Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Програмно-апаратний комплекс міжмережевого захисту CheckPoint 5600 (або еквівалент)
Очікувана вартість
2 808 400,00 UAH
UA-2018-03-16-000423-a 0e14cfccf67b412b9d454c0536e13c4f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Крупіна Олена Юріївна

+380442848724 lkrupina@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Пенсійний фонд України
Код ЄДРПОУ: 00035323
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Бастіонна, 9
Контактна особа: Крупіна Олена Юріївна
+380442848724
lkrupina@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 березня 2018 11:05
Звернення за роз’ясненнями: до 23 березня 2018 11:10
Оскарження умов закупівлі: до 29 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 квітня 2018 11:10
Початок аукціону: 03 квітня 2018 12:07
Очікувана вартість: 2 808 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 56000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Програмно-апаратний комплекс міжмережевого захисту CheckPoint 5600 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Болсуновська, 31-37
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2018
ДК 021:2015: 32520000-4 — Телекомунікаційні кабелі та обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 березня 2018 11:13
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 березня 2018 11:08
18.ТД.2018.docx
16 березня 2018 11:13
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 березня 2018 11:08
18.ТД.2018.docx
16 березня 2018 11:05
18.ТД.2018.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-16-000423-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР", Код ЄДРПОУ:37210479
Дата подання: 22 березня 2018 15:38
Щодо внесення змін до ТД
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу, що в п. 1 Додатку 1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» зазначені вимоги до програмно-апаратного комплексу міжмережевого захисту CheckPoint 5600, які значно звужують коло учасників торгів, обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, чим порушують основні принципи здійснення закупівель відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1. Обов’язковою вимогою є можливість інтеграції предмету закупівлі в існуючу централізовану систему керування та моніторингу виробництва компанії CheckPoint Software Technologies версії R77.30 та не повинно зумовлювати застосування (встановлення) Замовником будь-якого додаткового програмного та/або апаратного забезпечення.
Після детального вивчення технічних вимог до предмету закупівлі, з’ясувалось, що даним вимогам відповідає лише обладнання компанії виробника CheckPoint і ніяке інше обладнання не може бути запропоноване як відповідне, що штучно обмежує можливість запропонувати для постачання рішення інших виробників, які мають іншу архітектуру побудови системи та, відповідно, інші характеристики обладнання, проте вирішують ті ж самі завдання та досягають тих самих цілей з тою самою якістю.
Примітка в технічних вимогах до предмету закупівлі Тендерної документації стосовно «еквівалента» фактично є фікцією, оскільки вищезазначеним вимогам ніяке інше обладнання та програмне забезпечення не може бути запропоноване як відповідне.
У зв’язку з цим вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до Закону України «Про публічні закупівлі» та виключити вищезазначену вимогу з Додатоку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі».

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 березня 2018 15:56
У зв’язку із надходженням звернення (ID: UA-2018-03-16-000423-A.C1) щодо окремих положень тендерної документації за предметом закупівлі: Програмно-апаратний комплекс міжмережевого захисту CheckPoint 5600 (або еквівалент) (ДК 021:2015 – 32520000-4) (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель UA-2018-03-16-000423-a) Пенсійний фонд України (далі - Замовник) роз’яснює.
Пункт 1 додатку 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та
кількісні характеристики предмету закупівлі» містить опис існуючої у Замовника системи
централізованого керування та моніторингу розподіленої системи міжмережевого захисту як
інфраструктурної складової його інформаційно-телекомунікаційної системи.
Керуючись принципом максимальної економії та ефективності, передбаченим статтею 3
Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник під час збільшення потужностей його
інформаційно-телекомунікаційної системи не передбачає заміни або розгортання нової системи
централізованого керування, моніторингу та аналізу розподіленої системи міжмережевого захисту.
Цим зумовлюються визначені технічні вимоги щодо можливості інтеграції предмету закупівлі та відсутність необхідності за результатами торгів застосування (встановлення) Замовником будь- якого додаткового програмного та/або апаратного забезпечення.
Пропозиція, що відповідатиме цим вимогам, буде акцептована Замовником на загальних
підставах.

Документи

23 березня 2018 15:55
Лист-відповідь.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 квітня 2018 12:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН" 2 787 798,00
UAH з ПДВ
2 740 471,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 2 796 471,00
UAH з ПДВ
2 768 471,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 березня 2018 23:00
Експ восновок Check Point.pdf
29 березня 2018 23:00
Цінова пропозиція.pdf
29 березня 2018 23:00
Інформація про договори.pdf
29 березня 2018 23:00
Повноваження директора.pdf
29 березня 2018 23:00
Статут Софт Продакшн.pdf
29 березня 2018 23:00
Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

29 березня 2018 17:06
Технічні вимоги CP5600.pdf
29 березня 2018 17:06
Статут 2017.pdf
29 березня 2018 17:06
Протокол7.pdf
29 березня 2018 17:06
Протокол3.pdf
29 березня 2018 17:06
Протокол 12.pdf
29 березня 2018 17:06
Наказ.pdf
29 березня 2018 17:06
Довідка стаття 17.pdf
29 березня 2018 17:06
Довідка працівники.pdf
29 березня 2018 17:06
довідка мат.тех база.pdf
29 березня 2018 17:06
Витяг з реєстру ППДВ.pdf
29 березня 2018 17:06
Витяг 16.02.2018.pdf
29 березня 2018 17:06
Аналогічний договір 2.pdf
29 березня 2018 17:06
Vysnovok_TZI_R77_xx.pdf
29 березня 2018 17:06
AuthLetter_____201 8_Інфосеи___196.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН"

ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН"
#39602713
Переможець 2 740 471,00
UAH з ПДВ
05 квітня 2018 17:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 квітня 2018 17:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СОФТ ПРОДАКШН"
#39602713
2 740 471,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 червня 2018 12:00
Звіт про виконання договору. укладений
01 червня 2018 11:58
Електронний підпис укладений
17 квітня 2018 10:25
Підписаний контракт. укладений
17 квітня 2018 10:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 740 471,00
UAH з ПДВ