Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Аерофотозйомка території м. Київ з розміром пікселя на місцевості 5 см та виготовлення цифрових ортофотопланів з розміром пікселя 5 см.
Очікувана вартість
4 000 000,00 UAH
UA-2018-03-16-000647-a ● 46104d72113943e08003a9c39d2fcedc
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 26199097 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик, 32-А |
Контактна особа: |
Стангріт Тетяна Вікторівна 380442880945 dzr-tender@kievcity.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 16 березня 2018 11:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2018 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2018 17:00 |
Початок аукціону: | 07 червня 2018 14:40 |
Очікувана вартість: | 4 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 40000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Стангріт Тетяна Вікторівна, секретар тендерного комітету, вул. Хрещатик, 32-а, каб.406, м. Київ, 01601, тел. (044) 288-09-45, факс (044) 279-46-37, dzr-tender@kievcity.gov.ua. З питань технічної частини предмету закупівлі звертатися до: Кулаковського Юрія Петровича, заступника директора Департаменту, тел. (044) 278-39-91.
Після завершення послуг Учасник передає Замовнику:
- каталог помаркованих опознаків із фотофіксацією;
- матеріали аерофотозйомочних робіт після контрольного перегляду, придатні для використання - на цифровій фотограмметричній системі Замовника при виконанні інших робіт;
- створену цифрову модель рельєфу;
- виготовлені цифрові ортофотоплани;
- технічні звіти про виконання кожного етапу робіт та узагальнюючий технічний звіт.
Розгорнути
Згорнути
Після завершення послуг Учасник передає Замовнику:
- каталог помаркованих опознаків із фотофіксацією;
- матеріали аерофотозйомочних робіт після контрольного перегляду, придатні для використання - на цифровій фотограмметричній системі Замовника при виконанні інших робіт;
- створену цифрову модель рельєфу;
- виготовлені цифрові ортофотоплани;
- технічні звіти про виконання кожного етапу робіт та узагальнюючий технічний звіт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Аерофотозйомка території м. Київ з розміром пікселя на місцевості 5 см та виготовлення цифрових ортофотопланів з розміром пікселя 5 см.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, Київ, Київ, вул. Хрещатик, 32-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2018
ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 березня 2018 16:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 березня 2018 16:31 |
проект договору Аеф 23_03_2018.doc | |
23 березня 2018 16:31 |
Зміни ТД Аеф 23_03_2018.doc | |
23 березня 2018 16:30 |
ТД Аеф 23_03_2018.doc | |
21 березня 2018 10:22 |
опознаки.pdf | |
21 березня 2018 10:21 |
Межа Києва+межі зйомки_1000кв_км.pdf | |
16 березня 2018 16:04 |
проект договору Аеф.doc | |
16 березня 2018 11:57 |
ТД Аеф.doc |
23 березня 2018 16:32 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
23 березня 2018 16:31 |
проект договору Аеф 23_03_2018.doc
|
||||||
23 березня 2018 16:31 |
Зміни ТД Аеф 23_03_2018.doc
|
||||||
23 березня 2018 16:30 |
ТД Аеф 23_03_2018.doc
|
||||||
21 березня 2018 10:22 |
опознаки.pdf
|
||||||
21 березня 2018 10:21 |
Межа Києва+межі зйомки_1000кв_км.pdf
|
||||||
16 березня 2018 16:04 |
проект договору Аеф.doc
|
||||||
16 березня 2018 11:57 |
ТД Аеф.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги до повітряного судна
Дата подання: 16 березня 2018 13:21
Дата відповіді: 21 березня 2018 10:21
Замовником встановлені вимоги до повітряного судна: "Для виконання аерофотознімальних польотів має бути використане повітряне судно з наступними основними параметрами: - двухмоторний".
Просимо надати роз'яснення на підставі якого нормативно-правового документу, Замовником визначено використання саме двохмоторного повітряного судна і чому не дозволяється використання одномоторного повітряного судна та/або повітряного судна кількість двигунів у якого більше двох?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: вимоги до повітряного судна, а саме: двухмоторний обумовлені правилами виконання польотів над містами більше 1 млн. жителів.
Межі территорії надання послуг
Дата подання: 16 березня 2018 13:33
Дата відповіді: 21 березня 2018 10:23
Для коректного розрахунку цінової пропозиції просимо надати межі территорії 1000 кв.км в рамках яких необхідно надати послуги відповідно до технічного завдання.
Відповідь: сканована карта м. Києва з межами аерофотозйомки завантажена до електронної системи.
Щодо невідповідностей вимог технічного завдання
Дата подання: 16 березня 2018 13:50
Дата відповіді: 21 березня 2018 10:28
Замовником встановлена вимога "Для виконання аерофотознімальних робіт мають бути використані аерофотокамери з наступними основними параметрами: - цифрова кадрова аерофотокамера"
Оночасно Замовник встановлює наступні вимоги до створення ортофотопланів"Процес створення цифрового ортофотоплану включає наступні основні етапи: - цифрова радіометрична та геометрична корекція зображень з використанням сканованих зображень місцевості з урахуванням траєкторії;"
Враховуючи вищевказане, отримати скановані зображення місцевості можливо лише камерою скануючого типу, а не кадровою, а отже виконати вимогу Замовника неможливо.
Відповідно просимо привести технічне завдання в ціх частинах у відповідність.
Одночано просимо розяснити на підставі яких нормативно-технічних документів Замовником встановлена вимога щодо використання камерти кадрового типу, і заперечується вимога використання камери скануючого типу?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: перевагу кадровим камерам надано з огляду на те, що вони гарантують одномоментність отримання даних як по панхроматичному, так і по всіх спектральних (кольорових) каналах і відсутність спотворень, які викликані недифузною індекатрисою розсіювання, а отже забезпечують кращу достовірність кольоропередачі та геометрії зображення.
Щодо невідповідностей вимог технічного завдання_ЦМР
Дата подання: 16 березня 2018 14:03
Дата відповіді: 21 березня 2018 10:40
Замовником вказано, що "Для побудови ЦМР можуть бути використані будь-які методи (нівелювання, стереофотограмметричний, лідарне сканування тощо), або їх комбінації, що дозволять Учаснику отримати ЦМР заданої точності"
Разом з тим Замвоником свстановлена вимога "ЦМР будується за матеріалами поточної аерофотозйомки"
Просимо надати розяснення, чи можливе застосування, наприклад, матеріалів авіаційного лазерного сканування для побудови ЦМР ? Якщо так то просимо виключити вимогу "ЦМР будується за матеріалами поточної аерофотозйомки"б якщо ні то просимо виключити вимогу "Для побудови ЦМР можуть бути використані будь-які методи..."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: тендерним комітетом буде розглянуто питання внесення змін до тендерної документації, а саме щодо виключення вимоги «для побудови ЦМР можуть бути використанні будь-які методи» та залишити вимогу, що «ЦМР будується за матеріалами поточної аерофотозйомки».
Щодо вимог замовника
Дата подання: 16 березня 2018 14:10
Дата відповіді: 21 березня 2018 10:30
Просимо надати розяснення, що замовник має на увазі під "Учасник самостійно забезпечує подання матеріалів аерофотозйомки на контрольний перегляд в установленому порядку, та повідомляє про це Замовника відповідним листом. Учасник повідомляє Замовника про здійснений контрольний перегляд матеріалів аерофотозйомки шляхом надання Замовнику копії відповідного акту контрольного перегляду."
Просимо надати розяснення ким надається такий акт контрольного перегляду і яким нормативно-правовим документом це передбачено, в тому числі і перадача його копії замовнику? Якщо такий нормативно-правовий документ відсутній просимо вилучити данну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: дана вимога обумовлена необхідністю отримання замовником підтвердження про проведення контрольного перегляду матеріалів аерофотозйомки з метою моніторингу ефективності та своєчасності етапності надання послуг
Технічне завдання
Дата подання: 16 березня 2018 14:28
Дата відповіді: 21 березня 2018 10:32
Замовником вказано, що "Форма та розміри опознаків однотипні (додаток до Технічного завдання)"
Данний додаток до технічного завдання відсутній.
Просимо доповнити.
Відповідь: надаємо форму та розміри замаркованих опознаків (у сканованому вигляді завантажено до електронної системи)
Нормативно-правова база
Дата подання: 16 березня 2018 14:49
Дата відповіді: 21 березня 2018 10:33
Замовником встановлено "Перелік основних нормативно-технічних, довідкових та інших матеріалів, якими необхідно користуватись під час проектування та проведення робіт:", зокрема: - ISO 19101:2002 Geographic information – Reference Model;- ISO 19105:2000 Geographic information – Conformance and testing;- ISO 19106:2004 Geographic information – Profiles;- ISO 19110:2005 Geographic information – Methodology for feature cataloguing;
- ISO 19115:2003 Geographic information — Metadata.
Просимо роз'яснити, чи повинен учасник переможець торгів, закупити вищевказані стандарти ISO та перекласти їх на українську мову.
Якщо так то просимо доповнити технічне завдання відповідними вимогами, якщо ні, то просимо роз'яснити яким чином буде контролюватися замовником дотримання вимог стандартів ISO і якими нормативно-правовими документами обумовлене використання вищевказаних стандартів ISO на территорії України?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 26.11.2014 № 1163-р ДП «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» виконує функції національного органу стандартизації. Каталог національних нормативних документів розміщено на офіційному сайті зазначеного державного підприємства. Загальна кількість національних стандартів на сьогодні становить 15133 документи. Державне підприємство має доступ до всіх міжнародних та європейських стандартів. Міжнародні стандарти можна придбати в державному підприємстві або звернутись безпосередньо до міжнародних організацій стандартизації. Але тут потрібно звернути увагу на питання застосування цих стандартів на національних територіях, і самим швидким та дешевим способом їх застосування є прийняття міжнародного та європейського стандарту як національного (наприклад на мові оригіналу, або методом перекладу).
Також існує фонд галузевих нормативних документів, інформацію про які можна отримати у відповідних центральних органах виконавчої влади у визначених сферах діяльності.
Пунктом 1 частини першої статті 16 Закону України «Про стандартизацію» встановлено, що підприємства, установи та організації мають право у відповідних сферах діяльності та з урахуванням своїх господарських і професійних потреб організовувати та виконувати роботи із стандартизації, зокрема розробляти, приймати, перевіряти, переглядати та скасовувати стандарти.
Тобто законодавство передбачає низку механізмів для отримання необхідного стандарту, враховуючи те, що використав право, надане підприємству вищезазначеною нормою Закону суб’єкт господарювання має право отримати свій власний документ, розроблений за своїми власними правилами.
Також існує фонд галузевих нормативних документів, інформацію про які можна отримати у відповідних центральних органах виконавчої влади у визначених сферах діяльності.
Пунктом 1 частини першої статті 16 Закону України «Про стандартизацію» встановлено, що підприємства, установи та організації мають право у відповідних сферах діяльності та з урахуванням своїх господарських і професійних потреб організовувати та виконувати роботи із стандартизації, зокрема розробляти, приймати, перевіряти, переглядати та скасовувати стандарти.
Тобто законодавство передбачає низку механізмів для отримання необхідного стандарту, враховуючи те, що використав право, надане підприємству вищезазначеною нормою Закону суб’єкт господарювання має право отримати свій власний документ, розроблений за своїми власними правилами.
Питання до «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору»
Дата подання: 20 березня 2018 18:43
Дата відповіді: 23 березня 2018 17:04
Прошу Вас надати роз’яснення про «на вимогу: «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» надати:
- довідку Учасника у довільній формі про наявність досвіду роботи у сфері надання послуг згідно предмету закупівлі;
- копію договору про надання аналогічних послуг з актом приймання передачі наданих послуг.»
1. Роз’ясніть будь-ласка, які критерії висуваються до копії договорів «надання аналогічних послуг»: вартість договору, терміни надання послуг, площа знімання, населені пункти якогось відповідного підпорядкування або використання обладнання для виконання договору - відповідність до якого критерію або суми критеріїв договір є аналогічним.
2. Кількість договорів «надання аналогічних послуг» - яка мінімальна кількість договорів повинна зазначатись у довідці.
3. В який період надання аналогічних послу з ______р. по _____р. - копія договору (зазначеного у довідці) вважається «надання аналогічних послуг»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», кількість договорів - не меньше одного
Про використання аерофотокамери
Дата подання: 20 березня 2018 18:44
Дата відповіді: 23 березня 2018 17:06
Прошу Вас надати детальне роз’яснення про використання аерофотокамери:
«Для виконання аерофотознімальних робіт мають бути використані аерофотокамери з наступними основними параметрами:
- цифрова кадрова аерофотокамера;
- фокусна відстань 250-300 мм;
- розмір пікселя матриці камери – не більше 8 мкр.»
1. Роз’ясніть дискримінаційну вимогу щодо застосування «- цифрова кадрова аерофотокамера;», чому камери з іншим принципом роботи неможливо використати для виконання послуги (використання багатоканальних аерофотосканерів (з постійним трійним перекриттям).
2. Роз’ясніть дискримінаційну вимогу щодо застосування «- фокусна відстань 250-300 мм;». Відповідно до Інструкція з топографічного знімання в масштабах 1: 5000, 1: 2000, 1: 1000, 1: 500 (ГКНТА-2.04-02-98) використовуються АФА з фокусною відстанню 70, 100, 140, 200, 350 та 500 мм для виконання даного виду послуг.
Дані вимоги порушують нормативно правові документи та обмежує використання обладнання провідних світових виробників та коло потенційних учасників торгів.
Просимо привести у відповідність документацію торгів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: можливе використання камери з фокусною відстанню 200-350 мм
(пункт 7.1.15 Інструкції з топографічного знімання в масштабах 1: 5000, 1: 2000, 1: 1000, 1: 500 (ГКНТА-2.04-02-98), внесено відповідні зміни до тендерної документації
(пункт 7.1.15 Інструкції з топографічного знімання в масштабах 1: 5000, 1: 2000, 1: 1000, 1: 500 (ГКНТА-2.04-02-98), внесено відповідні зміни до тендерної документації
Терміни виконання аерофотознімальних робіт
Дата подання: 20 березня 2018 18:45
Дата відповіді: 23 березня 2018 17:07
Прошу Вас надати роз’яснення до «8.4. Аерофотознімальні роботи мають бути виконані в період: третя декада березня – до кінця квітня; рекомендований час – з 09:00 до 14:00 за київським часом.»
Відповідно до публікації Відкритих торгів:
«Звернення за роз’ясненнями: до 23 березня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 квітня 2018 17:00
Початок аукціону: 03 квітня 2018 12:25»
Та відповідно до термінів процедури закупівлі та чинного законодавства – підписання договору з переможцем торгів можливо в період з 14 по 28 квітня.
А відповідно до тендерної документації Аерофотознімальні роботи потрібно виконати «третя декада березня – до кінця квітня».
Прошу впорядкувати документацію – терміни проведення торгів погодити з терміном проведення аерофотознімальних робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Аерофотозйомочні роботи мають бути виконані в період: кінець квітня місяця – 1 декада травня за наявності необхідних погодних умов та за відсутності листяного покриву
Нормативно-правова база - стандарти ISO
Дата подання: 21 березня 2018 11:46
Дата відповіді: 23 березня 2018 17:08
Дякуємо за відповідь на наше запитання, та процитовані Роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України з питань застосування стандартів, у тому числі в зв’язку зі скасуванням у 2015 році міждержавних стандартів (ГОСТ) від 19.04.2016.
Втім це не є відповіддю на питання.
ДП «УкрНДНЦ» є провідною організацією в Україні в сфері стандартизації, яка визнана на національному, міжнародному та європейському рівнях. Офіційний Каталог нормативних документів (далі — Каталог) розміщено тільки на сайті цього державного підприємства у розділі «Національний фонд нормативних документів. Каталог нормативних документів». Каталог розміщено у вільному доступі та постійно актуалізується (оновлюється щомісяця).
Посилання на каталог http://uas.org.ua/files/2018/catalog_2018-03-01.zip.Чинні на территорії України стандарти мають позначення ДСТУ і мають відповідний номер і дату наказу про прийняття нормативного документа.
Відповідно до цього каталогу, в базі ДП «УкрНДНЦ» відсутні нормативні документи на які посилається замовник, а саме: - ISO 19101:2002 Geographic information – Reference Model;- ISO 19105:2000 Geographic information – Conformance and testing;- ISO 19106:2004 Geographic information – Profiles;- ISO 19110:2005 Geographic information – Methodology for feature cataloguing; - ISO 19115:2003 Geographic information — Metadata.
А отже виконати вимогу замовника в цій частині неможливо.
Просимо розяснити, якими нормативно-правовими документами обумовлене використання вищевказаних стандартів ISO на территорії України, в разі відсутності таких нормативно-правових документів, просимо виключити вимогу щодо дотримання стандартів - ISO 19101:2002 Geographic information – Reference Model;- ISO 19105:2000 Geographic information – Conformance and testing;- ISO 19106:2004 Geographic information – Profiles;- ISO 19110:2005 Geographic information – Methodology for feature cataloguing; - ISO 19115:2003 Geographic information — Metadata за умовами технічного завдання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: використання стандартів ISO обумовлене декретом Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 № 46-93, розділ VI та протоколом № 11 засідання Валютно-кредитної ради КМУ від 20.10.1993.
Вимоги до повітряного судна - повторно
Дата подання: 21 березня 2018 11:53
Дата відповіді: 23 березня 2018 17:09
Дякуємо за відповідь на питання, але відповідь дана не по суті питання.
Діяльність цивільної авіації регулюється окрім іншого Повітряним кодексом України, а правила використання повітряного простору відповідними Постановами Кабінету Міністрів України.
Відповідно до чинних нормативно-правових документів не встановлено обмежень в частині кількості двигунів повітряного судна для виконання польотів над містами з чисельністю населення більше 1 млн. жителів.
Просимо надати роз'яснення на підставі якого нормативно-правового документу, Замовником визначено використання саме двохмоторного повітряного судна і чому не дозволяється використання одномоторного повітряного судна та/або повітряного судна кількість двигунів у якого більше двох?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вважаємо за можливе використання двохмоторного повітряного судна та суден кількість двигунів яких становить більше двох, внесено відповідні зміни до тендерної документації
Щодо невідповідностей вимог технічного завдання - камера, повторно
Дата подання: 21 березня 2018 11:56
Дата відповіді: 23 березня 2018 17:10
Дякуємо за відповідь на питання, але суть його полягала в тому, що неможливо виконати "цифрову радіометрична та геометрична корекція зображень з використанням СКАНОВАНИХ зображень місцевості з урахуванням траєкторії", якщо первинні матеріали аерофотозйомки отриматі цифровою матричною камерою, а не камерою скануючого типу.
Разом з тим, вилючення камер скануючого типу є дискримінаційною вимогою замовника.
Відповідно просимо привести технічне завдання в ціх частинах у відповідність.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Виходячи із багаторічного досвіду в замовленні аналогічних послуг, замовник вважає за необхідне виконувати роботи саме цифровою кадровою аерофотокамерою
Щодо вимог замовника - контрольний перегляд
Дата подання: 21 березня 2018 11:59
Дата відповіді: 23 березня 2018 17:11
Просимо доповнити ваше розяснення відповіддю ким надається такий акт контрольного перегляду і яким нормативно-правовим документом це передбачено, в тому числі і перадача його КОПІЇзамовнику?
Якщо такий нормативно-правовий документ відсутній просимо вилучити данну вимогу.
Відповідь: Матеріали (ортофотоплани) мають буди передані замовнику без жодних обмежувальних грифів, оскільки відповідно до наказу СБУ від 12.08.2005 № 440 про затвердження зводу відомостей, що становлять державну таємницю, відомості, що містяться у первинних матеріалах аерофотозйомок, а також похідних матеріалах з них становить державну таємницю.
Необхідність підтвердження замовнику зняття будь-яких обмежень із матеріалів аерофотозйомки, обумовлена подальшим наданням їх в публічний доступ.
Необхідність підтвердження замовнику зняття будь-яких обмежень із матеріалів аерофотозйомки, обумовлена подальшим наданням їх в публічний доступ.
Щодо термінів надання послуг
Дата подання: 22 березня 2018 16:19
Дата відповіді: 23 березня 2018 17:12
Відповідно до інформації викладеної в Технічному завдані визначено "Сприятливий період для виконання аерофотознімальних робіт - з кінця березня – до кінця квітня" (п. 4.1.) та "• Аерофотозйомочні роботи мають бути виконані в період: третя декада березня – до кінця квітня; рекомендований час – з 09:00 до 14:00 за київським часом.) (п.4.5.
Одночасно проектом Додатком 4 "План-графік надання послуг" встановлено термін для виконання етапу "Аерофотозйомочні роботи" до "до 15 травня 2018 року за наявності необхідних погодних умов".
Відповідно до вимог розділу 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» «істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі» крім обумовлених законом випадків, зокрема «продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі».
Данні вимоги замовника є непрозорими для всіх учасників закупівлі.
Просимо визначитися з кінцевим періодом виконання аерознімальних робіт, та привести положення технічного завдання один до одного.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Аерофотозйомочні роботи мають бути виконані в період: кінець квітня місяця – 1 декада травня за наявності необхідних погодних умов та за відсутності листяного покриву. . Внесено відповідні зміни до тендерної документації
Щодо вимоги «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору»
Дата подання: 23 березня 2018 14:37
Дата відповіді: 23 березня 2018 17:13
Відповідно до п. 5 "Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону" Замовником встановлено, щона підтвердження цієї вимоги учасник повинен надати "- довідку Учасника у довільній формі про наявність досвіду роботи у сфері надання послуг згідно предмету закупівлі;
- копію договору про надання аналогічних послуг з актом приймання передачі наданих послуг."
Також зазначено, що "Замовник відхиляє пропозицію Учасника, якщо по попереднім закупівлям цим Учасником було надано послуги не якісно, або такі послуги взагалі не було надано".
У звязку з цим просимо:
1. Розяснити, що Замовник має під поняттям аналогічний договір: це договір на виконання аерознімальних робіт території м. Києва, площею 1000 кв.км, з розміром піксела на місцевості 5 см, з використання цифрової кадрової кмери з фокусною відстанню обєктиву 250-300мм, та розміром піксела матриці не більше 8 мкм? Якщо ні,то просимо розяснити, що замовник буде вважати під аналогічним договором?
2. Виключти непрозору вимогу "Замовник відхиляє пропозицію Учасника, якщо по попереднім закупівлям цим Учасником було надано послуги не якісно, або такі послуги взагалі не було надано", оскільки Замовником не конкретизовано (не надано вичерпний перелік з обгрунтуванням такого переліку), які закупівлі замовник має на увазі. Данна вимога дає замовнику можливість здійснювати упереджену та необєктивну оцінку учасників торгів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Під поняттям аналогічний договір мається на увазі аерофотозйомка території м. Києва або інших територій міст з населенням більше 1 млн. жителів.
Щодо термінів
Дата подання: 23 березня 2018 14:54
Дата відповіді: 23 березня 2018 17:14
Замовником встовлена вимога, що "• Аерофотозйомочні роботи мають бути виконані в період: третя декада березня – до кінця квітня; рекомендований час – з 09:00 до 14:00 за київським часом."
Відповідно до чинних нормативно-технічних документів, що регламентують час виконання аерознімальних робіт, в частині кута сонця, при якому необхдно виконувати аерознімальні роботи:
- тільки починаючи з другої половини квітня можна розпочинати виконання аерофотозйомки о 9:00, до цього часу кут Сонця над горизонтом недостатній (менше 27 градусів);
- в той же час закінчення аерофотозйомки. можливо після 14:00. Зокрема, 01.04.до 16:25. В подальшому, до кінця квітня, час закінчення аерофотозйомки досягає 17:10.
Просимо розяснити позицію замовника щодо терміну "рекомендований час" та внести відповідні зміни до документації конкурних торгів, з метою її узгодження з чиними нормативно-правовими документами.
Або надати перелік вимог технічного завдання, яких неотрібно дотримуватися, навіть якщо вони суперечать вимогам чинних нормативно-правових документів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дана вимога висунута враховуючи досвід Департаменту земельних ресурсів в отриманні матеріалів аерофотозйомки в минулих роках та специфікою висотності багатоповерхової забудови м. Києва з метою запобігання виникнення великих площинних тіней будівель та з метою виключення можливості проведення аерофотозйомки в граничних показниках часу.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-03-16-000647-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:30678461
Дата подання: 23 березня 2018 13:43
Усунення дискримінаційних та непрозорих умов тендерної документації
Відповідно до п.
Документацією конкурсних торгів Замовником встановлена вимога:
"Для виконання аерофотознімальних робіт мають бути використані аерофотокамери з наступними основними параметрами:
- цифрова кадрова аерофотокамера;
- фокусна відстань 250-300 мм;
- розмір пікселя матриці камери – не більше 8 мкр.
Використання аерофотокамер з фокусною відстанню 100 мм і менше неприпустиме при зніманні щільної високоповерхової забудови для цілей створення ортофотопланів, так як на аерофотознімках розмір ділянки земної поверхні, яка буде закрита зображенням суміжного будинку, може досягати розміру останнього. Крім того, можуть бути перекриті не тільки частини прилеглих вулиць та дворів, але і цоколі будинків на протилежному боці вулиць."
Данна вимога є дискримінаційною та обмежує потенційне коло учасників торгів.
З одного боку, замовником необгрунтовано встановлена вимога щодо типу камери "цифрова кадрова", фокусної відстанні "250-300мм", розміру піксела матриці камери - "не більше 8 мкм".
З іншого боку, замовником, безпідставно встанволені обмеження щодо використання аерофотокамер з фокусною відстанню 100 мм і меньше.
Слід зауважити, що єдиним документом в Україні, що встановлює вимоги до застосування того чи іншого обєктиву аерофотокамери є «Інструкція з топографічного знімання у масштабах 1:5000-1:500. (ГКНТА-2.04-02-98)». Для надання послуг з Предмету закупівлі, відповідно до таблиці 14, 15 «Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000-1:500. (ГКНТА-2.04-02-98)», можливо застосування «аерофотоапаратів» з фокусною відстанню об’єктиву:
- згідно Таблиці 14 «Вибір масштабу аерофотознімання і фокусної відстані АФА для планів масштабу 1:2000» для знімання населених пунктів, промислових майданчиків та інших забудованих територій при створені топографічних планів з перерізом рельєфу через 1 м при масштабі аерофотозйомки 1:6000-1:10000 мають бути використані АФА з фокусною відстанню 100 та/або 70 мм.
- згідно Таблиці 15 «Вибір масштабу аерофотознімання і фокусної відстані АФА для планів масштабу 1:1000 і 1:500» для знімання населених пунктів, промислових майданчиків з перерізом рельєфу через 0,5 м при масштабі аерофотозйомки 1:3500-1:2500 мають бути використані АФА з фокусною відстанню 100 та/або 140 мм»
- звертаємо Вашу увагу, що йдеться про АЕРОФОТОАПАРАТИ (АФА) , в яких формат знімка становив 180х180мм (стандарт АФА в колишньому СРСР).
- відповідно до п. 7.1.15. вищевказаної інструкції «При зніманні забудованих територій, для яких основою топографічного плану буде фотоплан, фотографування місцевості треба виконувати двічі: — аерофотознімання довгофокусними АФА для виготовлення фотопланів; — аерофотознімання нормальними або короткофокусними АФА для рисування рельєфу. Аерофотознімання рівнинних незабудованих територій та територій з переважно одноповерховою забудовою можна виконувати в одному масштабі короткофокусним АФА для виготовлення фотопланів і рисування рельєфу.»
- відповідно до п. 7.1.20. вищевказаної інструкції «Фотографування місцевості для стереоскопічного знімання рельєфу рівнинних районів виконують аерофотоапаратами з fk=70 мм, горбистих і гірських територій — fk= 100 мм.»
По-друге, вимоги «Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000-1:500. (ГКНТА-2.04-02-98)», в частині вибору масштабів аерознімання та фокусної відстані об’єктиву аерофотокамер, що використовували плівки і жодним чином не враховують можливості цифрових технологій. Зокрема масштаб аерофотознімання визначає висоту польоту літака з конкретною фокусною відстанню об’єктиву аерофотокамери. Тобто, при використанні об’єктиву з фокусом 200 мм відповідно до «Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000-1:500. (ГКНТА-2.04-02-98)» польоти повинні виконуватись на висоті 1100 м – 1600 м, а з фокусом 100 мм - на висоті 600 м – 1000 м. Але і в тому і в тому випадку отримується однаковий результат. Звертаємо Вашу увагу, що йдеться про АЕРОФОТОАПАРАТИ (АФА) , в яких формат знімка становив 180х180мм (стандарт АФА в колишньому СРСР).
По-третє, замовником визначено застосування саме цифрової аерофотокамери. Реєстрація зображення при використанні цифрових аерофотокамер проводиться на ПЗЗ-матрицю чи лінійку, які мають орієнтовно в 2-2.5 разів менші розміри в порівнянні з форматом кадра АФА. Геометричні розрахунки показують, що цифрове аерознімання при розмірі ПЗЗ-лінійки 75 мм з об'єктивом в 70 мм рівнозначне аерофотозніманню з фокусною відстанню 170 мм (при розмірі кадра 180мм). При фокусній відстані цифрової камери 100 мм рівнозначна фокусна відстань для АФА становить 240 мм.
Отже, Замовником, безпідставно і необґрунтовано обмежено перелік цифрового обладнання, що може бути застосовано для надання послуг з Предмету закупівлі, що порушує законні інтереси нашого підприємства та інших підприємств, що використовують широкоформатні цифрові аерофотокамери з фокусною відстанню об’єктиву в діапазоні 70-140 мм.
На нашу думку, замовник, повинен встановлювати вимоги не до окремих характеристик обладнання, а до технічних характеристик кінцевого продукту, який він хоче отримати за результатами надання послуг.
На нашу думку, представники Замовника не є спеціалістами, що володіють спеціальними знаннями, необхідними для встановлення вимог в галузі аерофотозйомки, створення за її даними цифрової моделі рельєфу та ортофотопланів, а отже не можуть встановлювати вимог до технічних характеристик обладнання (фокусної відстані цифрової аерофотокамери), яким повинні бути надані проміжні послуги по Предмету закупівлі, та обмежувати використання інших обєктивів аерофотокамер.
Аерофотозйомка є одним з видів топографо-геодезичної діяльності, а представники замовника є фахівцями з питань землеустрою.
З огляду на вищезазначене, для усунення дискримінаційних вимог, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації, та таких, що порушують чинні нормативно-технічні документи вимог, вказаних в цій частині скарги, відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо:
1. Усунути дискримінаційну вимогу з п. 7 розділу 6 " Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" тендерної документації, що до встановлення вимог до технічних параметрів обладання яким повинні бути надані послуги, шляхом виключення з тексту документації конкурсних торгів, та проекту договору, що є невідємною частиною документації конкурсних торгів наступного: "Для виконання аерофотознімальних робіт мають бути використані аерофотокамери з наступними основними параметрами:
- цифрова кадрова аерофотокамера;
- фокусна відстань 250-300 мм;
- розмір пікселя матриці камери – не більше 8 мкр.
Використання аерофотокамер з фокусною відстанню 100 мм і менше неприпустиме при зніманні щільної високоповерхової забудови для цілей створення ортофотопланів, так як на аерофотознімках розмір ділянки земної поверхні, яка буде закрита зображенням суміжного будинку, може досягати розміру останнього. Крім того, можуть бути перекриті не тільки частини прилеглих вулиць та дворів, але і цоколі будинків на протилежному боці вулиць."
2. Встановити вимогу до кінцевого продукту, що "при зніманні щільної високоповерхової забудови для цілей створення ортофотопланів, ділянки земної поверхні,не повинні бути закриті зображенням суміжного будинку, в розмірах останнього, не повинні бути перекриті не тільки частини прилеглих вулиць та дворів, але і цоколі будинків на протилежному боці вулиць."
Розгорнути
Згорнути
Документацією конкурсних торгів Замовником встановлена вимога:
"Для виконання аерофотознімальних робіт мають бути використані аерофотокамери з наступними основними параметрами:
- цифрова кадрова аерофотокамера;
- фокусна відстань 250-300 мм;
- розмір пікселя матриці камери – не більше 8 мкр.
Використання аерофотокамер з фокусною відстанню 100 мм і менше неприпустиме при зніманні щільної високоповерхової забудови для цілей створення ортофотопланів, так як на аерофотознімках розмір ділянки земної поверхні, яка буде закрита зображенням суміжного будинку, може досягати розміру останнього. Крім того, можуть бути перекриті не тільки частини прилеглих вулиць та дворів, але і цоколі будинків на протилежному боці вулиць."
Данна вимога є дискримінаційною та обмежує потенційне коло учасників торгів.
З одного боку, замовником необгрунтовано встановлена вимога щодо типу камери "цифрова кадрова", фокусної відстанні "250-300мм", розміру піксела матриці камери - "не більше 8 мкм".
З іншого боку, замовником, безпідставно встанволені обмеження щодо використання аерофотокамер з фокусною відстанню 100 мм і меньше.
Слід зауважити, що єдиним документом в Україні, що встановлює вимоги до застосування того чи іншого обєктиву аерофотокамери є «Інструкція з топографічного знімання у масштабах 1:5000-1:500. (ГКНТА-2.04-02-98)». Для надання послуг з Предмету закупівлі, відповідно до таблиці 14, 15 «Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000-1:500. (ГКНТА-2.04-02-98)», можливо застосування «аерофотоапаратів» з фокусною відстанню об’єктиву:
- згідно Таблиці 14 «Вибір масштабу аерофотознімання і фокусної відстані АФА для планів масштабу 1:2000» для знімання населених пунктів, промислових майданчиків та інших забудованих територій при створені топографічних планів з перерізом рельєфу через 1 м при масштабі аерофотозйомки 1:6000-1:10000 мають бути використані АФА з фокусною відстанню 100 та/або 70 мм.
- згідно Таблиці 15 «Вибір масштабу аерофотознімання і фокусної відстані АФА для планів масштабу 1:1000 і 1:500» для знімання населених пунктів, промислових майданчиків з перерізом рельєфу через 0,5 м при масштабі аерофотозйомки 1:3500-1:2500 мають бути використані АФА з фокусною відстанню 100 та/або 140 мм»
- звертаємо Вашу увагу, що йдеться про АЕРОФОТОАПАРАТИ (АФА) , в яких формат знімка становив 180х180мм (стандарт АФА в колишньому СРСР).
- відповідно до п. 7.1.15. вищевказаної інструкції «При зніманні забудованих територій, для яких основою топографічного плану буде фотоплан, фотографування місцевості треба виконувати двічі: — аерофотознімання довгофокусними АФА для виготовлення фотопланів; — аерофотознімання нормальними або короткофокусними АФА для рисування рельєфу. Аерофотознімання рівнинних незабудованих територій та територій з переважно одноповерховою забудовою можна виконувати в одному масштабі короткофокусним АФА для виготовлення фотопланів і рисування рельєфу.»
- відповідно до п. 7.1.20. вищевказаної інструкції «Фотографування місцевості для стереоскопічного знімання рельєфу рівнинних районів виконують аерофотоапаратами з fk=70 мм, горбистих і гірських територій — fk= 100 мм.»
По-друге, вимоги «Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000-1:500. (ГКНТА-2.04-02-98)», в частині вибору масштабів аерознімання та фокусної відстані об’єктиву аерофотокамер, що використовували плівки і жодним чином не враховують можливості цифрових технологій. Зокрема масштаб аерофотознімання визначає висоту польоту літака з конкретною фокусною відстанню об’єктиву аерофотокамери. Тобто, при використанні об’єктиву з фокусом 200 мм відповідно до «Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000-1:500. (ГКНТА-2.04-02-98)» польоти повинні виконуватись на висоті 1100 м – 1600 м, а з фокусом 100 мм - на висоті 600 м – 1000 м. Але і в тому і в тому випадку отримується однаковий результат. Звертаємо Вашу увагу, що йдеться про АЕРОФОТОАПАРАТИ (АФА) , в яких формат знімка становив 180х180мм (стандарт АФА в колишньому СРСР).
По-третє, замовником визначено застосування саме цифрової аерофотокамери. Реєстрація зображення при використанні цифрових аерофотокамер проводиться на ПЗЗ-матрицю чи лінійку, які мають орієнтовно в 2-2.5 разів менші розміри в порівнянні з форматом кадра АФА. Геометричні розрахунки показують, що цифрове аерознімання при розмірі ПЗЗ-лінійки 75 мм з об'єктивом в 70 мм рівнозначне аерофотозніманню з фокусною відстанню 170 мм (при розмірі кадра 180мм). При фокусній відстані цифрової камери 100 мм рівнозначна фокусна відстань для АФА становить 240 мм.
Отже, Замовником, безпідставно і необґрунтовано обмежено перелік цифрового обладнання, що може бути застосовано для надання послуг з Предмету закупівлі, що порушує законні інтереси нашого підприємства та інших підприємств, що використовують широкоформатні цифрові аерофотокамери з фокусною відстанню об’єктиву в діапазоні 70-140 мм.
На нашу думку, замовник, повинен встановлювати вимоги не до окремих характеристик обладнання, а до технічних характеристик кінцевого продукту, який він хоче отримати за результатами надання послуг.
На нашу думку, представники Замовника не є спеціалістами, що володіють спеціальними знаннями, необхідними для встановлення вимог в галузі аерофотозйомки, створення за її даними цифрової моделі рельєфу та ортофотопланів, а отже не можуть встановлювати вимог до технічних характеристик обладнання (фокусної відстані цифрової аерофотокамери), яким повинні бути надані проміжні послуги по Предмету закупівлі, та обмежувати використання інших обєктивів аерофотокамер.
Аерофотозйомка є одним з видів топографо-геодезичної діяльності, а представники замовника є фахівцями з питань землеустрою.
З огляду на вищезазначене, для усунення дискримінаційних вимог, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації, та таких, що порушують чинні нормативно-технічні документи вимог, вказаних в цій частині скарги, відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо:
1. Усунути дискримінаційну вимогу з п. 7 розділу 6 " Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" тендерної документації, що до встановлення вимог до технічних параметрів обладання яким повинні бути надані послуги, шляхом виключення з тексту документації конкурсних торгів, та проекту договору, що є невідємною частиною документації конкурсних торгів наступного: "Для виконання аерофотознімальних робіт мають бути використані аерофотокамери з наступними основними параметрами:
- цифрова кадрова аерофотокамера;
- фокусна відстань 250-300 мм;
- розмір пікселя матриці камери – не більше 8 мкр.
Використання аерофотокамер з фокусною відстанню 100 мм і менше неприпустиме при зніманні щільної високоповерхової забудови для цілей створення ортофотопланів, так як на аерофотознімках розмір ділянки земної поверхні, яка буде закрита зображенням суміжного будинку, може досягати розміру останнього. Крім того, можуть бути перекриті не тільки частини прилеглих вулиць та дворів, але і цоколі будинків на протилежному боці вулиць."
2. Встановити вимогу до кінцевого продукту, що "при зніманні щільної високоповерхової забудови для цілей створення ортофотопланів, ділянки земної поверхні,не повинні бути закриті зображенням суміжного будинку, в розмірах останнього, не повинні бути перекриті не тільки частини прилеглих вулиць та дворів, але і цоколі будинків на протилежному боці вулиць."
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 березня 2018 17:39
Повідомляємо, що відповіді на питання поставлені у зазначеній вимозі надані у попередніх роз’ясненнях.
Звертаємо увагу, що відповідно до пункту 7.1.15 Інструкції з топографічного знімання в масштабах 1: 5000, 1: 2000, 1: 1000, 1: 500 (ГКНТА-2.04-02-98) та таблиці 14 «Вибір масштабу аерофотознімання і фокусної відстані АФА для планів масштабу 1:2000» знімання забудованих територій для виготовлення фотопланів необхідно здійснювати довгофокусними аерофотоапаратами, фокусна відстань яких становить 200 та 350 мм, а для рисування рельєфу - нормальними або короткофокусними аерофотоапаратами, фокусна відстань яких становить 100 та 70 мм.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо увагу, що відповідно до пункту 7.1.15 Інструкції з топографічного знімання в масштабах 1: 5000, 1: 2000, 1: 1000, 1: 500 (ГКНТА-2.04-02-98) та таблиці 14 «Вибір масштабу аерофотознімання і фокусної відстані АФА для планів масштабу 1:2000» знімання забудованих територій для виготовлення фотопланів необхідно здійснювати довгофокусними аерофотоапаратами, фокусна відстань яких становить 200 та 350 мм, а для рисування рельєфу - нормальними або короткофокусними аерофотоапаратами, фокусна відстань яких становить 100 та 70 мм.
Повідомляємо, що відповіді на питання поставлені у зазначеній вимозі надані у попередніх роз’ясненнях.
Звертаємо увагу, що відповідно до пункту 7.1.15 Інструкції з топографічного знімання в масштабах 1: 5000, 1: 2000, 1: 1000, 1: 500 (ГКНТА-2.04-02-98) та таблиці 14 «Вибір масштабу аерофотознімання і фокусної відстані АФА для планів масштабу 1:2000» знімання забудованих територій для виготовлення фотопланів необхідно здійснювати довгофокусними аерофотоапаратами, фокусна відстань яких становить 200 та 350 мм, а для рисування рельєфу - нормальними або короткофокусними аерофотоапаратами, фокусна відстань яких становить 100 та 70 мм.
Звертаємо увагу, що відповідно до пункту 7.1.15 Інструкції з топографічного знімання в масштабах 1: 5000, 1: 2000, 1: 1000, 1: 500 (ГКНТА-2.04-02-98) та таблиці 14 «Вибір масштабу аерофотознімання і фокусної відстані АФА для планів масштабу 1:2000» знімання забудованих територій для виготовлення фотопланів необхідно здійснювати довгофокусними аерофотоапаратами, фокусна відстань яких становить 200 та 350 мм, а для рисування рельєфу - нормальними або короткофокусними аерофотоапаратами, фокусна відстань яких становить 100 та 70 мм.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-03-16-000647-a.a2
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "АВІАЦІЙНИЙ РОЗРАХУНКОВИЙ ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:30678461
Дата подання: 28 березня 2018 17:30
Дата подання: 28 березня 2018 17:30
Щодо порушення процедури закупівлі в частині встановлення Замовником дискримінаційних вимог до учасників торгів
16 березня 2018 року Департаментом земельних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (надалі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено інформацію про закупівлю послуг «Аерофотозйомка території м. Київ з розміром пікселя на місцевості 5 см та виготовлення цифрових ортофотопланів з розміром пікселя 5 см», Код ДК 021:2015: 71350000-6 Науково-технічні послуги в галузі інженерії, ідентифікатор закупівлі - UA-2018-03-16-000647-a. (надалі – Предмет закупівлі)
Оприлюднена Замовником документація конкурсних торгів містить положення, які суперечать принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі»: максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників.
Необґрунтовані вимоги та обмеження, встановленні Замовником в документації конкурсних торгів:
а) містять дискримінаційні умови, які обмежують право участі суб’єктів господарювання, що можуть надавати послуги по вищевказаному Предмету закупівлі,
б) протирічать чинному законодавству України в частині технології виконання робіт,
в) протирічать одна одній в технічній специфікації, та містять надлишкові вимоги що не дозволяють надати послуги з максимальною економією та ефективністю.
г) відповідно до технічної специфікації, зобов’язують використовувати стандарти міжнародних організацій, які або не діють на території України або відмінені міжнародними організаціями що їх імплементували, що дозволить Замовнику в подальшому посилатися на них як на такі, що не були виконані учасником,
Встановлення вищевказаних вимог Замовником, порушує законні інтереси нашого підприємства прийняти участь в наданні послуг з предмету закупівлі та, у разі перемоги, надати послуг.
Посилання на порушення процедури закупівлі Замовником, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати, з наданням відповідного обґрунтування наводяться в скарзі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 квітня 2018 13:58
Рішення від 30.03.2018 № 2916.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2018 13:58
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.04.2018 № 3691.pdf
Дата публікації: 20 квітня 2018 21:02
Рішення від 19.04.2018 № 3691.pdf
Дата публікації: 24 квітня 2018 23:14
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 03 січня 2019 12:18 |
Коментар щодо відміни: | закінчення бюджетного року |