Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи з нового будівництва групи багатоквартирних житлових будинків, що складаються з трьох будинків, в т.ч. двох блокованих, по вул. Академіка Янгеля, 54 в м. Вінниці (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV): код 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
129 100 000,00 UAH
UA-2018-03-15-002267-c ● 2a573d6b85444b36b1444390f54ac255
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління Служби безпеки України у Вінницькій області |
Код ЄДРПОУ: | 20001473 |
Місцезнаходження: | 20007, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Грушевського, 27, місто Вінниця, Вінницька область, Україна, 21007 |
Контактна особа: |
Тарнавський Олександр Миколайович +380432599398 stkasbu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2018 17:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 березня 2018 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2018 16:00 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2018 12:21 |
Очікувана вартість: | 129 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 250 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,19% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 700000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Роботи з нового будівництва групи багатоквартирних житлових будинків, що складаються з трьох будинків, в т.ч. двох блокованих, по вул. Академіка Янгеля, 54 в м. Вінниці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21009, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Академіка Янгеля, 54
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2018 18:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2018 17:42 |
генеральний план та архітектурна частину проекту.zip | |
15 березня 2018 17:42 |
ДОГОВІР ПІДРЯДУ.docx | |
15 березня 2018 17:42 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо до вимог додатку 1
Дата подання: 23 березня 2018 13:25
Дата відповіді: 27 березня 2018 16:12
доброго дня, просимо надати роз'яснення, щодо до вимог додатку 1, сума яких має бути включена учасником у тендерну пропозицію зг пункту 3 "виконання робіт і послуг, які належать до функцій замовника" додатку 2. Точна сума щодо вказаної інформації не може бути надана на момент подання пропозицій, внаслідок чого просимо внести зміни у форму тендерної пропозиції та виключити з неї пункт 3 з метою недопущення спотворення суми тендерної пропозиції. Можливо надання гарантійного листа від учасників щодо погодження ними виконання вимог додатку 1 без зазначення вартості буде альтернативою
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пункт 3 "виконання робіт і послуг, які належать до функцій замовника" є складовою загальної суми тендерної пропозиції. Виключення зазначеного пункту може призвести до уникнення подальшої можливості включення зазначених витрат до загальної суми договору, оскільки збільшення суми договору можливе виключно у випадках передбачених статтею 36 ЗУ «Про публічні закупівлі». У той же час, заборон щодо зменшення суми договору за взаємною згодою сторін чинним законодавством не передбачено.
У зв’язку з цим, з метою забезпечення виконання замовником всіх зобов’язань за договором (в частині повної оплати) виключення зазначеного пункту із форми тендерної пропозиції не вбачається за доцільне
У зв’язку з цим, з метою забезпечення виконання замовником всіх зобов’язань за договором (в частині повної оплати) виключення зазначеного пункту із форми тендерної пропозиції не вбачається за доцільне
наявність/ відсутність дозвілу вищестоячої організації
Дата подання: 23 березня 2018 13:34
Дата відповіді: 27 березня 2018 16:13
відповідно п 12.2 проекту договору "замовник може здійснювати попередню оплату відповідно до вимог чинного законодавста". Просимо повідомити, чи надано Вам Дозвіл головного розпорядника коштів на здійснення попередньої оплати відповідно до вимог частини першої Постанови КМУ від 23 квітня 2014 р. № 117: "Установити, що розпорядники бюджетних коштів та одержувачі бюджетних коштів у договорах про закупівлю товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти можуть передбачати попередню оплату відповідно до належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З метою реалізації прав передбачених пунктом 12.2. проекту договору, замовником проводиться робота щодо отримання належним чином оформленого рішення головного розпорядника бюджетних коштів на попередню оплату відповідно до вимог чинного законодавства.
щодо фінансування
Дата подання: 23 березня 2018 13:39
Дата відповіді: 27 березня 2018 16:13
вказана закупівля проводиться відповідно до річного плану, затвердженого замовником на 2018 рік у сумі 129 100 000,00 грн. В зв'язку і тим, що на виконання даних робіт передбачено майже 3 роки (до 31.12.2020), повідомте будь-ласка, яка сума передбачена кошторисом на 2018 рік
Відповідь: Згідно затвердженого кошторису головним розпорядником бюджетних коштів, на 2018 рік передбачається виділення замовнику коштів у обсязі 25 000 000,00 грн. на фінансування робіт передбачених тендерною документацією.
щодо аналогічного договору
Дата подання: 23 березня 2018 13:45
Дата відповіді: 27 березня 2018 16:15
будь ласка надайте роз'яснення щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору: аналогічний договір має бути ПОВНІСТЮ виконаний учасником чи допускається надання договору, який ще ВИКОНУЄТЬСЯ?
Відповідь: Згідно пункту 5.1. Розділу ІІІ Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників», Учасники повинні подати документально підтверджену інформацію, серед якої і про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Надання договору, який ще виконується не допускається, оскільки така інформація не може у повному обсязі повно та об’єктивно відобразити добросовісність виконання генпідрядником усіх зобов’язань згідно умов укладеного договору
щодо аналогічності договору
Дата подання: 23 березня 2018 13:49
Дата відповіді: 28 березня 2018 13:17
чи буде вважатись аналогічним, у розумінні даної процедури, договір на реконструкцію чи капітальний ремонт будівель або споруд з класом наслідків СС2 або IV категорії складності?
Відповідь: Згідно пункту 5.1. Розділу ІІІ Тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників», Учасники повинні подати документально підтверджену інформацію, серед якої і про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. На підтвердження відповідності встановленому критерію учасник надає копію аналогічного договору (аналогічним в розуміння цієї документації є договір на будівництво об’єктів не менше із класом наслідків СС-2 або ІV категорії складності), без додатків в тому числі тих, які є невід’ємною частиною договору.
Договір на реконструкцію чи капітальний ремонт будівель або споруд із зазначеним класом наслідків не буде вважатись аналогічним.
Договір на реконструкцію чи капітальний ремонт будівель або споруд із зазначеним класом наслідків не буде вважатись аналогічним.
щодо неповернення банківської гарантії
Дата подання: 23 березня 2018 14:10
Дата відповіді: 28 березня 2018 13:03
будь ласка роз'ясність щодо пункту 3 розділу 3 "Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції....." Що мається на увазі, якщо Банківська гарантія резервується у банку шляхом списання з рахунку принципала грошових коштів і, не підлягає перерахуванню на рахунок замовника?
Відповідь: Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), тобто шляхом списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії. Звертаємо вашу увагу, що порядок здійснення банками операцій за гарантіями регулюється Постановою НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Гарантія обов’язково має містити реквізити, що передбачені розділом 3 глави 2 Постанови НБУ № 639 від 15.12.2004 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». А також гарантія обов’язково має містити інформацію про підстави не повернення забезпечення тендерної пропозиції згідно ч. 3 ст. 24 Закону.
щодо довідки про дотримання заходів довкілля
Дата подання: 23 березня 2018 14:19
Дата відповіді: 28 березня 2018 13:03
доброго дня, з метою підготовки якісної документації , надайте роз'яснення щодо переліку обов'язків суб''єкта господарювання у сфері захисту довкілля, що мають включатись у дану довідку. Чи може надаватись вказаний перелік у довільній формі, чи у Вас є конкретні визначені вимоги щодо даного переліку?
Відповідь: Відповідно п.3 ч.2 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити ряд вимог, в т.ч. технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Під час виконання договору про закупівлю учасник зобов’язується дотримуватись передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля. Щодо даної вимоги тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі, що повинна містити перелік обов’язків суб’єкта господарювання у сфері захисту довкілля передбачений чинним законодавством.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2018 12:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БРАЙН КОМПАНІ" |
122 157 249,00
UAH з ПДВ
|
121 907 249,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП Державне підприємство Міністерства оборони України "Вінницьке інженерно-будівельне Управління" |
128 500 000,00
UAH з ПДВ
|
122 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРІС Ф" |
129 000 000,00
UAH з ПДВ
|
127 495 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БМУ-2-ЛТД" |
128 825 463,00
UAH з ПДВ
|
127 890 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БРАЙН КОМПАНІ" #40241507 |
Переможець |
121 907 249,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2018 11:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2019 20:31
|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2019 20:24
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2019 17:26
|
Дод угода Брайн Компані.pdf | зміни до договору |
15 березня 2019 17:22
|
Електронний підпис | укладений |
25 квітня 2018 11:21
|
Дод угода Янгеля 54.pdf | зміни до договору |
25 квітня 2018 11:17
|
Електронний підпис | укладений |
24 квітня 2018 17:00
|
Договір | укладений |
24 квітня 2018 16:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 квітня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 25 квітня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення фінансування на поточний рік |
Номер договору про закупівлю: | 095-018 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 095-018 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 березня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 15 березня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до фінансування на 2019 рік |
Номер договору про закупівлю: | 095-018 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 095-018 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 липня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 липня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відмова Генпідрядника від коригування проекту будівництва |
Номер договору про закупівлю: | 095-018 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | № 116-019 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 24 квітня 2018 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
37 484 986,36
UAH (в тому числі ПДВ 6 247 494,73 UAH)
|
Причини розірвання договору: | відмова Генпідрядника від коригування проекту будівництва |