:21
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 12 квітня 2018 15:09 |
Коментар щодо відміни: | На підставі ч.1 ст.31 "Про публічні закупівлі" (неможливість усунення порушень,що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель). |
Документи:
12 квітня 2018 15:08
|
Протокол №15 відмови торгів.PDF |